Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Morgen allemaal!

@knip: zet me maar een stukje naar onder met nieuwe nod 17 mei. Ik duim voor jou dat je pendel klopt ;)

@bonsai: woohoooow, da's wel een heel erg lange cyclus! Die 'demoontjes' kunnen je hele lijf in de war sturen he! Wel leuk dat je er terug bent!!!

@ink: oei, blauwe benen??? Heb je ondertussen al een antwoord gehad?

Hier lekker mooi weer, mannetje met papa vissen, dan kan ik rustig mijn dingen voor school morgenvroeg weer klaarmaken. (chips, moet nog verbeteren...ohohh)

2. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    @ Bonsai: Fijn weer wat van je te horen!!! Tjeeeeee, da`s een lange cyclus.
    Hoe ga je het nu verder aanpakken???

@ Ink: :confused: Blauw????? Al antwoord gehad????

3. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

Hoe is het hier?
    Ik heb lekker uitgeslapen was best laat thuis van het poolen maar gezellig gehad dus das oke dan.

@ ink blauwe benen jaks das niet goed ben benieuwd wat de verloskundige zegt

@ Lies balen dat ze toch weer gekomen zijn afgelopen ronde ik ga je verplaatsen en de pendel moet gewoon uit komen ((((((((((((((((((knuffel))))))))))))))))
    en morgen weer werken jammer he de vakantie is net zo lekker

nu ff de lijst zoeken

4. hielko2006

NOD:
    * Rootje, 30 jaar, 25 april, 12e ronde voor 2e kindje
    * Lumea, 32 jaar, 26 april, 3e ronde na mk voor 2e kindje
    * KwiePark, 27 jaar, 29 april , 13e ronde voor 1e kindje

* Miranda, 28 jaar, 3 mei , 8e ronde voor 2e kindje
    * Beebie, 26 jaar, 12 mei , 20e ronde voor 1e kindje
    * Lieselke, 25 jaar, 17 mei , 10e ronde voor 1e kindje
    * Springmuis, 21 jaar,? mei , 31e ronde voor 1e kindje

Zwanger:
    * Loel, 29 jaar, zwanger in ronde 1 van 2e kindje uitgerekend 16 juli van een zoon
    * Daffie1977, 32 jaar, zwanger in ronde 1 van 3e kindje uitgerekend 16 juli van een zoon
    * Meilan, 26 jaar, zwanger in ronde 1 van 1e kindje uitgerekend 25 juli van een dochter
    * Daan78, 30 jaar, zwanger in ronde 7 van 1e kindje uitgerekend 2 augustus geslacht geheim
    * Sweepy, 27 jaar, zwanger in ronde 2 van 1e kindje (tweeling) uitgerekend 9 augustus geslacht geheim
    * Inkerbell, 28 jaar, zwanger in ronde 3 van 1e kindje uitgerekend 14 augustus geslacht geheim
    * Jutte, 31 jaar, zwanger in ronde 4 van 2e kindje, uitgerekend 21 augustus geslacht geheim
    * Pupke, 29 jaar, zwanger in ronde 4 van 1e kindje uitgerekend 3 september
    * Katjak79, 29 jaar, zwanger in ronde 15 van 1e kindje uitgerekend 12 september
    * xxsuuzxx, 28 jaar, zwanger in ronde 8 van 2e kindje uitgerekend 15 september
    * Joyce, 24 jaar, zwanger in ronde 4 van 2e kindje uitgerekend 15 september
    * Desert, 33 jaar, zwanger in ronde 3 van 1e kindje uitgerekend 16 september van een zoon
    * Moor, 28 jaar, zwanger in ronde 7 van 1e kindje uitgerekend 4 november
    * Knippy, 24 jaar , zwanger in ronde 8 van 1e kindje uitgerekend 25 november
    * SylviaM, 32 jaar,zwanger in ronde 12 van 1e kindje uitgerekend 2 december
    * Lente1973, 35 jaar, zwanger in ronde 6 van 3e kindje uitgerekend 6 december

