hihi lente, ooh vloeien uit je borsten...misschien ozu je dan toch borstvoeding kunnen geven...heb het wel vaker gehoord dat het na verkleining toch mogelijk zou zijn... Vergroting zou bijna altijd mogelijk zijn mits ze niets beschadigen... En een gewone operatie...euhm dat weet ik niet ligt er naturlijk aan wat je hebt laten opereren he... Hier een vriendin die borstkanker had...jaja op haar 18e...dat is weg gehaald...gelukkig was ze er vroeg bij en hebben ze haar borst kunnen sparen...wel chemo en bestraling nodig gehad....het zat meer in de lymfe klieren als in de borst...en ze heeft borstvoeding kunnen geven! stond ze versteld van...want zou eigenlijk niet mogelijk zijn volgens de artsen...vreemd lijf hebben we soms he. En onzeker....hihi das ook een kwaaltje...hormonen! en de HA gaat me terug bellen tussen 1 en 3 ....ff kijken of ik dan een bloedtest eruit kan geperst krijgen....ze doen soms zo moeilijk he...misschien kunnen ze ook wel op zwangerschap testen....ga voor eerst vragen of ik een test kan krijgen om te zien of ik een eisprong heb gehad.... Groetjes, Miranda
Ha tante Daan, samen op een terrasje, dat klinkt goed . Ik ben er vanavond weer, moet zo naar mijn werk. daaaaaaaaaaaaag dames! Geniet van het zonnetje!
@Lente, ik heb zelf een borstverkleining gehad 14 jaar geleden. Ik ben er eigenlijk altijd vanuit gegaan dat ik geen borstvoeding kon geven, maar ik heb goede hoop en ga het zeker proberen. Mijn borsten zijn voller en iets groter, naja hoop gewoon stiekem dat het wel kan. Wil het niet, dan heb ik pech gehad. Ik weet dus niet wat voor een operatie jij hebt gehad, maar melkproductie is wel een goed teken lijkt me. En de seks lijkt me geen kwaad kunnen, maar je moet je er wel goed bij voelen natuurlijk. Wat nu dus niet zo is begrijp ik. Goh lijkt me best raar trouwens voor je om nu, na zo'n lange tijd, weer zwanger te zijn. Technieken veranderen, tests e.d. Ben benieuwd hoe je dat gaat ervaren, maar natuurlijk helemaal geweldig om dat nog weer mee te maken.
Allereerst @ muissie: een negatieve test..........zo . Kan me goed voorstellen dat je daar heel moe van wordt. @ iedereen die naar meisje vroeg. Die heeft nog een dikke lip. Vannochtend hingen de velletjes er nog aan maar die heeft ze er denk ik nu afgebeten want ze zitten er niet meer. Je ziet nu ook goed de schade, zal wel een aantal dagen duren voor er weer een goed geheeld vel op zit. @ Lente: kan me je ongerustheid wel voorstellen hoor. Maar als je hormonen nu helemaal rustig zijn terwijl je normaal een en al springende hormonen hebt is er nu in feite dus wel een heel grote verandering toch? Wanneer heb je je echo? Die eerste tijd is toch altijd wat onzeker he. Het duurt een tijdje om er vertrouwen in te krijgen. Hoe was het bij je andere zwangerschap? @ Daan: ik hoorde zelfs vannochtend op het radio nieuws dat Gtst op zoek is naar een nieuwe acteur. Ze zijn het wel aan het hypen hoor. Lumeaman deelde mee dat het bedrijf het gesprek erg positief hadden gevonden....maar (je voelt 'm al aankomen) dat ze de positie van senior controller nog een stap te ver vonden (het is een groot bedrijf en daar heeft hij wat minder ervaring mee). Dat ze hem echt op de plek vonden van junior controller die dan snel kan doorgroeien naar de plek v senior maar voor die vacature zijn ze al heel ver in gesprek met iemand anders. Ze hebben een aantal keren gehad dat het dan op het laatst toch afbrak dus eind volgende week laten ze weten of hij er alsnog voor in aanmerking komt. Zelf denken we dat 't 'm dus waarschijnlijk niet gaat worden. Vandaag heeft Lumeaman trouwens weer een intakegesprek bij een werving bureau, maar dat is toch heel wat anders dan bij een bedrijf zelf. @ Sylvia: ja, je moet echt onwijs geduld hebben tegenwoordig met werk en salarisbesprekingen. Kan me je 'pfffff' heel goed voorstellen. Dus vandaag of morgen de bespreking? @ Miran: Alyssa heeft echt steeds van die mooie uitdrukkingen op d'r koppie. Heel rustig en zelfverzekerd, gaaf om te zien.
