Zo, ik ga weer lekker werken... Stom str*ntweer Tot strakkies! *duimer blijven draaien voor muis en rootje*
Hallo meiden Lies dikke knuff......balen van je ongi..... Daan je vroeg hoe het gister was met mijn nichtje...heb het geweten... was met haar een blokje om en madam weigerde te lopen het was nee,nee e nog eens nee.....huilen en dwars doen. Ik heb haar opgetid de hond mee gesleurd en mee terug genomen...pfff tjee zeg....mormeltje haha......Had behorlijk last van mijn been zeg ....... later was ze weer als een prinsesje haha....... De plopjes voelen als een soort van zuigingen, trekkingen zeg maar...moeilij te omschrijven...... Knip wat leuk al die cadeautjes.......geniet ervan..... Katjak welkom terug...... zo eerst ffe bijlezen reageer ik dan weer.....
Roo zie ook een licht streepje..spannend meid voor je..... Miranda wat een verhaal zeg...heb de laatste gedeeltes overgeslagen....haha ... Helma dus ex is nu echt ex....goed dat je de knoop hebt doorgehakt...wonn je er nog? En de exex? Komt dat weer goed? zo ben weer bijgelezen volgens mij... OH nee zie groene klodders bij muissie.....beterschappies......hopelijk geen rood nog te zien voor je ........ Jutte hoe bevalt het huis? liefs ink
Heey ink, Jeps, de ex is echt ex. En dat blijft ie ook! En de ex-ex.... dat zie ik allemaal wel. Gevoelens zijn er vanaf beide zijden wel. Maar moet nu gewoon eerst eens even mijn eigen leven weer op poten gaan krijgen. Heb al helemaal gedacht wat ik met mijn toekomstige woning ga doen!
Streepje, streepje, lees ff snel de laatste pagina door (geen tijd) zie iets over een licht streepje bij Rootje......owww snel even kijken
@ Rootje: spannend hoor! oh ik hoop het zo voor jullie @ Desert: wat verschrikkelijk dat je nicht zo jong overleden is en zo'n jong meisje zonder haar moeder verder moet . Oh wat immens verdrietig. @ Lieselke: voor jou geen leuke zondag geweest las ik vandaag . Dikke knuffel meis! @ Jutte: je bent wel even de schade aan het inhalen vd afgelopen weken zag ik. Eindelijk weer veel Jutte op de pagina's. @ Miranda: wat een bevalling. Volgens mij was die spuit die jij kreeg pethydine en daar wordt je onwijs suf van. Is om te ontspannen maar de pijn gaat er niet van weg weet ik uit eigen ervaring. Ik werd er iig knetterstoned van. En helaas wordt de baby dat vaak ook een beetje dus. @ Suuz: goed gedaan vannochtend! Schoenen die niet deugen daar hoort geld terug voor gegeven te worden @ Katjak: fijn je weer te hbben gezien en mooi dat het zo goed gaat. Iedereen die ik niet genoemd heb, ik hou ook van jullie! En nu moet ik snel koken want Lumeaman belde net dat ie eraan kwam. Had op kantoor de binnenkant vd auto uitgezogen (dat kan niet bij ons huis). Machtig wat was die auto een bende met overal liga kruimels. Hij meldde dat er ongeveer een pakje liga uitgekomen was . Doehoei
ZO, de eerste werkdag zit er op! Gisteren eten besteld, maar vandaag weer geen zin om te koken, dus wat anders besteld haha, nou ja, vers gemaakte pasta, is ook niet slecht voer toch? Haha, Mirthe was heeeel moe van "school", niet geslapen vanmiddag, dus die ligt na een lekker bord pap in bed....als ze al bijna slaapt en nog moet eten wordt dat één grote ellende... @ Lumea, haha, gelukkig staat er "eindelijk weer meer Jutte"; doet me goed @ Ink, het huis bevalt waanzinnig goed, beter dan ons oude huis. Het past gewoon veel beter bij ons! En zo lekker, nieuwe meubeltjes, weer even alles opgeruimd en in je eigen smaak enzo...en zo heerlijk rustig hier! Heel wat anders dan in een doorgaande weg in het midden van de stad, haha...heerlijk, Jutte is gelukkig! @ Helma, wauw, er zijn dus wat knopen bij je doorgehakt, respect voor je hoor! En ex ex....laat je gevoel lekker de vrije loop meid, natuurlijk moet je ff alles op een rijtje zetten, maar.....spreek uit ervaring, met -3 dagen tussen ex en Jutteman, als het zo is, dan is het zo! Er staat geen regel op alleen blijven enzo. (nee, dit is geen pushen ofzo, wil je alleen in alles steunen!) @ Rootje, het is even flink staren, maar...ik zie wel iets, met name onderaan het streepje zeg maar... Spannend hoor! Ik zou naar het kruidvat rennen, haha....die zijn lekker gevoelig! Haha, Miranda down memory-lane, dat heb je zo na het eerste jaar hè Morgen is het zover! Nou, ik ga weer ff verder op het eten wachten en bankhangen.....wilde zeggen "gelukkig morgen weer vrij", maar moet wel 's avonds werken, bah...de eerste week en gelijk elke dag werken Doei!
