pasen...vorig jaar op 23 en 24 maart...hihi mijn paasei! En nu...ff egotje..had een ovutest gedaan...dacht mijn ei al gehad te hebben op donderdag of vrijdag...want toen buikpijn...en zaterdag beetje bloed verlies...(vorige cyclussen altijd bloedverlies na ei....2 dagen...) Maar nu...mijn ovutest is bijna positief! Word dat ding nu vooraf of achteraf positief? Einde ego... Jaaah nog 1 dag...kijk er echt naar uit...ben nu al aan het denken...vorig jaar deze dag...in de middag beslist we gingen met vrienden naar de bios...er zat toch geen schot in bij mij...Was al 4 dagen overtijd. En was een goed tijdverdrijf. Toen belden vrienden op...ze konden niet! En mijn man besloot zonder mij even te raadplegen oookee dan gaan we tweede paasdag maar. Euhm zei ik boos...dan kan het goed al zover zijn! whahaha wist ik veel....na een uurtje mokken (hormonen he ) was het weer goed maar ik begon buikpijn te krijgen...niet vreemd had het wel vaker gedurende die week in de avond..nu was er alleen iets wat mij een kopstoot gaf en me deed nadenken...ik ging het bijhouden en netjes om de 15 min ongeveer iedere keer een steekje/borreltje....ooh ooh oooh zei ik...morgen baby? Marco lachte nee joh zo snel gaat dat niet...je hebt het al de hele week zo...ooh zei ik niet bijgehouden...marco ja maar ik wel...is al de hele week om de zoveel minuten iedere avond...je bent gewoon moe in de avond en krijg je harde buiken...ikke ooh oke...en toen gaan slapen... Rond 3 uur wakker geworden...aaaauuuwww steek..en een harde...baby schopt? Nee..t voelt anders...euhm...wee? FF aankijken...weer in slaap gevallen...7 minuten later...aaaauuww steek...zal het dan toch...zo ff aangekeken op de klok..rond half 5 vk gebeld omdat ze om de 1 a 2 minuten kwamen. Die zei me te douchen en rustig te worden. (gedaan en hielp, zelfs nog kunnen rusten) en toen rond 11 uur nogmaals gebeld want kwamen ze om de 3 a 4 minuten...en toen was het zover! 2 cm ontsluiting! ff afwachten en weeen opvangen nog tot half 1...en dan zou de VK terug komen...zo gezegd zo gedaan...hmmm nog steeds 2 cm...en netjes weeen om de 3 minuten..en sterke ook volgens de VK.... Oke dan maar naar het ziekenhuis (wou poliklinisch bevallen dus geen probleem) daar de vliezen breken want de VK durfde het thuis niet omdat ons meisje nog niet was ingedaald genoeg....en dan zou er iets met de navelstreng kunnen gebeuren als ik dan alsnog naar het ziekenhuis moest... Dus alles ingepakt en hup naar het ziekenhuis! we waren daar om 1 uur.... Zoo lang verhaal de rest bespaar ik jullie hihi.. Want je moet weten Alyssa is pas om 21.21 geboren......whahahaha Groetjes, Miranda
Zoo meiden, even pauze, tussen 2 lichtingen oppassen hahahaah Daan, mijn moeder word geopereerd aan haar dikke darm, was een tumor gevonden, echt heel spannend dus! Gave echo, idd net of ie bid! Jutte, het is mijn moeder die geopereerd word.... Wat een rot weer vergeleken bij gister he? kusss
Sassie, Succes voor je mams vandaag! is wel heavy heej een tumor in haar darm hoop dat ze het weg kunnen halen! Miran, hihihi wat leuk om een stuk van je bevallingsverhaal te lezen! en zal proberen morgen om 21.21 je te feliciteren met je dochter En ovutest word vooraf positief dussuh...KLUSSEN! haha maar wat raar dat je al je ei ritueel hebt gehad dan (dat bloedverlies) Hm...zou toch voor de zekerheid maar klussen hihi Kussssssss
Miran, wat leuk om het begin te lezen van je bevalling! De rest mag je ook wel kwijt hoor hihihi, ik ken ook van vriendinnen genoeg horrorbevallingen hahahahaaha muissie, verkouuuweeee? Beterschappies mop!
