Hallo allemaal, De laatste loodjes van de verbouwing dan hou ik weer wat meer tijd over voor mezelf. Ik begin het wel een beetje te voelen en zal blij zijn als ik wat meer rust krijg. De buurman is al hier en daar begonnen met schoonmaken in elk geval daar ik teveel last van mijn rug heb, maar ik ben wel bezig met andere dingen die ik alleen maar zelf kan doen. Vandaag mezelf eens verwend met een nieuwe monitor omdat ik alleen een crt scherm had en ik er veel te dicht op zat. Ik heb nu een 20" tft en die is echt veel mooier en ik zit er niet zo dicht meer op. Ik geniet nu ook lekker van het weer en begin weer lekker op te fleuren. Ik ga nu lekker brood eten met mijn dochter en de kleding uitzoeken wat ze niet meer aan kan dan krijg ik tenminste weer ruimte. Het knapt in elk geval wel op dus dat scheelt. Ik zal proberen nu een beetje bij te blijven in elk geval. Jullie allemaal een hele fijne dag toegewenst.
dag lieve meiden, heb wel alles mee gelezen maar even geen tijd en zin om te reageren gaat hier nog steeds niet heel goed namelijk ben nog steeds beroerd vanochtend de dokter gebeld en moet gewoon paracetamol nemen en mag strepsels voor de keel verder niks behalve als het na het weekend niet over is moet ik langskomen en gaan ze verder kijken meiden met de echo vandaag veel plezier en wel even laten weten he ben zo benieuwd
Haaaaaai meiden! Vanmorgen de echo gehad! En het was overduidelijk! Het word een jongen! Die vrouw van het pretechoburo ging toch ook even in 3d kijken, en zoooooooooo schattig, ons mannetje in 3d hahahaha, ben verlieeeeeefdddd! Ik zal vanavond of na het weekend de echo's erop zetten...wil mijn familie de eerste eer gunnen FIjne dag iedereen! kusss
@ Katjak: spannend hoor de 20 weken echo, weet je eindelijk wat je krijgt . @ Daan: smelt, heerlijke momenten enneuh, leuke buikfoto! @ Knippy: (((((((((((((((((knuff))))))))))))))))))))) beterschap meid. @ Desert: JOEPIE EEN ZOON, leuk hoor , ben benieuwd naar de foto`s!
Sas jaaaaaaaa jullie krijgen een zoon joepie ik ben helemaal vereerd dat je me belde zojuist zoooo trots op jullie kereltje dikke knuffel
[quote="Daan78] @Katja, gefeliciteerd met je goede echo. Yay! Op naar de 20 wk echo. Superduper. [/quote] Uhm... ben alleen bij vlos geweest hoor. Geen echo. echo over 2,5 week joepie! Wat is het hier de laatste tijd trouwens rustig!
Sssaaaassss! Een jongen, wat leuk! En wat leuk dat ze hem ook in 3d liet zien zeg. Mijn vermoeden dat ik een meisje krijg groeit met de dag. Het lijkt me ook heel leuk een meisje, een jongen ook hoor, maar toch... Er worden wel veel jongetjes geboren en verwacht in mijn omgeving, incl jullie!
Hoi meiden wat een stralend weer! Ben vroeg naar huis gegaan en de kleine meid heeft de tijd van haar leven buiten, heerlijk om te zien hoe ze geniet. En hoe ko ze straks is om 19.00 helemaal moe vh spelen en de buitenlucht. Ben een gelukkige mama op t moment! Heb niet alles teruggelezen, was ook niet zoveel, vanavond maar even doen! Zag wel dat Sas goed nieuws had! Hoeraaaaaaa een jongen, gefeliciteerd zeg! Je klinkt supertrots! Knip hoop dat je nog meer opknapt! Miran spannende tijden bij jou! Ik voel onze kleinste aanwinst iedere dag bewegen en tjee wat een liefde voel ik dan weer...
Zo, zag dat vanavond dan echt de site eruit gaat voor een nieuwe...dus nog snel even reageren: Sas, wauwieeeeeee, gefeliciteerd! Katja, mooi dat het allemaal goed was enne, fijn dat je zo snel je echo kan hebben, zodat je snel weer wat er in je buikie groeit! Daan, mooie buik! Knip, kop op meid, hoop dat jij je snel beter voelt Miranda, jij maakt het ook spannend zeg! Suuz, wat goed dat je nu al elke dag wat voelt, stelt gerust hè? Hier: 20 weken echo was goed, helemaal gezond! En ja, we weten wat het is, maar.....dat zet ik hier lekker niet neer. Ga even diep nadenken of ik de hyve daarvoor gebruik of niet , maar.....we zijn helemaal happy, ons weekend (en de komende 20 weken) kan niet meer stuk! Ladies, tot Hyves of tot na het weekend dan maar, in de vernieuwde zwpagina-mmcclub, hahaha doei!
Oh Jutte wat fijn dat alles goed was, en je laat ons wel in spanning zitten hoor, ben benieuwd. Denk er nog maar even over na! En het stelt idd enorm gerust!
Jutte gefeliciteerd met de goede echo ennnnnnnn ik ben zo nieuwschierig wil je misschien toch niet op de hyves even vertellen wat het word ? pleaseeeee
He meiden. is iedereen er van op de hoogte dat we vanaf vanavond uit de lucht gaan? Bij deze dan. Zie mededelingen. Fijn weekend. En desert, gefeliciteerd met jullie zoon! Jutte, ook fijn dat jullie 20 wk echo goed was. Kijk maar wat je wil joh. Toedels! en Luf Joe oll
Jutte gefeliciteerd met de goede echo, fijn hoor. Je maakt me wel heel nieuwschierig naar wat jullie krijgen, ik gok op een meisje..
Katja en Jutte, wat fijn dat jullie bezoekjes ook zo fijn waren! Ik kon echt niet meer langer wachten, daarom hebben wij ook die pretecho gedaan! Jutte, ik ga meteen kijken! @iedereen, tot na t weekend of op hyves! kusssss