Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Middag! Ben snel even thuisgekomen om te eten en mijn spullen klaar te maken. Om 4 uur weerk weg voor vergadering en dan les tot half 10.

@knip: aaauwiiieee, scheenbeen gehecht! Wat heeft ie dan gedaan? En dan zo lang wachten...jeetje! Is hier net hetzelfde hoor, spoedgevallen noemen ze dat dan...

@ink: veel plezier vandaag!

@daan: fijn, nieuwe meubels voor je mama! Ze zal wel blij zijn, na zo lang wachten! hihi en wij zijn idd de gezelligste club

@syl: woeehoeew, de eerste echo al vrij snel! Jeeeuij!

@rootje: aaah meid... Stom, en wijz itten hier maar te zagen om te testen en nu weet je nog niets... Ik duim nog voor je hoor!

Zo, effe kijken of men pizza klaar is en dan hier nog wat documentjes op pc zetten...

(sowwy als ik iemand vergeten ben...)

2. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

moor eb jutte heb het er voor over hoor die misselijkheid moet ook niet klagen naturlijk maar das mens eigen he

jutte hoop dat ze het volgende week kunnen zien voor je

3. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Ikkie heeft in Florida, in de Oilily winkel een shirtje gekocht, voor een jochie! en een rompertje met geel en oranje, Moorman vindt dat voor een meisje, ik voor beide!
    zo leuk leuk

ik ben echt zo nieuwsgierig en slecht in geheimpjes van mijzelf... ik wil altijd alles met iedereen delen ;)

4. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

hier mag je klagen hoor! hoe blij ik ook ben met de zwangerschap, klagen is toch wel fijn hoor!

5. hielko2006

Lies toch ff snel thuis lekker hoor kun je er straks weer tegenaan

knipman is gevallen op werk van een trapje en precies op een punt van een plaat dus heel veel auwie en jep kwamen allemaal spoedgevallen tussendoor dus wij moesten wachten

werkse zo nog

@ Moor ik wil ook graag alles met iedereen delen hoor is toch veel leuker

Helemaal mee eens lekker van je af gooien is toch het fijnste

6. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Daar had ik gisteravond dus met Desertman een kleine discussie over, hij wilt het ineens stil houden tot de bevalling...Dus ik had zoiets, uuuh dat ga ik niet redden hoor..dus of we weten het niet...of ik ga gewoon open er over praten hahahaha Mja en anders kan ik het hier wel kwijt..of het nou een jongen of meid is, enne moet zeggen, dat is best heeeeeeeerlijk dat je hier alles kwijt kan!

doegg meissies, tot later!

7. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Misschien kan ik je een kleine toevoeging geven....wij hebben het bij Mirthe (en zullen het nu ook weer) geheim gehouden. Waarom? Omdat we het zo heerlijk vonden dat het geslacht echt ons geheimpje was. Iedereen vraagt al steeds hoe het gaat, wil aan je zitten, bemoeit zich met van die vreselijk goedbedoelde maar soms zo irritante adviezen....dit was echt van ons. Voel me net zo'n publieke factor nu. Zoals mannen soms alleen naar de tieten kijken als ze zich aan je voorstellen, zo kijkt nu iedereen nu het eerst naar mijn buik en dan denk ik "hallo, ben er zelf ook nog wel hoor!"

We hebben het mijn ouders wel verteld en nu zullen mijn ouders het ook weer te weten krijgen. En jullie, maar dan via Hyves denk ik, aangezien ik nog steeds niet weet of er familieleden of kennissen hier online zijn, heb nogal wat zwangere en kinderen-hebbende familieleden/kennissen/collega's....dussss....wil hier niet het uitlekrisico nemen!

Maar goed, da's mijn visie....;) Snap ook wel weer dat je er gewoon open over doet hoor....ook leuk...

8. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    @ Moor, ja geel en oranje kan wel voor beide, vind ik ook. Ik had echt een roze in mijn handen...zo cute, dus tja, da's echt spelen met het lot hè, haha...

Maar, heb al met mijn moeder afgesproken 4 april naar bataviastad te gaan. Kan ik hopelijk mijn schoenen ruilen, maar ze hebben dan ook sampleshop van oilily. en als dat hetzelfde is als twee jaar terug, dan is het dat er ladingen oude collectie voor veel minder wordt aangeboden. Dus niet zomaar outlet, maar echt SALE van grote partijen.....

Dus als beebje volgende week vrijdag ff meewerkt, krijgt hij of zij wellicht een compleet nieuwe garderobe volgende week, haha....

9. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    @ Desert: Dat moet vast een rare gewaarwording zijn geweest; je moeder die van heel preuts ineens totaal andere taal uitsloeg :) . Wel fijn dat je haar nu gezien hebt.
    @ Knippy: oh arme Knipman. Auw auw auw, vallen op scheenbeen doet zo'n zeer en dan ook nog met zo'n enge punt. Auw.
    @ Lieselke: Kan me voorstellen dat je moeder superblij zal zijn met de nieuwe meubeltjes na zoveel weken zonder. In ons vorige huisje hadden we geen eettafel, maar ben nu toch wel blij dat we er weer een hebben hoor. Word je wel zat van met bord op schoot eten en met een kleine erbij is het helemaal lastig zonder eettafel.
    @ Knip: ha ha wat grappig dat berichtje van je vriendin. Ik ben altijd erg vd moodswings :oops: (vooral voordat ik ongie moet worden) wanneer ik niet zwanger ben en was juist tijdens m'n zwangerschap veel gematigder. Tijdens de bevalling had ik verwacht dat ik heel erg zou schreeuwen, maar trok me juist helemaal terug in mezelf. Heb Lumeamans hand heel veel vast gehouden en hij mocht me niet alleen laten maarja hij moest toch een keer tussendoor naar de wc, toen heb ik de verpleegster d'r hand vastgehouden :oops: :).
    @ Rootje: ah nee toch. Ik had zo gehoopt op een licht streepje.
    @ Sylvia: wow je weet gewoon de echo datum al :D

10. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Hihi Lumea, het was Daan haar mama met de nieuwe meubeltjes ;)

Mannetje komt net binne, helemaal een waterkieken van in de regen te werken, ochermkes...

11. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Oh ok :oops: :D

12. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Helemaal overheen gelezen geloof ik :oops:
    Ja, morfine doet leuke dingen met mensen! Fijn dat jullie ook een vrolijke noot hadden dan, na zo'n spannende tijd. Je moeder zal die verhalen achteraf misschien nooit meer willen horen, hahaha...
    Gaat het allemaal goed? Moeten jullie nu nog op een soort uitslag wachten of....

Bij de Gyn? Nou ja, die vond het maar raar dat ik van de ander zo snel terug moest komen :rolleyes: toch even de echo gehad, bm mond was wel iets korter, maar volgens de echodame kan dat wisselen en volgende week ineens weer langer zijn en....er was geen enkele reden tot ongerustheid.
    Wel prettig dat die gyns zo lekker op één lijn zitten ;)
    ach kreeg wel weer een extra echo, dus....heb ons kleintje even lekker zien slapen...

Oh nee toch? Mirthe was een druk druk druk druk kindje in de buik en is ook een drammertje...zijn alle kindjes dan drammertjes ? ;)
    Ik had zo de hoop dat kindje 2 rustig in de buik, rustig buiten de buik zou betekenen....haha

Tja, dat zijn de pijnlijke momenten. Ik vroeg het laatst ook aan mijn zwager, omdat zij er destijds erg open voor uitkwamen (tegen ons) dat ze gingen stoppen met de pil en later dat ze ovutesten gingen gebruiken enzo. Maar bleek ze een maand daarvoor een miskraam te hebben gehad, aauch....maar ja, kon ik ook niet weten.....maar toch, pijnlijk...

13. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Zo, ik ben ermee weg! Na het werk weekend vieren ;)

Zie jullie morgen wel en dan hoop ik weer heel wat leuk getetter te kunnen lezen!

Smakkerd!

14. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    hoi hoi!

Fijn he dat ik al zo snel een echo heb! Moest wel even drammen bij de dames van de Gyn receptie.... maar heb gezegd dat ik dat altijd mag ;) hahaha

Vandaag weer een gesprekje gehad voor een baan (die mijn favoriet is), ze zijn bezig hun budget te verhogen omdat ik te duur ben.... en hopelijk hoor ik morgen of maandag iets..

15. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    banner aangepast.....

16. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

jeeh!

17. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Haai allemaal

Ben terug van de 20 weken echo! We hadden een hee leuke man die alles goed uitlegde.
    En.....mijn zorgen zijn voorbij Baby mukkes doet het goed! Het ligt op de knieen en op de buik in mijn buik. Geweldig om te zien een builigger dus. De echoman moest een aantal keer flink mijn buik schudden zodat het wilde draaien ivm metingen enzo.
    Naja al met al is alles goed en tot zover gezond. :D Heel bijzonder om je kleine te zien duimen en zwaaien. Heb het op dvd meegekregen geweldig.
    Uitgerekende datum blijft zo staan!
    En het geslacht is..................................nog steeds geheim! :p
    We hebben een enveloppe meegekregen met de kleur sokken. Maar die heeft vriendlief verstopt en maken we na de geboorte open......
    Dus meiden nog effe wachten...

liefs ink

18. hielko2006

@ sas oei moeilijk hoor je mond dicht houden zou het knap vinden als het je lukt

@ Jutte vertel het ons maar lekker op de hyves zullen we hier niks verklappen

@ Lumea ik hoop dat ik dat ook zal hebben met de bevalling zou wel fijn zijn namelijk

@ sylvia ja lekker snel die eerste echo ben wel een beetje jaloers wil ook zo graag eerder
    en mooie bannerrrrrrrrrrrrrrrrrr

@ ink geweldig die goede echo en de enveloppe verstopt kun je hem niet even posten dat wij even spieken voor je zullen niks verklappen
    nee geintje vind het knap dat jullie dat kunnen zeg

en nu ga ik eens even kijken hoe ik het beste die foto's door kan sturen zijn namelijk 40 foto's waar ik de tekst nog bij moet typen namelijk

19. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Oh Ink zie je wel, alles goed! Fijn zeg!

en heel knap, ik had die envelop onderweg in de auto al opengescheurd, haha

20. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Haha ja ik kon er gelukkig niet bij jutte!

Foto's zie album!
    Zo lief.....

Deel Deze Pagina