goedemorgen allemaal, Hoe gaat het hier? het is alweer maandag dus we moeten weer aan het werk helaas. vanavond komt moeders voor moeders bij ons ben best wel zenuwachtig eingelijk stel je voor dat er nu niks te zien is op de test Moeten we maar niet vanuit gaan natuurlijk maar toch spannend welk cadeautje hebben jullie eingelijk genomen? verder baal ik want me banner is blijven steken op gister zo vaag ga zo maar even een andere erbij zoeken tot deze het weer goed doet nou nog even snel reageren is niet zoveel zag ik al @ Niena veel klus plezier @ Jutte jaaaaa lijkt me wel helemaal te gek om dat te horen hoor, rond de 9 weken moet het lukken toch baby te huur ja ik heb me in het begin ook enorm lopen ergeren aan die tekoeija ofzo iets wat een onwijze sukkel zeg die denkt echt dat het leven zo in elkaar zit en alleen de vrouw dingen hoeft te doen de man mag lekker lui blijven zitten en opdrachten geven nou dus echt niet he zo werkt het leven gelukkig niet. ik had wel iets vernomen dat ze nog steeds bij elkaar zijn en dat ze zwanger is van hem dussss tja @ sas succes bij de gyne wie weet kan hij alvast vertellen wat het is spannend @ suuz jij succes bij de verloskundige vandaag @ muis vandaag weer terug van center parcs? zo ja hoe is het al getest?
morning lieve ladies! Heel snel door het weekend gebladerd... Lente gefeliciteerd! Wat leuk, het gaat ineens weer hard met de rose streepjes! Weten je dochters het al? ook wat knuffeltjes uit te delen rootje, lumea, zet m op de volgende ronde meiden! En Lumea, je gevoel deze maand is beter dus dan de vorige! Knip, er is vanavond vast wel wat te zien hoor! De testen zijn alleen veel minder gevoelig dan die van de de kruidvat bijv. Dus best kans dat je een lichter streepje krijgt! Ik heb gekozen voor het boek. Een soortgelijke DVD had ik al en ik heb van mijn zuur gespaarde DE punten al twee melamine kinderserviesjes waaronder 1 van Nijntje dus vond ik nog 1 een beetje overdreven Dus boek! En einde van de piesinpotjesperiode een leuk fotolijstje! euhm... oh ja, Syl, wat heb jij een toppie week gehad zeg! Positieve Test, Aanzoek, Zeer Waarschijnlijke Go Op Baan... Meid het is je zo gegund na alles Zo, hier is het weer maandag... jakkie. Ik denk dat ik vandaag een kort dagje hou. De "boss" kwam stiksagga binnen, daar heb ik nu dus ff geen trek in. Ik verzin wel even een zwangerschapsellendig iets ofzo :s mag niet, weet ik maar ik kan het effies niet hebben hier... voor ik echt ontplof
Moor foei een kwaaltje gaan bedenken en daarom naar huis gaan hahaha het mag niet maar je brengt me wel op iedeeen moet ik zeggen nee ik blijf toch maar hier. Ik heb je mail terug gehad trouwens zal straks even rekening nummer van me schoonmoeder vragen kun jij dan even je adress sturen wara het naartoe moet even algemeen wie heeft er nog meer een dvd van moeders voor moeders of iets wat er op lijkt en zou iemand een kopie kunnen maken dan betaal ik die gewoon + verzendkosten en kies ik toch het boek vanavond (vond ik eingelijk wel een slim idee van mezelf) Hoor wel of dat mogelijk is van iemand anders ga ik nog eens diep nadenken.
hey knip, ik heb getracht om de DVD te kopieren maar mij is het niet gelukt. kwaaltje verzinnen is ook niet echt iets waar ik achter sta hoor! alleen is op het moment de baas hier een beetje erg gestresst waardoor het hele bedrijf op eieren loopt en dat kan ik er gewoon even niet bij hebben. Ben al zo lekker labiel momenteel... Ik zal je even mij adres sturen zo per mail, wel zo makkelijk he voor de versturing
kan me voorstellen datje daar helemaal hyper van word als je zo op je tenen moet lopen nou ga maar lekker naar huis en rust heerlijk uit moortje jammer dat de kopie niet lukt maar misschien 1 van de andere dames die het lukt?
