Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    jah hey..jullie hebben in 2 dagen wel bijna 20 pagina's volgegooid!! en ik ken dat verhaal van heel verhaal oeps...foutje...dat overkomt me niet hoor haha dus dan maar zo...

Alles goed met je suuz?

Groetjes,
    Miranda

2. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Zo sla je iig niemand over! Zeker een hele trip met zo'n kleine in de trein?

Tja het gaat, voel me wat beter, maar zit op het moment niet zo lekker in mijn vel. Veel hoofdpijn en kan janken om niets. En dan een vriend die het niet altijd even goed snapt, logisch want ik snap het zelf ook niet. Maar goed het botst op het moment nog weleens, laten we het daar maar op houden.

3. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Hoi meiden, ik ben weer wakker (naja uit bed).

4. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Wow Miran: bijna 2 pagina's helemaal zelf volgequoted! Hehe, maar is idd de beste manier om niets kwijt te raken!

Fijn dat het feestje zo leuk was, maar je zit weer met die buikpijn... :( dikke knuf hoor

5. KwiePark

KwiePark Bekend lid

6 jul 2008
    894
    0
    16
    * Kwie stapt in de polonaise *

Joehoe! Syl is én verloofd (zo heet dat dan zo keurig) én zwanger! Wat een mooie dag vandaag. Enne ... wij houden onze mond wel hoor!

Muis, heb je je trouwdag verzet tot een nader te bepalen datum? Hoezo als ik vragen mag?

Lief dat jullie gedacht hebben aan mijn afspraak bij de gyn. De hele onderneming is in touw gezet. We kregen allemaal vragen voorgeschoteld als "hebben jullie vaak gemeenschap", "kun je makkelijk klaarkomen", "doet het vrijen pijn" en "zijn je teelballen goed ingedaald". Toch eigenlijk allemaal waarop je dan wilt zeggen "Pardon?" Ik kreeg ook gelijk een inwendig onderzoek (easy, als dit het alleen is dan wil ik wel vaker) en ze zag mijn eicel liggen (vorige week maandag eisprong gehad). Zo op het eerste oog zag alles er netjes uit dus geen verklevingen of iets dergelijks. Morgen moet vriendlief zijn zaad inleveren (zijn reactie: Dusssssssss .... :) ), dinsdag naar een spreekuur gezond zwanger worden (ja mevrouw, u bent wel aan de zware kant :evil: ), ik moet een week na mijn eisprong bloedprikken op progesteron en chlamydia (maakt niet uit dat je maar één bedpartner hebt, dit wordt standaard onderzocht :confused: ) en op 6 mei terugkomen voor uitslagen onderzoek. Kortom; we zijn nog wel even bezig. ;)

6. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    @Kwie: ok, het is dus in gang gezet. Veel dingen om te doen en te laten, maar ik hoop dat het uiteindelijk allemaal een positief resultaat heeft.

Jemig, jullie zijn wel sneaky hoor ;) Maar goed gedaan! Daar kun je op bouwen.

7. Niena

Niena Lid

20 feb 2009
    81
    0
    0
    Ff updaten :

Muisje ,dat is normaal heel goed zo'n witverlies ,ik hoop voor je!

Lumea ,zijn jullie er erg mee bezig of toch niet?
    Ik gun het ook u ook zo en eigenlijk zijn er niet meer veel die zwanger moeten worden als je het lijstje zo bekijkt :D
    Ben ik binnenkort de laatste :)

Klasien ,hoe maak jij het nog?

Helma ,pfff apelararus weer :x wat een oetl*l ,je ex-ex is dat een lief persoon?Hoe ben je hem terug tegengekomen?
    Wel best spannend ,misschien eens samen iets gaan drinken of lentewandeling maken om bij te praten?

Kwiepark, wow klinkt deftig die onderzoeken en gesprekken!
    En wel goed dat je partner zo goed 'meewerkt' in dit alles ,geeft je ook een + gevoel niet?En ik weet zeker dat je er komt ,eens in minder stress eens je weet wat en hoe komt het zeker ,rond maandag toevallig geklust?

