Roze motor en mini-club

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by KwiePark, Nov 19, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lumea

Lumea Fanatiek lid

Nov 16, 2008
    1,508
    0
    0
    Yep, behoorlijk prijzig. 140 euro per persoon (ook kinderen vanaf 4 jaar).
    Normaal 28 euro en in de 7-mijls zomer is het 30 euro. Je krijgt bij het abonnement wel allerlei andere voordelen. En een parkeerkaartabonnement is ook nog 45 euro.

2. Lumea

Lumea Fanatiek lid

Nov 16, 2008
    1,508
    0
    0
    Ja, ik was ook van plan ze bij sensitest te kopen.
    Hmmm, ik ga denk ik toch maar zo'n groter pakket kopen.

3. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Even snel voor lumea, ik heb ook ovutesten van sensitest, gewoon de dipsticks.
    Bij mij wisselde het nogal hoeveel ik er gebruikte. Mijn ei wil nog wel eens zoek zijn :)
    Maar ik gebruik er wel 6 tot 7 per cyclus geloof ik. Ik begin meestal op dag 10 of 11 met testen en ei is heel vaak op dag 18 en dan dag 16 posi test.
    Dus je kunt wel een voorraadje nemen :) En anders als je over hebt, kun je vast wel weer doorverkopen hier via het forum :) Succes!

Zo ga Marissa uit bed halen en even naar het speeltuintje met haar.

4. Lumea

Lumea Fanatiek lid

Nov 16, 2008
    1,508
    0
    0
    Nou bedankt voor jullie reacties. Heb toch maar 24 besteld. Kijken of ze bevallen en dan kan ik iig 2 maanden vooruit.

5. Desert

Desert Fanatiek lid

Jul 18, 2008
    3,216
    0
    0
    Had net even een reactie bij Muissie en bij Daffie achtergelaten op hyves..enne dit kreeg ik van Daffie:

Hoi Sas,

Met mij gaat alles wel goed. Het is alleen best druk door de verbouwing van de badkamer en wc. Het vordert al aardig en nog even en ik ben er van af gelukkig en kan ik gaan inrichten boven in de slaapkamers. Het is wel vermoeiend in elk geval, maar ja is niet anders. Verder gaat alles ok. En met jou? Ik kom zo snel mogelijk weer meepraten op het forum zodra alles voorbij is hier. Ik zal dan niet alles terug lezen, maar ga dan wel weer lekker meepraten.

xxxxxxxxxxx Daphne

Ze is nog erg druk dus hahahah

xx

6. loel

loel Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    2,097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    @Lumea: Ik heb de banner pas, ik zag op een andere pagina een hele leuke staan. Ik op die site geklikt...en voila. Ze hebben echt heel veel keus.

@ Joyce: mooie buik hoor :D

@ Moor: helemaal super hè zo`n angelsounds. Ik zie jullie al helemaal samen stralen, zo leuk :)

@ Kwiepark: ze hebben alleen banners die aftellen, maar als je het zo ziet gaat het ook eigenlijk heeeeeel snel.

@ Pupke: joepie! SHOPPEN! :)

:( Wij moeten betalen :(

Ik stuur ook even ons adres door.

@ Jutte: Joepie je bent al 20 weken.
    Wat een leuke uitnodiging.

@ Lumea: oo neeeeeeeeeeeeeee, zo frustrerend enneuh succes voor Lumeaman.

* egomodus aan*
    Pfffffffffffffffff ben blij dat ik even zit. Op het werk verwachten ze dat het sjouwen net zo gemakkelijk als normaal gaat en ben thuis alles alleen aan het schuren en schilderen :( . Nu ff niet. Zit heerlijk op mijn kont en daar blijf ik lekker op zitten.
    Heb vandaag het licht gezien, ben toch niet gek. Dadelijk weer een kindje verliezen zeker, ze kunnen allemaal m`n rug op.

Zo..........dat moest er even uit........hormonen hè ;)

* egomodus uit*

7. Daan78

Daan78 VIP lid

Jun 25, 2008
    8,202
    1
    0
    Apeldoorn
    Nou Loel, wijs besluit meid. Doe jij maar eens rustig aan. Zowieso, je bent immers al een lekker eindje op weg en helemaal met Lotte in je achterhoofd.

8. KwiePark

KwiePark Bekend lid

Jul 6, 2008
    894
    0
    16
    Stomme UWV! :cry: :cry: :cry:
    Jan heeft aan mij gevraagd of ik zijn uwv-papieren in wil vullen omdat hij zo'n slecht handschrift heeft. Het eerste gedeelte gaat nog wel maar daarna moet je van alles gaan zoeken. Omdat ik er uiteindelijk echt niet meer uitkwam heb ik het UWV maar gebeld om opheldering. Sjongejonge, kreeg me toch een chagarijnig stuk vreten aan de telefoon. Ik zit gewoon te huilen. Als we namelijk niet alle stukken bijvoegen kan de aanvraag niet in behandeling genomen worden, maar ik weet gewoon dat bepaalde afspraken nooit op papier gezet zijn. Althans ... Jan heeft ze nooit op papier gekregen. Wat moet ik nu?

9. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

Oct 29, 2008
    1,706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave
    AMEN! ;)

10. Desert

Desert Fanatiek lid

Jul 18, 2008
    3,216
    0
    0
    Loel, groot gelijk hoor!

Kwie, ik heb je gepb-t, misschien kan ik je wel helpen! Sterkte iig!

11. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

hoi hoi,

heb weer even lekker liggen slapen vanmiddag

@ katja lekker he dat het weer wat warmer word
    en wat een beschaafd buikje heb je nog mooi hoor de foto's

@ hier geen koophuis ofzo maar krijgen samen ook wel iets van 2000 euro terug ofzo nou dat gaat dan maar gelijk naar de spaarrekening aangezien daar nu alles vanaf is door de auto

@ Jutte moet je nagaan wat dat scheelt zo'n abbo dan en toch lekker om er zo even uit te kunnen samen ook al is het dan alleen maar voor de speeltuin
    ow en ja joepie je bent al weer 20 weken wat gaat het vlug zeg

@ Daan leuke jongen oliver laat hem het maar worden in GTST

@ Jutte uhmmm nee de seat was mijn auto die in elkaar zat heb vandaag het resterende bedrag moeten betalen aan de verzekering zei had 608,21 schade dus maar uit eigen zal betaald anders kelder in 20% met mijn no claim naar beneden en dat word veel duurder dan

@ pupke moest jij niet voor de 20 weken echo naar nijmegen?

@ Jutte wat een onwijs leuke uitnodiging zeg

@ Miranda al gebeld ff snel verder lezen

@ Lies bereid je voor op die "d"emoontjes hoor had niet verwacht dat het zo erg zou zijn

@ Blijdorp is wel heel lang geleden dat ik daar ben geweest katja misschien iets voor van de zomer aangezien het dit jaar waarschijnlijk geen pretparken worden

Hoe denken jullie daar trouwens over als je zwanger bent en dan naar pretparken zoals walibi enz tot wanneer zouden jullie dat doen enz?

@ Lies ja 6 weken nou van mij mogen we best al op de 12 zitten hoor
    spannend morgen laat je even weten wat het is enz enz

@ uhmmm miranda balen zeg morgen dan maar gelijk de gyne bellen

@ Lumea ovu testen ik heb er hier nog een helehoop liggen en de er nu toch niks meer mee
    ik had ze nu van de babyboomshop zal ik er naar je opsturen?
    Ik begon trouwens op dag 10 met testen en op het laatst 2 keer op een dag dus gingen er best veel doorheen
    alleen de laatste ronde dus niet gebruikt en toen ineens zwanger

Laat maar weten of je ze wilt als er meer meiden zijn die ze willen kan ik ze opdelen is wel zo eerlijk

@ lumeaman sollicitatie knip duimt heel hard

@ aaaah je heb ze nu al besteld nou ja kijk maar voor de mensen die de testen willen hebben
    even snel geteld heb nog 39 ovutesten en 5 zwangerschapstesten liggen wel allemaal dipsticks

@ daffie dus nog steeds druk met de verbouwing

@ Loel betalen aan de belasting dat is altijd heel zuur
    doe maar lekker rustig aan jij en je kleintje gaan nu voor en de rest kan stikken hoor ((((((knuffel))))))

@ Kwie ja die uwv is een gezeik hoor
    sterkte ermee heb ook even geen antwoord op je vraag sorry

ik ben weer bij jullie ahadden wel heel wat gebept hoor zozo

12. Desert

Desert Fanatiek lid

Jul 18, 2008
    3,216
    0
    0
    Knip, lieverd! Ik zou wel gewoon nog naar pretparken gaan hoor, het is wat je zelf aan kan, en of je het de hele dag trekt in zo'n park! Ik zou logischerwijs niet meer in 8banen gaan enzo..

Zelf willen we nog voor die kleine er is naar Disney, mja..ik heb nu al moeite met de hele dag wakker blijven hahaha Ach ik heb nog even om te bedenken hahahaa

13. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

@knip, wat wil je voor je testen hebben :) Ik heb wel interesse in (een aantal) ovu-testen misschien... ik heb er nog 5 geloof ik, en gebruik ze toch maar weer deze ronde denk ik... Ik hoor het wel van je.

14. hielko2006

Dat is nu juist het probleem ik ga zo ontzettend balen als ik niet meer in de ruige attracries mag zeg maar ik vind de achtbanen enz nou net het leukste en weet dus niet tot welke maand dit nog mag eingelijk
    wij zouden eingelijk met de pasen naar disney gaan maar gaat niet door doordat ik de auto in elkaar gereden heb erg balen

Rootje zie maar als je er wat voor wilt geven is het goed anders ook ik stuur ze wel op ik heb er nu toch niks meer aan en wil natuurlijk dat jullie ook allemaal heel snel zwanger zijn dus heb het er voor over hahaha
    maar als er meer meiden zijn word het verdeeld oke is wel zo eerlijk.
    stuur me al wel vast adres per pb

15. loel

loel Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    2,097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    @ Kwie: ik hoop dat Desert je kan helpen, ik heb echt geen idee.

