Jeeeeuiij Sylvia wat een goedn ieuws!! Hebben jullie het hartje ook gehoord of alleen gezien? En zijn er foto's?
Syl, wat goed! Kijk met spanning uit naar de foto's. Verders heb ik ff niet terug gelezen, sorry daarvoor. Ben al uren op, kruimel zorgt er blijkbaar voor dat ik steeds om 8 uur wakker ben hihi. Heb de boodschappen voor het paasontbijt al binnen en zit nu lekker met een kopje koffie achter de comp. Gisteren is de Angelsound die ik van Meilan heb overgenomen binnen gekomen en ik ben helemaal verliefd op de hartslag van die kleine. Als ie beweegt hoor en voel ik dat, echt helemaal leuk.
Dat sowieso topic gaat idd nergens over, waar maakt een mens zich toch druk om... Ik kan er niet wakker van liggen hoor. @Katjak: die septembermama's konden mij ook niet bekoren, ik vind julie veel leuker hihi @Lies: meiskje, iedereen mag hier haar hart luchten over alle denkbare onderwerpen. Jij dus ook. Maak je daar maar niet druk om. ((((knuf)))) @Loel: Wat zal jij geschrokken zijn, meid doe lekker rustig aan. En als ik je zo hoor zou ik het zwemmen ook laten voor wat het is. Weet niet of ik nog wel met een gerust hart ga zwemmen nu... @Sas: Fatoe? Kun je dat eten? Hela, weer alles weg... dikke knudde, waar had ik nou die ticker ook alweer vandaan? *zucht* dan ga ik maar weer op zoek... volgens mij heb ik wel mijn oude avatar hier op de comp dus dat scheelt weer.
Syl gefeliciteerd meis, geweldig!! Oh en nu kan ik niet echt goed bijlezen...dus iedereen een dikke knuffel!!
heeey meiden, Voel me hier gelukkig weer wat aan de betere hand tis nog niet helemaal over de griep maar kan er nu tenminste weer op uit Heb wel meegelzen maar niet alles onthouden sorry zal vanaf nu af aan proberen weer wat meer te reageren syl super dat je echo zo goed was meid heerlijk en de volgende is gelijk met mijn eerste spannend joh lies (((((((knuffel ))))))))))))) voor jou in deze moeilijke tijd Pupke leuk dat je het nu en voelt en hoort zeg uhmmm nu weet ik het even niet meer ow nog wel even ego heb een vervroegt verjaarscadeau gekregen van knipman hij kon het niet voor zich houden hhaaha willen jullie weten wat het is ???????? ..................het is een minilaptop van acer whaaaaaaaa ik ben helemaal gelukkig ermee heerlijk voor mee te nemen en als de kleine er straks is voor beneden ben er super blij mee nu gaan we even naar beverwijk naar de zwarte markt laterssss
@ Sil: Super nieuws, fijn dat alles goed is. @ Pupke: Een mooier geluid bestaat niet . Je moet gewoon lekker gaan zwemmen hoor, ik ben een verhaal apart . Zo....heb vanmorgen al 3,5 uur geschilderd, ga nu lekker shoppen. DOEI!!!!
Hey Syl wat een mooi nieuws!!!! Loel, ehm, volgens mij was ik toen pas 15 weken. Erg vroeg dus nog, maar heb er vooral in het begin blijkbaar last van gehad. Na die ene avond dus nog een paar keer en nu niet weer....maar wat niet is... Hoewel ik nu meestal na een lang bad ook wat meer "vocht verlies" na het badderen, misschien slaan we intern wat meer op of zuigen we meer naar binnen hahaha... Knip, wat een mooi cadeau! Lijkt me best lekker, zo'n klein dingetje op schoot! Ik had gister iets raars, Hyves opende en opende maar, had op een gegeven moment 30 schermen, die ik wegklikte en het begon zo weer opnieuw. Dus tot vannacht half vier heeft de virusscan gedraaid, maar niets gevonden.....vaag, durf Hyves bijna niet meer te openen En ik had me juist voorgenomen de website van Mirthe weer even te maken. Onze host had een foutje gemaakt met een nieuwe release, dus website weg....wel een backup gelukkig, maar die kan ik niet zo één op één weer online krijgen. Ach, ook weer leuk een beetje opnieuw beginnen... Katja, ijsje, wat een goed idee!! Jutteman is zojuist in bad gekropen, ik hang op de bank, offday vandaag! Mirthe slaapt, dus we doen ff lekker helemaal niets!! Iemand gister Xfactor gekeken? Zo onterecht dat Irma eruit is! Vind die Luigiano eigenlijk maar niets..... Nog plannen voor morgen?!?!?!