Vlindertje:
    * SylviaM heeft in ronde 8 bij 9.5 weken zwangerschap een vlindertje gekregen en in ronde 11 bij 5 weken en 1 dag
    * Loel heeft op 6 juni een vlinderdochtertje Lotte gekregen bij een zwangerschap van bijna 29 weken
    * Moor heeft in ronde 2 bij 7 weken zwangerschap een vlindertje gekregen
    * Niena heeft in ronde 1,ronde 2 en ronde 3 telkens vlindertjes gekregen
    * Joyce84 heeft een vlindertje gekregen voordat ze zoontje kreeg en een vlindertje gekregen in ronde 1 voor 2e kindje
    * Bonsai heeft in ronde 2 een vlindertje gekregen
    * Lumea heeft in ronde 1 bij 11 weken een vlindertje gekregen
    * Klasien heeft in ronde 1 een vlindertje gekregen

Artsbezoekjes:
    * pupke 21 april verloskundige
    * Moor 22 april nekplooimeting + uitslag combinatietest
    * Jutte 23 april gyn+echo
    * Suuz 27 april 4e afspraak verloskundige
    * desert 27 april om 09.25 uur voor baarmoederhalsmeting en 20 weken echo!
    * Knippy 28 april eerste echo + intake verloskundige om 8.30 uur
    * Beebie 28 april Gyne
    * Sylvia 28 april 2e echo + intake verloskundige
    * Daan 1 mei controle verloskundige
    * Moor 4 mei controle Verloskundige
    * Suuz 6 mei 20 weken echo
    * kwie 6 mei Uitslagen onderzoeken
    * Miranda 6 mei afspraak gyne
    * Sylvia 7 mei afspraak gyne
    * Moor 17 juni 20 weken echo/prenetale screening

Pendels:
    * Daan78: Zuurtje zegt november een jongen
    * knippy:1x maart jongen 2x meisje
    * Rootje79:Maart 2x Meisje , Juni 1x Meisje , December 1x Jongen
    * Desert: Knippy zegt januari een meisje
    * Miranda:1x april jongen,1x mei meisje,1x september jongen,februari 2011 meisje
    * Joyce: Justfem zegt zwanger in december van een jongen (pos test in januari) , caruli januari zwanger van een meisje
    * Bonsai: knippy zegt April 2009 meisje

Maansteen:
    * Knippy 7e ronde met 1e x maansteen 2e ronde met maansteen raak
    * Moor 7e ronde met 1e x maansteen 1e ronde met maansteen gelijk raak
    * lieselke 7e ronde met 1e x maansteen
    * Rootje 10e ronde met 1e x maansteen

Verjaardagen:
    # knippy 24 april wordt 25
    # Niena 20 mei wordt 29
    # joyce 1 juni wordt 25
    # Lumea 5 juni wordt 33
    # klasien 15 juni wordt 31
    # Lois van Suuz 16 juni wordt 2
    # Klasien Zoon 22 juni wordt 8
    # Loel 16 juli wordt 30
    # kwiepark 18 juli wordt 28
    # katja 28 juli wordt 30
    # Desert 3 augustus wordt 34
    # Mano van Joyce 17 augustus wordt 2
    # Sylvia 19 augustus wordt 33
    # Moor 26 augustus wordt 29
    # Meilan 1 september wordt 27
    # Marissa van Rootje 11 september wordt 2
    # Inkerbell 6 oktober wordt 29
    # Jutte 1 november wordt 32
    # Miranda 8 november wordt 29
    # Suuz 22 december wordt 29
    # MirandaMan 24 december wordt 35
    # klasienMan 14 januari wordt 27
    # Daffie 29 januari wordt 33
    # Rootje 30 januari wordt 31
    # Alyssa van Miranda 24 maart wordt 2
    # Lieselke 27 maart wordt 26
    # mirthe van Jutte 8 april wordt 3
    # Helma 9 april wordt 31

Bijzonderheden:
    * Beebie: eventueel mei 2009 naar de gyn
    * Miranda: heeft PCO
    * Niena : aan de pil tot we er samen klaar voor zijn
    * Hanneke : krijgt een kijkoperatie en daarna misschien starten met IVF
    * klasien : Voorlopig even rustig aan doen
    * Helma : gaat weer aan de pil

*Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://i17.photobucket.com/albums/b94/Pupke1979/RozeMM_Banner.jpg[/img]

5. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Haai Knip, leuk dat je je geamuseerd hebt met poolen! En tnx voor het aanpassen op de lijst :)

6. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Oeh, ik kan het nog net zeggen....goedeMORGEN, haha, over 6 minuten niet meer, dus waarschijnlijk straks weer achterhaald! We hebben een lazy sunday hier geloof ik ;)

@ Muis, yes eindelijk duidelijkheid....maar....en nu?
    Moet je nu weer zelf thuis in onzekerheid afwachten hoe het deze maand verloopt of gaan ze je goed in de gaten houden of wat dan ook?

