Muissie: Oei al 3x keelontsteking, tja... dan zouden ze er wel ff naar moeten kijken. Ik weet niet of je sowieso al vaak last heb van je keel, maar missch is het dan nodig om je amandelen te laten knippen. Ik weet er namelijk alles van, ik heb dit zo'n 1,5 jaar geleden laten doen en sindsdien geen last meer! Slaap lekker meisjemuis!
tis nog niet zo heel erg dus dat scheelt hoop gewoon dat het niet erger word zeg maar nou slaap lekker hoor ik ga zo ook
Ohja... DUHHhh, wat een domme doos ben ik ook he. Op mijn werk word ik ook al continue uitgelachen. Ik zeg soms ook echt de raarste en stomste dingen Maar jeetje, nog maar 16 weken! wat gaat dat hard zeg.
Katjak, wij gaan een pretecho doen hoor, kost 30 euro maar dan weet je het wel meteen haha, kon echt niet nog een maand langer wachten erg he? Jaa ik ga open over het geslacht doen, kan het waarschijnlijk toch niet voor me houden, naja waarschijnlijk, weet het eigenlijk wel zeker hahahaha Trusten meissies! kusss
Kamerolifantje....... O O dat klinkt zo schattig! En precies Loel: als je het dan doet, doe het dan goed . Hee Katjak en muis daar moest ik ook meteen aan denken toen ik las vd 3x keelontsteking en antibiotica. Vroeg meteen aan m'n man...'toen je broer zoveel last van keelontsteking had heeft ie toch z'n amandelen laten knippen?'. Sindsdien heeft hij ook niet meer van die enorme keelontsteking (met gele koppen in de keel, sorry misschien iets teveel detail ) gehad. @ iedereen die hard aan het duimen is: bedankt hoor en we zullen zien ik zou precies hetzelfde hebben.
Haha Lumea, echt he! Ooh Katjak nog even over rare dingen zeggen en doen...hihi, bij mij is de zwangerschapsdementie dubbel en dwars toegeslagen, gister moest ik Djenno even aan kleden en ik kleed m aan, en ik dacht de hele tijd al, goh wat schattig, hij heeft zo een baggybroek aan met zo een negerkontje(is een blank kindje he) word ik savonds gebeld door mijn vriendinnetje, had ik maat 86 bij hem aangetrokken en nog vergeten het kaartje eraf te halen ook hahahahahahaa nu ga ik echt slapen! doeiiggggg
Oh Sas, nog een laatste vraagje: Ik wil ook heel graag een "pretecho" laten doen Wij willen ook zooooooo graag weten wat het wordt! Maar hier in Zaandam en in Amsterdam kost het zo'n 50 euro. Ik heb net zitten kijken in Purmerend en zag er een van 35 euro, bedoel je die of is er nog een goedkopere? Zo en nu ga ik ook slapen.
Goeienmorgen meiden, even geen zin om heel uitgebreid te reageren, maar wil iedereen even een heel dikke knuffel geven en een fijne dag toewensen. Zo en nu weer even een lekker kopje koffie *slurp* en mijn tent is top kijken, want dat heb ik gisteren gemist. Tjussie
morgen meiden, heb me hier weer ontzettende buikpijn vind dat zo eng eingelijk maar ja het hoort erbij toch? ook vanochtend voor het eerst echt misselijk geweest tijdens tandenpoetsen echt staan kokhalzen bah genoeg geklaagt nu hihihi daan ik ben ook vergeten te kijken gister moet ik ook nog maar eventerug kijken en muis en syl hoe is het nu bij jullie?
Hoihoi, Om jullie (en mezelf ook) nog langer in onzekerheid te houden heb ik vandaag weer de verleiding kunnen weerstaan om te testen. Eigenlijk wil ik gewoon tot vrijdag of zaterdag wachten ofzo... En ik denk nog steeds dat ik dan niet meer hoef te testen hoor... het voelt gewoon net zo als anders, heb last van allemaal dezelfde dingen als anders enige verschil is soms kokhalzen bij poepluiers van Marissa. Verder even geen fut om te reageren, moet zo nog wat werken en ben echt verschrikkelijk moe... Dus lig de rest van de dag zo veel mogelijk op de bank denk ik Dikke knuffels!
Damn, ik zie dat je gereageerd heb dus ik gelijk kijken natuurlijk. Hoe jammer ik het ook vind, ik snap het wel hoor. Rust eerst maar eens lekker uit. Jutte, ik heb je gespot en Jutteman ook. Nou je was niet de enige met een 'ander' antwoord hoor. Druiven en wortels hihi. Jutteman gaf wel het goede antwoord, maar het leek meer of het hem ingefluisterd was of zo of dat het heel groot ergens op een bord stond. Leuk setje zijn jullie En ik vond je niet dom hoor. Leuk om er een gezicht bij te hebben
rootje jij houd het wel spannend zeg knap van je dat je dat kunt ik duim gewoon rustig voor je door oke (((((((((((knuffel)))))))))))) DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM
Daan staat de aflevering al online ik kan hem niet vinden zeg maar ben nu zo benieuwd naar Jutte en Jutteman?
http://www.rtl.nl/components/reality/mi ... _video.xml en als je heel snel ff naar Jutte en Jutteman wil kijken, dan adviseer ik je naar 38.30min te gaan (ze komen 2x. 1x Jutte en 1x Jutte en Jutteman)
Thanks ga ik even kijken kon hem echt niet vinden even snel nu tussendoor op het werk zit toch nog alleen
hahaha helemaal geweldig joh en net wat daan zegt bij jutteman kwam het er net zo uit alsof het was voorgezegd maar jullie staan er wel heel lief op hoor Jutte
Kwie nog even snel voor ik het vergeet succes bij de gyne zo kon je even laten weten hoe het is gegaan denk aan je en jutte jij straks suces met de meting en de prik
Goeiemorgen! Lumea, Ik wilde ook mijn amandelen laten knippen maar de dokter wil me niet doorsturen mijn vorige huisarts overigens ook niet hoor, en ik heb toch zeker 4 x per jaar keelontsteking, dit jaar overigens wel heel extreem, ofja ik hoop dat ik het dan nog maar 1x krijg dit jaar maar denk het niet enne ik had normaal ook die gele vlekken op mijn amandelen nu heb ik dat ook wel maar minder maar nu heb ik ook 2 grote zwart/paarse strepen over mijn gehemelte lopen, volgens de assistent hoort dat ook bij de keelontsteking. maar dat heb ik nog nooit gehad Oow Katja dat antwoord is ook wel naar jouw gericht zie ik nu Nu weet ik het even niet meer... Owja Roooo Spannend! Duim duim duim duim duim Knip, gaat goed, nog geen ongi, maar denk wel dat het toch komt, kweenie.. maar dat zegt mijn gevoel.. Kusssssssssss Kwietje & Juttetje Succes vandaag meiden!