Vaag toch, maar wel lekker dat je daar allemaal van af bent. Zou toch eens bellen, wie weet. En natuurlijk weer dat eeuwige afwachten......
hihi..nou tis maar wat je ze leert he Jutte...hihi.. Mijn nicht had ook een kleintje en dat was een meisje...in het eerste jaar had ze (let op).....8000 foto's gemaakt.......whaha en toen vond ze het gek dat het jaar daarop iedere keer als het fototoestel te voorschijn kwam....dat kind een neplachje erop zette en in positie ging staan whahahahaha.....(fotomodel to be?) Ze is nu bijna 6 en ze doet het nog....direct als er fototoestel komt....klaarstaan....ikke wil er ook bij hihi... Maar wel lief! En geen opgeblazen ballonnen? Euhm...hang je dadelijk lege ballonnnen op dan hihihi.. Enik ga straks bellen..ze zijn dicht van 12 tot 2... Groetjes, Miranda
Wwwwwwoooooooooooowwwwwwwww Kwebbelkonten! Nu kan ik neit meer volgen hoor Ga ik even boodschappen doen en de was buiten hangen, is er gewoon zoveel gebept! *kijkt effe wat ze nog onthouden heeft* @kwie: goh zeg, zo'n infoavond is idd ook maar niks. Het lijkt me wel haalbaar hoor, zo'n kilo per week, maar om dat elke keer te moeten horen... Ik blijf voor jullie duimen hoor! @knip: holllleeeeeej, de hormoontjes zijn d'r! Hoop dat jeje vandaag wel beter voelt en dat dat virusje niet echt gaat doorbreken! @pupke: lookin' cool girl! wij zijn ook helemaaaal into da jeep, maar dat zal nog wel even duren, mss volgend jaar ofzo En woooow zoveel geld terugkrijgen met de belastingen! wij waren heir al dolblij met 1400 euro :-D @Jutte: wat een lieverd is ze toch! keimooi gedaan die uitnodiging! En nu moeten jullie me excuseren, want ik ben knal de rest vergeten! Vanavond met de collega's iets drinken om de vakantie in te zetten (moet morgen wel nog de heeeele dag werken hoor) en daarna mannetje verleiden
Jutte! 20 weken! Gefeliciteerd, lekker op de helft. Wij zitten ook te wachten op het belastinggeld trouwens. Dat zal zo'n kleine 4000 euries zijn (hoorde ik net van mijn mannetje) Maar helaas gaat het meeste op de spaarrekening omdat die bijna leeg is. Tja het kost wat om je huis te laten schilderen Maar ik ben wel heel blij met mijn huisje hoor! Had het er wel voor over. Wat een goedkoop abo dan zeg, voor welke dierentuin is dat? Ik heb een abo voor Blijdorp, vroeger zaten daar dan nog vrijkaartjes bij en als ik er 2x heen ging met Alex dan had ik het geld er al uit. Nu ben ik 65 euro kwijt en als ik iemand mee wil nemen krijgt die 25% korting. ik moet dus 3x gaan wil ik het geld er weer uit halen, maar dat redt ik niet meer. Ik woon er natuurlijk niet om de hoek. Maar het is voor een goed doel, ik vind Blijdorp de beste dierentuin die er is! Maar goed genoeg gekletst nu, ik moet mijn pakkie weer aan gaan trekken. Het is weer tijd om op de motor te stappen. doegiie
Ohja Jutte, gefeliciteerd met de 20 weken! EnKnip, jij ook he! 6 weken al! De helft voorbij van de 'spannende' periode! Morgen tusen 10 en 11 komt de 2de spruit van mijn collega ter wereld via een keizersnede! Zo spannend! Denk dat het een jongen is! Ben benieuwd! Vrijdag lekker op kraambezoek dan!
pff heb ik tot 2 uur zitten wachten...want de HA was afwezig...zegt ze me dat ik gewoon de gynae kan bellen omdat ik daar voorheen ook liep....en die moet dus net dicht zijn om 12 uur....nog een dag wachten...en mijn moed zonk al in mijn schoenen met nu bellen........