Daan, slaapkopje ;) Ik had dat ook telkens bij de zwangerschappen ,profiteer er maar van want eens er een 2e komt kun je je niet zomaar nog neerleggen...

Mgwc ,PROFICIAT aan je meisje! :)
    Wat heeft ze allemaal gekregen ,zelf taart gemaakt?

Lieselke ,alles terug in orde met je ventje en uzelf?

Hier waren de waterpokken van eind februari tem dit weekend er ,begon met mijn zoon en 2,5 week later bij de dochter.
    Met mijn man en mezelf gaat het goed ,bij mij kriebeld het nog ENORM ,
    echt elke dag denk ik eraan ,gewoon bijna elk uur... :(
    Om zot van te worden ,maar ergens moet mijn gezond verstand bovenhand houden ,nu is nog niet goed volgend jaar perfect...
    Zo heb ik meer tijd als er nog eentje mag bijkomen eens mijn jongste ook dan naar school gaat sept 2010.

Intussentijd ben ik tante geworden 30-01-09° en wordt er nog een achterneefje/nichtje geboren rond 5-10-09...
    Vooral bij de laatste is veel jaloezie in de familie van haarzelf ,haar zus vooral terwijl die mama is sinds 28-10-08°.

8. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Haai

Ojee ojee wat lees ik nu voor fantastisch nieuws SYL verloofd en....zwanger! Meid wat geweldig en van harte gefeliciteerd zeg....
    Oh my god wat een knoeperd van een ring zeg! Zit hier met mijn mond open wat mooi! Wil ik ook! Wat romantisch zeg...ahhhhh zit gewoon te zwijmelen hier...

Rootje en muis ga nu testen man.......zit zo in spanning weet bijna zeker dat het zover is bij jullie....muis zou wel mooi zijn zo zonder medische molen.....

Miran nog gefeliciteerd met je kleine meissie!

Jutte heb je gezien hoor bij mijn tent is top!

Knip herken je angst van de buikpijn en krampen...Voelt heel raar en je bent zo bang dat het fout gaat. Komt goed meiss.......als de 12 weken grens voorbij is dan gaat het zo snel.....

Meiden nu ffe ego....
    Morge 20 weken echo! Spannend zeg...ben zo benieuwd......

liefs ink

9. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Nou valt wel mee hoor die trip. Zou op de fiets naar station gaan, en dat is zelfde als naar de stad. Maar het regende dat het goot!! Dus heeft mijn mama mij even naar het station gebracht en opgehaald. En in de trein dat was de wagen optillen en op de overgang blijven zitten hihi..en dan weer uit de trein tillen. Gelukkig weegt ze nog niet zoveel dus dat gaat nog goed!

Oh ja hormonen he meis....hopelijk gaat het snel wat beter. Tis ook een verandering voor je vriend he...komt allemaal goed! Dikke knuffel!

10. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Meende ik net een bericht ingetypt en verstuurd te hebben NOT dus.....

Zit net op de augustusmamma's te kijken zijn er een aantal meiden met slechte echo's.....Ben helemaal van slag nu want dat is mijn grootste angst voor morgen. Hopelijk is alles goed.
    ook las ik dat sweepy haar echo niet was zoals verwacht. Meis wens je heel veel suc6 en sterkte......

Hopelijk heb ik morgen wel goed nieuws, zal u maar ffe mijn zinnen verzetten...

liefs ink

11. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    oh sweepy, wat was er dan niet goed ink weet je dat? En maak je maar geen zorgen meis...jouw beebje is helemaal gezond!

12. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Had ik ook zo'n last van. Kon niet goed tandenpoetsen tijdens m'n zwangerschap daardoor en heb vooral opgelet dat ik extra goed tandenstokers gebruikte zodat ik geen gaatjes zou krijgen.
    @ Rootje: ik vind 'kokhalzen bij poepluiers van Marissa' er toch wel eentje in de categorie van: goede aanwijzing dat je zwanger bent. Knap dat je je in kan houden met testen trouwens. Weet even niet meer wanneer je nod is.
    @ Daan: wat is een screencap :oops: (ik echt niet weten)
    @ Muis: naja, wat een ontzettend onbeholpen onbehulpzame dokter en doktersassistent heb jij zeg. Moet trouwens eerlijkheidshalve zeggen dat de assistenten vaak het ergst zijn. Die zijn ahw de poortbewaking.
    @ Jutte: neeee lekkage aan het dak, neeee wat een lange avond en pffffiew gelukkig mocht je naast de wethouder gaan zitten.
    Daar ben ik het nou helemaal mee eens ;) .