@ Miranda, gefeliciteerd met je test, 88 van de 100, echt goed!!!
    En een goed teken dat je cyclus een beetje op orde lijkt te komen!

@Daan, lekker op zaterdag naar de markt! Nog wat lekkers of leuks meegenomen?

Wij hadden gister een personeelsochtend, fietstocht, waarbij ik de stoppost was. Ging prima allemaal, kreeg alleen wel na een half uur het 8 maanden oude dochtertje van een collega mee.....die ergens nog de illusie had de hele tocht of een verkorte versie daarvan met kind in het zitje mee te fietsen... Maar na een half uurtje (tot onze stoppost) zat het arme meisje zich al helemaal te overstrekken...dus die hebben wij maar in de auto meegenomen (hadden al voor de zekerheid de maxicosi ingeladen).

Daar zit je dan ineens, met twee kids. Haha, de mensen in het restaurant die Jutteman, Mirthe, Yfke (dat meisje) en mij met dikke buik binnen zagen komen dachten vast "nou, die zetten er vaart achter!!" hahaha.... Dan had ik zo'n zeven maanden na Mirthe's geboorte zwanger moeten zijn en drie maanden na Yfkes geboorte, ehm...nee hoor, mij niet gezien, haha...

Mirthe heeft de hele middag niet geslapen, terwijl wel om 16 uur bij mijn zwager zouden zijn, waar ook de andere zwager was met hun zoontje die 8 weken ouder is dan Mirthe. Wat een drukte, maar mevrouwtje heeft zich er prima doorheen geslagen. Met goede vrolijkheid en zelfs naar tevredenheid gegeten gingen we om half 9 weer naar huis. Heb voor het eerst Mirthe slapend van auto naar bed kunnen brengen en vanmorgen heb ik haar tegen 11 uur maar uit bed gehaald, wauw!

Dus vandaag om die reden de lazy sunday, hoewel ik nog wel een enorme stapel was moet opvouwen en Jutteman moet de kattenbak nog verschonen en stofzuigen, zodat ik de woonkamer ook even kan dweilen.....dus heel erg lazy zal het niet worden...

@ Loel, niet teveel schilderen hè, rustig aan!!!! (ik speel maar even de bezorgde moeder hoor!)

@ Kwie, ach gossie, vooral Nozem zo op zijn rug!! Die is cute!

En gefeliciteerd, of had ik je al gefeliciteerd met Jan, nou ja, vandaag de verjaardag vieren, dus veel plezier!

@ Moor, ik ga er nu gewoon lekker misbruik van maken, die ongerustheid van de omgeving. Op mijn werk moeten er morgen wat doosjes mijn auto in, die ik naar de drukker moet brengen. Zijn niet zo heel zwaar, maar ja, ik mag niets meer van ze, ben haast invalide geloof ik, dus loop ik naar een collega, geef mijn autosleutel en zeg Laad maar in! Ja, als ze het willen, kunnen ze het krijgen hoor!

@ Bonsai, fijn dat je er weer even bent meid. En die ongesteldheid, jeempig wat een tussenpose!!! Hopelijk nu weer gewoon op schema met een goed eindresultaat!!!

@ Ink, blauwe benen??? Ik zou in ieder geval even met de benen omhoog gaan zitten dan, hoger dan je heupen, je zou bijna denken dat het ergens knelt ofzo.....raar.....
    Als de vk hier niet reageert, zou ik gewoon even je eigen vk bellen hoor!!! Blauwe benen heb ik nog nooit van gehoord!

@ Lies, hè, gedver meid, je had al een vermoeden, maar we hadden toch zo'n hoop..... Nu die pendel echt *.ljmf = typewerk van Mirthe, sorry* uit laten komen hoor!!

Ik ga Mirthe even vermaken, die heeft het alleen spelen wel gezien geloof ik!

7. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

hey Bonsai! Daar ben je weer!! Krijg je nu nog meer onderzoeken in het ziekenhuis? Gaat verder alles goed? Met poezesnoes ook ;) ?

Ink, blauwe benen heb ik nog nooit van gehoord, klinkt eng alsof je bloedsomloop niet goed is. Heb je gekneld gezeten ofzo? Benen omhoog gehad ofzo?