Hey meiden! Dankje voor de knuffel knip! Doet altijd goed! Heb vorige week veel in bed gelegen, liggen helpt tegen de misselijkheid. Hoe rustiger ik me hou, hoe beter dat het gaat. Ben vanmorgen toch maar weer gaan werken, maar nog niet van harte :sick: . Zat toch weer te kokhalzen in de auto van mij mag het nu wel over zijn. Heb er schoon genoeg van. Zag in een flits dat Lente zwanger is, proficiat meid! Het is je van harte gegund
pupke fijn je hier weer te zien joh, Hoop echt dat je misselijkheid snel over is duurt nu wel heel erg lang bij jou werkse vandaag en probeer toch een beetje te genieten van die kleine in je buikkie
Mogge meisjes! @Lente: wow! gefeliciteerd! @Desert: wat fijn dat je moeder weer thuis is! En ik heb ook een heel ander beeld bij een " nakend huwelijk" hahaha @Pupke: balen dat je zo misselijk bent steeds! @Jutte: ik zag je gisteren weer op tv voorbij komen Ik heb het afgelopen zaterdag al mijn zussen (3) verteld en helemaal enthousiast! 1 zus barste zelfs in tranen uit (die loopt nog met wat zwangerschaps hormonen rond). Ze zijn al helemaal plannen aan het maken over hun outfits, ze willen in dezelfde stijl gaan hahaha Mijn vader en zijn vriendin vonden het ook erg leuk en de opa en oma van vriendlief waren heel erg blij (97 jaar en 92 jaar). Verder beginnen mijn hormonen ook aan te slaan... moest gisteren wel een kwartier huilen in de auto op weg naar huis omdat ik schrok van een andere auto (en ik reed nog wel...) hahaha
Goedenmorgen meissies, even snel bijgelezen. Dus excuseer me als ik niet overal op reageer @Sas, is je moeder weer thuis? Wat snel he. Hoop dat ze snel opknapt en goed nieuws krijgt. @Ink, klinkt heel mooi die kinderkamer. Ben benieuwd hoe het eindresultaat wordt. @Niena, hoest met je bilspier? Lijkt me een uiterst pijnlijke kwestie. Is het een beetje opgeknapt? @Lente, meissie wat een goed nieuws! Wacht nog steeds op de foto Gefeliciteerd meid. @Lumea, (((((((((((((((((((((((((((((Knuffel)))))))))))))))))))))))))))))) Balen zeg. @Liesel, wat fijn dat je zo'n leuke verjaardag hebt gehad. En dat ze voor je gezongen hebben toen je uit eten ging. Leuk hoor. Ben je lekker verwend? @Knippy, wat lief dat blusvrouw de angelsound heeft gebracht. Ben benieuwd wanneer je het voor het eerst gaat horen. Spannend en leuk! @Pupke, beterschap meid. Snieleukziekzijn. Dikke kus! @Jutte, ja heb baby te huur gezien dit jaar. Pfff echt niet normaal die Takoeja (of hoe je dat ook schrijft). Vorige week is er een '3 maanden na BTH update' geweest. Ze zijn nog steeds bij elkaar, voor zover ik weet niet zwanger. Abigail en Jelle zijn een paar dagen na de laatste opname gaan samenwonen (ook zo'n draak, die abigail). Blegh! @Knippy, dat had ik ook met de test van Moeder voor Moeders, weet je dat nog? Was zo bang voor die test. Maar het ging helemaal goed. Die extra die ik toen heb gekregen heb ik trouwens nooit gebruikt. Dus als iemand em wil, dan stuur ik em graag op. Die krengen zijn al duur zat. Ik heb toen de dvd gekozen en heb op het