Oehoe! Wie o wie kan mij vertellen hoe groot je buik ongeveer is met 22 a 23 weken? We hebben nl 2 mogelijke data geprikt: 31 juli of 7 augustus
Bedankt Loel en Syl voor respectievelijk de knuffel en het duimen Hoe ziet een 22 / 23 weken buik. Een redelijk bescheiden Mt Everest? Sorry, ik weet het niet meer zo goed. Niet supergroot, maarja dat verschilt ook wel weer persoon, maar je ziet het dan al wel aardig volgens mij. En je kunt ook wat voller op je billen en heupen zijn. En je borsten zijn ook meestal groter. Sjonge hier heb je ook niet zoveel aan geloof ik.
Lumea de duimen draaien hoor voor lumeaman! Euhm sylvia...dat varieert hoor...ligt er gewoon aan wat je bouw is...maar mijn idee is dat je een redelijk buikje al zult hebben...
Ik zit al af en toe bij meiden in hun album te kijken hoe hun buik er uit ziet, maar dat verschilt inderdaad heel erg per persoon... hmmm
Owww wat leuk! Such a kjoetie & bjoetie. Hier komt ze altijd op de camera af geschuifeld wanneer ik een foto moet maken. Heb dus heeeel veel bewogen foto's .
Lumea, vergeet gewoon te vragen hoe het met je meisje gaat...dikke lip..en toch eten...nu dan zal ze er niet zoveel last van hebben toch? Hopelijk is het morgen niet dik en blauw! Zielig is dat he als ze vallen! Maar het hoort erbij helaas...enkel zoveel bloed uit de lippen...pff heb jewel eens een wenkbrauw bloedingkje gezien jeees dan schrik je je ook rot zoveel bloed en stelt vaak neit veel voor! Thx voor de complimenten voor mijn meisie hihi..
Hahaha van die wazige...nu die hebben wij ook gnoeg hoor! Ze wil zeker pakken.... Moet je het onverwachts doen hihi...dat werkt het beste!
ik vraag dt doordat ik wel moest lachen...wij gaan namelijk 7 augustus trouwen dus ik vroeg me ook af hoe ik er dan uit zou zien... maar volgens mij heb ik dan al een aardige buik.. ik weet dat bij mn 2e de buik heeeeeeeeel snel al te zien was... dit is dan de 3e maar de laatste zwangerschap is 13 jaar geleden dus heeft dat nog invloed?
@Lente: we hebben inderdaad een optie op die data..... wat leuk als we op dezelfde dag zouden trouwen! Hoe gaat het met je beetje bloedverlies?
Goedemooorgen meissies! Lekker weertje vandaag he? Heeerlijk! Nog een nachtje slapen! Ik zit echt af te tellen tot het moment komt dat we de kleine weer mogen zien en het geslacht mogen weten! Vannacht een smsje van Muis gehad! Ze is nog niet ongi, negatief getest, ze word er ook een beetje moe van, begrijpelijk en ze heeft het heel erg druk! Knuffie voor Muissieeeeee xxx
knuffie voor muissie! oh heb net ziekenhuis gebeld...kon op 24 april...maar dan kon ik niet...ik moet dus die 4 weken fulltime werken..maar nu heb ik een afspraak op 6 mei! kan ik er naar uitkijken...en ze adviseerde me als ik nu wil weten wat er aan de hand is met mijn lichaam om even aan de HA te vragen of ik een bloedtest mag doen! Dat ga ik zo meteen even doen dan! Enneuh...tis een intake gesprek hoor...dus hij zal nog niets gaan doen...denk zelfs niet kijken met echo...(hopelijk wel) maar ik zal wel zien...als die durft te zeggen nou je bent nog steeds niets afgevallen.....dan knijp ik em de strot dicht! En ga direct een klacht indienen........... ooh benhelemaal happy en zenuwachtig! groetjes, Miranda
