Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Die zwaai, fantastisch! haha, zoiets hadden wij vorige week. Mirthe zei "dag baby" tegen de tv waar ze de echobeelden op kon zien en alsof de baby het hoorde kregen we een zwaai, zo schattig hè, die bewegingen in je buik......wonderbaarlijk!

Enne, ook tijd voor een nieuwe buikfoto zie ik ;)

2. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

Ink mooie foto's

Daan en Moor jullie hebben mail heb de foto's verstuurd
    moest ze helaas 1 voor 1 toevoegen dus jullie 1 voor 1 openen ik hoor wel wat jullie er van vinden

3. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    Ink: kwam even kijken hoe het was. Helemaal super hoor, mooie foto`s!

4. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Knip, help, jij bent wel goed in die downloaddingen hè....
    Ik zoek het nummer van Jazzanova "I can see", maar geen site bij mij die m kan vinden...ja You Tube, maar ik wil m op de mpspeler hebben....

Jij ideetjes?
    Iemand anders misschien?

Zo'n lekker nummer
    zie: http://www.youtube.com/watch?v=JXDdXFeo7ck

5. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    @ Ink: wat geweldig dat jullie zo'n goede echo gehad hebben meis!

Oww wat een leuk idee van die sokken. Jullie wilden het niet weten toch? En dan kan je toch zien of de echoman het juist had. Owww dat ga ik vragen als ik ooit voor een 20 weken echo ga (of de persoon het niet wil zeggen maar het wel wil opschrijven en in een envelop wil doen). Ja ja leuk leuk.

@ iedereen: slaap lekker

6. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Mogge meiden,

@Inkerbell, gefeliciteerd met jullie goede echo :D En wat een mooie foto's.
    Opluchting he. Heerlijk hoor. Geniet er van.

@Syl, mooie banner meid ((((((((((((((((((syl))))))))))))))))))))

@Knippy, bedankt voor de foto's. Wat een werk moet dat geweest zijn joh :confused: Ik hoefde ze gelukkig niet 1 voor 1 te openen. Kon ze gelijk zien. Yay, zitten hele mooie pakjes bij.

@Jutte, mooie reactie van Mirthe hihi.

Vanaf volgende week schijnt het mooi lenteweer te worden. Jippieeeeee! Als ik nu naar buiten kijk ziet het er ook mooi uit, maar dat was gister ook en toen was het poepweer.
    Niet vergeten meiden om dit weekend de klok een uurtje vooruit te zetten ;) Pff dat wordt weer een weekje van slag zijn, maar dat komt wel goed.

Oh en mama heeft haar meubeltjes gekregen. Uiteindelijk pas om 5 uur :rolleyes: maar het staat echt heel erg mooi. Ze is er erg blij mee. Yay!

7. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

even heel snel want ik moet gaan knippen

Lies gefeliciteerd met je 25e verjaardag

Maak er een mooie dag van en als cadeau zou ik als het mogelijk is je graag een positieve test voor april geven
    hier alvast wat HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG

8. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Lieselke, gefeliciteerd meis! Maak er een leuke dag van!

oh ben niet ongi geworden meiden....het was gisteren avond helemaal weg...en nu nog steeds...snap er niets van. Meestal na mijn ei een beetje bloed...teninste de laatste keren...en dat had ik maandag al....

2 eieren? Lijkt wel pasen hahaha.

Gewoon weer afwachten...kon ik maar kijken wat er in mijn buik gebeurde...en of ik een ei had...dat ik mezelf niet voor de gek houdt...

Groetjes,
    Miranda

9. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Lies, ontzettend gefeliciteerd met je verjaardag. Heb een fijne dag.
    Hoe staat het met je pastabuffet? (wat ga je allemaal maken als ik zo vrij mag zijn?)

@Miran, hoe spannend zeg. Ik duim nog steeds mee meid.

10. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    He meid, heb je ook al een pb gestuurd, maar heb even je emailadres nodig om het door te sturen.

11. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Lies, gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een leuke dag van. Hoop dat je ongi weg is nu.

Knip, bedankt voor de mails! Gisteren niet meer gezien, dus ik ga vanavond effies kijken :) samen met mams.

zo, ik heb weer een drukke dag voor de boeg, jakkie! Hoewel, ook wel weer leuk :)

12. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Meiden met kindjes. Hoeveel uren kraamzorg hebben jullie gehad?

Wordt net gebeld dat ik er maar 3 krijg per dag ivm hoogzomer.

Vind het op zich niet zo erg, was toch niet voor het volledige gegaan. Maar het lijkt me wel erg weinig.

13. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Goedemorgen lieve M&M meiden!

Allereerst: Lieselke van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een leuke dag van!

