hoi meiden Knippy ben er wel hoor, lees wel (het meeste) mee, maar ik heb niet zoveel bijzonders te melden... Alles gaat hier goed gelukkig! Geen last van wat dan ook. Krijg een mooie buik, al zeg ik het zelf! Met de kleine meid ook alles goed, is erg druk met woorden leren, iedere week leert ze er nieuwe bij. Vers van de pers zijn: been, teen en mooi...Pff ze wordt groot... Ik ga wel gewoon de zon, kan moeilijk de hele zomer uit de zon blijven. Gebruik factor 10, verbrand eigenlijk zelden. Verder is dit mijn laatste week werken en dan lekker vakantie. Ze beginnen hier eind vd week met het schilderen van ons huis...Kost wat, maar we hoeven ons nergens druk om te maken. Weet zeker dat het enorm gaat opknappen!
suuz wat goed wat van je te horen maakte me al zorgen geniet lekker van Lois en die kleine in je buik en heerlijk dat jullie huissie geschilderd word ((((((((knuffie)))))))))))
Hoi meiden, even kort berichtje, ik leef nog ben erg moe en druk met van alles en nog wat @knippy, pakketje is er hoor, jeetje wat veel testen. Heel erg bedankt hoor! Hoef je er echt niks voor? @de rest, een hele dikke knuffel voor jullie!!! Ik ga weer even snel verder werken, want de dag is zo voorbij! Bye!
Over sauna gaan als je zwanger bent zijn veel opvattingen, het is idd zo dat het de eerste 14 weken van de zwangerschap niet mag. Maar als je eraan gewend bent (en dat ben ik, ga 1 a 2 keer in de maand) mag het geen kwaad kunnen. Mijn bloeddruk is goed en ik heb mezelf heel goed in de gaten gehouden toen ik erin zat. Vond het zelf ook best eng, maar vreemd genoeg kon ik nu juist beter tegen de warmte. Als je het gewend bent is het zelfs goed om te doen als je erdoor ontspant. Ik heb me wel goed laten informeren hoor, voordat ik er naartoe ging. Over geslacht... ik ben wel nieuwsgierig hoor, maar vind het ook leuk om het niet te weten. Ben nog nieuwsgierig naar op wie kruimel lijkt dan naar het geslacht. Donderdag is het eindelijk zover, echotijd! Misschien zie ik het dan wel per ongeluk, maar Pupkeman wil het niet weten... en ik kan toch niet zo lang de schijn ophouden dus misschien is het beter van niet hihi. En nu ga ik koken, lekker taco's vanaaf.
Haai meiden! Mja ik kon dat soort dingenook niet voor me houden hoor,dus Syl,knap alsje dat kan! En Pup ook....hihihi Katjaaaaaaaa, morgen de echo, wat ontzettend leuk! Ik ga me de hele dag op zp nestelen...hopen op een berichtje van jou! xx
Heeey meiden, Heb me toch net wat meegemaakt ik luister naar q music in de auto en je kon een sms sturen voor mee te zingen met een liedje en dan prijzen winnen ik sms en en wat denk je ik word gebeld helemaal uit de maart gezongen maar goed toch gewonnen hahaha ik lag helemaal dubbel hoop alleen dat niemand van de bekende me heeft gehoort @ rootje veel succes met de testen hoop dat ze werken en je snel zwanger bent @ pupke datr is dus lekker duidelijk nu over de sauna ik vond het namelijk ook al vreemd knap hoor als je het geslacht niet wil weten ik zou dat niet volhouden
@Knippy: ik voel me eigenlijk heel erg goed. Heb alleen grotere borsten (ik had al 75/80D...). Verder zit ik snel vol van eten, maar heb ik ook vaker trek.. En jij, hoe voel jij je? (we schelen trouwens precies een week..)
@ Knippy: super gaaf zeg, jammer dat ik het niet gehoord heb. Jaaaaa, wat moest je zingen en wat heb je gewonnen....ben ook benieuwd!!
Een beetje trillende handen ... ik moet zo gaan bloedprikken. Bleh! Op jullie allemaal reageer ik even wat later. Ik zag dat er weer een boel geschreven was. Gezellig! Tot strakjes.
goedemorgen meissies, Het zonnetje schijnt hier weer volop, beloofd dus weer een mooie dag te worden. @Hanneke, fijn igg dat het geen pijnlijke procedure was. Jammer dat het niet is aangeslagen. Ben benieuwd of het ziekenhuis gebeld heeft en wat ze hebben gezegd. @Syl, wat een geval van zw dementie zeg. Hoe was het alsnog? @Pupke, fijn dat je lekker naar de sauna bent geweest. Ik zou ook wel willen, maar dat durf ik niet haha. Vroeger gingen we heel vaak (lees= 20 jaar terug of zo) Leuk ook dat je kruimel nu ook hebt zien bewegen. Nu wachten tot pupkeman het voor het eerst voelt. Woei en 2 mannen die tegen je gezegd hebben dat zwangere vrouwen sexy zijn. Stuur ze hier heen!! @Sweepy, goed dat jullie en de gyn er hetzelfde over denken. Lijkt me een geruststelling. Mooi dat je dat nog even voor je uit kan schuiven. Leuk, je eigen boxkleed maken. Goed idee zeg. En een stuk voordeliger schat ik zo. @Katja, ik kijk wel uit hoor. Heb toch geen geduld om te zonnebaden hihi. Maar je hebt gelijk hoor. @Syl, volgens mij is er geen speciale zonnebrandcreme tegen zw masker. @Knippy, dat buikje komt snel genoeg. (Helaas altijd te langzaam hihi). Bij mij was het dat op een gegeven moment mijn onderbuik mee begon te groeien ipv alleen in de bovenbuik en voila de zwangere buik was geboren. Lijkt misschien gek, maar ik kan me echt voorstellen wat je bedoelt hoor en dat is niet leuk. Maar hield je je buik nog in, vanaf een tijdje mag die recht vooruit. Jippieeeeeeeeee en wat zal jij dan trots zijn. IK hoop ook echt dat je je snel minder moe en niet meer misselijk voelt. Dan voel je je al een stuk beter. Ook over je lijf. @Syl, wij hebben helemaal geen tests laten doen om dezelfde reden die Pupke ook al aangeeft. En vr. waterpunctie of vlokkentest is ook een gevolg op. Die doen ze inderdaad alleen als jij dat wil en nadat je het resultaat van de kansberekening hebt gehad. @Liesel, hoe was je eerste werkdag na je vakantie? @Katja, hoe laat heb je vandaag de echo? Ben namelijk erg benieuwd. Hoop niet te laat op de dag zodat je je niet te zenuwachtig gaat maken. Leuk dat je ouders meegaan. Hier mocht er niemand anders mee dan partner. Zelfs geen kind(eren). @Suuz, lijkt me zo leuk als ze gaan praten. Tja, dan ga je je volgens mij echt realiseren dat je kleine lois een grote lois wordt. Wat was haar eerste woordje als ik vragen mag? succes nog met je laatste weekkie werken. Hoop dat het volgende week nog zulks mooi weer is. Het lijkt er in ieder geval wel op volgens de berichten. (Of ging je naar het buitenlandse? Nee toch?) Fijn dat alles goed met je gaat. Alles nog goed vol te houden? @Rootje, knuffel terug. Ben zo benieuwd wat er uit je paasei komt. [-o< @Knippy, gekke muts ga je niet eens vertellen wat je hebt gewonnen. Ga kijken of ik het terug kan luisteren @Miran, ook een knuffel voor jou. Hoop dat je weer een beetje bijgekomen bent. @Kwie, succes met bloed prikken. Tot straks. Iedereen bedankt voor jullie lieve knuffels etc. Kon ze echt goed gebruiken. Belangrijke reden zal ook wel de hormonen zijn geweest vermoed ik. Heb gisteren toch nog maar evne de vk gebeld. Ze belde gisterenmiddag terug. Adviseerde om vandaag even mijn urine te laten checken. Ze vond het niet goed van die harde buiken, dus moet vandaag nog even weer terugbellen wat de uitslag van de urinecheck was. En dan kijken we verder. Maar even daarover. Kan je zo naar de huisarts gaan om je potje in te leveren? En kan je dan op de uitslag wachten? Door mijn luie inslag heb ik nog steeds geen huisarts hier en die zit dus nog in onze oude woonplaats (zo'n 20 min. hier vandaan). Dus wil ik wel eigenlijk gelijk weten wat de conclusie is, zodat ik gelijk evt. wat mee kan krijgen aan medicatie. Zal zo ook wel even bellen, om 8 uur zijn ze telefonisch bereikbaar. Gisteren zijn Rolf en ik ook eens lekker in de tuin bezig geweest. Gras gemaaid en flink gesnoeid. Ziet er gelijk een stuk beter uit. Heerlijk. Volgens mij is het begint het nu inderdaad op een roman te lijken hihi (Heb je weer wat te lezen Pup ) Later!!
