Zouden we er al uit liggen? Spuiten gaan prima hoor....geen last niets....veel beter: prikken in de bil ipv in het been!
Ik kan ook eigenlijk niet wachten! Maar ja, ze zat dus vol deze week en die week erna en tja... als het bij haar gratis is en bij een ander moet ik betalen. dAn wacht ik toch maar een weekje extra hoor. Ik ga nu ff op hyves kijken
Nou lekker dan, alles van de afgelopen is weer verwijderd... Ga maar weer met de banner en avatar aan de slag... Oh ja, goedemorgen meiden!
Goeiemorgen meissies, was dat even schrikken zeg toen ik naar de rmmc ging. Alles weg. Hieronder staat een uitleg waarom. viewtopic.php?f=1&t=147411 Nie leuk Brakke nacht gehad, zal jullie de verdere details besparen (niet dat die nou zo heel spectaculair zijn hoor hihi) Straks naar de verloskundige om half 10. Ik wens iedereen een heel fijne dag toe alvast. Probeer te genieten van het weer als het lukt. Het wordt zomers Yay!!!!!
Hè, Jan moet ook niet zo rommelen 's nachts.....maar slapen! Lastig zeg, ik heb mijn avatar thuis op de computer, dus ik ben vanavond pas weer herkenbaar! Sorry dames... Loel, vertel, wat was er gisteravond??!??!?!?? Daan ook al een brakke nacht gehad, succes (NU) bij de VK! Wij gaan vanaaf voor het eerst de BBQ maar eens aansteken, nu het kan moeten we er ook maar gebruik van maken hè. Ik moet vandaag om 12.00 ff een prik halen, denk dat ik daarna maar weekend ga vieren, veel te mooi weer om te werken!
Ohnee, alles foetsie! Naja, dan beginnen we maar terug vanaf pagina 800.. @Daan: veel plezier bij de vk vandaag! Ik kij weer uit naar de foto's @Jutte: ik hoop dat je straks niet met een houten achterwerk zit, want da's niet zo leuk als je gaat bbq'en he! Laat het smaken! @all: geniet van dit prachtige weer vandaag! Zalig gewoon
heeey meisjes, alles weg tjonge jonge zeg nou ja dan maar weer vanaf pagina 800 verder even weer de banner en avatar zoeken
Goedemorgen! Eens kijken of de avatar en onderschrift er nog zijn. [edit] Helaas, moeten we weer gaan opzoeken en er opnieuw inzetten. Andere keer doe ik dat dan maar. Te mooi weer om binnen achter de computer te zitten. Iedereen goede Pasen!
Ik ben er de rest van de dag niet meissies. ik ga nu naar mijn oma, de overlijdensberichten helpen adresseren en straks even naar Sterre* Sorry dat ik hierover zo heb gekwebbeld de laatste dagen, maar er zat effe niets anders in mijn hoofd. Geniet van de mooie dag vandaag!
Lieve Lieselke, is toch helemaal niet erg?? Iedereen mag zijn verhaal kwijt, dus jij ook!! Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel! Ik ga morgen shoppen met een vriendin, moet nog een matrasje, een projectionmobiel en wipstoeltje halen en dan is de kleine compleet!!! Jeeeeeeej! Oh avatar kwijt, mja weeer een nieuwe plaatsen, plus de banner! Vervelend hahahaha Heeeeeerlijk weer vandaag he?? Lekker zonnetje!
Ik zat trouwens even bij okt mama's te lezen he....en zag dat je geen inbraak berichtjes meer mocht plaatsen?? Ook vaaag he?
Liesje, doe normaal, geeft toch niets dat je even niet kwebbelt! Vandaag is er voor jou even niet de dag naar hè....sterkte meid. Wens Sterre een mooie vlindervlucht van ons naar alle mooie plekjes en verder! Sas, huh, geen inbraakberichtjes? Ik ga even deze roddel bekijken, wat vreemd....je mag toch wel even iemand feliciteren ofzo als je daar toevallig een bekende eindelijk zwanger ziet zijn?!?!!?!? Heb net een recordje meegemaakt in het ziekenhuis! Normaal is het eerst minuuuuten lang zoeken naar een parkeerplaats, nu kon ik gewoon op de eerste de beste bij de voordeur zo'n beetje staan. Naar binnen, normaal in de rij, wachten tot je aan de beurt bent, nu zat de verpleegster al op me te wachten zo'n beetje, pakt de spuit, zet m erin en nog geen vijf minuten later alweer in de auto terug naar het werk! En geen houten kont! Heb ik nog niet gehad moet ik eerlijk bekennen. Deze dames prikken erg goed en rustig! Want daar gaat het om, de vloeistof er niet te snel in duwen houdt de boel zacht......dus ik kan straks vast heeeeel lang buiten zitten!
Heb ff gelezen bij de oktobermama's. Snap niet zo goed dat ze geen losse berichten meer in dat forum willen. Gaat volgens mij niet eens zozeer om inbraak, maar alleen je bevalling melden ofzo?!?!?!? Maar ach, ik wind me dan meer op om die ene dame die ineens over "geen respect" loopt te praten dat de berichten weg zijn. Mensenlief, Jan doet dit allemaal buiten zijn dagelijkse leventje om volgens mij (anders doe je dit niet 's nachts) en het is nu eenmaal niet zonder problemen...een forum verplaatsen, weet er alles van, heb in mijn andere forum ook wel eens p.o. vele oude berichten verwijderd...waaronder vele bevallingsverhalen. Schaamde me rot, maar het kan nu eenmaal gebeuren. Beetje achterlijk dat sommigen zich daar zo over opwinden.... Maar goed, dat was het even, wilde het toch even kwijt en aangezien je geen losse berichten in de oktobermama's mag plaatsen moest het even hier, haaha
Ik heb t ook ff snel nagelezen en idd, waar maken ze zich druk om zeg! Mja ga nu weer verder van t zonnetje genieten hihihihi, xxxxx
Er is ook weer een sowieso-topic geopend hè....daar las ik zelfs dat Blusvrouw PBs krijgt over haar spelfouten, nou....veel achterlijker moet het niet worden hoor!!! Trouwens Daan, was jouw toneelmaatje toch, die GTST jongen? Lees op Telegraaf.nl dat er geen Olivier, maar ene Ferry Doedens de GTST-homo wordt...jammer zeg!