@ jutte laat die collega lekker in haar eigen soep gaar koken en je afspraak staat erbij @ moor volgende keer bel ik maar hoop dat ik dan ook echt aankom in beverwijk heb je de kleertjes al binnnen? zo nu gaan we naar me ouders om uit eten te gaan lekker wokken in elst
wokse Knip! Ik heb de kleertjes binnen hoor, heel gaaf! Vooral het jasje vind ik erg leuk... zo zacht meiden, ik heb net een babysite gemaakt voor Mini! http://minivandongen.babysite.nl/ kunnen jullie meegluren
oja, afspraken! 22-04 nekplooimeting + uitslag combinatietest 04-05 controle verloskundige 17-06 20 weken echo / prenatale screening
Knip maak je geen zorgen snap helemaal wat je bedoelt hoor!!! Merk het zelf ook als ik in mijn fiatje rijd.....heb nu zelf een audi en doe precies hetzelfde......geef je groot gelijk.....
Hey Meiden, Het is voor mij heel erg druk geweest afgelopen week. Ook het feit dat ik echt enorm ongesteld was, elk half uur een nieuw maandverband en dan nog doorlekker....heeft er flink ingehakt. Mijn gevoelens waren zo verward op de maandag dat ik begon te bloeden. Had zo een positieve hoop, en wie weet was ik ook wel zwanger maar is het gewoon mis gegaan. Mijn lichaam hield me in ieders geval voor de gek door niet door te gaan bloeden na het bruinverlies. De afspraak met de gynaecoloog staat nu vast, en ik heb nog een ronde ervoor maar verwacht er helemaal niets van. Mijn ovulatie testen heb ik opgemaakt eigenlijk in de hoop dat ik zwanger zou zijn. Maar nadat ze redelijk positief waren zijn ze niet meer aangeslagen...ze bleven witter dan wit. Ook mijn 2 zwangerschapstesten waren witter dan wit....heb op zaterdags het laatst getest en gedacht dat ik dinsdags zou gaan testen. Toen dus maandags de bloeding begon...was mijn hoop zo diep de grond in geslagen dat ik echt helemaal er vanaf was. Maar ik moest door, ik zat op mijn werk en ik kon niet treuren. Maar heb toch echt wel een traantje gelaten toen ik thuis was. Ook het nieuws dat een vriendin van ons, die 3 weken na mij is bevallen van haar zoontje weer zwanger was....dat hakte er even in. Het is enorm confronterend om te lezen over jullie zwangerschappen, vooral op deze momenten. Ik gun het jullie allemaal met het uiterste van mijn hart, het is alleen even dat mijn gevoelens mij zelf in de steek laten. Ik sta enorm positief overal tegenover, ook tegenover het zwanger worden via de MMM, maar soms heeft ieder mens wel eens een dip. Ik heb mezelf altijd getemperd om niet te overdreven te reageren, het zal wel niets worden...als je zwanger bent dan ben je wel misselijk....als je zwanger bent dan had je geen rugpijn....je bent sjaggie dan ben je niet zwanger...maar deze ronde. Het hielp niet, mijn hoop was te hoog ingesteld, en het verlangen even te groot. Ik vermoed dat iedereen dat wel eens heeft, maar dit was het punt voor mij om even afstand (en dan ook echt afstand) van het forum te nemen. Ik weet ik zei het eerder, en dan kwam ik toch weer terug. Maar dat had met mijn goed ingestelde humeur te maken...dat was dan wel weer over. Nu helaas ben ik nog steeds een beetje depri. Ondanks dat mijn lichaam me een geweldige cyclus van 27 dagen gunde...en een eisprong....maar helaas geen zwangerschap. Oh wat een lang verhaal.... Sorry meiden, ik ga eventjes mijn tijd opmaken...denk eventjes alleen aan mezelf...egoistisch of niet. Ik heb dat nodig. Ik moet me concentreren op mijn werk. En mijn dochter word zo groot, dus ik moet daar goed van genieten. En ik moet proberen mezelf niet in de weg te staan in het zwanger worden. Mijn gedachten en knuffels zijn bij jullie hoor, geniet allen van jullie zwangerschap. En hopelijk zijn de overgeblevenen die nog niet zwanger zijn snel zwanger!! Ik blijf hier lezen maar niet zo vaak meer reageren misschien. Ik weet dat als ik dit zeg dat ik gewoon weer verslaafd ben.....het forum is een goede uitlaat klep hoor hihi. Knuffels meiden!! Oh mijn nieuwe nod...3 mei...doe maar! En afspraak bij de gyn 6 mei... Groetjes, Miranda
och miran! je hebt weer een heftige week achter de rug he? lekker komen wanneer je hier wilt zijn, lekker kletsen als je dat wilt. je bent welkom, altijd! knuf