Goedemiddag allemaal! Ik had gehoord dat jullie me al misten. Ze zijn bij mij vorige week maandag begonnen met de badkamer en wc en ben de eerste dagen niet veel thuis geweest vanwege de herrie en de troep. Heb maandagnacht (vorige week maandag) lekkage gehad als gevolg van de sloopwerkzaamheden in de douche. Ik was er niet zo blij mee maar helaas is het niet anders. Voor de rest begint de verbouwing al aardig te vorderen en kunnen we waarschijnlijk morgenavond alles overzetten van de ene naar de andere slaapkamer en beginnen aan de schoonmaak hier in huis. Heb het wel redelijk bijgehouden, maar ja er ligt toch overal stof door het slopen. Ik zou blij zijn als ik weer normaal naar de wc kan en er rust komt in huis. Tot zover de update van het verbouwen. Met de kleine uk gaat het heel goed. Ik ben 24 maart nog naar de verloskundige geweest en alles was oké. Ik heb nu 14 april weer een afspraak staan bij de verloskundige en dat is alweer heel snel. Ik voel hem ook dagelijks heel goed bewegen en begin soms best wel hoog te liggen. Ik ben blij dat alles voor de rest zo goed gaat. Alleen die netelroos blijft sluimeren en is waarschijnlijk de oorzaak van de hormoonwisselingen in mijn lijf. Hoe is het verder bij jullie? Zijn er nog wat dingen gebeurd de afgelopen anderhalve week dat ik hier niet meer geweest ben. Ik vind het even teveel pagina's om terug te lezen. Ik hoor het wel van jullie. Ik ga lekker even genieten van het mooie weer voor zolang dat nu nog kan. Ik vind het heerlijk dit weer. Slaap er goed van in elk geval.
Even heel snel want moet zo gaan werken (de laatste dag en dan vakantie, woehoew) Mijn collega is bevallen via keizersnede van een mooie dochter, Lenah! Ze maakt het heel goed, broertje Noah is zo fier als een gieter, mama is moe en papa straalt! Morgen reageer ik even op iedereen! Toedeloe!
allemaal ana het genieten van het mooie weer! hiero ok hoor....maarja zonder tuin is er nog neit zoveel te genietn hihi. ooh HA heeft terug gebeld...en ze dacht dat die lichte bloeding van 5 dagen geen ongi was...maar een innesteling zou het wel kunnen zijn....dus ik moest afwachten...werd ik niet ongi en bleef een test negatief dan kon ik alsnog een bloedtest laten doen...om te kijken hoe en wat...of afwachten tot 6 mei bij de gynae.... Probeer met beide bnene op de grond te blijven...maar ja de HA heeft het er niet beter op gemaakt...moet eerlijk toegeven..sta nog maar met een teen vast op de grond...de rest is aan het hopen...en hangt ergens halverwege tussen overtuigd en twijfelen... Groetjes, Miranda
Jaa het is heerlijk weer toch? Genieten hoor allemaal! Ooh miran wat ontzettend spannend zeg! En wat ga je doen? Een eerdere bloedtest? Denk en duim voor je! xx
nee mocht niet...moest gewoon wachten... hier is net de zon onder gegaan..maar het is echt neit koud..zit lekker met dubblee tuindeuren open! das ook bijna buiten hahaha..