Haaai meiden!! Hier net overheerlijk gebabyshopt met vriendinnetje!! Ben kapot, maar wel geslaagd! Desertman wilde een projectiemobiel van Fisher Price, rainforest en zo een schommelwipachtig stoeltje van fisher price, precious planet, prima vond ik, noem m geen Desertman meer, maar gadgetman hahahaha Ook een matrasje gehaald en oooh zooo leuk, bij de prenetal een shirtje waarop staat Proud to be stout! Cooool dus! Ook ben ik verwend door mijn beste vriendinnetje! Shirtje gekregen met born in 2009 en nog meer kleertjes, de kleine is nu dus al tot over zijn oren verwend heeee!! Oke nu ff reageren Syl, wat ontzettend gaaf dat je al hartactie gezien heb, gefeliciteerd! Pupke, wat gaaaaaaf dat je het hartje hoorde zeg! Enne Fatoe is niet te eten, betekend 'grap' in t Papiaments. Knip, was je in Beverwijk? Ik ooooooooooooooooook! Heb gister nog smsje gekregen van Muissie: Fa arts had gebeld, ze heeft weer lange cyclus, negatieve test en bloedonderzoek van Muisman moet nog een keer op 20 april en de rest vind ik te prive, dus moet ze zelf maar vertellen... Verder heerlijk genieten van t zonnetje...morgen naar mijn schoonmoeder en maandag naar mijn ouders....Gadgetman is nog werken...nog 2daagjes, is ie er zowaar 3 vrij, Whoehoeeeeeeee xxx
Jee joh Sas, had gehoopt dat je onderhand leuk nieuws over Muis kon vertellen maar helaas niet dus. Een lange cyclus, volgens mij wel de meest lange tot nu toe. Frustrerend zeg voor hun beiden. Wil je ze van mij een dikke smsknuffel geven? Joepiedepoepie Syl, hartactie! Dat is even geweldig nieuws om te lezen. Die kleine van jullie blijft wel hoor. Voel je je verder ook goed of toch nog wel een beetje angstig? Loel, van mij mag je stoppen met zwemmen hoor. Geen gekke dingen uithalen hoor totdat die kleine er is. Misschien een brutaal vraagje, maar hebben jullie al een leuke jongensnaam gevonden? Voor jullie wordt de tijd steeds korter, nog maar drie maanden te gaan. Mis ik trouwens hier de persoonlijke albums van iedereen of kijk ik gewoon niet goed genoeg? Dit weekend ben ik bij mijn moeder in het altijd prachtige Ruurlo. Als ik hier ben voel ik altijd wel iets knagen, een soort van heimwee. Maar als ik er twee dagen ben dan wil ik eigenlijk ook wel graag terug naar mijn eigen vertrouwde huis. Morgen vieren we de verjaardag van mijn vader. Er blijkt weinig visite te komen; alleen mijn broers (2 stuks) en mijn vriend en ik. Ach ja, een verjaardag in het klein vieren heeft ook zo zijn charme. Gaan jullie nog iets ondernemen met Pasen?
We missen natuurlijk een aantal berichten omdat het fout gegaan was met de back-up. Moest er veel veranderd worden op de lijst, want ik ben het vergeten. Volgens mij had alleen Miran een nieuwe Nod-datum, toch?
Lijkt me heerlijk zo'n rustige verjaardag Ik heb nieuwe afspraak voor op de lijst: donderdag 23 april om 9.00 controle gyn + echo. Al die prikken gooien we er maar niet op hè, hahaha Sas, lekker verwend zeg! Mirthe kreeg voor haar verjaardag een oranje shirt met Dutch Girl erop in zilver, ook van Prenatal, ze hebben leuke dingen nu zeg!! Mijn moeder heeft zich gisteren ook weer flink laten gaan in de stad, nieuw jurkje, truitje, legging.....en mijn nichtje had een pakje voor de baby gekocht, met afbeelding van beestjes onder de voetzolen, haha. Wij gaan op 1e paasdag traditiegetrouw naar oma, op twee jaar geleden na, haha Mirthe is op 1e paasdag geboren . Dan zitten we met de hele family "op hok", klein flatje. Dus we hopen mooi weer, want ze heeft wel een loei van een dakterras! 's avonds eten we bij mijn ouders...geen idee wat, ik verzorg alleen de gevulde tomaten als voorgerecht.... En verder doen we niets! Geen schoonfamilie ofzo, gewoon lekker even bijkomen nog van de verhuizing! Muisje, meid, wat een gedoe bij jou zeg.... even een onder je riem steken
hoi meiden! Sas klinkt goed wat je gekocht hebt! Die projectiemobiel had ik ook gekocht, maar later toch teruggebracht, op t plaatje zag het er mooi uit, maar viel op Loïs haar kamertje erg tegen, niet donker genoeg... Syl wat een super nieuws, vast een pak van je hart! Jutte hier geen x factor...Heerlijk he die extra dagen vrij, helemaal voor jullie idd met de verhuizing tussendoor! Knip fijn dat je steeds beter voelt! Muis ook van hier een dikke knuffel! Hier schijnt nu volop de zon, gister behoorlijke onweer gehad en vandaag was het veelal bewolkt en erg benauwd, helemaal niet zo lekker dus. Nu maar even van genieten dan! Wij zijn vanmiddag op verjaardagsvisite geweest, vriend is nu voetballen en de kleine uitgeteld in haar mandje. We gaan morgen naar Ouwehands Dierenpark. Ga straks de tas alvast in orde maken, want vroeg op pas op zondag blijft lastig, vergeet dan altijd de helft. 's Avonds gaan we hier lekker eten met mijn zus, die gaat ook mee, is na 7 jaar weer single en vond het erg leuk om mee te gaan! Maandag rustig dagje, vriend weer voetballen en ik wil de schutting gaan beitsen, als het droog is...Zo dan ga ik nu de tuin in even met de voetjes omhoog. Fijne Pasen all!
goede avond meiden, Nou dit was me het dagje wel zeg jullie raden het nooit zijn we onderweg naar beverwijk en wat denk je een aanrijding nu de auto van achter in elkaar dit keer dus niet onze fout dus we krijgen gelukkig alles vergoed maar ben er dus absoluutniet blij mee en ons dagje beverwijk ging ook niet meer door gelijk rechts omkeer weer naar huis (of te wel naar me ouders die waren er ook bij) @ Jutte heb de laptop nog niet geprobeerd eerst moeten er goede anti virus enz op maar als ik hem gebruik laat ik het je weten oei virus in de computer das niet zo mooi zeg en nieuwe site voor mirthe leuk plannen voor morgen zijn lekker luieren en 's avonds gaan we wokken met mijn ouders @ sas ow wat leuk al die spulletjes zeg uhmmm ikke dus niet in beverwijk geweest @ suuz lekker naar ouwehand leuk joh hebben jullie ook een abonnement daar?? nu heb ik nog even een leuk ego berichtje ik heb vanavond de stoute schoenen aangetrokken en heb de angelsound gepakt en ben eens gaan luisteren en naar lang zoeken heb ik het toch gevonden het hartje ow wat is dat speciaal zeg iedereen alvast een hele fijne pasen
We hebben het zo druk, dat ik amper tijd heb om te reageren. Sowry!!! Pup, blij dat het goed is aangekomen en dat je er iets aan hebt Vanmidag zijn we mijn vriendin en zoontje gaan bezoeken in het ziekenhuis. Ze is donderdag bevallen van KAI! Een prachtige jongen. Hoop dat iedereen het goed doet hier...
@ Jutte: We worden toch geen spons hè?? @ Desert: Gadgetman klinkt leuk . Groot gelijk, lekker de kleine verwennen!!! @ Kwiepark: De naam hadden we allang. Heb zelfs al een groot deel van de enveloppen voor de geboortekaartjes geschreven. O gefeliciteerd met je vader!!! @ Knippy: Wat klote voor jullie auto, maar wat super dat je het hartje gehoord hebt Mijn man zeurt dat we naar bed gaan, dusseuh.....TRUSTEN
Goeiemorgen en allemaal een hele leuke Pasen! Ik heb net alles wat gelezen, maar mijn geheugen laat me in de steek deze week, dus ik probeer heel erg hard na te denken en te reageren op wat ik me nog herinner...*ahum* @Sas: jeetje, zoveel geshopt! Ben je de crisis aan het oplossen? Well euk zo mobieltjes en die t-shirtjes zijn helemaaaaal te gek! @jutte: oei, website van Mirthe terug online zetten... En dan familiefeestje vandaag als ik het goed heb. Met opgevulde tomaatjes ofzo, nee? @muissie: weer zo'n lange cyclus meid... Ik had zo op goed nieuws gehoopt. Een hele gigantisch dikke knuf meid!!! @knip: meid, ga je wel wat voorzichtig doen! Ik weet dat het deze keer niet jullie fout is met de aanrijding en godzijdank hebben jullie niets, maar 2 aanrijdingen op zo'n korte tijd... Denk aan jullie prutske he, anders moet je nu al een sticker op je raam kleven met 'baby on board'. Het helpt misschien En wooohooooo, het hartje gehoord, lijkt me zoooo speciaal he! *lap, rest vergeten...* Ik meot zo nog speculoostiramisu maken en dan nog even wat op pc zetten, snel naar de bakker bestelling voor mijn tante oppikken en om 3u is het 'Paasfeest' bij tante. Nuja, in ons geval niet echt feest, maar gewoon het feit dat we even allemaal lekker samen zijn, gaat geweldig goed doen!
Hoi meissies, even snel voor we naar mijn moeder vertrekken. Controle bij de vk was prima. Bloeddruk goed, hartslag baby goed, alles goed. Over 3 weken, 1 mei, mogen we weer. Fijne peesdeeys!!!