Dag meisjes. Allemaal lekker geslapen? @Loel, kon je het niet laten meis....foei hihi. Ik snap je wel hoor, maar misschien is het toch beter om het wat rustiger aan te doen. Of naja, te stoppen als het niet meer wil. En anders komt tante Daan er aan gehobbeld om je op een stoel te planten (bij voorkeur met dit weer op een terrasje, heb ik er ook nog wat aan hihi) @Knip, je mag echt niet in zo'n achtbaan hoor. Volgens mij al vanaf het begin niet. Ik ben niet zo'n pretparkganger, maar ik heb wel altijd van die bordjes gezien. @Lumea, dat zal schrikken geweest zijn. Vooral als het zo bloed. Hoe is het nu met je meissie? Dikke lip zeker. Zielig hoor. @Syl, ik zal zometeen weer eens een foto maken van mijn buikkie. Maar het is zo verschillend. Sommige meiden van de aug. mama's dragen nog hun eigen kleren en ik heb toch al een behoorlijke buik voor mijn eerste zwangerschap denk ik. Maar goed, dan heb je in ieder geval wat vergelijkingsmateriaal. Maar wat Lumea ook al zegt, als het je buik niet is groei je wel ergens anders. Je wordt toch voller. @Miran, hihi foto van Alyssa. Kjoewt hoor. En die ogen.........WoW! @Lente, hoe is het met je? @Sas, bedankt voor je update van Muissie. Bummer. Dacht dat haar cyclus zich toch weer aan het stabiliseren was.. Oeh, nog een nachtje slapen. En mag je dan vroeg op de dag? Of moet je dan nog langer wachten? Spannend hoor. Verder geen nieuws hier geloof ik. Ollie heeft nog niets gehoord van zijn auditie. Zou gisteren of uiterlijk vandaag. Er schijnt zelfs een item bij rtl boulevard te zijn geweest, maar hij hoefde niet geinterviewd, omdat er toch nog niets duidelijk was. Maar die kwal van een Neil heeft ook auditie gedaan en die stond met zijn kop op telegraaf.nl Bleeeeeeeeeeeeeeegh. Nog even spannend dus. Gisteren lekkere zangles gehad. Merk wel dat ik wat minder lucht heb en baby wordt lekker rustig van het zingen, dus dat ga ik (nog) vaker doen hihi. Nu ben ik weer even weg. Toedels.
Goed dat je gebeld hebt en dat je iig geadviseerd bent om een bloedonderzoek te doen. Misschien dat je daar al wat sneller duidelijkheid mee krijgt. Eerder dan 6 mei bedoel ik dan he, maar dat zal natuurlijk wel.
Miran, vind het toch maar raar dat ie elke keer terug valt op jou gewicht hoor! Alsof dat de hoofdzaak is van alles zeg! Maar fijn dat je wel iig een bloedtest kan laten doen! fijn! xx
Niks meer gezien... Ik heb de dokter gesproken en die zegt dat het niks hoeft te betekenen.. Ik heb ook geen krampen. het kan wat bloed zijn van innesteling maar ook nog veel andere dingen wat niet erg hoeft te zijn. Ik ben wel erg onzeker! Normaal gesproken ben ik echt een hormonen vrouw... elke maand voel ik me 9 dagen goed en de rest voel ik me een wandelende hormoonbaal en als ik dan zwanger werd (dus heel lang geleden) voelde ik dat dubbel... Dus elke maand voel ik me, zeg maar, zwanger. nu voel ik niks van hormonen.. niks niks niks.. ben actief.. heb geen vreetbuien.. ben blij.. Ik voel GEEN hormonen. Het maakt me onzeker! en dan ook nog een aantal dagen heeeeeel licht rose met afvegen (wel is het altijd gebeurt vlak nadat we sex gehad hebben) (sorry voor de openheid) dus dat durf ik nu niet meer zo goed te doen.......... enige wat ik heel gek vind maar wel grappig is dat als ik in mn tepel knijp er melk uit komt... dit is heel raar doordat ik een borst operatie heb gehad waarbij mn tepels ook zijn verplaatst en borstvoeding geen optie meer zou zijn. maar goed..... voel me gewoon zo ONZEKER! (misschien toch een zwnagerschap kwaal ) hahahaha