geen balkje te vinden.... Wat voor kleur outfit / welke stad moet ik naar uitkijken? Waar heeft ze het over?
Hier gaa t het op't gemakje trouwens ,ik wacht nu op muis haar + test In men onderschrift kunnen jullie het duidelijker lezen ,ben nog steeds aan de pil ,deze lijkt wel het bloeden in de lijnen te houden. Net mijn 1e NORMALE cyclus achter de rug
Amersfoort. Deze meiden hebben een pak aan dat lijkt op een rettich Kijk uit naar een meisje met een geruit jasje aan en een man die heel gevat zegt dat het dan wel pastinaeck moet zijn
Zo, weer terug van het bloemetjes bezorgen en ik zie ineens 2 supernieuwtjes van Syl voorbij komen! Wow gefeliciteerd zeg met allebei, maar het meest met de posi test! Inderdaad, laat het nu deze 3e keer scheepsrecht zijn! Ik blijf duimen voor je hoor! Dikke knuffel! Voor muis blijf ik trouwens ook duimen! En een dikke knuffel voor jou! Ach en als ik toch bezig ben, dan de rest ook maar weer een knuffel Mijn man is er trouwens van overtuigd dat ik zwanger ben. Onze hond wijkt namelijk geen moment van mijn zijde Dat deed ie ook vanaf het moment dat ik in verwachting was van Marissa... Maar goed, hij heeft wel eens vaker zo'n bui (de hond dan he) dat ie alleen naast me liggen wil. Maar als ik echt zwanger ben, dan is onze Bongo de beste zwangerschapstest die er is, hij weet het dan al 4 dagen Zo snel broodje eten, meisje in bed leggen, kijken of de foto's van syl er zijn ( heb ik inmiddels al gezien, super ring!) en dan even slapen Bye!
rootje kun je echt niet even al vast een testje doen kunnen nu nog wel meer goed nieuws gebruiken en syl heb je ook een foto van de test? of is dat weer teveel gevraagd
Komt er nog een foto van de test Syl? Niet dat ik de foto van je aanzoek niet snoezig vind hoor. Maar ik wil heel graag deze dag wegslapen, maar zit te wachten op DE foto's. xxx
Ah ok, dan ga ik nu slapen. Dag lieffies, ben er vast snel weer, maar hoop het even niet. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx