Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Aaaaah Moor! Erg is dat verdwaasd zijn he...mja moet er nog zelf om lachen ook!

2. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Hihi Moor, zo de kluts kwijt... :)

3. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

zo ik ben weer wakker heb best wel een ruk gemaakt vanmiddag pffff wat kun je moe zijn zeg
    net heeft knipman chinees warm gemaakt en helaas naar 3 happen maar opgegeven en boven de wasbak gehangen bah ik ben die hormonen nu al zat
    sorry voor me geklaag hoor

@ Daan stuur je mij ook even je adres zal zo het mijne naar jou sturen
    en gefeliciteerd met je mams

@ Moor shit als dat straks ook nog allemaal te wachten staat sterkte ermee
    Ik heb je adres al dus die hoef je niet meer te pb en zal je zo de mijne wel even sturen oke

weer bij gelezen sas denk dat ik het telefoontje even oversla zo ga weer me bed in bel je later weer even dan oke

4. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Hee Knip, tuurlijk schat, kan altijd nog toch, we hebben tijd zat! Word eerst maar lekker beter hoor! Enne...succes het kan nog een week of 6 duren :) die hormonen dan he...iemand noemde gekscherend, het zijn geen hormonen, maar demonen hihihhii

5. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Hallo allemaal!

Nou, vandaag een druk dagje gehad, dus nu net pas online. Heb wel teruggelezen, maar de helft alweer vergeten natuurlijk ;)

Alleen de stunt van Moor is me goed bijgebleven, kaartje naar jezelf sturen, hahaha, ik heb dat ook wel eens gedaan hoor, hihi.... Of laatst een leuk kaartje voor mijn moeder met Super Oma erop, maar geen postzegel, dus een verrassing met een boetekaartje eraan, zucht...

Daan, geen zorgen. Je zegt minder voelen, toch? Niet "helemaal niet voelen"? Misschien ligt beebje even anders?

Sas, heb jij al een lijstje adressen binnen? Is het misschien een idee als iemand (jij? als je de meesten nu al hebt) een lijstje maakt en die uiteindelijk even rondstuurt? Ik wil ook wel kaartjes krijgen en sturen natuurlijk! Dus ik zal jou mijn adres pb-en. Als jij een lijstje hebt: ik doe ook mijn mailadres er wel bij ;)
    Hoop niet dat ik je nu even ongewenst een taak delegeer, haha, maar dit leek me net zo handig dan wanneer we allemaal over en weer adressen gaan pb-en, toch?

KWIE KWIE KWIE waar beeeeeen je!?!?!?!?

Knip, ja hoor, de hormonen komen opzetten ;) hoewel, koorts? Dat hoort er niet bij hoor, misschien een griepje onder de leden?!

Joyce, mooi buik!

Katjak, ehm, haha, wilde wat zeggen, weet het niet meer. Haha, eehm, hoi dan maar?

Vandaag met Mirthe de abonnementen van de dierentuin wezen verlengen en gelijk dus even naar binnen, met dit mooie weer. Ja hoor, mevrouw niet de speeltuin uit te krijgen! Haha...

Ik ga ff CSI kijken, doei doei!

6. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Hee Jutte,

is prima toch..ik heb nu al wat adressen vergaart hiero! Hahah ik kan wel lijstje maken, maar dan moeten de andere er ook wel mee eens zijn dat ik t lijstje rond mail natuurlijk!

xx

7. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    Onee, die geboortekaartjes opsturen, lijkt me zo leuk! Maar we hebben de onze al besteld. Ik ga morgen vragen of ik er meer kan bestellen.
    Iedereen die een kaartje wil, mag haar adres pb'en. Komt die direct in mijn lijst terecht.

Groetjes.

8. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Meilan ik ga je pb-en, wil je dan ook jou adres mailen? en vind je t goed als ik die op de lijst zet voor de kaartjes?

9. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    @Moor: :) te grappig gewoon, een kaartje naar jezelf sturen. Je auto kwijt zijn... hihihi sorry hoor, op dat moment was het natuurlijk niet zo leuk, maar achteraf kun je er vast ook wel om lachen. Ik ben eigenlijk allang blij dat ik blijkbaar niet de enige ben.