Even snel een berichtje! Heb net telefoon van mijn stiefpaps gekregen en de operatie is goed gegaan, mijn moeder ligt nog wel op de uitslaapkamer..maar vanavond mag ik haar misschien al even spreken! Ik lees vanavond alles terug hoor! Kusss
Oh Sas wat fijn, zo'n eerste goed nieuwsberichtje! Nu snel herstellen en beter worden, hoop dat het allemaal niet voor niets geweest is!
Desert, wat fijn dat de operatie goed is gegaan. Zou mooi zijn als je haar even kon spreken. En ik duim voor jullie dat de uitslagen goed zijn.
Goede avond meiden Heb net even heerlijk op bed gelegen hahaha word nu al een oud mens nee ik was net zo moe denk ff een uurtje slapen en dat heeft goed gedaan denk dat ik straks weer heel snel tergu ga heb zin om meer te slapen @ Helma fijn dat je zo voor jezelf kiest en wie weet word het nog wel wat tussen ex-ex en jou? \@ Lies ze gevoel kan zeker juist zijn rootje dus wie weet we duimen verder @ ink wat een lief meisje joh hahahaa het hoort erbij he gelukkig was ze later wel weer heel schatig @ Lumea wow lumeaman is goed bezig gewqeest dus heerlijk weer een schone auto @ Jutte balen he als je weer moet beginnen zo een eerste dag. @ sas gelukkig is het goed gegaan hou je ons verder nog wel op de hoogte zal nu eens even foto's gaan maken zoals beloofd
ik heb 3 nieuwe foto's in me album gezet jullie kunnen spieken de rompertjes en slaapzak heb ik van mijn ouders gehad en die hele set dus van de moeder van knipman
Tss, wel foto's van rompertjes maar geen buikfoto! Jemig Helma, jij hebt echt wel je woord gehouden! Knap van je, echt heel moedig. Heb je nog hoop dat het wat wordt met ex-ex of zit hij in een relatie? Rootje! Dat meen je niet dat je een streepje extra hebt! Dus toch een decemberbaby, terwijl je eigenlijk een ronde over zou slaan. Dat was jij toch wel? Ha Katja! Welcome back! Was het leuk op wintersport? Een aantal maanden terug stond je toch ook al op de lange latten? Gezellig hè Lumea dat Jutte terug is. Miste d'r ook hoor. Zo gek, ookal klets je met zoveel verschillende meiden ... je mist toch die ene. Miran, spannend. Nog één nachtje en dan is je dochter één jaar. Wat gaat de tijd snel hè. Ik zag op hyves dat je het goed gevierd had (ik houd wel van die spam). Volgens mij stond mijn afspraak bij de gyn verkeerd. Ik moet niet de 24ste maar woensdag de 25ste erheen. En tot mijn grote schande moet ik bekennen dat ik mijn verjaardag ook vergeten was. Bij deze dus; 18 juli (de dag waarop de kleine van Loel geboren wordt ) Joh Sas, wat een dag maak jij mee. Je moeder geopereerd. Ik hoop voor je dat je haar nog even mag zien vanavond. Konden ze al zeggen of ze het er allemaal uit hebben gehaald? Tot slot nog een mini-updatje van mezelf. Hier gaat alles redelijk. Mijn vent heeft maar liefst zes aanbiedingen lopen voor ander werk dus dat zit wel snor! De manier waarop het allemaal gaat is minder. De baas blijkt heel wat te hebben verzwegen . Het enige voordeel is wel dat het mij afleid van aanstaande woensdag. Anders scheet ik nu al zeven kleuren en dan hebben we het alleen nog maar over een intake. Deze maand hebben we er ook weinig aan gedaa, dus ik verwacht niet eens een mysterieus streepje maar moccht ik op zondag 5 april nog niet ongesteld zijn dan wil ik best testen. Dan zit ik op dag .... weet ik veel .... 36 ofzo dus langer dan normaal. Nog vier minuten tot aan Csi, ik ga nog even wat uitprinten. Fijne avond en spreek jullie weer!