Gelukkig ben ik niet de enige die gek wordt van alle bemoeizucht. Inderdaad desert, ook over eten... Dat mag niet!!! Kan ik niet meer horen :) Ach ja, zal nog wel erger worden als de buik echt gaat groeien!

Lies, balen toch echt weer ongi. Ik duim mee voor een kloppende pendel van Knip!

Rootje, hoe is het bij jou meid? Begint de Pfeiffer al een beetje weg te gaan?

Syl, beginnen de ongemakjes al te komen? Misschien heb ik het gemist, maarre hoe is het met je baan afgelopen? Al duidelijkheid?
    Knip, hoe is het met je misselijkheid?

@Jutte, knap hoor van je meiske dat ze het zo vol heeft gehouden gisteren! En dan vandaag ook nog lekker uitslapen!

Euhmmm... en toen? :)

Vandaag lekker een zondag houden (niet lazy ;)) zo even naar het strand met de hond, daar lunchen. Bed is inmiddels verschoond, verse groentensoep (de bouillon) staat op de stoof!
    Moorman wil eigenlijk in juni nog een weekje op vakantie! Ik ook wel eigenlijk ;) misschien eens even spieken voor een all inclusive ofzo! Eigenlijk vind ik dat dodelijk saai maar goed...

Zo, dat was het wel weer effies! Tot later!!

8. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Wow Jutte, lijkt me idd een intensief fietstochtje geweest te zijn! Wel leuk dat de kleine zo braaf was en zo goed geslapen heeft! Kan maar goed gedaan hebben!

Moor: veel plezier met het uitzoeken van de vakantie. Wij gaan in juli een weekje naar de zee met onze beste vrienden en hun dochtertje. Ik kijk er al naar uit eigenlijk! Naja, nog 5 weken werken en dan ist voor mij al grote vakantie! 3 maanden! In het begin ist leuk, maar eens augustus slaat de verveling wel toe. Hopen maar dat we volgend jaar een ukkie hebben, dan hebben we geen tijd meer om te vervelen ;)

Mijn nichtje heeft me gezegd dat, als ik zwanger ben, de gyn mij ook heel kort gaat opvolgen, omdat mk's en vroeggeboorten nogal in de familie zitten. Kan zelfs zijn dat ik heel snel moet thuisblijven, omdat mijn mama van mijn broer en zus ook 5mnd heeft moeten platliggen. Kan me nu eigenlijk niets schelen, niets is me teveel om dit alles wat we de vorige weken hebben doorstaan te voorkomen. Het klinkt allemaal wel akelig, maar onze gyn (nichtje en ik hebben dezelfde) wil het zekere voor het onzekere nemen en ik ben daar wel heel erg blij mee. Het is echt een hele lieve vrouw, gelukkig!

Ben aan het wachten op mannetje, zal seffes wel thuis zijn. Ohja, ik ging een foto van de tuinset zoeken... *oeps* Effe kijken dus...

9. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België

Dit is ie ongeveer, alleen niet zo duur ;) Normaal kost deze bijna 800 euro, maar bij vancranenbroek heb je zoiets al voor ongeveer 210, zonder de kussens. Vindet echt wel mooi en het past bij onze terrastegels die ze komen leggen binnenkort

10. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    Hoi Meiden
    Heb een lange tijd niets van me laten horen. Ben veel bezig op het IUI forum. Tja heb de 1e IUI achter de rug en deze is mislukt! Beetje balen, maar mag er nog 5.
    Ik zie hier toch behoorlijk veel zwangeren, en helaas ook niet zwangeren.
    Morgen moet ik het ziekenhuis bellen om te vragen hoe nu verder na de 1e mislukte IUI, ben benieuwd.
    Iedereen hier heel veel succes met alles!
    X hanneke

11. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    @ Jutte: fijn dat je het zo gezellig heb gehad gisteren en heerlijk dat jullie lekker allemaal hebben kunnen uitslapen. Je hebt gelijk hoor, laat ze maar lekker sjouwen ;) . Ik heb er zelf nog wel een beetje moeite mee. Ik ben trouwens bijna klaar met schilderen hoor mam :) .
    Zit nu op de bank en mijn buik gaat alle kanten op. Kon je maar een luikje openzetten, ben zo benieuwd wat die kleine toch allemaal aan het uitvoeren is. :D .