muis bah vieze snoterbellen @ jutte het is sas haar moeder niet de mijne @ miranda vooraf moet hij toch positief worden hahaha je was je dag even aan het herbeleven hihihi @ sas succes met oppassen straks
Muis ook al niet lekker, join the club! Zo net even mijn frustatie afgereageerd in een schoenenwinkel. Had voor Loïs te gekke laarsjes gekocht in de opruiming, van 84,95 voor 39,95, super. Nu zat er alleen een spijkertje in het zooltje en ze kon er niet op lopen. Nieuwe laten komen uit Veenendaal dus ik net er naartoe. Hetzelfde probleem, allemaal bobbeltjes in de zool. Nou die hoefde ik ook niet. Zij naar boven, beweerde dat het lijm was en ze het weggehaald had, niet dus. Ik kon geen geld terugkrijgen omdat ze uit de opruiming kwamen...Ik zei dus dat ik nu genoodzaakt was meer geld te betalen voor andere schoenen en dat dat niet klopt. Ik vond die schoenen super. Maar ze waren gewoon stuk, ik kwam ze dus niet ruilen...Maar terugbrengen. Kwam ze terug met andere vreselijke laarsjes...Ik zei die hoef ik niet...En nu...Kreeg geen geld terug...Bedrijfsleidster erbij. Ik hield voet bij stuk, dat ik de schoenen graag wilde hebben maar alleen als ze goed waren, andere schoenen wilde ik niet, ik wilde mijn geld terug. Zij weer naar boven, en weer naar beneden en met een zuur gezicht vertelde ze me dat ik mijn geld terugkreeg. Hehe, moest dat nu zolang duren stelletje mutsen, ze wilde vast gewoon van me af, zo'n zeurpiet op maandagmorgen.... Ga zo de kleine op bed leggen het bed verschonen en dan plof ik weer neer op de bank!
Muisje beterschap en suuz ook! Hmm wat een gedoe op maandag morgen zeg voor een paar schoenen...als ze niet goed zijn wil je idd nieuwe en anders je geld terug...ongeacht uit de verkoop! Stel dat je ze een week eerder had gekocht toen ze nog niet in de verkoop waren en ze even had bewaard...(bonnetje dus niet hihi) dan had je meteen andere gekregen of je geld terug..bah. Alleen als jullie het willen horen zal ik deel twee erop zetten..tis niet zo erg hoor! Geen horror bevalling..gewoon langdurig...en vermoeiend... Groetjes, Miranda
*komt om het hoekje spieken...* Sowwy dat ik er niet was gisteren, maar als ik een poisitieve test had gehad, was ik wel als de hotsemeklots naar hier gevlogen. Niet dus...negaties 'smorgens en ongi 's avonds... Baaldagje gehouden dus, maar vandaag gaat ie weer hoor Even men banner terug veranderen... Oeh, en Pasen is 12 april, weet niet meer wie het vroeg
he bah lieselke....wat jammer meis...maar is jouw eisprong niet eerder want kan me herinneren dat je vorige keer ook al eerder ongi werd....misschien kluts je wel verkeerd? Op naar een nieuwe ronde, kan me indenken gisteren baaldag...bah bah bah.. ((KNUF VOOR LIESELKE))
Kan zijn dat ie vroeger is, maar we klussen eigenlijk vanaf ongi gedaan is tot paar dagen na ei... Nu ja, deze maand maar watr extra ons best doen
aah lieselke...zou toch voldoende moeten zijn haha...misschien tot net voor ongi doorklussen hihi...wie weet heb je geen vroeg ei maar een laat ei... gebruikte je nu ovutesten of zoiets? Anders net zoals knip doen hahaha gewoon alles wegzetten en gaan voor die banaan! Groetjes, Miranda
(((((((((((((((((((Liesel))))))))))))))))))))))))) Wat naar meis, kan me voorstellen dat je een baaldag had.
Nee, geen ovutesten, niks Daar wachten we zowiezo mee tot de zomer (maar we hopen natuurlijk van niet he!) Tnx, voor de knufs... Naja, men nichtje (die nu 5 mnd zwanger is) had voor mij laten pendelen (wilde dat eigenlijk niet, zou me er anders te erg op focussen), maar ze had het toch laten doen en daar kwam april-mei uit... Zouden we dan nog even moeten wachten En miran: geweldige foto's van je meid! Vooral de hooligan-pic vind ik geweldig Daan: mooie echo hoor, en keiduidelijk! Geniet ervan he!
Halloooooo meiden! Daar ben ik weer..... sorry dat ik zo lang niets van me heb laten horen hoor, maar twee weken geleden was ik druk druk en nog eens druk en vorige week was ik op wintersport. Ben zaterdagavond teruggekomen en gisteren de hele dag een toernooi op de club. Nu zit ik weer op mijn werk en heb ik ff tijd om hier te kijken en wat te posten. Ik heb alleen geen zin om alllll die pagina's terug te lezen hoor! Zijn er nog spannende/ nare/ leuke dingen gebeurt hier? ik zag net wel dat Lieselke ongi is geworden. Bah bah bah, knuffel hoor meid. Ohhh ja, ik heb natuurlijk ook twee weken geleden (of zelfs langer ) een echo gehad. Die was helemaal super! Hij zwaaide en tuimelde en buitelde dat het een lieve lust was. Ik wilde al weten wat het wordt, maar helaas was het daar nog te vroeg voor. Tja... wist ik ook eigenlijk wel, maar ik hoopte dat ze het wél kon zien. Nu maar wachten dus op de 20 weken echo, die zal zo rond eind april zijn denk ik. Alles gaat trouwens prima hier, op wat zuurbranden en obstipatie na Maar ach, je moet er toch íets voor over hebben he. liefs van mij