Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

Moor en Daan hoorde gister nog even dat schoonmoeders de foto's klaar heeft dus die komen waarschijnlijk vanavond

2. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    @ Kwiepark: Heerlijke vragen zeg :confused: hahaha. Allemaal voor een goed doel toch?

@ Ha Niena: ((((((((((((((((((((((knuffel)))))))))))))))))))))
    * strooit een berg anti jeuk poeder over Niena*

@ Ink: vandaag de 20 weken echo JOEPIE, geniet ervan!

@ Desert: humor doet ook veel goed ;)

@ (((((((((((((((((((((((((((((knuffel)))))))))))))))))))))))))))) voor knipman.

@ syl: moest even terugspitten maar:

DUBBEL GEFELICITEERD!!!!!!

Heb ff een dagje geen tijd om te lezen, gebeurd er van alles :) .
    Ben super blij voor jullie :)

3. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Hey Knip, wat een verhaal van knipman zeg. 7 hechtingen, moet toch een behoorlijke jaap zijn geweest.

Ik was al vanaf 7 uur online hoor, maar had eigenlijk niet zoveel te melden haha. Ik ben er vanaf 10.30 niet meer, mams krijgt eindelijk (na bijna 10 weken) haar nieuwe meubeltjes en die mag ik ontvangen, omdat ze er zelf niet is. Arme schat, zat al ruim 5 weken zonder eettafel + stoelen, wandmeubel, salontafel. En ze viert a.s. zondag haar verjaardag, dus ze had ze echt dringend nodig.
    Maar vandaag arriveren ze, ben heel erg benieuwd hoe het allemaal staat.

Super van die foto's. Zie er naar uit!

En testers, kom maar op met jullie nieuws. Ik=nieuwschierigAagje gnif.

4. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Oh ja, Ink succes met je 20wk echo. Ging even rap met niet zo goed nieuws bij de aug. mama's, maar probeer dat een beetje van je af te zetten en ga lekker genieten van die mooie beeb in je buik.

*kus*

5. hielko2006

@ Loel zal hem vanavond een dikke knuffel geven van je hahaha

@ Daan ja was een behoorlijke jaap hij viel van een meter hoog ongeveer en die punt is dwars door zijn overall,kussentje en spijkerbroek gegaan auw auw

veel plezier met het inrichten van je mama's huis
    en de foto's komen belooft

6. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Wat voor werk doet knippyman dan? Klinkt auw ja

7. hielko2006

hij is lasser maar moest iets schoonkrabben op een bepaalde hoogte en stond op een trapje en verstapte zich heel stom

8. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Goedemorgen meiden,

Ik d8 ga ff kijken of er nog nieuws is en ja hoor, Sylvia is zwanger ! Gefeliciteerd !

9. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik vind het zo raar. Er is 'de gezellige club' geopend. Ik vind het stom. Want wij zijn de gezelligste club. Gekkerds :p

10. hielko2006

hihihi dames dit kreeg ik in een mailtje van mijn vriendin

Achja.........die hormonen he! Je menstruatie is al erg......vrouw zijn is al erg.......en met een zwangerschap wordt alles nog erger. Je gaat knipman uitschelden dat hij zn kop moet houden, je gaat jezelf dik vinden als het kind eruit is ga je klagen en knipman uitschelden omdat je je zwangerschaps vet er nie in 1 keer af krijgt....hahahaaaaaaaa
    Daarnaast ga je over 3 maanden knipman ook nog verkondigen dat hij jou zwanger gemaakt heeft........en jij met al die zwaarte moet zeulen ;~)

Jaja, ik ken de zwangere vrouwen ;~)
    Heb er genoeg om mij heen gehad! (en nu nog)

vond het wel heel grappig en denk deel het even met jullie

11. hielko2006

Ja dat vind ik ook raar
    nou ja laat ze maar denken wij weten wel beter toch!

12. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Echt grappig, want ik herken mezelf er helemaal niet in. Maar dat kan nog komen natuurlijk hihi. Alleen dat van mezelf dik vinden na de zwangerschap kan ik me nog voorstellen...

Ach ja, laat ze inderdaad maar denken. Wij weten wel beter. Ze moesten eens weten, gniffeldegniffel. Denken ze origineel te zijn *proest*

13. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Goedemorgen!

