Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    Owneeeee,

moet ik wéér alles opzoeken #-o en ik ben daar al zo'n held in!

Heb vanmorgen alles uitgepraat met schoonmoeder, blijkt dat mijn man haar ook errug heeft uitgedaagd. Maar goed.. Hoe is het hier? Ow, dat kan ik ook niet meer teruglezen natuurlijk. Alleen van vanmorgen;

Lieselke: Het is toch heel normaal dat je daar nu mee bezig bent en het met "iemand" wil delen en die iemand dat zijn wij.

Raar trouwens van de oktobermama's, maar goed dat ik daar niets mee te maken heb hahaha. Ik zit eigenlijk ook nooit meer bij Septembermama's, had niet zoveel met die meiden daar.

Wat een heerlijk zonnetje, ga nog maar ff snel in de tuin zitten, moet over een uurtje alweer naar het werk :(

2. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Olivier is leuker.....

3. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Hey Katja!

Gelukkig dat jullie het hebben uitgepraat, niet handig om je moeder uit te dagen, maar moeders mag ook subtiel nadenken over de zwangere schoondochter ;)

Ik kom ook nooit bij de augustusmama's hoor, klets alleen hier actief mee, anders hou ik het helemaal niet meer bij!

Moet nog 4 uurtjes voor ik naar buiten mag, bah bah bah!

4. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    Gisteren een heel verhaal getikt, nu maar ff in het kort.
    Gisteren na het zwemmen verloor ik vocht. Nadat ik me helemaal had afgedroogd, kwam er weer een straaltje. Pure paniek dus, toch geen vruchtwater hè. Als er een scheur in m`n vliezen zou zitten, kan de streptokokken weer toeslaan!!!
    Op naar het ziekenhuis. Een paar tests uitgevoerd en een inwendige en uitwendige echo gehad. Alles bleek achteraf goed te zijn, geen vruchtwater dus. Pffffffffffffffffffff.
    Bij Lotte was het ook op een donderdag na het zwemmen, dus............ik ga echt niet meer zwemmen.
    Op de terugweg lekker langs de Mac geweest voor een Mc Flurry :D =P~

Alles nu weer onder controle en het is super weer!!

Tot vanavond, moet weer werken.

5. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Jeetje Loel, dat is schrikken zeg!!

Snap zo goed hoe jij je moest voelen, had laatst ook ineens een kletsnatte onderbroek...gelijk ziekenhuis gebeld enzo, gelukkig was het een korte vlaag van incontinentie en geen vruchtwater...wat maak jij je dan zorgen hè, vooral met jouw ervaringen met Lotte.....

Gelukkig is alles goed met jullie enne, dat ijsje is dik verdiend!!!

En nee, kan me goed voorstellen dat je helemaal klaar bent met zwemmen!

6. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Loel wat schrikken zeg, gelukkig hebben ze alles gecontroleerd. Wat was het dan? Misschien zwembadwater? Ik zeg maar wat hoor. Ik zou het zwemmen ook gelaten hebben voor wat het was.

Volgens mij staat dat bericht bij alle topics, had het ook al bij het nod gezien, mensen gaan daar anders een nieuw bericht openen, volgens mij was het daarom.

Katja fijn dat het uitgepraat is!

Lies logisch toch, hoef je je echt niet voor te verontschuldigen!

Sas dat sowieso topic had ik ook gelezen, mensen het is mooi weer, wat kan jou het schelen...Ik erger me er ook weleens aan, maar goed niet alle mensen kunnen gewoon even goed spellen, laat ze gewoon in hun waarde...

En idd het is mooi weer, mijn ramen zijn gewassen buiten om, ben nu al kapot...Kleine meid is ook bekaf en ligt te slapen. En ik ga ook even rustig aan doen!

7. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Uh Suuz, sowieso topic? ik ben onschuldig? Waar ken je dat vinden dan??

8. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Sorry Sas, het was Jutte die het zei...Bij algemeen en dan in de lounge volgens mij...

9. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Waar maken mensen zich druk om heeeeee hahahaha, lekker belangrijk hoe zowiezo(zo heb ik t geleerd, toch? Toch?) geschreven word hahahahaha

Genieten jullielekker van t zonnetje??
    xx

10. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Hè wat?!?!?

