Jaa Suuz, volgende week vrijdag al! Met mijn moeder gaat het wel, straks even op bezoek in het ziekenhuis..word wel weer even moeilijk, mijn pa is ook daar overleden...Mja even doorbijten! Komt goed Tot vanavond lieverds!
Wat lees ik nou Posi test? Voor Syl? WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH! GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF! Gefeliciteerd meis, het is je zo gegund en we gaan idd voor 3x is scheepsrecht. Yeah, nogmaals gefeliciteerd!!!! Jij dacht ook: ik zal eens even GOED terugkomen vanuit Ierland. Sorry hoor voor mijn late reactie. Ik ben er ff niet helemaal bij. Zag pas net aan het berichtje van Jutte dat je positief getest hebt.
Ehm, nou heel eerlijk gezegd denk ik niet dat ik aan het baby succes voor de maand maart zal bijdragen . Ik voel heeeeeel weinig en begin ook alweer een opgezwollen buik te krijgen dat mijn zus en ik altijd onze '3-maanden-zwanger- buik' noemen. Alleen krijgen wij die vlak voordat we ongesteld worden. Heb nog een ietsiepietsie hoop vanwege het trekkerige gevoel in m'n baarmoeder, maar dat is ook maar een ietsiepietsie. Denk dat de ongi morgen of overmorgen komt. @ Sas: Dikke knuffel vanaf hier.
suuz en lies bedankt vor jullie lieve woorden nu ik heb gegeten word de buikpijn weer wat minder zal me er bij neer moeten leggen en niet druk maken maar das makkelijker gezegd dan gedaan pfff rest wel gelezen maar even geen om te reageren sorry
Hey! Fijn dat alles goed gaat met je mams, lees denk ik dadelijk wel hoe het is gegaan als je haar gesproken hebt....
Hey kwie, ja goed gevierd, gisteren ook nog! Spannend hoor....werk voor je vent en de intake...succes meis. Denk dat je nu dan al bent geweest...zal het zo lezen hihi...
he bah helma idd geen pretje...sterkte meis..en sterke beslissing hoor!! Hopelijk duidelijkheid van ex ex snel!