@Jutte: hahahaha, ook al last van zwangerschapsdementie!

@all: Als iemand nou een lijst bijhoud met alle adressen, dan email of pb ik die wel mijn adres. VInd het namelijk wel een heel leuk idee! Oh zie nu dat dit al geopperd is, begrijp ik nou goed dat jij een lijst bijhoud Desert?

pff nog bijna een uur werken en dan mag ik lekker naar huis crossen. Owww wat was het lekker weer vandaag he. Ik vond het heerlijk op de motor! Hoop dat het niet al te koud is geworden.

welterusten meisjes.

10. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Katja, stuur maar naar mij hoor, ik zet alles netjes in een lijstje en mail het dan rond!

Dus de meiden die hun adres al hebben gegeven, mail me nog even jullie mailadres, tenminste van de gene die ik niet op msn heb :)

xxx

11. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Hoi liefies,

Ben ik ook weer even, ben erg moe, de pfeiffer hakt er aardig in hier.
    Vandaar ook even iets minder hier aanwezig. Heb wel alles gelezen, maar geen fut om te reageren, sorry daarvoor, maar ik leef wel met jullie mee hoor!

Zag dat er ideeen zijn voor een adreslijst voor geboortekaartjes. Leuk, ik wil ook wel op die lijst, mocht het hier ooit nog lukken, kan ik jullie ook een kaartje sturen :) Dusse sas, ik pb ook mijn adres even en je mag mij ook de lijst mailen dan :)

Verder eigenlijk geen nieuws hiervandaan. Erg moe, ongi al weer bijna weg, dus volgende week toch maar weer aan de klus en op zoek naar een paasei :)
    Zo nu ga ik sas pb-en en dan slapen, het is al lang weer bedtijd geweest voor mij!
    Bye en een dikke knuffel voor jullie allemaal!

12. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Oh wow moor, tis gweooon fantastisch om het hartje te kunnen horen....euhm zwangerschaps dementie...whahaah moest echt hardop lachen toen ik je verhaal las....hihi :)

13. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hihi sas je hebt PB...ik vind geboorte kaartjes heeeel leuk...nu nog durven op visite te komen..

wanneer gaan we meeten!

14. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    Dames! Ik verkoop mijn Angelsounds. Gebruik het niet echt meer, omdat ik ons meisje elke dag (en heel de dag) voel bewegen :D
    Voor 30 euro mag het weg (alles zit er nog bij en is in perfecte staat). Verzending incluis.
    PB me maar indien interesse.

15. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    zou em wel willen..maja...denk dat er zwangeren zijn die er nu baat bij hebben whahaha...

16. KwiePark

KwiePark Bekend lid

6 jul 2008
    894
    0
    16
    Leuk idee van die geboortekaartjes. Ik zal zo ook even Sas pmmen.

Knip, mocht je de lijst weer een keer aanpassen dan mag jij mijn NOD verplaatsen naar April, doe maar de 29ste dan ga ik uit van een cyclus van 29 dagen. Gisterochtend voelde ik het al maar ik was eerlijk gezegd niet zo teleurgesteld. December is niet mijn maand ;)
    Over ongeveer drie weken moet ik bloed prikken op progesteron en nog wat dingen. Volgens mij wat vitamines en foliumzuur. En dan op zes mei inderdaad de uitslagen van alle onderzoeken.

Gisteren echt zo'n onwijse K.U.T-dag gehad! We moesten naar een Gezond Zwanger spreekuur. Daar wordt dan gekeken naar je voedingswijze en je levenswijze en gelijk meten ze ook je gewicht, lengte en maten op. Ik weet dat ik met mijn 97 kilo echt te zwaar ben, maar dan gaan ze je dus vertellen dat je echt moet gaan afvallen. Is daar dan een handleiding van want ik heb al zoveel geprobeerd dat ik niet meer weet wat nu nog werkt. Daarnaast aten wij geen vis en ja, dat kon niet volgens die artsen. Je moest toch echt wel twee keer in de week vis gaan eten, dus dat moeten nu gaan doen. Tssss! We waren echt een beetje pissig toen we daar weggingen. En oh ja, mijn vriend neigt met zijn 78 kilo ook naar overgewicht bij een lengte van 1m82! Hem werd geadviseerd om vooral zijn voedingspatroon in de gaten te houden.
    Ik zou dit spreekuur dan ook niet aanraden. Helaas moeten we over drie maanden weer terugkomen en dan willen ze zien dat we meer fruit eten, twee keer in de week in het menu verwerken en ik moet 10% van mijn gewicht kwijt zijn.