zohee, ik denk even kijken of er al wat gepost is; Heeft gewoon bijna iedereen al wat neergezet! Moeten jullie geen pasen "vieren" ofzo? :-D Oooh Ink: Zwijmel, zwijmel. Alex en ik willen ook graag een A4, maar ik moet zeggen die andere is ook vet gaaf!!! wauw @Desert: Naja, zo'n klein buikje heb je toch niet? De mijne is ook zoiets, maar ik moet zeggen dat ik ook vaak reacties krijg van; Ohh dat valt best mee, ik had een grotere verwacht etc. En inderdaad, ik ga me ook verdedigen. Stom he, maar ik moet ook zeggen dat ik het al heel wat vind hoor. Als ik 's avonds in de kleermakerszit wil gaan zitten dan lukt dit nog maar net. @Jutte; je moet lekker doen wat jezelf wilt, als jij voelt dat het niet gaat; niet doen. Kijk; er zijn altijd "gekken" die nog heel fanatiek sporten enzo :-D (ikke dus) Maar ik was gewend om 2/ 3x per week te spelen. Nu ga ik ff op internet speuren naar een goedkope tuinierder, we willen de achtertuin opnieuw laten bestraten en een overkapping laten maken voor de motoren. Hier gaan we dan onze belastingcentjes voor gebruiken. De tuin ziet er nog best aardig uit hoor, maar we hebben grindtegels en dat vind ik echt helmaal niets en dan is de tuin ook nog eens op bepaalde plaatsen verzakt. Geen gezicht. fijne middag/ avond nog verder
@ Ink: mooie toettoet hoor!! Ik heb wel eens in een Audi TT gereden, vond ik toch wel erg machtig hoor @ Jutte: Dat ik deze avatar heb gekozen is dus geen toeval Whahahaha Sommige collega`s , laat ze lullen. @ ((((((((((((Moor)))))))))))))) @ Miranda: Je moet zeker doen wat je gevoel je zegt te doen. Tuurlijk is die teleurstelling zo ontzettend groot. Je bent niet egoistisch hoor, je moet lekker van je afschrijven. Ik gun het je zo erg, ik blijf voor je duimen!! Dikke kus voor jou.
Woei! krijg ik toch ineens een spontane knuf van Loel fijn hoor *knuft terug... is toch altijd weer effies lekker, zo'n knuf!
Owww miran: allemaal heel begrijpelijk hoor! Zet je verhaal maar lekker hier neer, wij luisteren wel en geven ook knuffels weg ((((((mgwc)))))))
ik heb echt geen idee wat ik met de Pasen voor speciaas moet doen... paaseitjes komen mij al een week of 3 mijn neus uit
whahaha...tsjah...vorig jaar pasen hadden wij het druk....maar dit jaar...hubbie is naar voetbal (jaja hij laat ons gewoon alleen met pasen haha) en morgen moeten we naar schoonmoeder......gezellig...................... (lees je het sarcasme?) groetjes, MIranda
Heerlijk die knuffels!!!! Ben nu samen met mijn man een chocolade paashaas aan het verorberen. Da`s helemaal in de paasspirit toch?? Hebben vandaag niks speciaals. Vanmorgen geschilderd en vanmiddag is mijn vader met z`n nieuwe vriendin langsgeweest.Morgen brunchen bij mijn schoonvader, stelt hij meteen zijn nieuwe vriendin voor......LOVE IS IN THE AIR . O ja, morgen ook heel cliché naar de woonboulevard voor nieuwe gordijnen en vloerbedekking voor op de trap. We gaan vroeg op de dag, voor de drukte ( hoop ik).
hihi ik ben blij te lezen dat Pasen niet alleen voor mij niet hoeft maar, ik heb de babysite gemaakt, de hyves vriendjes teruggekrabbeld, nu ga ik even Dirty Sexy Money kijken van afgelopen maandag. Iemand afgelopen dinsdag net 5 opgenomen? Moorman was het vergeten. Heeft ook kennisgemaakt met de vernieuwede Hormonale Moor oops
oja, kroepoek is ook paasachtig? wel lekker in ieder geval hihi leuk zeg Loel, al die nieuwe liefdes !!
Ook ik zit me hier misselijk te eten aan het paassnoep. Ondanks de roti van vanmiddag... tja, ik dacht eet het meteen maar op want vanavond krijgen we een "feestmenu" op het werk. Nou het feestmenu is bekend hoor, blegh Ik denk dat we vanavond ff langs de snackbar gaan hahaha. Nu heb ik wel weer spijt dat ik mijn Roti al opgegeten heb Oja Lieselke; ik dacht dat je de speculoospasta bedoelde omdat je het had over een potje leeglikken. hahaha
Lieve, lieve, lieve Miranda.......ik gunde het je weer zo deze maand, net als al die andere maanden.....enne: het is JOUW gevoel en JOUW lijf, dat jij hier bent wanneer JIJ dat wilt, hebben wij dat alleen maar te begrijpen en accepteren toch? Doe je eigen ding, in je eigen tijd, we zien je wanneer je dat wilt, hoewel ik je gezellige aanwezigheid toch altijd erg leuk vindt, snap ik dat jij je nu even niet gezellig voelt. *stapt in de groepsknuffel om eens lekker mee te doen* Enne, het sarcasme van je schoonfamilie, haha, ik hoef ditmaal gelukkig niet naar ze toe @ Katjak, ja...ik sport ook al niet van mezelf hoor, ook als ik niet zwanger ben, haha, dus hier geen sportieve gek! hihi... Hoewel ik me wel heb voorgenomen na mijn bevalling, zodra gezondheid en lijf het toelaten, mee te gaan lopen met Jutteman (als hij het zo lang doorzet, haha). Nou, mijn moeder zet de oven aan, dus.....we gaan zo eten! Doei!