Ja iedereen is natuurlijk lekker van het zonnetje aan het genieten hahah... Ik zit me tijd uit te zitten, tot morgenochtend! LEUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUK! KAn nie langer wachten nie!
*komt even spieken vanuit de klas* @Sas: leeeeeeeuk, morgen weer echo! Ik kan ook neit wachten op de nieuwe foto's! Woehoe, nog een half uurtje en dan vakantieeehieee!
Joehoe! de eerste vandaag en dat op mijn eerste vakantiedag! Ik ga er niet zoveel zijn vandaag, want moet gaan koken Gister wel lekker geklust, mannetje was in da mood! Zal aan het weer liggen! Iedereen fijne dag en ik hoop straks leuke verhaaltijes te kunnen lezen! Toedeloetjes tetterkoetjes!
Goedemorgen! @ Miran: wat spannend allemaal zeg! Ik ga voor je duimen hoor. @Sas; EChooooooo joehoooeee ik ben zooooo benieuwd zeg. Ik ben gisteren naar de verloskundige geweest, alles was goed. Mijn ijzer was zelfs aan de hoge kant. Ze dacht dat ik ws wel heel gezond zou eten Ik heb haar maar niet verteld van mijn snackaanvallen Hartje ook nog ff gehoort, echt super! Ik vroeg haar vanaf wanneer de 20weken echo zou kunnen omdat we zoooo graag het geslacht willen weten. Ooow zegt ze maar dan doe je toch wat eerder een echo, dat kan hier allemaal gratis hoor Ik helemaal blij, maar helaas zat de eerste week de echoscopiste vol en de week erna kon Alex elke keer niet. Nu hebben we de 21e de echo en dat is dan toch ook meteen de 20 weken echo. Dus nog eventjes wachten. Ach heb ik wat om naar uit te kijken ja toch? Gisteravond weer heerlijk gesport, ik ben van plan om het tot het einde van het seizoen vol te houden. Dat is 28 Mei, ik ben benieuwd. hahaha en daarna nog even de kantine in. uuhhhm even..... ik was pas om 1.00 thuis mannetje lag al heerlijk te knorren. Zo, ik ga maar eens even de stad in. iK MOET nieuwe schoenen hebben, ik heb een witte broek, maar alleen zwarte gympen voor de zomer. Dat staat natuurlijk voor geen meter. Miscch tot vanavond, als het rustig is op mijn werk.
@Miran, dat blijft spannend zeg. Jemig. Maar nog niet alle hoop vervlogen. Snap dat heel goed hoor dat je blijft hopen. Logisch toch. Ik hoop met je mee dat die positieve test niet lang meer op zich laat wachten. @Liesel, fijne vakantie gewenst. Lekker met dit weer he. @Katja, gefeliciteerd met je goede echo. Yay! Op naar de 20 wk echo. Superduper. *egomodus aan* Manlief heeft gisteren voor het eerst de baby zien bewegen . Hij kwam vanuit zichzelf bij mijn buik liggen. Hihi als de baby erg druk is lig ik met een blote buik op de bank, puur voor eigen genot hihi, vandaar. En toen zij hij met een brok in zijn keel. Oh, ik zag de baby, dus ik zo: jaaaaaaaaa dat klopt, bla bla bla. Leuk hoor. *egomodus uit*
hey meiden! Allemaal lekker aan het genieten van het prachtweer? Hier wel in ieder geval! Ik heb dan ook geen zin / tijd om alles na te lezen. Heb wel begrepen dat ik wat lachbuien veroorzaakt heb met mijn kaartjes stuur actie enzo... Ik heb regelmatig van deze dingen, ik zal ze wel plaatsen hier Nu, weer terug de tuin in, genieten! kus kus
Doen Moor, kunnen we lachen hihi. Syl (en andere dames) een buikfoto van 22 weken en 6 dagen. Zit volgens mij niet veel verschil in met 20.3, maar toch.