@ Lies: mooie tuinset hoor, lekker lounchen. Wij hebben een tuinset helemaal gemaakt van bamboe. Ziet er super uit, hoort helemaal in de tuin, maar heerlijk onpraktisch :) . De stoelen zijn loeizwaar!!

@ Hanneke: ((((((((((((((((((knuffel))))))))))))))))))) hoop dat de volgende raak mag zijn.

12. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Haaaai meiden!!

Heerlijk weer vandaag zeg, de hele dag bij mijn schoonmoeder in de tuin gehangen, heeeeerlijk!! Mja balkonnetje was ook wel te doen vanmorgen hahahaha

Bonsaaaaaaaaaaaaaai, haaaaaaaaaaaaaaaaai

Hanneke, dikke dikke knuffel

Liesel, woooow mooi zeg!

Knip, heerlijk zo een avondje uit he??

Jutte, had je snel gedaan dan he hihihi

Moor, laten we een packt sluiten tegen bemoeizuchtige mensen! Ha! Wel fijn een vakantie uitzoeken!!, Verheug me zelf zoooo op CenterParcs joh ahahaha

Nou ik ga nog ff snel wat in het huishouden doen....toedeloeeee meissies!

13. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    Daar ben ik weer, na een zeer intensief weekend!
    Gisteren na het sporten naar vrienden geweest om daar te bbqen, daarna een spelletje gespeeld en toen nog de stad in. Ik ging pas om 4.00 naar bed toe. pfffff, dat ben ik niet meer gewend! Vanmorgen om 11.00 lekker in de tuin gezeten tot manlief uit bed kwam, samen op de motor naar Wijk aan Zee gereden. Toevallig zaten daar vrienden van ons, met hun dochtertje van 14 maanden. Het was echt gezellig! Ik heb zowaar een kleurtje gekregen, ondanks de factor 50 hihihi.

Nu heerlijk niksen, ben echt zoooo moe. GA denk ik vroeg naar bed, beetje jammer dat de buren aan beide kanten veel visite hebben en het dus erg druk is in de tuinen.

@Kwie: Wat een ontzettend schetig hondje!! Zoooooo kjoet!!!! Wil ik ook! Helaas is dit voor ons niet haalbaar ivm werk enzo.

@desert: jjaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh, nog maar een weekje!!!. Ik heb overmorgen de 20weken echo. En eerst was ik alleen maar bezig met het geslacht, de laatste tijd maak ik me zorgen of alles wel goed is enzo. pffff was het maar vast dinsdag.

Ik wilde nog veel meer reageren, maar ik weet het niet meer en ik heb geen puf om het weer opnieuw te gaan lezen. Sorry.
    Welterusten alvast!

14. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Katjak, vandaag 19 weken, gefeliciteeeerd en ooohjaaa overmorgen heb jij m al! Spannend meis!!!!!!!

Had nog wat leuks te vertellen!! Ik voel die kleine al eventjes bewegen en schoppen he..en van de week voelde Desertman hem ook! En vanmiddag was ik bij mijn schoonmoeder en toen was ie zo druk aan het schoppen, dat ik zei, ooh voel eens en zij voelde hem ook schoppen, trotse oma natuurlijk hahahaaha

xxx

15. hielko2006

goedemorgen meiden,

Het word weer een mooie dag zo te zien heerlijk
    heb net de auto weggebracht voor het schaderapport van de exper ben benieuwd
    op het oog de eerste schatting was 1200 á 1300 euro schade
    verder trekt de misselijkheid hier wel wat weg hopen dat dat zo blijft
    helaas is de moeheid er nog wel steeds :(

een even kijken wat jullie verder nog gekletst hebben

@ Jutte aardig tochtje geweest dan wel leuk dat die kleine met jullie mee is gereden

@ Moor en sas hier ook hoor allemaal goed bedoelde adviezen van wat ik wel mag en wat niet of wat moet en wat niet moet soms =P~

@ lies das eingelijk wel een goed vooruitzicht dat je als het raak is zo goed in de gaten word gehouden beter dan maar 5 mnd plat als ....... je weet wel
    mooi tuinset trouwens

@ Hanneke balen dat de eerste IUI niks is zeg maar mijn duimen draaien voor de 2de hoor

@ Loel wat zou dat makkelijk zijn he zo'n luikje hahaha

@ sas lekker van het zonnetje genoten dus

@ katja 4 uur zo he bij jou is de vermoeid heid dus helemaal weg of niet ik ga dat op dit moment echt niet meer redden zo laat ben om 10 uur vaak al dood moe dus als ik weet dat ik 's avonds uit ga moet ik 's middags even slapen voel me net zo'n oud mens zeg hahaha

@ sas ow wat geweldig dat andere je kleine boy ook al zo voelen zeg super

@ pupke succes bij de verloskundige vandaag

@ suuz waar hang jij uit mis je meissie????