goedemorgen meiden, heb me toch slecht geslapen vannacht bah ben nu helemaal moe maar goed maar ff doorzetten dan zal het zo wel over zijn @ syl super dat je je zo goed voelt zeg vol houden zo dat snel vol zitten met eten heb ik ook wel last van meestal kan ik niet meer me hele bord leegeten in 1 keer en wat is nu eingelijk een weekje verschil scheelt eingelijk niks toch . @ sas ,loel en all ik moest vrij zijn van marco borsato meezingen alleen luisterde ik dus naar de radio ipv naar de telefoon dus klopte het niet helemaal hahaha maar wel lachen wat ik heb gewonnen hij noemde een aantal dingen op heb eingelijk alleen onthouden een dvd van madagascar 2 en een cd maar weet de artiest al niet meer de prijzen komen over 6 á 8 weken binnen als ik ze heb zal ik precies zeggen wat het allemaal was. @ Rootje knuffel terug @ kwie succes met bloedprikken @ Daan laten we hopen dat ik straks net zo trots kan zijn op mijn buik als jij. hahaha heb gevraagd of het op internet stond het zingen maar dat doen ze niet kost te veel dus ik blij hahaha klonk echt nergens na geloof me maar geen idee of je kan wachten op je urine test bellen lijkt me het verstandigste ja in elk geval wel fijn dat ze even een extra testje doen @ pupke nu dan wel succes bij de verloskundige @ en katja spannend ben benieuwd hoe laat je moet en hoe het met jullie kleine is en natuurlijk of hij een jongen of dat ze een meisje zal zijn wooooow spannend en nu maar weer gaan werken
mijn banner klopt niet meer raar hij geeft ineens 1 dag meer aan hebben meer mensen dat??? Ik ga hem maar even veranderen van 9 weken naar 8.6 ***edit Nu klopt hij weer ***
Morgeeeuh! @katjak; spannend zeg vandaag! Hihihiii, ga hier lekker vaan komen spieken! @Knip: wieeehieeee, had het willen horen op de radio? Wat heb je moeten zingen en wat heb je gewonnen dan? Hoe is het met de misselijkheid meis? *edit*: muts! heheheniet eens alles gehoord. Maar dvd van Madagascar is leeeeuk en binnen een paar jaar nog bruikbaar voor de kleine he @bonsai: hoe gaat het met Boefje? Nog pics? is zo'n leukerd! @Daan: ik hoop dat je snel wat weel van de urinetest... Harde buiken zo vroeg kan niets zijn, maar heir kijken ze dat toch ook wel effe na hoor. Maar ivm huisarts weet ik niet, hier maakt dat niet zo uit. Ik heb hetzelfde dan jou, mijn pers. dossier ligt nog bij mijn oude huisarts, maar als ik de volgende keer bij onze nieuwe ga, moet ik gewoon effe mijn oude bellen en dan stuurt die dat op. Oh en de eerste dag gister was vermoeiend, hoofdpijn 's avonds, maar wel leuk weer. Vanavond gan we met de groep naar een Vertelfestival in een kasteel hier in de buurt. Altijd zo leeeukk!! Ik ga me nog effie een bakkie koffie zetten, nog iemand interesse?
Lies hahaha ik was veel te overrommeld dat ik echt terug werd gebeld had ik niet verwacht dus daardoor alles vergeten zeg maar met de misselijkheid gaat het op dit moment goed (ff afkloppen hoop da het zo blijft) Hoe ist bij jou ?hoe voel je je?
Ik voel me vrij goed, maar ik merk dat deze maand de hoop erg hoog ligt. Gisteren is mijn collega met haar dochtertje langsgekomen op school, dan nog een andere collega bevallen en nog een andere waren bezig over de komen de echo woensdag. nu wil ik echt toch ook wel. De spanning komt ook op, als we in juli niet zwanger zijn, moet ik een afspraak maken bij de gyn... maar ik hoop dat je ovutestjes en de andere testjes dik positief uitslaan deze maand Fijn dat het gaat met de misselijkheid!
Lies ik gun het je zo heel erg he meis ik duim heel hard en brand een kaarsje voor je laten ze maar mooi posi worden al die testjes dikke knuffel ps viel me net op dat links onder je naam je leeftijd nog steeds op 24 staat
mogguh meiden! Poehee, nog iets meer als 10 uur en dan hebben we de echo!! Ga vandaag maar veel werk verzetten thuis, dan ben ik er niet zoveel mee bezig. @Daan: mocht er niemand anders mee? Wat raar, ik ging er eigenlijk gewoon vanuit dat het mocht. Ik mag toch wel zelf beslissen wie er mee gaan, echt vreemd hoor. enne die urine kun je vaak meteen naar de huisarts brengen hoor, dan checkt de assistente dat ff voor je en weet je meteen de uitslag. Meestal willen ze het liefst dat je 's morgens komt. @Knippy: Whaaaaahh, wat jammer dat ik niet geluisterd heb, Q is wel mijn zender .hahaha. Ik moet zeggen dat ik ook vaak niet helemaal hoor wat ze allemaal winnen hoor. Ik ga hier maar eens aan de slag; wc's schrobben, stofzuigen, dweilen, opruimen, keuken, planten. pfffff ben nog wel ff bezig.
Tnx Knip, hebt het meteen aangepast. En tnx voor de knuf! @katjak: kan je niet wat van je ijver naar hier doorsturen