:oops: :oops: heb toch nog even 2 deuren en 1 kozijn geschilderd :oops: :oops:

Kon het niet laten, maar NU blijf ik echt zitten hoor :)

16. Desert

Desert Fanatiek lid

Jul 18, 2008
    3,216
    0
    0
    Loel, blijf dan ook zitten! Hahahahaha

knip, ja nou ja..ik heb ergens gelezen dat tot 10 weken niet zo heel veel kwaad kan, omdat het kindje achter je schaambeen zit..maar het idee..nee ik zou t niet doen, als het kindje er eenmaal is kun je er nog lang genoeg in!

xx

17. hielko2006

sas das waar als die kleine er straks is kunnnen we nog vaak genoeg erheen en vooral als het net zo'n waaghals word als ons hahaha

18. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    euhm knip, als je zwanger bent mag je in de meeste achtbanen niet meer in...zelfs niet als je maar 6 weekjes bent.....vanwege de banden die op je buik zitten en het over de kop gaan....

Ikzelf ben met 7 maanden naar pretpark geweest...en heb de rotste dag van me leven gehad hahaha...ben ten eerste nergens in geweest...mocht niet...en ten tweede hele dag kopijn en misselijk. Leuk! :)

19. Lumea

Lumea Fanatiek lid

Nov 16, 2008
    1,508
    0
    0
    Ah Knip, wat lief van je dat je je ovutesten wilde opsturen. En wat jammer dat ik ze al betaald had. Tja ik krijg er nu 24 dus ik neem aan dat ik voorlopig even voldoende heb? Weet 't niet zo goed, ben echt een leek wat dat betreft :oops:. Wat denk jij?

Vanavond klein dramaatje gehad. ' Meissie viel plat op d'r gezicht en d'r bovenlip bloeden echt niet normaal. Ze ging met d'r handen er doorheen en hele gezicht + handen onder het bloed. Zag er heel eng uit, maar door al het bloed konden we niet goed zien wat de schade was. Nadat het bloeden gestopt was bleek het niet zo erg te zijn als we dachten. Wel de vellen eraf en een hele dikke lip. Ze zat de hele tijd met d'r tong over die vellen te gaan en was heel sipjes. Ik was er helemaal ontdaan van. Toch maar even de dokterspost gebeld en die zeiden: geef haar maar wat ijs en doe maar geen warm eten. Ons vrouwke at dus ijs terwijl wij warm aten, maar wees al snel naar het warme eten en ging dat ook blij zitten meekauwen. Man wat zijn wij drietjes geschrokken.

@ Loel: enneh, kan je man niet even wat lijm op die stoel van je plakken, zodat je er voorlopig even neit meer vanaf komt.
    @ Sylvia: gaaf dat het een mooie locatie was en ehm ja, kan me voorstellen dat het even afwachten is hoe de offerte er uit zal zien.

En de rest ben ik vergeten.......sorry

Oja @ pretpark: in de efteling staan overal vd plaatjes met een vrouw met dikke buik met een schuine streep er doorheen. Heb haar behoorlijk vaak gezien dus een pretpark is niet echt 'the place to be' als je zwanger bent helaas.

20. Lumea

Lumea Fanatiek lid

Nov 16, 2008
    1,508
    0
    0
    @ Kwie: oh wat vervelend dat je zo'n chaggo aan de telefoon had. Grrrrrrr, ze zitten er om je te helpen hoor. Dikke knuffel voor jou. Kan me voorstellen dat je je dan zo voelt hoor. Heb zelf wel eens zitten huilen na een belrondje toen we hier in 't dorp een ha zochten en niemand ons wilde aannemen als patienten. Ik was toen zo boos en teleurgesteld.

Trouwens Kwie: kan je vriend een afspraak maken met iemand bij het UWV, daar kunnen ze dan ook helpen met dingen in de formulieren waar je tegenaan loopt? Dat heeft m'n man gedaan toen we net terug waren uit het buitenland. Hij is toen heel goed geholpen zei die, ook met bepaalde onderdelen vd papierwinkel. Er waren toen verschillende dingen die hij niet ingevuld had (omdat hij het niet goed wist wat er bedoeld werd) heeft toen de papieren meegenomen naar de afspraak en heeft de formulieren samen met die vrouw daar afgemaakt.

Morgen hoort Lumeaman of ze verder willen met hem of dat het einde oefening is. Hij vond het een goed gesprek, maar heeft echt geen idee of hij door gaat naar de volgende ronde.

Share This Page