@ ink succes met verder schilderen @ Lumea jammer dat ze hem weg spuugde de speen zeg andere spenen pakte ze wel? en haren kleuren zie je wel dacht ik al kan geen kwaad he @ suuz alles goed gelukkig mooi zo en 3,6 kilo valt gelukkig nog mee hoe voel je je nu verder? alles weer een beetje beter je wad zo derpri laats @ sas woehoepie bij jou ook alles goed en extra gekeken leuk joh uhmmm en de 20 weken echo net 1 dag voor dat ik eindelijk eens mag pffff duurt echt lang joh
Suus en Desert! Wat leuk dat jullie ook ff het kindje gezien hebben zeg. Konden jullie niet stiekum zien wat het was? hahahaha Nou, het is hier prachtig weer dus ik ga lekker de tuin in om de tegels te "antigroenen"
Hahaha nou Katja, ik vroeg het dus wel aan de gyn, maar hij zei, jaa ik kan het zien, maar daar zijn we nu niet hier voor...Mja toen ie t kindje liet zien ging ie wel heeel snel langs de beentjes en de billetjes..mja..ik heb wel wat gezien..maar wat, dat weet ik niet hahahahah Heerlijk weer he? ben ook het balkonnetje aan het schrobben!
Heb ik dat....#@$$$**%%......... Smeer ik de saus op de muren is het gewoon bruin! Terwijl het roomwit moest zijn. De vorige keer toen ik de saus haalde zei ik al tegen die jongen dat de kleur niet goed was...antwoord was toen Nee mevrouwtje u moet goed het wit er nog doorroeren....Mooi niet dus. ben ik als een idioot naar de Gamma gereden. Verhaal gedaan, Codes en alles klopte exact dus ze snapten het niet. Mevr die daar werkte ging een nieuwe proefmenging doen bleek dat die andere de verkeerde menging ed ingetoets..... Nou ben je mooi klaar mee. heb nu een nieuwe bak met saus gekregen en het aankoopbedrag vergoed gekregen. (heb ijn hormonen effe laten opspelen...) Vanaaf ga ik nog door met saucen, vanmiddag maar ffe met de studie bezig die versloert ook wat nu momenteel..... Muis......ben je alweer terug?
Middag moppies! Wat een weertje vandaag! De voormiddagcursus is zo omgevlogen en ik hoop de week ook Lekker vakantie daarna! @sas en suuz: wat leuk dat de echo's en onderzoeken zo goed waren! En zaaalig, nog even stiekem spieken! @knip: wooeehooe, weer cadeautjes! Die kleine van jullie is met zijn gat in de boter gevallen! Tnx, voor de pb btw! @all: ik weet het niet meer, ga eerst voor school werken en snel inkopen doen (moet straks trakteren op school) en dan hoop ik dat ik nog een uurtje over heb voor ik weer moet vertrekken!
hum..tis inderdaad mooi weer...maar hier bloedverlies dus ik heb helemaal geen zin...nergens in....kleine zit naast het bed te spelen met een doos ballen en die heeft lol voor tien...maar ik kan er niet vrolijk van worden. Moet eigenlijk opstaan douchen aankleden en naar de supermarkt....maar ja...ff dippie... Gisteren bruinverlies...nu rood...al paar dagen maar zo minimaal...weer een 21 dagen cyclus....en weer 7 dagen na vermoedelijk ei ongesteld....als het echt doorbreekt bel ik mijn HA! Maar eerst even moed verzamelen...en hopen dat het toch niet doorbreekt hihi...stom he. Groetjes, MIranda
Ik heb best een aantal echo's gehad, maar zag zowiezo vaak niet zo goed wat wat was. Aan mezelf heb ik dus niets als ik het zou willen weten . @ Sas en Suuz: mooi dat jullie goede echo's hadden. @ Liesel: owww nog maar een weekje en dan vakantie....lekker! @ Knip: nee, ze spuugde ze allemaal uit. @ Ink: zo irritant verkeerde verf, ben je toch zo weer een tijd mee kwijt.\ @ Miran: dikke knuffel. Het is ook wel zwaar hoor van die cyclussen zoals jij ze hebt . Nog een dikke knuffel. En weet je....ga toch maar even in de zon zitten. Daar maak je weer wat vitamientjes mee aan waar je wat vrolijker van wordt. Ow en als het je helpt: ik ben nog niet gedoucht en uit slaapkleren maar heb wel al lekker buiten geluncht met 't meissie. Had even een trui eroverheen getrokken zodat niemand vd buren dat zag . Ik ga nu douchen!
hihi Lumea...ja nou dat doet me goed...hihi...ben ik toch niet de enige die moeilijk opgestart komt! Ben alleen nog niet buiten geweest...kan hier niet buiten zitten...(zandbak en geen schuttingen)....en euhm de bouwvakkers van de huizen hierachter hebben ook altijd wat te melden als je buiten komt...dus dan zeker niet zonder gedouched te zijn whahahaha. Meiden, jullie zijn lief hoor! T gaat wel weer...gewoon moe, en dippie...die moeheid is ook teken ongi...en die rugpijn en buikpijn.... Meisje ligt in bed nu...dus ik ga zo maar aankleden en douchen....kan ik alleen niet naar de super hihi...ff wachten dan maar... Groetjes, Miranda
ben ik weer dames @ SAS wat ontzettend flauw zeg dat hij niet even wilde vertellen wat het is lijkt me toch een kleine moeite voor hem nou ja nog maar een paar daagjes wachten en dan weten jullie het @ Ink wat een domboooos daar bij de gamma zeg @ lies alweer bijna vakantie heerlijk. en wat een ontzettend lief berichtje op onze babysite zeg echt moest een traantje weg pinken en wat hoop ik toch zo dat je lekker deze maand naast me mag komen zitten op de wolk DUIM DUIM DUIM @ Miranda (((((((((((((((knuffel)))))))))))))) @ Lumea gelukkig was het niet alleen de I love mama speen die eruit floepte en lekker hoor zo'n pyama ochtendje
Graag gedaan Knip En we gaan er weer voor deze maand. De laatste tijd droom ik echt veel dat ik zwanger ben, dus het moet toch wel eens gaan lukken he en muisiie en kwie? hoe ist met jullie? *gaat ff ongezond doen en iets eten voor de tv...*
Heb echt mijn dag niet zeg.................. Ben ik bezig met mijn opleiding wil word niet meer......Ahhhhh mijn hele verslag is daar in opgeslagen zeg...halelujah man...kan niets meer.......wil zo graag verder met deze zooi zodat ik wat opschet want baal mij door zeg.....
nee noppes nada! programma reageert niet krijg ik de hele tijd...... kutklote zeg...bleh,,,,, komt door die zomertijd volgens mij...ben helemaal van de leg haha
chips! oop dat je het snel terugvindt! 't is tijd voor mijn middagdutje Wat gaat dat wel niet zijn als ik ooit zwanger ben... Ahum
ja liesel als je zwanger bent kan je je borst mar nat maken met slapen hha....viel bij mij overigens mee hoor en heb nu ook energie voor 10! Ga voor je duimen wanneer is je nod...