Ik ga even een beetje werken hier heb het druk zeg tot later

16. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Mogguh ladies,

Heb wel bijgelezen dit weekend, maar geen puf om te reageren.

@Kwie, gezellig verjaardag gehad? Nog gefeliciteerd trouwens.
    En wat een ubercute foto's van Nozem (leuke naam). Waarom zijn puppies toch zo schattig.

@Moor, zo vervelend idd die moeheid. Die zou ik ook wel willen missen. Heb het nu niet meer zo vaak, maar lig inderdaad wel 's avonds eerder op bed en af en toe een middagdutje.
    Hoop dat je je snel fitter voelt. Bij mij was het wel zo dat ik me beter ging voelen in de 4e maand.

@Inkerbell, het schiet dus op met het kamertje. Mooi :D Ben benieuwd naar de foto's.

@Sas, 20 wk al weer bijna. Wat gaat dat snel zeg :confused:
    Wat lekker trouwens dat jullie nog een midweekje weggaan. Zou ik ook wel zin in hebben, maar wij gaan het hier wel lekker knus maken en nog even genieten van de laatste tijd met ons 2-en.

@Bonsai, Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej je bent er weer. Gezellie.
    Maar wat een rare cyclus zeg.. :( Iets met je hormoonhuishouding dus. Je krijgt daar nu medicijnen voor? 'Gelukkig' is die weer gekomen en ik hoop dat je vanaf nu mooie cycli hebt of.......en dat zou natuurlijk het mooiste zijn, dat ie 'ff' 9 maanden wegblijft.

@Inkerbell, heb je inmiddels al wat gehoord? Of je eigen vk gebeld? Ben toch wel heel benieuwd en een tikkeltje bezorgd..

@Liesel, jammer, je vakantie zit er weer op. Succes vandaag!
    Blegh, tot die :evil: gekomen. Grrrrrrrr. Kussie en knuffie

@Jutte, heb je nog een beetje kunnen relaxen gisteren? Zo te lezen een drukke dag gehad zaterdag. Knap van Mirthe zeg, dat ze dat zo goed heeft volgehouden. Jij= trots neem ik aan. En wat heeft ze lekker lang geslapen. Ze zal ook wel kapot zijn geweest.

@Moor, ook nog even lekker er tussenuit lees ik. Ben benieuwd wat het gaat worden. Wil je nederland of buitenland?

@Liesel, mooie tuinset zeg en niet duur. Ik zie ze in ieder geval toch vaak voor poep veel geld te koop staan.

@Hanneke, wat fijn dat je ons even op de hoogte houdt. Wat ontzettend jammer dat de eerste IUI mislukt is. Was het erg pijnlijk? Ik ben benieuwd wat het ziekenhuis zegt over een volgende poging. Blijft duimen draaien. Hoe gaat het verder met je?

@Katja, wat fijn dat je zo'n lekker weekend hebt gehad. Wat spannend meid, morgen de 20wk echo. Probeer je niet te druk te maken hoor. (maar daar lijk je mij niet echt het type voor) Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik was blij toen ik op die bank lag en de eerste beelden te zien kreeg.
    Pff factor 50!! Heb jij zo'n bleek huidje dan? Of is het echt uit voorzorg? Ik smeer olie factor 3.
    Ik wordt wel wat onrustig in mijn gezicht, maar dat is ook omdat je nu goed aan mij kan zien dat ik zwanger ben. Hoe leg ik dat uit. Vermoeide huid en zo. En ook wel wat grote sproeten en zwangerschapsvlekken???

Ik hoop dat je lekker hebt kunnen slapen.

@Sas, mooi is dat he. Wat leuk voor je schoonmama dat zij em ook gevoeld heeft.