eind het fotolijstje gekregen. Ik zal trouwens even overleggen met Rolf. Hij heeft de dvd nooit gezien en volgens mij gaat hij hem ook niet kijken. Ik ben er ook niet zo aan gehecht. Momenteel uitgeleend aan een vriendinnetje in Eindhoven. Maar van mij mag je em hebben als Rolf dat ok vindt. @Pupke, Yay je bent er weer. Wat lees ik, nog steeds misselijk? Bah, bah, bah. Dat duurt inderdaad wel lang zeg. Heb je daar al eens wat voor opgehaald bij de HA? Fijn dat je even komt lezen/schrijven. Doe rustig aan meid. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Afgelopen vrijdag een ontzettend gezellige avond gehad. Hartstikke leuk om ook de oud leden weer eens te zien. We hebben heel erg veel gelachen. De antwoorden waren in veel gevallen hilarisch. En zo leuk om te zien, hoe anderen over je denken en hoe fout je iemand in kan schatten. Het is voor herhaling vatbaar, de volgende Ranking staat gepland voor 14 aug. maar dat ga ik niet halen denk ik hihi. Dan ben ik net bevallen. Moeders verjaardag was heel gezellig en ze heeft heel veel complimenten gehad over haar meubeltjes. Het is voor haar wel een lastige tijd. Eerste verjaardag zonder mijn vader en dat is natuurlijk wel moeilijk, maar ze is heel sterk die moeder van mij. We hebben haar een rompertje gegeven met 'I love oma' erop, het boek 'oma vertel eens' en morgen (als ze echt jarig is) krijgt ze nog een bon voor een schoonheidsbehandeling. Oh en nu schijnt de zon hier weer lekker. Het wordt een heel mooie week wat het weer betreft. Heb er zo'n zin in. Tot zover, toedels!
@ sylvia och gossie een kwartier huilen omdat je schrok van een auto hahaha sorry moest wel even lachen. maar dikke knuf voor je @ Daan ja weet nog dat jij ook zo in spanning zat en dat ging ook goed he dus de mijne moet ook goed gaan lijkt me heel leuk als ik hem alleen al eens mag lenen van je de dvd dan ga ik gewoon voor het boek super lief van je. wat leuk dat die ranking zo goed bevallen is. en jammer dat je er waarschijnlijk volgende keer niet bij kunt zijn maar goed dan heb je je handen vol natuurlijk. lieve cadeautjes voor je mama hoor sterke vrouw zo te horen
joepie kreeg net een berichtje terug van de site dat er een fout was met de banners is nu weer opgelost dus me site banner doet het weer als jullie zin hebben kom maar eens kijken op de site en laat een berichtje achter voor onze kleine spruit dan aub gewoon op banner klikken kom je er gewoon op.
Goeiemorgen effe een flitsbericht van Ink, duik zo de babykamer weer in voor een schilderbeurt.... Daan ben zelf ook benieuwd hoe het gaat worden hoor! Je zoekt wat uit in de hoop dat het bijelkaar past haha... Pupke meiss wat vervelend dat je zo misselijk bent zeg. Kun je er niet wat voor krijgen? Knip MvM spannend joh. Ik ben dat eigenlijk helemaal vergeten. Ook al werd er hier constant over gekletst Het is toch voor een goed doel namelijk.. Sy wat lief dat je zussen zo reageerden. Nog geen nieuws van muiss? Meiden koekeloer straks weer ffe..... doei doei....................
