Hooi katjak! Zo, druk gehad precies meid! Nog eventjes wachten en dan weten jullie ook lekker wat het wordt! Ohja, mijn collega moet op 2 april binnen voor keizersnede. Is uitgeteld voor de 15de, maar kleintje ligt nog steeds dwars en gyn schat nog mar minimale kans in dat ie vanzelf gaat draaien, dus hebben ze maar keizersnede gepland. Ze heeft zelf ook last van flebitis en pijnlijke nieren en lever, dus denk wel dat ze blij is dat het afkort. En ik vindet ook lekker spannend!
Lieselke, shit zeg! Enne, Flebitis? Katjak, welcome back... Sas, hoe laat moe(s)t je moeder? Laat je snel weten of het goed is gegaan?
Even flebitis uitgelegd: het is een soort aderontsteking in de kuit die optreedt doordat er teveel vocht wordt vastgehouden. Als het snel geconstateerd word, is het goed te verhelpen met steunkousen, zalf, medicatie en rusten met benen omhoog. Maar als je er niet op tijd bij bent, kan het leiden tot tromboses en infarcten. Meestal komt het voor na zwaardere operaties of bij mensen die veel stilstaan in dezelfde positie. Ook bij zwangerschappen heb je die kans, maar dan wordt het vrij snel gevonden en is het quasi zonder gevaar.
Meiden was net even pauze houden en kreeg van me schoonmoeder ineens een cadeautje zo onverwacht dus ze heeft een eigen kinderkleding winkel dus das welleuk had ze een doosje ingepakt met allemaal spulletjes van een konijntje daarin zaten dus * een pakje * slabbertje * rompertje * knuffeltje * pyamatje * mutsje * en rammellaar tot zover ik even snel kon zien echt super leuk joh allemaal van het merk dirkje trouwens echt zo schattig ***** einde ego modus**** @ suuz wat een stelletje sukkels in die winkel zeg @ Miranda ja hoor gooi het vervolg deel er maar op @ neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Lies waarom nou we zouden tegelijk opgaan nou ja dan moet het gewoon volgende ronde raak zijn he ((((((((((((dikke knuffel))))))))))) en zal je aanpassen @ Lies ik wil ook wel eens voor je pendelen hoor als je er dan nu toch 1 hebt @ katja wat fijn weer wat van je te horen alles goed met je dus hoe was de wintersport? @ Lies bah wat naar zeg laat het kindje maar snel komen ja dan gaat het waarschijnlijk weer beter met haar.
Tnx Knip en je mag zeker eens pendelen Ben er nuchterder in nu En meid, trek het je niet aan, je moet aan jullie frutske denken nu. Ik blijf hier wel fladderen tot ook wij 2 duidelijke strepen zien En wat leeeeeuk al die pakjes van je schoonmoeder! superhandig wel dat ze een winkel in kinderkleding heeft joh! Knipbeeb gaat er altijd in de highest, most fashionable way bijlopen
NOD: * Springmuis, 21 jaar, 24 maart , 30e ronde voor 1e kindje * SylviaM, 32 jaar, 24 maart, 12e ronde voor 1e kindje * Lumea, 32 jaar, 27 maart, 2e ronde na mk voor 2e kindje * Rootje, 30 jaar, 28 maart, 11e ronde voor 2e kindje * KwiePark, 27 jaar, ? maart , 12e ronde voor 1e kindje * Miranda, 28 jaar, 8 april, 7e ronde voor 2e kindje * Beebie, 26 jaar, 11 april, 19e ronde voor 1e kindje * Lieselke, 25 jaar, 19 april , 9e ronde voor 1e kindje Zwanger: * Loel, 29 jaar, zwanger in ronde 1 van 2e kindje uitgerekend 16 juli van een zoon * Daffie1977, 32 jaar, zwanger in ronde 1 van 3e kindje uitgerekend 16 juli van een zoon * Meilan, 26 jaar, zwanger in ronde 1 van 1e kindje uitgerekend 25 juli van een dochter * Daan78, 30 jaar, zwanger in ronde 7 van 1e kindje uitgerekend 2 augustus * Sweepy, 27 jaar, zwanger in ronde 2 van 1e kindje (tweeling) uitgerekend 9 augustus * Inkerbell, 28 jaar, zwanger in ronde 3 van 1e