Hoi lieffies, bedankt voor jullie lieve reacties... Manlief heeft ook de test bestudeerd en ziet ook echt een 2e streepje, wel heeeeel licht, maar toch. Maar ook hij durft nog niet te denken dat het gelukt kan zijn. Dus morgen toch maar naar de kruidvat een voorraadje halen En hopelijk klopt het gevoel van Lies en wordt dit streepje steeds donkerder.. Enne kwie, ja inderdaad we zouden pauze doen, maar ik heb de keuze aan manlief gelaten (hij wil eigenlijk in dec een kindje), maar hij besloot iedere keer om er toch voor te gaan (want je ei is toch nog niet ) Laat mijn ei nu 2 dagen eerder gekomen zijn.... dusse ja nog even spannend... Oow enne de rondes dat je er weinig aan doet, lijken toch vaak de beste te zijn, dus wie weet... Wow knip, lieve kleertjes hoor! Echt zo schattig! Superlief van je mams en schoonmams... @Miran, alvast heel erg gefeliciteerd met je dreumes Mooi verhaal trouwens Zo ga ook CSI kijken en dan denk ik maar naar bed (ben zooooo moe, lang leve de pfeiffer ) Dikke knuffels en (waarschijnlijk) tot morgen
Ik leef allemaal met jullie mee, maar ben te moe om weer alles in te tikken. Ga lekker naar bed. TRUSTEN!
@ Kwie ik zal snel een buikfoto erin zetten maar is nu eingelijk alleen nog maar blubber van mezelf zullen we maar zeggen ik heb niet zo'n mooie strakke buik hoor meer een vet rol zullen we maar zeggen zal je verjaardag er bij zetten en de afspraak eens nakijken komt allemaal goed hoor woensdag @ rootje ja hahah zeg dat wel niet teveel mee bezig en dan toch zie hier liever geen november december beeb en nu dus toch een nnovember beeb ach ja ik ben er toch zeer blij mee nu @ loel balen he als die lijst ineens weg is
NOD: * Springmuis, 21 jaar, 24 maart , 30e ronde voor 1e kindje * SylviaM, 32 jaar, 24 maart, 12e ronde voor 1e kindje * Lumea, 32 jaar, 27 maart, 2e ronde na mk voor 2e kindje * Rootje, 30 jaar, 28 maart, 11e ronde voor 2e kindje * KwiePark, 27 jaar, ? maart , 12e ronde voor 1e kindje * Miranda, 28 jaar, 8 april, 7e ronde voor 2e kindje * Beebie, 26 jaar, 11 april, 19e ronde voor 1e kindje * Lieselke, 25 jaar, 19 april , 9e ronde voor 1e kindje Zwanger: * Loel, 29 jaar, zwanger in ronde 1 van 2e kindje uitgerekend 16 juli van een zoon * Daffie1977, 32 jaar, zwanger in ronde 1 van 3e kindje uitgerekend 16 juli van een zoon * Meilan, 26 jaar, zwanger in ronde 1 van 1e kindje uitgerekend 25 juli van een dochter * Daan78, 30 jaar, zwanger in ronde 7 van 1e kindje uitgerekend 2 augustus * Sweepy, 27 jaar, zwanger in ronde 2 van 1e kindje (tweeling) uitgerekend 9 augustus * Inkerbell, 28 jaar, zwanger in ronde 3 van 1e kindje uitgerekend 14 augustus * Jutte, 31 jaar, zwanger in ronde 4 van 2e kindje, uitgerekend 21 augustus * Pupke, 29 jaar, zwanger in ronde 4 van 1e kindje uitgerekend 3 september * Katjak79, 29 jaar, zwanger in ronde 15 van 1e kindje uitgerekend 12 september * xxsuuzxx, 28 jaar, zwanger in ronde 8 van 2e kindje uitgerekend 15 september * Joyce, 24 jaar, zwanger in ronde 4 van 2e kindje uitgerekend 15 september * Desert, 33 jaar, zwanger in ronde 3 van 1e kindje uitgerekend 16 september * Moor, 28 jaar, zwanger in ronde 7 van 1e kindje uitgerekend 4 november * Knippy, 24 jaar , zwanger in ronde 8 van 1e kindje uitgerekend 25 november Vlindertje: * SylviaM heeft in ronde 8 bij 9.5 weken zwangerschap een vlindertje gekregen en in ronde 11 bij 5 weken en 1 dag * Loel heeft op 6 juni een vlinderdochtertje Lotte gekregen bij een zwangerschap van bijna 29 weken * Moor heeft in ronde 2 bij 7 weken zwangerschap een vlindertje gekregen * Nadinneke heeft in ronde 1 en ronde 2 vlindertjes gekregen * Joyce84 heeft een vlindertje