euhm pup als het na je 16 weken niet over is de misselijkheid....ben ik bang dat je er je hele zwangerschap last van gaat houden...tenminste zo zei mijn VK het...en ze had gelijk....Tot aan de bevalling...en direct erna was het over! Kind eruit gepoept en eten! Groetjes en sterkte ermee meis! Miranda
Zo ik ga even bijlezen @ Sylvia: Wat betreft het eten.... Moor had al wat voorwerk gedaan over dat ze in Nepal weinig squid en prawn tegengekomen was. Ik ben het ook weinig tegengekomen (behalve misschien ingevroren en ingevoerd vanuit India) en dat komt omdat Nepal een landlocked country is , geen zee te bekennen daar. Wat betreft bruiloft: dat klinkt allemaal wel supermooi die locatie en verdere ideeen. Leuk dat je zussen helemaal blij waren en een in tranen door de hormonen . Bruidsjurken passen....dat zou ik zo opnieuw willen doen. En vandaag nog de salarisbespreking....het is idd een topweek geweest vorige week zeg! @ iedereen die reageerde over kleuren en zwangerschap: bedankt voor het meedenken. Ik dacht dat het echt niet mocht, maar zaterdag werd mijn haar in de kleur gezet door een kapster die zwanger is. @ Moor: nog bedankt voor de klokkentip. Hoorde het die dag op radio 1 waarbij die dame zei: maar dat weet natuurlijk iedereen en ik dacht: oh neeeeee de tijd een uur vooruit. Wij gaan nl op zondag naar de kerk en dan is zo'n uur eerder best wel vroeg . Hadden ook nog een nacht waarbij meisje ieder uur een schreeuw gaf dus was een enorm gebroken nacht gaaaaaaaap. @ Daan: ik was het die vroeg over de screencap . Kende die term niet,, maar wel het printscreentje. Hoe was ranking the.......? [edit: ah had je al beantwoord] En je mams is idd nog jong. (Mijn paps is 71). Moeilijk hoor al die dingen nu zonder je vader, voor je moeder, voor jullie allemaal. Lief hoor die cadeautjes! @ Ink: hele klus toch weer he verven en behangen. Ben wel benieuwd naar het resultaat hoor! @ Desert: hoe was het gisteren met je moeder? Was ze blij om weer thuis te zijn? @ Liesel: lastig he dat typen met je duimen in de lucht Heb het even geprobeerd .... heeeeeeeeeeel lastig en langzaam @ Knippy: schattig he zo'n I love mama speen. Hier werd ie door haar uitgespuugd . Ze kon 'm niet inhouden @ Niena: en en en kunnen jullie de ikea gaan onveilig maken? @ Jutte; baby te huur nog nooit gezien. Ik kijk zowiezo heel weinig tv, eerder een serie op dvd zeg maar. Tja enneh zo'n gast die geen vinger uitsteekt: wat een verschrikking. Hier in de familie zitten er ook een aantal die zogenaamd nog geen was aan kunnen zetten. Heb ook tegen hun gezegd: dat heeft niets met niet kunnen te maken, maar alles met niet willen bah. Gelukkig is Lumeaman enorm behulpzaam en totaal anders dan de rest in de familie. @ iedereen : bedankt voor de knuffels @ Moor: zal je baas z'n humeur beter worden als jij weggaat ? Heb je een idee waarom hij/zij zo gestresst is? Gaat het misschien niet goed met ht bedrijf ofzo, of prive. Gestresste bazen zijn niet zo prettig weet ik helaas uit eigen ervaring @ Pupke: oh meis, ben je nu een vd ongelukkigen die na de 12 weken nog steeds misselijk is, arme jij . Hier een enorm druk weekend gehad. Vrijdag ging ik niet lekker m'n bed in en voelde me zaterdagochtend nog beroerder. Zat om half 9 bij de kapper. Was erg tevreden over het resultaat. Daarna naar de openhuizenroute en 3 huizen bekeken waarvan we er 2 mooi vinden, maar nog niet helemaal het. Daarna door naar familie voor feestje van schoonouders die 45 jaar getrouwd zijn. We zijn (wat huizen betreft) nog een beetje in afwachting van Lumeamans baan daarvoor. Die heeft woensdag as een sollicitatiegesprek en werd nog weer gebeld door een werving en selectieburo voor een andere baan. Ik zit ondertussen me verder te orienteren op b&b maar kom er steeds meer achter dat het waarschijnlijk niets voor mij is. Veel huishoudelijke taken (en dat vind ik echt niet leuk).
hoi meiden ben net terug van de vk. Alles was prima. Bloeddruk is iets lager dan de vorige keer, toen was hij voor mij een doen wat hoog. Ben nu in totaal 3,6 kilo aangekomen, netjes, maar mocht van haar wel wat meer worden, nou liever niet... Hartje was weer super en we hebben zelfs nog een keer illegaal mogen kijken, de kleine was weer hard gegegroeid. Super lief van haar.