Zo terug naar de werkelijkheid. Had ik al gereageerd op de zwangerschap van Syl? Ik weet het niet meer. Bij deze dan; Syl, super je bent weer zwanger en je bent nog verloofd ook! Gaaf!

Las dat Pupke ziek was, en Knip ook. Vervelend meiden. Hoop dat jullie snel weer op de been zijn.

Muissies NOD was al even geleden toch? Weet iemand of ze nog getest heeft?

Lente ook zwanger! Meid, wat geweldig! Geniet ervan.

Loel, voor jou begint het nu echt af te tellen (zie dat je nu een aftelbanner hebt in plaats van een tot de uitgerekende datum teller). Hoe voel je je nu?

Iemand nog iets van Daffie gehoord?

Jemig, las dat het met de kindjes van Sweepy spannend was. Door dat bericht donder je toch wel even van die roze wolk af. Sweep, duim voor je dat je allebei je kindjes kunt behouden en dat ze allebei gezond te wereld komen. Ik zal een kaarsje voor je branden en kracht jullie kant op sturen.

Dan wordt het toch tijd voor me om aan het werk te gaan. Wat klinkt dat vreemd. Normaal gesproken was ik altijd vrij maar nu moet ik aan het werk. Oké wel thuiswerk want op kantoor was geen ruimte nu, maar toch ...

17. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    hoi hoi!

@Moor: ik zou begin deze week mijn voorstel krijgen, maar dat wordt nu weer vrijdag of maandag.... geduld is een schone zaak... pfffff

Ik ben gisteren met mijn zus bij Engelenburg wezen kijken en het was helemaal leuk! Nu alleen de offerte nog even afwachten om te kijken of het dan ook nog leuk is... we hebben 2 data in optie: vrijdag 31 juli (geboortedag van mijn opa) en vrijdag 07 augustus (07-08-09)

18. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Goedenmorgen meissies,

ga gelijk maar even beginnen met reageren:

@Sas: heb je een pm gestuurd, maar bij het doorlezen kwam ik erachter dat er een lijst rondgaat. Jij hebt mijn mailadres toch? Is hetzelfde als mijn msn adres.

@Moor: heb baby inmiddels al weer luid en duidelijk gevoeld en gezien (schopjes dan he). Wel opgelucht hoor. Ik heb rolf er met zijn neus opgedrukt gisteravond, stommerd zag het nog niet *proest*. Hij wordt er helemaal nerveus van, zielig he. Ik zal em maar met rust laten.
    Heb zelf geen angelsound, maar volgende week mag ik weer even luisteren bij de vk :D

Ik zit nog steeds met een smile op mijn gezicht om je actie met dat kaartje. Te lachen gewoon. Had mijzelf ook kunnen overkomen.
    Dat je moest huilen is niet leuk. Ik ben standaard mijn auto kwijt op parkeerplaatsen, maar dat is gewoon dom.

@Knippy: Daar ga je dan met je hormonen. Hoop dat het niet te vaak gaat voorkomen. Snieleuk

@Jutte: klopt hoor, ik voelde de baby wel, maar niet zo vaak en niet zo duidelijk.
    Je hebt zo te lezen een leuke dag gehad met Mirthe. Het was ook zulks mooi weer he.

@Rootje: er is altijd wel een reden om een leuk kaartje te sturen/krijgen ;)

@Miran: als jij die angelsounds wil....................DOEN!

@Kwie: wat een gedoe zeg bij dat 'gezond zwanger' spreekuur. Je bent toch niets verplicht. Als je niet 2x per week vis eet, betekent dat dus niet dat je ongezond eet hoor.
    Je moet ws een eetdagboek bijhouden? Ik wil je niet op slechte gedachten brengen, maar weten zij veel.
    En in 3 maanden 9,7 kilo afvallen is geen overdreven streven, maar daar zijn heel veel manieren voor hoor.