@ Syl: nou je wist de spanning wel op te bouwen hoor. Arme Daan :)
    Superromantisch hoor. En wat een mooie plek daar. En dan ook nog een positieve test er overheen. Geweldig

:) :) :) Fantastisch!

:confused: Nee hoor :) . Hoe vaak ik wel niet nattigheid voelde en dacht: oh nee nu ben ik...en dan naar de wc rende om te kijken of ik ongie geworden was. Heel herkenbaar.
    @ Miran: gaaf dat het zo'n leuke verjaardag is geweest!
    @ Suuz: Kom hier meis even een extra dikke knuffel ((((((((((((((((((((((((((Suuz))))))))))))))))))))))))))))
    @ Kwie: moest zo lachen om je 'pardon?'. Kan me dat zo goed voorstellen. Voor hun de normaalste zaak vd wereld en terwijl het voor jullie super intiem is. Is het je meegevallen?
    @ Niena: hmmm ik denk dat we er wel veel mee bezig zijn en een kindje is enorm welkom, maar heb een beetje podiumvrees. Ben zo bang dat het weer fout gaat. Het gekke was dat ik me helemaal ingesteld had op een lange tijd voordat ik zwanger zou zijn en toen was het meteen in ronde 1 raak. En daar had ik helemaal niet op gerekend en nu zijn we toch al met al alweer heel wat maandjes verder sinds we er voor zijn gegaan. Hoe is het met jou? Doet de pauze je goed of weet je het niet zo. [edit: lees nu verderop in je berichtje dat er heel veel mee bezig bent]. Wat ik nog vragen wilde. Hoe is het met die vriendin van je die een aantal weken geleden een hartstilstand heeft gehad en in het ziekenhuis in coma lag? Heb er nog best veel aan moeten denken, zo verdrietig.
    @ Ink: Dat is toch ook wel een beetje een nadeel vd zp. Iedereen deelt alles en je hoort dus ook zoveel waardoor je behoorlijk in de stress kan schieten. Maarja het is ook weer het steunen van elkaar in goede en slechte tijden. Hoop dat je je toch een beetje kunt ontspannen vanaaf. Lekker slaapt en een onwijs mooi plaatje van jullie 'lytse protter' krijgt. Veel liefs en een warme hug.

En dan ben ik toch nog aan het einde van deze enorme lijst bijlezen gekomen. Rest mij enkel nog een berg strijk van 1 meter hoog. Ik blijf het ook steeds opsparen.

13. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Gedsiederrie nou, Ink, als je dat allemaal leest...vreselijk, gaat lekker bij de augustusmama's.....

Je hebt vast goed nieuws morgen! Ik begin m zo onderhand ook wel een beetje te knijpen hoor, ondanks dat ik vandaag wederom een echo heb gehad...maar het is in vergelijking met Mirthe zo'n rustig kindje, hopelijk niet TE rustig...

Eigenlijk is het ook niet goed hè, hier zoveel ellende te lezen, maar ja, die meiden wil je toch ook steun kunnen bieden...

Succes morgen!

@ Kwie, zo, je zit duidelijk in de mmm. Nou ja, fijn dat er gewoon een mooi eitje lag, nu nog de uitslag van manlief zijn zwemmers...
    Ja, die tests, ik ben de eerste zwangerschap getest op al die geslachtziektes en nu weer...maar ja, het is niet anders, standaardprocedure...

Maar die vragen, ja zeg! Haha, dat heb ik bij mijn eerste zwangerschap gehad. Toen had ik een bloeding en vroeg de gyn die me onderzocht "heeft u geslachtgemeenschap gehad?" dat ik bijna wilde roepen, ja hoe denk je dat ik aan die dikke buik kom...werd er een beetje melig van ;)

Zo, ik ga mijn bedje opzoeken, ben erg moe vanavond ;) doei!