Nee hoor...ja als ik naar buiten kijk! Maar we hebben ons hier voorgenomen dat niemand de werkelijke 16.30 uur die we als eindtijd hebben gaat halen en dat we vanmiddag alleen maar leuk werk doen ;)
    er is bijna niemand, alles en iedereen heeft vrij genomen. En voor mijn werk heb ik veel ambtenaren nodig en.............die zijn echt allemaal vrij vandaag. Zit tegenover het burgerkantoor van de politie, nou, daar is helemaal geen enkel brandende tlbuis...

Dat Sowiesotopic was van mij ja. Heb wel ooit gemeld in het oude sowiesotopic, ooit, dat ik die MSN-taal gruwelijk vindt, maar dat iemand onbewust foutjes maakt, nee daar ga ik me niet over opheffen.

11. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Oh ik las dat dus al in dat topic, dat foute woorden worden aangepast Z o W i e Z o word hier als sowieso geschreven...grappig, zijn er nog meer woorden? Hahaha

12. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Nee die msn taal is ook afschuwelijk hoor, ik snap t soms ook niet eens, hier in Purmerend gebruiken de jongeren ook veel Antiliaanse woorden, zoals fatoe en dat soort dingen en ben daar dus echt niet in thuis he hahahahaha

Dus jij zit nu de 'leuke klusjes' te doen? Scheelt toch wel een beetje, straks lang weekend voor jullie! Jeeeeeeeej!

xx

13. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    zaanstreek
    Zoo lekker rustig hier! Nu is natuurlijk echt iedereen in het zonnetje!! Behalve ik, ikke zit op mijn werk. Ohhoh, nu schreef ik ikke, wordt dit hier nu ook afgestraft? :-D

Hahahaha, ik moet wel lachen dat mensen zich er zó druk om maken hoe je zowieso schrijft (ff testen of ie hem corrigeert hoor) Ik moet zeggen dat ik het ook vaak fout geschreven zie staan, maar; so what? Ik lach er dan maar om.

14. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    zaanstreek
    nou dat klopt dus niet, mijn zowieso wordt niet veranderd in sowieso. hahahaha.

Ooooo ik heb trek in een ijsje!! Mijn collega is nu even met een cliënt boodschappen doen en zou voor mij een ijsje meenemen. mmmmmm

15. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    Joepie, mijn laatste "hele dag" achter de rug. Volgende week halve dagen werken.
    Wel van 7 tot 1, maar toch :D .

@ Jutte: ik denk dat ik hetzelfde heb gehad, tijdelijke incontinentie.
    Zodra je het zwembad uitstapt, voelt alles topzwaar.
    Ik denk dat m`n ukkie mijn blaas leeggedrukt heeft of zo?????
    Hij ligt echt laag, Lotte heeft altijd in een stuitligging gelegen, dus ik heb er niet veel ervaring mee. Hoever was jij in je zwangerschap toen je er last van had??

Nu kan ik van de zon genieten is het verdorie bewolkt :( .
    Ach ja, door het weer wel veel vrolijke klanten in de winkel gehad :D .

16. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Haai Famkes

Wat is het toch heerlijk, geweldig, voortreffelijk weer zeg 8) WOW ik heb zitte te genietem..... Ben wat euforisch maar heb mijn opdracht van school vandaag ingeleverd dus die stress even niet meer!!!! Heerlijk gewoon......
    Volgende week eerst maar eens voor andere positiekleding kijken.....spijkerbroekje is echt wel wat warm hoor.....

Loel was weer even spannend dus voor je en wat fijn dat je halve dagen nu kan werken.

Dat bericht bij de oktober mamma's staat boven alle topics!!!!

Meiden ga nu effe afkoelen op de bank..geniet van het weer en goed weekend alvast. Al zal ik hier wel effe komen kwekken hoor.

Liefs ink,

17. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

gossie... weer pagina 800 ;) maarreeee... wat heb ik gemist de laatste 2 dagen?

Knip, pakjes zijn binnen! Helemaal super!

Muissie, hoe is het?

18. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Zo, we stonden helemaal beneden in het lijstje. Wat is het hier rustig dit weekend... Iedereen van het zonnetje aan het genieten?

19. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Hi allemaal,

We hebben gisteren onze eerste echo gehad en alles was helemaal goed! Er was hartaktie en ik was zelfs al 2 dagen verder dan dat ik dacht....
    28 april mag ik weer voor de volgende echo!!

xxx

Deel Deze Pagina