Haai meiden! GIster bij mijn moeder geweest en ze zag er goed uit! Wel nog veel pijn, maar dat gaat wel over! Ze was blij weer thuis te zijn, natuurlijk! Net bij de gyn geweest, mijn bloeddruk was weer perfect 110/75, dus ik weer blij, geen extra medicatie! Eerst werd met de doppler gezocht naar het hartje..maar kon ie niet vinden, dus ik alweer schrikken natuurlijk. En omdat mijn schoonmoeder mee was heeft ie ook even t kindje op de echo laten zien..was eerst niet de bedoeling, want bij ons is een medische echo, dus de baarmoederhalsmeting, een medische echo en word er niet verder gekeken. Hartje klopte overigens perfect, mijn schoonmoeder blij want die zag het kindje voor het eerst! De gyn was eigenlijk best verwonderlijk over de stand en lengte van mijn baarmoederhals, hij was 3.5mm of cm hihi weet ik niet meer en mijn baarmoedermond was helemaal gesloten..terwijl er toch een stukje is weggehaald in 2006! Ahja ik ben weer helemaal blij! Knip, nieuwe afspraak is 27 april om 09.25uur voor baarmoedrhalsmeting en 20 weken echo! Hoe is het hier verder? Ink nog steeds aan het schilderen zie ik? Pupke, ziekies, beterschap! Knip, het boek is ook erg leuk hoor, ben er echt blij mee! xx
suuz en sas! geweldig dat jullie een stiekeme echo beide hadden. En dat alles goed was....behalve dan de hoge bloeddrukken...maar ze houden jullie goed in de gaten! Groetjes, Miranda
NOD: * Springmuis, 21 jaar, 24 maart , 30e ronde voor 1e kindje * KwiePark, 27 jaar, ? maart , 12e ronde voor 1e kindje * Miranda, 28 jaar, 8 april, 7e ronde voor 2e kindje * Beebie, 26 jaar, 11 april, 19e ronde voor 1e kindje * Lieselke, 25 jaar, 19 april , 9e ronde voor 1e kindje * Rootje, 30 jaar, 25 april, 12e ronde voor 2e kindje * Lumea, 32 jaar, 26 april, 3e ronde na mk voor 2e kindje Zwanger: * Loel, 29 jaar, zwanger in ronde 1 van 2e kindje uitgerekend 16 juli van een zoon * Daffie1977, 32 jaar, zwanger in ronde 1 van 3e kindje uitgerekend 16 juli van een zoon * Meilan, 26 jaar, zwanger in ronde 1 van 1e kindje uitgerekend 25 juli van een dochter * Daan78, 30 jaar, zwanger in ronde 7 van 1e kindje uitgerekend 2 augustus * Sweepy, 27 jaar, zwanger in ronde 2 van 1e kindje (tweeling) uitgerekend 9 augustus * Inkerbell, 28 jaar, zwanger in ronde 3 van 1e kindje uitgerekend 14 augustus * Jutte, 31 jaar, zwanger in ronde 4 van 2e kindje, uitgerekend 21 augustus * Pupke, 29 jaar, zwanger in ronde 4 van 1e kindje uitgerekend 3 september * Katjak79, 29 jaar, zwanger in ronde 15 van 1e kindje uitgerekend 12 september * xxsuuzxx, 28 jaar, zwanger in ronde 8 van 2e kindje uitgerekend 15 september * Joyce, 24 jaar, zwanger in ronde 4 van 2e kindje uitgerekend 15 september * Desert, 33 jaar, zwanger in ronde 3 van 1e kindje uitgerekend 16 september * Moor, 28 jaar, zwanger in ronde 7 van 1e kindje uitgerekend 4 november * Knippy, 24 jaar , zwanger in ronde 8 van 1e kindje uitgerekend 25 november * SylviaM, 32 jaar,zwanger in ronde 12 van 1e kindje uitgerekend 4 december * Lente1973, 35 jaar, zwanger in ronde 6 van 3e kindje uitgerekend 6 december Vlindertje: * SylviaM heeft in ronde 8 bij 9.5 weken zwangerschap een vlindertje gekregen en in ronde 11 bij 5 weken en 1 dag * Loel heeft op 6 juni een vlinderdochtertje Lotte