Zo dan ga ik jullie maar uit jullie leiden verlossen.
    Ik had vanmorgen nog wel een hoge temp, dus een test gedaan en weer net als gisteren... Maar toen ik net naar de wc ging had ik met afvegen een klein beetje rood. Ook heb ik megakrampen nu, dus ik vermoed dat de :evil: :evil: toch gearriveerd zijn. Ik had het al verwacht. Ik geloofde er al niet meer in. Dus maar weer een ronde verder :rolleyes:
    In ieder geval heel erg bedankt voor het meeleven allemaal !
    Dikke knuffels voor jullie!

@Knip, voor op de lijst, nieuwe NOD houden we voorlopig maar op 25 april, mocht dat nog wijzigen, dan hoor je het tzt wel :) Dus wij gaan nu voor het paasei :) (moet lukken, ei is meestal op dag 18, is 13 april (2e paasdag :))

14. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

@ Daan, ik heb met Marissa het maximaal aantal uren gehad, omdat ik een slechte rug heb en last van mijn bekken had. Dat kwam geloof ik neer op 7 uur per dag ofzo voor 8 dagen. Was wel heerlijk!
    Inderdaad, 3 uur zou ik wat weinig vinden, hoewel als je herstel snel gaat, kan dat wel hoor...

15. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Oh Rootje wat jammer meis ((KNUFFEL))

Daan, vind dat maar weinig hoor. Ik had van half negen tot drie uur kraamzorg voor 8 dagen...en kon er nog 4 dagen bijkrijgen als ik dat zou willen.

Maar idd soms doen ze moeilijk...mijn nicht kreeg maar 1 uur per dag en dat maar voor 4 dagen...het ligt gewoon aan je verzekering en aan hoeveel tijd en personen er beschikbaar zijn....stom he..

Misschien kan je particulair eens gaan kijken? Soms word dat ook vergoed...

Moet eerlijk zeggen dat ik haar niet zolang nodig had hoor, maar het was wel handig...ze deed mijn was en deed lekker schoonmaken en eten maken en voor de kleine zorgen als ik onder de douche ging en ze werd wakker ofzo.. Twas wel zo dat mijn man geen vrij kreeg net na de bevalling...hij had de dinsdag vrij omdat je dat verplicht hebt maar heeft gewoon moeten werken tot de volgende week maandag...en toen had hij 2 weken vakantie opgenomen..had hij al aangevraagd maar de datum open gelaten....twas alleen dat hij zijn werk moest overdragen en daarom moest werken...dus door die reden was het wel fijn dat ik extra kraamzorg had.

Groetjes,
    Miranda

16. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Mogge meisjes!

@Ink: wat fantastisch dat jullie een goede echo hadden EN super leuk idee van die sokjes in een envelop.
    @Daan: 3 uur lijkt mij ook wat aan de lage kant... heb je niet een minimum wat wettelijk is vastgesteld ofzo?
    @Rootje: balen meid! x
    @Lieselke: HIEP HIEP HOERAAAA!

17. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Moooge meiden!

@daan, ik kreeg een brief waarin stond dat ik recht had op 49 uur kraamzorg, maar hoe dat ingedeeld word, ben er nogniet zo in thuis hahahaha

LIESELKE GEFELICITEEEEEEEERD LIEVERD!

Rootje, aaaah knuffieeeeeee

18. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Morgen!

Bedankt voor de felicitaties allemaal! Ik ga zodadelijk inkopen doen voor vanaaf en het worden een aantal soorten pasta met:
    - bolognaisesaus
    - champignonmix met cognac en spekjes
    - scampi's met dragon-tomaat-pernod
    - gerookte zalm en prei

@ink: heb even gespiekt naar je echo's en wat lieeefff! Geweldig dat alles zo goed gaat en waaaw, wat een beheersing om die enveloppe gesloten te laten!

@rootje: wat jammer nou meid! dikke knuf

@knip: bedankt voor het cadeautje en ik hoop dat de rest volgt ;)

Zo, ge nu de auto inspringen en naar de groothandel!

Tot strakkies!

19. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Rootje wat jammer van je ongi toch nog he... balen hoor!

Daan, ik vind 3 uur per dag erg weinig! Probleem is natuurlijk wel dat als er geen personeel is, je ook niemand kunt sturen... Ik zou proberen om er een uurtje per dag bij te krijgen. Dan heb je een halve dag hulp zeg maar en 4 uur is volgens mij voor de kraamzorgster ook prettiger dan 3. Bij 4 is er ook nog ruimte voor een babbeltje enzo...

Ink, wat goed dat met de 20w echo alles goed was! Gelukkig maar, hoef je niet meer in de zenuwen te zitten...

Zo... weer verder werken :)

20. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @Lieselke: mjammmmmmie!

Deel Deze Pagina