Hallo Het ziekenhuis heeft gebeld en ik krijg nog 2 IUI zonder hormonen, alleen eenmalig pregnyl om de eisprong op te wekken. Dit is de afgelopen keer ook gebeurt. Moeders voor moeders, alvast bedankt!!!! Als ik dan nog niet zwanger ben, 3 IUI's met hormonen Volgende week dinsdag folikelmeting en dan schat ikzelf in dat volgende week vrijdag de 2e IUI zal zijn. En dan maar wwer afwachte bleh! ben het behoorlijk zat... Vind het echt super om te lezen hoeveel er zwanger zijn geworden de laatste maanden. Helaas ook bij anderen niet........ Liefs han
@Hanneke: mijn duimen draaien dol voor jou vanaf nu hoor! Ik hoop dat ie raak is, maar wie niet natuurlijk! Gigantisch veel succes hoor!!!
@ katja zoooooo laat pas pffff sterkte vandaag met wachten en poetsen dan maar hahaha ben maar wel blij dat je gister niet geluisterd heb hahaha @ Lies je bent 25 joepie haha @ syl raar he van die banner @ hanneke super dat je eerst nog 2 keer zo krijgt laten we hopen dat het nu bij deze 2de keer gelijk raak is en zo zie je maar nu ben ik weer blij met me plasjes die ik deponeer het is voor een goed doel jou helpen en die vele andere heb geen zin meer om te werken bah nou ja nog 1 uurtje en een kwartier dan heb ik ff lekker pauze
Haaaaaai meiden! Lekker gekletst weer en prijzen gewonnen! Knip al wat gehoord van je auto? Kostenraming? Meiden, ik zit op mijn decollete helemaal onder de pukkeltjes beetje rot gezicht vind ik het! Iemand tips?? Verder niet zoveel te melden, beetje ruzie met mijn huisarts op het moment :s Na de laatste keer vlos had ik weer een hoge bloeddruk. Advies: ga naar de huisarts. Naar de huisarts geweest. Geen hoge bloeddruk. Advies: 24-uurs meting. 24-uurs meting kon pas een paar weken later, dat wilde ik niet. Doorgezeurd, afgelopen vrijdag meting gehad. Maandag dat apparaat weer inleveren, gevraagd wanneer ik wat hoor en of ik een uitdraai kon krijgen. Uitdraai kon ik na de lunch halen. Tijd maakte niet uit. Ok. Ga ik wel weeeeeeeeeeeeeer eerder weg van mijn werk. Pfff... Ervanuitgaande dat ik met de uitdraai ook de uitslag van het bloedonderzoek en de meting zou krijgen, ik 's middags weer naar de huisarts. Krijg een papiertje in mijn handen, en een prettige dag! Thuisgekomen, mooie uitdraai van mijn meting, alleen geen uitslag / interpretatie of iets. Ik vanmorgen weer bellen. Assistente: Heb je dan geen vervolgafspraak gekregen voor het bespreken van de meting? Nee dus. Dat is raar... Jahaaaaa!! Kan je donderdag 10:20 uur? Nee, dan kan ik niet!! Ik ga niet weer al de uren vrij nemen van het werk!! Vroeg op de dag / eind van de middag dan. Oh, ok. Vrijdag om 16:10 uur. Pfff... ok dan maar. Na een kwartier opgehangen te hebben, had ik mij dusdanig opgewonden en kwaad gemaakt dat ik de huisarts/assistente heb terug gebeld: mevrouw luister. Ik ben zwanger! Heb eerder een miskraam gehad. Heb eerder BMK gehad. Mijn bloeddruk blijkt te hoog te zijn. IK MAAK MIJ ZORGEN!!!! Ik wil vandaag een afspraak, krijg ik die niet? Zit ik vanmiddag vanaf de lunch in de wachtkamer tot er iemand met mij praat over de onderzoeken. Eerder ga ik niet weg. Ok ok... nu mag ik om 16:00 uur, bij een andere huisarts weliswaar, terecht. Moet je nu mij hebben... schei uit zeg. Ik ben een wandelende tijdbom met die hormonen ik was er zo vreselijk klaar mee!! poehhee... wat een verhaal