Niet opgeven Miran! Hoe sneller je een afspraak hebt, hoe sneller beebje nummer 2 er komt (hoewel ik steeds nog op een spontane zwangerschap hoop hoor )
In de herkansing ff snel dan Vraagje aan meiden die ovulatietesten hebben gebruikt: Ik wil deze ronde met ovutesten beginnen en wil ze gaan bestellen. Hoeveel moet ik er ongeveer bestellen. Hoeveel gebruik je er ongeveer per maand? @ Jutte: leuke uitnodiging! @ auto's: Klein is pas fijn! Wij hebben een peugeotje 206....stationwagon. Ja echt waar, die bestaat in een sw uitvoering @ Kwie: het is ook vaak de toon he waarop iets verteld wordt. @ Olivier: sorry, niet mijn type, maar ik begreep dat er al heel wat vrouwen in de rij staan inclusief desert. Yes! Heb ik eindelijk WM weer voor mezelf En toen wist ik niet meer wat er allemaal gebept was hoor. Zo irritant als zo'n lijst verdwijnt grrrrrr.
Volgens mij is het alweer een tijdje terug dat ik het had, en gelukkig was het niet zo'n enorm verhaal!
En daar zit die 15 euro verschil nou in, haha..... Blijdorp is niet alleen mooier, ook nog eens groter. Wij gaan naar Dierenpark Amersfoort. Leuk park hoor, maar geen onderwaterwereld, geen Bokito (), geen ijsberen.... maar wel net zo'n prachtige speeltuin! Oh en wij hebben die witte tijgers, haha, die zijn toch mooi! Met kleintjes nu, cute.... Maar voor ons is het prima, we wonen nu 10 minuutjes rijden van het park af.....nog steeds erg dichtbij!
hihi... Euhm ovutesten..verschild...ongeveer 15 denk ik zo..maar ik gebruik ze 2 maal daags want ik heb vermoed ik een hele snelle piek... dan vanaf de dag dat ik niet meer ongi ben totdat ik denk dat mijn ei is geweest..soms wel langer...maar dna heb ik ook meer testen.. Had ze van babyboomshop...(nog steeds geen rekening!) dus die waren voor mij gratis hahahaha. had toen een aanbieding een pakket bestellen nog eentje gratis...geloof dat ik bij elkaar 60 testen had... met 10 zwangerschaps testen.. Groetjes, Mirnda
@ Miran: 15, wow, da's best veel. Zat ik te denken aan een pakket van 9, 12 of 24 stuks. Misschien dat ik ook maar voor meer ga. Wanneer begint die training voor je baan eigenlijk, of heb je die al gehad? Oja, Lumeaman is nu in sollicitatiegesprek [-o< [-o< [-o<
Ik wou dat ik naast de efteling woonde. Dan ging ik ook zeker weten een jaarkaart/seizoenkaart nemen .
Ik zou uitgaan van je langste cyclus en dan extra vroeg beginnen met testen, just in case.... Ik had twee lengtes, de ene maand 28, de andere maand 35, vreemde eierstokken blijkbaar... Dus ik begon voor de zekerheid op dag 8 en wilde door kunnen testen tot ik een ovulatie had, wat in geval van 35 dagen dan uit zou komen op dag 21.....dus 13/14 testen. Heb er volgens mij 21 ofzo besteld, had er uiteindelijk iets van 8 over...liever iets te veel dan weer bijbestellen dacht ik...
we duimen! enneuh dat is voor mij...onregelmatige cyclus...maar met een goeie cyclus begin je op dag 10 ofzo...en dan totdat je je ei hebt....dus maar stuk of 6 ofzo... training aankomende maandag! nu is er eentje wakker...dus toedels! Groetjes, Miranda