kindje uitgerekend 14 augustus * Jutte, 31 jaar, zwanger in ronde 4 van 2e kindje, uitgerekend 21 augustus * Pupke, 29 jaar, zwanger in ronde 4 van 1e kindje uitgerekend 3 september * Katjak79, 29 jaar, zwanger in ronde 15 van 1e kindje uitgerekend 12 september * xxsuuzxx, 28 jaar, zwanger in ronde 8 van 2e kindje uitgerekend 15 september * Joyce, 24 jaar, zwanger in ronde 4 van 2e kindje uitgerekend 15 september * Desert, 33 jaar, zwanger in ronde 3 van 1e kindje uitgerekend 16 september * Moor, 28 jaar, zwanger in ronde 7 van 1e kindje uitgerekend 4 november * Knippy, 24 jaar , zwanger in ronde 8 van 1e kindje uitgerekend 25 november Vlindertje: * SylviaM heeft in ronde 8 bij 9.5 weken zwangerschap een vlindertje gekregen en in ronde 11 bij 5 weken en 1 dag * Loel heeft op 6 juni een vlinderdochtertje Lotte gekregen bij een zwangerschap van bijna 29 weken * Moor heeft in ronde 2 bij 7 weken zwangerschap een vlindertje gekregen * Nadinneke heeft in ronde 1 en ronde 2 vlindertjes gekregen * Joyce84 heeft een vlindertje gekregen voordat ze zoontje kreeg en een vlindertje gekregen in ronde 1 voor 2e kindje * Bonsai heeft in ronde 2 een vlindertje gekregen * Lonny heeft in ronde 5 een vlindertje gekregen * Lumea heeft in ronde 1 bij 11 weken een vlindertje gekregen * Klasien heeft in ronde 1 een vlindertje gekregen Artsbezoekjes: * Daffie 24 maart verloskundige * Jutte 25 maart: meting baarmoedermond deel 3 + controle en prik * Kwiepark 25 maart gyne om 10 uur * inkerbell 26 maart 20 weken echo * Desert 30 maart afspraak gyne 9.30 uur * Knippy 30 maart afspraak moeders voor moeders * Suuz 30 maart 3e afspraak verloskundige * Desert 3 april internist om 13.50 uur * Jutte 3 april: 20 weken echo, meting deel 4 + controle en prik * Moor 7 april termijn echo * Daan 10 april controle verloskundige * Joyce 14 april de 3e afspraak bij de verloskundige * Joyce 16 april gyn om 10.00 uur * pupke 21 april verloskundige * Knippy 28 april eerste echo + intake verloskundige om 8.30 uur * Moor 4 mei Verloskundige * Suuz 6 mei 20 weken echo Pendels: * Daan78: Zuurtje zegt november een jongen * knippy:1x maart jongen 2x meisje * Rootje79:Maart 2x Meisje , Juni 1x Meisje , December 1x Jongen * Desert: Knippy zegt januari een meisje * Miranda:1x april jongen,1x mei meisje,1x september jongen,februari 2011 meisje * Joyce: Justfem zegt zwanger in december van een jongen (pos test in januari) , caruli januari zwanger van een meisje * Bonsai: knippy zegt April 2009 meisje Maansteen: * Knippy 7e ronde met 1e x maansteen 2e ronde met maansteen raak * Moor 7e ronde met 1e x maansteen 1e ronde met maansteen gelijk raak * lieselke 7e ronde met 1e x maansteen * Rootje 10e ronde met 1e x maansteen Verjaardagen: # Alyssa van Miranda 24 maart wordt 1 # Lieselke 27 maart wordt 25 # mirthe van Jutte 8 april wordt 2 # Helma 9 april wordt 30 # knippy 24 april wordt 25 # joyce 1 juni wordt 25 # Lumea 5 juni wordt 33 # klasien 15 juni wordt 31 # Lois van Suuz 16 juni wordt 2 # Klasien Zoon 22 juni wordt 8 # Loel 16 juli wordt 30 # katja 28 juli wordt 30 # Desert 3 augustus wordt 34 # Mano van Joyce 17 augustus wordt 2 # Sylvia 19 augustus wordt 33 # Moor 26 augustus wordt 29 # Meilan 1 september wordt 27 # Marissa van Rootje 11 september wordt 2 # Inkerbell 6 oktober wordt 29 # Jutte 1 november wordt 32 # Miranda 8 november wordt 29 # Suuz 22 december wordt 29 # MirandaMan 24 december wordt 35 # klasienMan 14 januari wordt 27 # Daffie 29 januari wordt 33 # Rootje 30 januari wordt 31 