gekregen bij een zwangerschap van bijna 29 weken * Moor heeft in ronde 2 bij 7 weken zwangerschap een vlindertje gekregen * Niena heeft in ronde 1,ronde 2 en ronde 3 telkens vlindertjes gekregen * Joyce84 heeft een vlindertje gekregen voordat ze zoontje kreeg en een vlindertje gekregen in ronde 1 voor 2e kindje * Bonsai heeft in ronde 2 een vlindertje gekregen * Lonny heeft in ronde 5 een vlindertje gekregen * Lumea heeft in ronde 1 bij 11 weken een vlindertje gekregen * Klasien heeft in ronde 1 een vlindertje gekregen Artsbezoekjes: * Knippy 30 maart afspraak moeders voor moeders * Suuz 30 maart 3e afspraak verloskundige * Desert 3 april geslachtsbepaling echo om 9.30 uur * Desert 3 april internist om 13.50 uur * Mailan 3 april echo * Jutte 3 april: 20 weken echo, meting deel 4 + controle en prik * Moor 7 april termijn echo * Daan 10 april controle verloskundige * Sylvia 10 april 1e echo * Joyce 14 april de 3e afspraak bij de verloskundige * Joyce 16 april gyn om 10.00 uur * pupke 21 april verloskundige * desert 27 april om 09.25 uur voor baarmoederhalsmeting en 20 weken echo! * Knippy 28 april eerste echo + intake verloskundige om 8.30 uur * Moor 4 mei Verloskundige * Suuz 6 mei 20 weken echo * kwie 6 mei Uitslagen onderzoeken Pendels: * Daan78: Zuurtje zegt november een jongen * knippy:1x maart jongen 2x meisje * Rootje79:Maart 2x Meisje , Juni 1x Meisje , December 1x Jongen * Desert: Knippy zegt januari een meisje * Miranda:1x april jongen,1x mei meisje,1x september jongen,februari 2011 meisje * Joyce: Justfem zegt zwanger in december van een jongen (pos test in januari) , caruli januari zwanger van een meisje * Bonsai: knippy zegt April 2009 meisje Maansteen: * Knippy 7e ronde met 1e x maansteen 2e ronde met maansteen raak * Moor 7e ronde met 1e x maansteen 1e ronde met maansteen gelijk raak * lieselke 7e ronde met 1e x maansteen * Rootje 10e ronde met 1e x maansteen Verjaardagen: # mirthe van Jutte 8 april wordt 2 # Helma 9 april wordt 30 # knippy 24 april wordt 25 # Niena 20 mei wordt 29 # joyce 1 juni wordt 25 # Lumea 5 juni wordt 33 # klasien 15 juni wordt 31 # Lois van Suuz 16 juni wordt 2 # Klasien Zoon 22 juni wordt 8 # Loel 16 juli wordt 30 # kwiepark 18 juli wordt 28 # katja 28 juli wordt 30 # Desert 3 augustus wordt 34 # Mano van Joyce 17 augustus wordt 2 # Sylvia 19 augustus wordt 33 # Moor 26 augustus wordt 29 # Meilan 1 september wordt 27 # Marissa van Rootje 11 september wordt 2 # Inkerbell 6 oktober wordt 29 # Jutte 1 november wordt 32 # Miranda 8 november wordt 29 # Suuz 22 december wordt 29 # MirandaMan 24 december wordt 35 # klasienMan 14 januari wordt 27 # Daffie 29 januari wordt 33 # Rootje 30 januari wordt 31 # Alyssa van Miranda 24 maart wordt 2 # Lieselke 27 maart wordt 26 Bijzonderheden: * Beebie: eventueel mei 2009 naar de gyn * Miranda: heeft PCO * Niena : aan de pil tot we er samen klaar voor zijn * Hanneke : krijgt een kijkoperatie en daarna misschien starten met IVF * Lonny: Heeft even een pauze * klasien : Voorlopig even rustig aan doen * SylviaM: Krijgt een chromosomen onderzoek ivm de MK * Helma : gaat weer aan de pil *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i17.photobucket.com/albums/b94/Pupke1979/RozeMM_Banner.jpg[/img]