14. Niena

Niena Lid

20 feb 2009
    81
    0
    0
    Ink succes morgen en positief denken echtwaar!

Lumea ,begrijp je hoor ,denk eens we er "echt" aan beginnen ik ook wel opflakkeringen zal krijgen ,wil het niet nogeens meemaken echt niet (wie wel natuurlijk)...

Het meisje heeft een pacemaker gekregen en is nu thuis op revalidatie ,ze is een sterke tante zover is 100% waar!

Meisjes hou jullie allemaal goed en mocht er iets zijn ,mailen kan altijd en op hyves.

Slaapwel en *dikke zoen op alle buikjes* :)

15. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Oh gelukkig zeg. Dat is goed nieuws!

16. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Haaai meiden!

Vanmiddag naar het ziekenhuis dus geweest en mijn moeder was erg vrolijk en een beetje vaag, mja wat wil je als je zelf op de morfine pomp mag drukken..moest er wel een beetje om lachen..mijn moeder is normaal heel netjes en best preuts..en nu sloeg ze me toch ranzige taal uit, waar Desertman en ik zelfs t schaamrood op onze kaken kreeg hahaha

Jutte, hoe was het bij de gyn?

Ink, succes morgen meissie, ik hoop op een mooie gezonde echo! (klinkt raarder dan ik bedoel :) )

Ik ga lekker slapen!

Slaap lekker allen,

kuss

17. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Zo, net thuis van werken en heb me lekker geamuseerd in de klas, toffe mensen!

Nog wel weer een sms gekregen van men nichtje die zwanger is om te vragen of ik al zwanger ben (doet ze elke maand) en hoppaaa, dan word je toch weer ff met de neus op de feiten gedrukt...

Met mij en mannetje is alles lekker ok :) Hij is in een gekke bui vandaag en dat heeft een positieve invloed op mij :)

@jutte: wat lees ik nou, sweepy's echo niet zo goed... Jeetje, hoop dat het niets ernstigs is... En een rustig kindje in de buik is een drammertje uit de buik zeggen ze toch ;) Geniet nog maar lekker van de rust nu!

Ik ga mijn bedje in, morgen drukke dag: op school van 08.00 tot 21.30 poeh!

Tot morgen meidies!

18. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Haai meiden
    bedankt voor de lieve reacties.....

Liesel ja denk dat sweep het beter zelf kan uitleggen maar het kwam er op neer dat er 1 kindje een groeiachterstand had en er iets met de bloedvaten van de navelstreng was.....(hopelijk heb ik het zo goed verwoord) Dus idd spannende tijden maar ze staat wel onder strenge controle......

Kwie las dat je nu ook in de MMM zit...spannend meiss voor je en hopelijk mag je snel op roze hoor.....

meiden ga mijn hoofd tot rust brengen en leegmaken en duik dan mijn bedje in. Morge in de namiddag hoop ik jullie meer te kunnen vertellen....geen geslacht iig...... :p

liefs ink

19. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

Gister niet meer online geweest sorry
    ik werd om half 4 gebeld op het werk dat knipman gevallen was en ik hem gelijk op moest halen en naar het ziekehuis zijn scheenbeen moest gehecht worden.
    dus knip gelijk op pad natuurlijk uiteindelijk 4 uur later waren we weer thuis we hebben gewoon 3 uur in het ziekenhuis gezeten voor 7 hechtinkjes
    pfff dat dat zo lang moet duren
    daarna maar snel naar de friettent gereden want barste van de honger lekker eten en even bellen met ouders en schoonouders om alles te vertellen
    Daarna heerlijk naar bed gegaan want ik was dood op zeg

@ Miranda jij bent flink bezig geweest zeg.

@ Suuz (((((((((((((knuffel))))))))))))) hoop dat je je zelf snel beter voelt

@ kwie best heftige vragen zeg maar goed er word nu in elk geval wat aan gedaan.
    mag 6 mei op de lijst?