FF snel:

Syl: Een aanzoek en een baby! Wat vreselijk gaaf! Echt onwijs gefeliciteerd meis! (ps, 5 april SPring en Swing event HC B'dorp! Kom je ook even kijken?)

Uhmmm, Ink; have fun met je 20 weken echo! Spannend....

Sweepy niet goede echo.... ojee, hoop dat het allemaal niet al te ernstig is...... In elk geval, hier een heeeeeeeeele dikke knufffffff.

14. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Hoi lieffies,

Zo nu gaan we even de spannning opbouwen hier :p

Mijn temp was wel iets lager, maar dat kan ook komen omdat ik er eerder uit moest vandaag om marissa naar de opvang te brengen.

Maar ik heb naar jullie geluisterd en toch maar getest (met de kruidvat 2 voor 5,-)
    Enne..... zelfs na heel lang wachten geen noemenswaardige streep. Als je heeeeeeeeeel veel fantasie hebt, zou je heel misschien iets van een soort streepje kunnen zien, maar volgens mij is ie gewoon hartstikke negatief.
    Het streepje is echt niks vergeleken met wat op de andere test te zien was.
    Verder nog niet echt symptomen van ongi, maar dat kan soms zo ineens komen he :) Dus ik verwacht er eigenlijk niet te veel van. Maar als ik zaterdag nog steeds niet ongi ben, dan waag ik nog maar een test...

Dikke knuffel meiden, nu ga ik aan het werk, er moet veel gebeuren vandaag!
    O ja mocht ik nog nieuws hebben, dan horen jullie het hoor :)

15. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik heb even de pagina opgezocht waar Sweep haar bericht heeft geplaatst. Had het hier nog niet vermeld, wachtte tot Sweep het zelf ging doen, maar nu het out-in-the-open is kunnen jullie hier de hele uitleg lezen.

Nogmaals Sweep (weet niet of je het hier meeleest) ontzettend veel sterkte gewenst. Het komt vast allemaal goed. Dikke kus

even nog een beriggie van mij kant:

er komt hier net een uberschattige kitten kennismaken met onze poes (die nu buiten is). Een grijs tijgertje, leuk beest, maar onze Bink wil er niets van weten geloof ik. Een hoop geblaas. Daar gaat mijn hoop op gezinsuitbreiding op het poezenfront. Zowieso wil Rolf er geen tweede poesje bij. Jammer hoor.....hihihi
    Maar misschien is het ook een beetje te veel van het goede. Een baby en een kitten.........

16. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Rootje, thanx voor de updeet. Je zit natuurlijk ook nog 3 dagen voor NOD.

Ik voel me eigenlijk een beetje rot dat we je op enige manier gepushed hebben om te testen (en dat er nudus bijna niets te zien is). Zo heb ik het in ieder geval niet bedoeld meid. Weet hoe spannend het is en nu zit jij met zo'n rare test....

Doe maar gewoon wachten en alles op je eigen tijd.

DIkke kus van Daan

p.s. moet ik natuurlijk wel even de link plaatsen van Sweep:

http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... start=8775

17. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Goedemorgen, ben nog steeds een beetje boel onder de indruk van de echo's in de augustusmama's-hoek....

Sweep meid, ik denk aan jullie!
    Succes vandaag met je echo, ik hoop dat het allemaal meevalt...

18. hielko2006

@ daan hahaha ik vond het wel grappig die uitleg van haar

@ rootje nee nega maar ja we geven de moed nog niet op.

@ Daan helaas geen extra kitten erbij voor jou

19. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ja het raakt je toch wel het Jutte.

20. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

@Daan, geeft niks hoor, ik had ook vanochtend kunnen besluiten niet te testen en af te wachten.
    Vandaag is eigenlijk mijn NOD (ei is 2 dagen eerder geweest en banner klopte al niet helemaal) Was oorspronkelijk NOD zaterdag uitgaande van een ei op dag 18/19, zoals gewoonlijk, maar ei was op dag 16 deze ronde dus is eigenlijk vandaag mijn NOD (11e dag na ei, dan komt altijd mijn ongi). Dus ik wacht rustig af vandaag of de :evil: gaan komen en anders test ik pas zaterdag weer (denk ik).

Zo en nu ga ik echt aan het werk anders krijg ik het niet af vandaag.
    Bye!

Deel Deze Pagina