Bijzonderheden: * Beebie: eventueel mei 2009 naar de gyn * Miranda: heeft PCO * Nadinneke: gaat na 3 miskramen voorlopig even aan de pil * Hanneke : krijgt een kijkoperatie en daarna misschien starten met IVF * Lonny: Heeft even een pauze * klasien : Voorlopig even rustig aan doen * SylviaM: Krijgt een chromosomen onderzoek ivm de MK * Lente1973: neemt na ronde 5 even afstand wil het even laten bezinken. * Helma : gaat weer aan de pil *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i17.photobucket.com/albums/b94/Pupke1979/RozeMM_Banner.jpg[/img]
Haaaai Liesel! Wask niet gewend van jou dat je een paar daagjes niet kwam! Aah Ongie, baaah, knufffieeeeeee @JUtte, mijn moeder werd om 11uur geopereerd, dus ik schat in dat ze nu op de uitslaapkamer is..mja mijn stiefvader zal wel bellen of mailen zodra hij wat weet, hij zou meteen naar het ziekenhuis gaan... Ik heb gister een foto van de laatste echo op een kaart laten zetten bij greetz en die naar mijn moeder gestuurd, heb k in gezet, haaaa oma, hoor ik nou? in het ziekenhuis, nou zoals je ziet ben ik druk bezig met rek en strekoefeningen, moet jij ook maar doen, word je snel beter van, liefs t kleintje.. schattig niet? ooh knip, wat ontzettend schattig! Fotoooooos hahahahaaha
Heb je veranderd helaas op de lijst naar april had je liever weer ondermij gehad heb ook alvast je leeftijd aangepast aangezien je dan 25 bent he wil jij dan aub voor mijn verjaardag een posi test doen ik voor jouw verjaardag jij voor de mijne dan goede deal vind ik stuur me maar een pb met voor achternaam en geboorte datum\ dan zal ik van de week even pendelen en kijken wat hij zegt ja is wel leuk hoor dat schoonmoeders die winkel heeft zal ik vast nog wel eens gaan shoppen als ik leuke dingen zie alleen stopt ze over 2 jaar ermee.
sas wat lief zeg zal je mama vast wel snel door opknappen zal vanavond ff foto's maken van wat ik heb gehad allemaal
jaaa Knip, leuk! Suuz, wat vervelend, ben blij dat het nu opgelost is hoor! Slaat natuurlijk nergens op, ik vind 40 euro nog een hoop geld hoor! Xx
Hier natuuurlijk voor de andere niet zwangere dames ook even wat hoor neem allemaal maar een envelopje moet alleen wel zoregn dat ik zelf nog een klein beetje over hou he graag iedereen de volgende /deze ronde op roze
@Sas: jah, ik had echt geen zin om gister mijn pc aan te zetten Even gaan winkelen met mannetje en dan heeeeele namiddag op de bank gelegen en films gekeken (en halverwege in slaap gevallen :-D) Wel een verschrikkelijk lief kaartje! Je mama zal daar wel snel van opknappen! Ik wens haar ook heel veel beterschap en hoop dat ze snel terug goed op de been is! @knip: je hebt pb! En ben keibenieuwd naar die foto's vanaaf! Hier is het mottig weer ineens. Superwind, regen en beetje hagel soms, jergh! Ga men tasje koffie opslurpen en dan even de zetel op
Lies heb hem gezien ga dat even op me gemakkie doen oke ik wil er even goed te tijd voor nemen beloofd dat vanavond de foto's komen ben ook benieuwd wat knipman ervan vind hoor heb hem al wel gebeld en hij vond het al wel leuk nu nog als hij het ziet
Tnx Knippie! Heb net iedereen uitgenodigd voor mijn verjaardag vrijdag. Ga een pastabuffetje ineenflansen, hmmmm, heb er al zin in!
ja leuk joh ga je verjaardag maar lekker vieren nu dan maar lekker met een glaasje alcohol nu mag het gewoon nog
Hihi Ik ga me effie rusten op de zetel voor ik aan eht eten moet beginnen... Nog een weekje na deze en dan lekker 2 weken vakantie! Kan ik hier in huis weer heel wat doen (en lekker klussen he )