@ Niena wat erg die jaloezie zeg en jij gaat gewoon lekker volgend jaar voor een 3de wondertje

@ ink de 12weken duurt voor mij nog even klinkt nu nog heel ver weg maar goed zal wel snel zijn.

veel plezier vandaag met de 20 weken echo;)

@ sweepy heel veel sterkte meis

@ Lumea wat een geweldige update weer en strijkse

@ Jutte niet te veel stressen zal allemaal wel oed zijn met je kleine beeb
    hoe was de meting gegaan of heb ik daaroverheen gelezen?

@ sas wat fijn dat het met je moeder al wat beter gaat
    ach en die taal het is niet anders toch hihihi

@Lies weer dat nichtje bah wat vervelend zeg (((((((knuffel))))))))
    wel fijn dat liesel man je zo heeft opgebeurd

@ ink spannend ik wacht al met smart op je antwoord

@ daan wat ben je laat vandaag hahaha

@ syl en gister nog eens samen getest en ene enn?

@ rootje testen kom op ben benieuwd!

20. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

NOD:
    * Springmuis, 21 jaar, 24 maart , 30e ronde voor 1e kindje
    * Lumea, 32 jaar, 27 maart, 2e ronde na mk voor 2e kindje
    * Rootje, 30 jaar, 28 maart, 11e ronde voor 2e kindje
    * KwiePark, 27 jaar, ? maart , 12e ronde voor 1e kindje

* Miranda, 28 jaar, 8 april, 7e ronde voor 2e kindje
    * Beebie, 26 jaar, 11 april, 19e ronde voor 1e kindje
    * Lieselke, 25 jaar, 19 april , 9e ronde voor 1e kindje

Zwanger:
    * Loel, 29 jaar, zwanger in ronde 1 van 2e kindje uitgerekend 16 juli van een zoon
    * Daffie1977, 32 jaar, zwanger in ronde 1 van 3e kindje uitgerekend 16 juli van een zoon
    * Meilan, 26 jaar, zwanger in ronde 1 van 1e kindje uitgerekend 25 juli van een dochter
    * Daan78, 30 jaar, zwanger in ronde 7 van 1e kindje uitgerekend 2 augustus
    * Sweepy, 27 jaar, zwanger in ronde 2 van 1e kindje (tweeling) uitgerekend 9 augustus
    * Inkerbell, 28 jaar, zwanger in ronde 3 van 1e kindje uitgerekend 14 augustus
    * Jutte, 31 jaar, zwanger in ronde 4 van 2e kindje, uitgerekend 21 augustus
    * Pupke, 29 jaar, zwanger in ronde 4 van 1e kindje uitgerekend 3 september
    * Katjak79, 29 jaar, zwanger in ronde 15 van 1e kindje uitgerekend 12 september
    * xxsuuzxx, 28 jaar, zwanger in ronde 8 van 2e kindje uitgerekend 15 september
    * Joyce, 24 jaar, zwanger in ronde 4 van 2e kindje uitgerekend 15 september
    * Desert, 33 jaar, zwanger in ronde 3 van 1e kindje uitgerekend 16 september
    * Moor, 28 jaar, zwanger in ronde 7 van 1e kindje uitgerekend 4 november
    * Knippy, 24 jaar , zwanger in ronde 8 van 1e kindje uitgerekend 25 november
    * SylviaM, 32 jaar,zwanger in ronde 12 van 1e kindje uitgerekend 4 december

Vlindertje:
    * SylviaM heeft in ronde 8 bij 9.5 weken zwangerschap een vlindertje gekregen en in ronde 11 bij 5 weken en 1 dag
    * Loel heeft op 6 juni een vlinderdochtertje Lotte gekregen bij een zwangerschap van bijna 29 weken
    * Moor heeft in ronde 2 bij 7 weken zwangerschap een vlindertje gekregen
    * Niena heeft in ronde 1,ronde 2 en ronde 3 telkens vlindertjes gekregen
    * Joyce84 heeft een vlindertje gekregen voordat ze zoontje kreeg en een vlindertje gekregen in ronde 1 voor 2e kindje
    * Bonsai heeft in ronde 2 een vlindertje gekregen
    * Lonny heeft in ronde 5 een vlindertje gekregen
    * Lumea heeft in ronde 1 bij 11 weken een vlindertje gekregen
    * Klasien heeft in ronde 1 een vlindertje gekregen