Hier een rustig weekend gehad. Beetje te rustig naar mijn idee, maar goed.
    Zijn zaterdag dus naar de stad geweest. Kreeg op de fiets al harde buik en begon de pijn net boven mijn rechterlies. Natuurlijk ontzettend druk in de stad (mooi weer en onze markt is uitgeroepen tot de beste markt van nederland en iedereen wil dat meemaken geloof ik). Eerst nog even gekeken voor de baby uitzet en kleren voor mijzelf, maar voor dat laatste kon ik niet slagen. Allemaal van die domme hobbezakken, dus toen zakte mijn humeur al. Plus dat de pijn in mijn buik heftiger werd en de harde buik bleef aan houden.
    Om een lang verhaal kort te maken...niet eens meer over de markt gelopen ivm pijn, humeur beneden nulpunt icm gevoel er zoooooooo niet mooi zwanger uit te zien. En ik wilde zo graag even op een terrasje zitten, maar het was heel druk en niks vrij.
    Dus maar terug op de fiets, wat helemaal niet lekker ging met als klap op de vuurpijl, ongelooflijke dikke tranen omdat ik me zelf zo heerlijk zielig vond. Toen Rolf dat doorhad en er iets van zei moest ik alleen maar meer huilen.
    Thuis op de bank gaan liggen, maar die pijn zakte ook niet af en toe ben ik in slaap gevallen en 3 uur geslapen en dus ook nog eens te laat wakker om boodschappen te doen.

Zo dat was alleen nog maar de zaterdag. Zondag zal ik jullie besparen. Ben nog wel even bij omaatje lief op visite geweest. (Dat is op zondagochtend een soort van inloopochtend voor de kinderen en kleinkinderen hihi) Daar lekker in het zonnetje gezeten, nog even met mams mee naar huis geweest en toen weer naar mijn eigen huissie.

Naja, ik had niet zo'n lekker weekend dus. Eens kijken hoe we deze week gaan doorkomen.

Vanmiddag komen mijn oma en moeder nog even koffie drinken hier, ze moesten in de buurt zijn, dus daar heb ik wel zin in.

17. hielko2006

Daan tjeee wat een weekend heb jij gehad zeg ((((((((knuffel ))))))))) van mij

18. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    Het gaat verder wel goed met me. Heftigste tijd is achter de rug, en nu verwerken he!
    De IUI deed totaal GEEN pijn, voelde helemaal niets! Was wel vreemde gewaarworing, er werden 3 mlj zaadjes naar binnen gespoten, je zou denken dat dat genoeg is, maar helaas!
    Zojuist het ziekenhuis gebeld en ze bellen nog terug, omdat ik vanaf morgen met medicatie moet beginnen. Dus we wachten maar weer af......
    Mocht iemand zover moeten komen voor IUI, maak je niet druk, want stelt echt niets voor, alleen de eendebek is vervelend, maar ja dat went onderhand wel!
    Ik ga vanmiddag eens allemaal bijlezen hier, er is zoveel gebabbelt!
    Ik probeer jullie bij te houden hoor! maar dat valt niet altijd mee, binnen een mum van tijd tig bladzijdes verder!
    Liefs Hanneke

19. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    hoi hoi

Ben ik een paar daagjes niet online, zie ik Bonsai en Hanneke gezellig langskomen...: hooooooiii!
    De dochter van mijn vriend is weer terug naar huis (ik vind het altijd wel weer fijn als het weer " ons huis" is). Volgende week dinsdag weer een echo, wat ik weer heel spannend vind..
    Ben vanochtend een afspraak voor trouwjurken vergeten (zwangerschaps dementie, kan dat al?) en ga nu vanmiddag langs.
    Nog geen nieuws op het baanfront; alleen dat ik hopelijk vanmiddag hoor wanneer de salaris benchmark, die HR heeft uitbesteed aan een 3e partij, is afgerond en ze mij dus een aanbod gaan doen.

20. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave
    Hallo lieve allemaal,

Wat hebben jullie weer lekker veel gekwebbeld het weekend...

@gepimpte hyves: vind het echt TOP dat jullie er blij mee zijn. Ik ga nog naast mijn schoenen lopen, zoveel complimenten heb ik van jullie gehad.

@Kwie: goed onthouden zeg, mijn posi test op eerste kerstdag. Gek eigenlijk, die eerste 11 weken vond ik zo lang duren en nu vliegt de tijd echt om. Nog gefeliciteerd met Kwieman en zijn nieuwe baan =D> ! Dat is weer een hele zorg minder. Enne Pupke loves Nozem! Wat een poepie zeg.