gekregen voordat ze zoontje kreeg en een vlindertje gekregen in ronde 1 voor 2e kindje * Bonsai heeft in ronde 2 een vlindertje gekregen * Lonny heeft in ronde 5 een vlindertje gekregen * Lumea heeft in ronde 1 bij 11 weken een vlindertje gekregen * Klasien heeft in ronde 1 een vlindertje gekregen Artsbezoekjes: * Daffie 24 maart verloskundige * Jutte 25 maart: meting baarmoedermond deel 3 + controle en prik * Kwiepark 25 maart gyne om 10 uur * inkerbell 26 maart 20 weken echo * Desert 30 maart afspraak gyne 9.30 uur * Knippy 30 maart afspraak moeders voor moeders * Suuz 30 maart 3e afspraak verloskundige * Desert 3 april internist om 13.50 uur * Jutte 3 april: 20 weken echo, meting deel 4 + controle en prik * Moor 7 april termijn echo * Daan 10 april controle verloskundige * Joyce 14 april de 3e afspraak bij de verloskundige * Joyce 16 april gyn om 10.00 uur * pupke 21 april verloskundige * Knippy 28 april eerste echo + intake verloskundige om 8.30 uur * Moor 4 mei Verloskundige * Suuz 6 mei 20 weken echo Pendels: * Daan78: Zuurtje zegt november een jongen * knippy:1x maart jongen 2x meisje * Rootje79:Maart 2x Meisje , Juni 1x Meisje , December 1x Jongen * Desert: Knippy zegt januari een meisje * Miranda:1x april jongen,1x mei meisje,1x september jongen,februari 2011 meisje * Joyce: Justfem zegt zwanger in december van een jongen (pos test in januari) , caruli januari zwanger van een meisje * Bonsai: knippy zegt April 2009 meisje Maansteen: * Knippy 7e ronde met 1e x maansteen 2e ronde met maansteen raak * Moor 7e ronde met 1e x maansteen 1e ronde met maansteen gelijk raak * lieselke 7e ronde met 1e x maansteen * Rootje 10e ronde met 1e x maansteen Verjaardagen: # Alyssa van Miranda 24 maart wordt 1 # Lieselke 27 maart wordt 25 # mirthe van Jutte 8 april wordt 2 # Helma 9 april wordt 30 # knippy 24 april wordt 25 # joyce 1 juni wordt 25 # Lumea 5 juni wordt 33 # klasien 15 juni wordt 31 # Lois van Suuz 16 juni wordt 2 # Klasien Zoon 22 juni wordt 8 # Loel 16 juli wordt 30 # kwiepark 18 juli wordt 28 # katja 28 juli wordt 30 # Desert 3 augustus wordt 34 # Mano van Joyce 17 augustus wordt 2 # Sylvia 19 augustus wordt 33 # Moor 26 augustus wordt 29 # Meilan 1 september wordt 27 # Marissa van Rootje 11 september wordt 2 # Inkerbell 6 oktober wordt 29 # Jutte 1 november wordt 32 # Miranda 8 november wordt 29 # Suuz 22 december wordt 29 # MirandaMan 24 december wordt 35 # klasienMan 14 januari wordt 27 # Daffie 29 januari wordt 33 # Rootje 30 januari wordt 31 Bijzonderheden: * Beebie: eventueel mei 2009 naar de gyn * Miranda: heeft PCO * Nadinneke: gaat na 3 miskramen voorlopig even aan de pil * Hanneke : krijgt een kijkoperatie en daarna misschien starten met IVF * Lonny: Heeft even een pauze * klasien : Voorlopig even rustig aan doen * SylviaM: Krijgt een chromosomen onderzoek ivm de MK * Lente1973: neemt na ronde 5 even afstand wil het even laten bezinken. * Helma : gaat weer aan de pil *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i17.photobucket.com/albums/b94/Pupke1979/RozeMM_Banner.jpg[/img]
@all: meiden, ik ben nog nooit zo zeker geweest van een beslissing. Van het weekend is meneer 2 x apelazerus geweest, en dat is geen pretje! Heb de ex-ex wel benadert om af te spreken, maar hij is zo geschrokken van zijn reactie dat ie even afstand zoekt..... voor hoelang? Ik wacht wel af en zie het wel! Knip: wat geweldig al die kadooooootjes! Zo kjoet! Maar even een andere vraag (niet aanvallend enkel voor mijn duidelijkheid) Is het niet wat snel om het al aan de hele wereld te laten weten? Meeste wachten toch de eerste echo af..... Nogmaals, ik ben alleen nieuwsgierig!