Artsbezoekjes:
    * Kwiepark 25 maart gyne om 10 uur
    * inkerbell 26 maart 20 weken echo
    * Desert 30 maart afspraak gyne 9.30 uur
    * Knippy 30 maart afspraak moeders voor moeders
    * Suuz 30 maart 3e afspraak verloskundige
    * Desert 3 april geslachtsbepaling echo om 9.30 uur
    * Desert 3 april internist om 13.50 uur
    * Jutte 3 april: 20 weken echo, meting deel 4 + controle en prik
    * Moor 7 april termijn echo
    * Daan 10 april controle verloskundige
    * Joyce 14 april de 3e afspraak bij de verloskundige
    * Joyce 16 april gyn om 10.00 uur
    * pupke 21 april verloskundige
    * Knippy 28 april eerste echo + intake verloskundige om 8.30 uur
    * Moor 4 mei Verloskundige
    * Suuz 6 mei 20 weken echo
    * kwie 6 mei Uitslagen onderzoeken

Pendels:
    * Daan78: Zuurtje zegt november een jongen
    * knippy:1x maart jongen 2x meisje
    * Rootje79:Maart 2x Meisje , Juni 1x Meisje , December 1x Jongen
    * Desert: Knippy zegt januari een meisje
    * Miranda:1x april jongen,1x mei meisje,1x september jongen,februari 2011 meisje
    * Joyce: Justfem zegt zwanger in december van een jongen (pos test in januari) , caruli januari zwanger van een meisje
    * Bonsai: knippy zegt April 2009 meisje

Maansteen:
    * Knippy 7e ronde met 1e x maansteen 2e ronde met maansteen raak
    * Moor 7e ronde met 1e x maansteen 1e ronde met maansteen gelijk raak
    * lieselke 7e ronde met 1e x maansteen
    * Rootje 10e ronde met 1e x maansteen

Verjaardagen:

# Lieselke 27 maart wordt 25
    # mirthe van Jutte 8 april wordt 2
    # Helma 9 april wordt 30
    # knippy 24 april wordt 25
    # Niena 20 mei wordt 29
    # joyce 1 juni wordt 25
    # Lumea 5 juni wordt 33
    # klasien 15 juni wordt 31
    # Lois van Suuz 16 juni wordt 2
    # Klasien Zoon 22 juni wordt 8
    # Loel 16 juli wordt 30
    # kwiepark 18 juli wordt 28
    # katja 28 juli wordt 30
    # Desert 3 augustus wordt 34
    # Mano van Joyce 17 augustus wordt 2
    # Sylvia 19 augustus wordt 33
    # Moor 26 augustus wordt 29
    # Meilan 1 september wordt 27
    # Marissa van Rootje 11 september wordt 2
    # Inkerbell 6 oktober wordt 29
    # Jutte 1 november wordt 32
    # Miranda 8 november wordt 29
    # Suuz 22 december wordt 29
    # MirandaMan 24 december wordt 35
    # klasienMan 14 januari wordt 27
    # Daffie 29 januari wordt 33
    # Rootje 30 januari wordt 31
    # Alyssa van Miranda 24 maart wordt 2

Bijzonderheden:
    * Beebie: eventueel mei 2009 naar de gyn
    * Miranda: heeft PCO
    * Niena : aan de pil tot we er samen klaar voor zijn
    * Hanneke : krijgt een kijkoperatie en daarna misschien starten met IVF
    * Lonny: Heeft even een pauze
    * klasien : Voorlopig even rustig aan doen
    * SylviaM: Krijgt een chromosomen onderzoek ivm de MK
    * Lente1973: neemt na ronde 5 even afstand wil het even laten bezinken.
    * Helma : gaat weer aan de pil

*Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://i17.photobucket.com/albums/b94/Pupke1979/RozeMM_Banner.jpg[/img]

Deel Deze Pagina