@Sweepy: wat gaaf dat je kleintjes zo goed op jullie reageren! Dat is fijn om te lezen tussen alle zorgen door.

@Loel: doe het maar lekker een tikkie rustiger... snap je angst heel goed. Dikke knuf en heel veel sterkte met die nachtmerries. Ik hoop dat je wat rustiger word vanbinnen als je de 28 weken voorbij bent.

@Rootje: hihi een paasei, ik duim voor een bevrucht paaseitje dan! Beterschap, Pfeiffer is echt sjit.

@Liesel: bah ongi.. weg lelijke monsters! En laat ik jullie niet meer zien bij Liesel!

@Muis: eindellijk ongi.. hehe. En nu idd maar op zoek naar een nieuwe comp.

@Moor: haha, lekker van de vergeetachtige? Irritant is dat hè? Bijna net zo irritant als mensen die je terug fluiten. "Ga nu ff zitten" "Doe rustig aan" "laat een ander dat maar tillen". Ik herken het zo, heb laatst ook al geroepen dat ik zwnager ben en niet terminaal. En aan de andere kant, ik maak er soms ook wel dankbaar misbruik van hoor :evil: .

@Miran: zo zo, bolleboos.. goed gedaan joh!

@Knip&Moor: vermoeidheid, jakkes! Het goede nieuws is: het gaat voorbij! Oh knip, ik mag morgen naar de VK.

@Bonsai: welkom terug meid!

@Jutte: lazy sunday, ken ik ook niet. Kreeg een vlaag van hormonen om mijn oren en heb me eens goed kwaad gemaakt. In 3 uur had ik ons appartement aan kant, de badkamer gepoetst en de slaapkamer gezogen. Alleen de woonkamer heb ik voor Pupkeman over gelaten, die mag hij stofzuigen vandaag (het zou me verbazen als ie het ook echt gedaan heeft als ik thuis kom straks).

@Daan: pffff is dat een bericht of een roman? Alhoewel die van mij ook wel lang word volgens mij hihi. Arme jij, had je zo'n baaldag? Dat is rot zeg. Dikke kussies op je haar om het beter te maken.

@Hanneke: jammer dat het de eerste keer niet meteen gelukt is meis. Ik duim voor je!

Zo, ik ben weer bij geloof ik.

Ik heb een enorm goede remedie ontdekt tegen die dikke voeten, helaas wel een hele dure...
    Omdat mijn huidje ook nogal wat te wensen over laat op het moment, heb i mezelf vrijdag gerakteerd op een uitgebreide gezichtsbehandeling bij de schoonheidsspecialiste. En omdat ik er toch was, ben ik daarna heerlijk de sauna in gedoken. Zalig! De hele dag lekker luieren, beetje zweten en mezelf in de watten laten leggen met lekkere hapjes en verse jus. Ik voelde me als herboren. Pupkeman verraste me door ook nog even te komen, heel gezellig. Maar de rekening kwam op een totaal van zo'n € 130,00 dus kan er beter geen gewoonte van maken.
    Kruimel roert zich goed, ik voel het al zo'n week of 2 heel duidelijk en zaterdag voelde ik het zelfs aan de buitenkant bewegen.
    Gisteren heb ik de hele dag gewerkt achter de bar... dat kan ik beter niet meer doen want mijn lijf doet er zeer van. Ben uiteindelijk ook op bed gaan liggen met bandenpijn en het idee dat mijn buik keihard en helemaal opgezet was. (Daan, is dat nu harde buik? Nog niet eerder gehad). En daar kon ik weer niet van slapen. Wel jammer, want het was echt leuk om weer eens niet te moe te zijn en biertjes te tappen voor onze gasten :(. Maar ik mag niet klagen, niet meer misselijk, niet meer zo moe. Moor en Knip, houd moed! Er komen betere tijden ;) en dan wordt het steeds leuker. Mijn buik is nu echt een zwanger-buik ipv het-lijkt-wel-alsof-ik-stevig-aankom-buik. En Daan, (((((knuf))))) mij is gisteren verteld dat zwangere vrouwen sexy zijn... Door 2 verschillende mannen en onafhankelijk van elkaar.

Tot zover mijn roman hihi.. knuffies voor al mijn lieve forumdinnetje! Ben in een opperbest humeur vandaag!

Deel Deze Pagina