@Syl: mooie tijd om te trouwen hoor. Kan helaas niet op je feestje komen dan ;) Leuk om te zien hoe enthousiast je er mee bezig bent.

Zo ik ga me nu maar eens aankleden :oops: en even boodschapjes doen.

Ik heb zo'n idee dat ik nog vergeet wat te vertellen, maar dat komt dan wel.

Toedels!

19. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave
    Lieve meiden, dank van de opstekertjes! Ik begin me nu wat beter te voelen gelukkig. Stomme misselijkheid, bah. Weg ermee zeg ik!

@Syl: OOOOOOHHHHHHHH.... dat had ik gemist GEFELICITEERD! Meid, wat heerlijk voor je.

@Ink: Schilder ze! Ik hoop dat Pupkeman nu ook snel in beweging komt en de toekomstige babykamer gaat uitruimen. Wel balen van je baal dag zeg.

@Suuz: 3,6 kilo... ik al 6 met 17 weken :( ben aan het veranderen in een propje. Zal toch snel weer eens een buikfoto maken, maar krijg ook echt een dikke kont en dikke benen.

@Desert: Wat fijn dat het goed gaat met je moeder. Vertroetel haar maar lekker.

@Miranda: ((((((knuffel)))))) ik hoop dat het lenteweer je een beetje op kan vrolijken meis.

@Lente: Ja hoera, nog een zwangere in de M&M club erbij. Meid, proficiat! Een mooie test hoor. Ik snap dat je je zorgen maakt, maar misschien kan ik je wat gerust stellen. Ik had ook steeds roze en bruinverlies in het begin. Nu soms nog wel. Zowieso meer afscheiding sinds ik zwanger ben, het hoeft gelukig niet te betekenen dat er iets mis is.

@Moor: :thumup: TOF he, dat hartje. Ik smolt ook helemaal toen ik dat hoorde. Lekker mutsig door de zwangerschap? Het leest wel leuk, maar kan me best voorstellen dat je lichtelijk in paniek raakt als je je auto niet kunt vinden.

@Knip: nee, niet jij nu in de lappenmand. Ik hoop dat je je snel beter voelt. Mooi boek van MvM, ik heb het ook.

@Daan: gek gevoel is dat hè? Kruimel begint zich ook steeds merkbaarder te roeren in mijn buik. Jammer dat Pupeman het niet kan voelen, maar dat zal wel snel genoeg komen.

@adreslijst: Ik wil ook wel op de lijst, leuk! Enne, heb geen bezwaar als deze lijst rond gemaild wordt.

@Meilan: ik heb je een PB gestuurd, heb wel interesse in je Angelsound.

@Sweepie: meisje, veel sterkte.. weet niet wat anders te zeggen.

@Kwie: 10%!?!?!?! Dat is bijna 8 kilo! Maar 3 maanden is wel te doen, als je gok op een kilo per week. Wel klote om te horen natuurlijk.

@Rootje: nog zo moe, gatver. (((((((knuf)))))) en beterschap hoor!

Zo, volgens mij ben ik weer een beetje bij nu...

20. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

heeey meiden,

even een klein updateje nog steeds beroerd hier denk toch echt een klein virusje
    keel pijn en last van de onderrug en daarbij natuurlijk die hormonen midden in de nacht spugen bah zeg
    maar genoeg geklaag even lezen wat jullie gescheven hebben

@ Sas demonen hahaha

@ Jutte leuk zo'n abbo op de dierentuin
    Hier helemaal eens met het lijstje stuur maar door sas als je alles hebt

@ Katja hoe was het op de motor gister?

@ rootje bah wat vervelend zeg die stomme pfeiffer doe maar rustig aan en goed op zoek naar een paasei wie weet wat er dan uti komt

@ kwie wat schandalig zeg die cursus zou ook niks voor mij zijn hoor
    zal je nod zo verplaatsen op de lijst oke

@ syl leuk joh al die voorbbereidingen

@ Daan ook nog niet aangekleed haahah veel plezier met boodschappen doen

Deel Deze Pagina