Moor, ik vind dat je meer dan grooooot gelijk hebt hoor! Ik zou net hetzelfde gedaan hebben. Zo'n bespreking kan toch geen uren in beslag nemen en jij bent tenminste gerustgesteld! Ik kom na mijn werk zeker nog kijken wat de uitslag nu is! @knip: ik heb al een pizzaatje ingezet, mijn luchpauze begint over 10 minuutjes
@ moor heb gister de auto + schade rapport gekregen 1503,60 euro schade nu afwachten wanneer ik wat hoor van de tegenpartij. pukkels op decollete heb ik ook last van en in me gezicht trouwens ook geen idee wat ik eraan kan doen groot gelijk dat je zo bent uitgevallen gelukkig mag je nu vanmiddag dus ik wacht op de uitslag succes @ lies eet smakkelijk alvast
Hahaha Moor, lekker pittig gereageerd! Goed gedaan hoor! Status trouwen.... de datum gaat waarschijnlijk 31 juli worden en de locatie Engelenburg. We moeten alleen nog de ambtenaar regelen (alhoewel we daar niet kunnen trouwen omdat we al geregistreerd partnerschap hebben, maar we doen een nep ceremonie). Ik heb 3 potentiele jurken op het oog (foto's verkleinen snap ik niet op de IMac... maar zal even een poging wagen).
Zo, vanochtend plasje weggebracht. Gaan ze het voor de zekerheid toch maar een nachtje op kweek zetten om op meerdere dingen te controleren. Dus morgenvroeg kan ik bellen. Vk daarna nog even gebeld om de hoogte te brengen en die zij dat als mijn urine niet goed is, dus als ik een blaasontsteking of i.d. heb ik nog niet gelijk kan beginnen met een kuurtje, maar dan nog weer mijn urine naar het lab in het ziekenhuis moet brengen om te kijken wat voor bacterie of i.d. er in zit. Dus mocht het op een kuur aankomen, dan zal dat pas einde van de week zijn denk ik. Ze vond dat ik wel maar rustig aan moest doen ivm die harde buiken (of eigenlijk constant harde buik) dus ga ik maar weer in de zon zitten duimen draaien. @Syl, wat een prachtige jurk. Je hoofd is er niet afgevallen hoor. @Moor, je hebt gelijk hoor. Fijn dat je aan het einde van de middag terecht kan. You go girl! Ik heb ook last van pukkeltjes op mijn decollete. Geen idee wat je er aan kan doen. Ik zit er altijd aan te krabben, maar dat lijkt me geen oplossing he 8) @katja, bij ons mocht er niemand mee, omdat het een medische echo is. Stel je voor dat er iets niet goed is enzo. Vandaar.. Maar het kan ook bij iedereen wel verschillend zijn natuurlijk.
Goed zo Daan, lekker rustig aan doen!! @Sylvia: ik vond de 2de het leukste, omdat je daar zo blij staat te schitteren. De eerste vind ik ook leuk, maar ik vond je precies knapper met een strapless jurk
Moooge uuh middag meissies! @daan, ik had laatst ook blaasontsteking en ik moest wel preventief beginnen met de anti biotica kuur, ook werd mijn plasje zowiezo op kweek gezet in het ziekenhuis..dat doen ze standaard hier?? Hun hadden zoiets van, je kan beter meteen beginnen met de AB..mja misschien is dat ook per huisarts verschillend? @syl, gave jurk! Ik vind die 2e jurk helemaal geweldig!!! @moor, groot gelijk hoor! Ik had zowiezo al hoge bloeddruk waarvoor ik medicatie slikte, maar toen ik zwanger raakte moest ik meteen over op andere medicatie en werd ook meteen medisch...en word dus nu elke keer gecontroleerd bij de gyn op mijn bloeddruk..wel vaag, die andere medicatie die ik had, duurde het een jaar of wat voor ie onder controle was en met deze pillen(aldomet, methyldopa) was ie dezelfde week nog goed! @hanneke, mijn kaarsje brand en duimen draaien hoor! @knip,had je zoooooooooo graag willen horen! @mijn toetsenbord, word gek van m! Hij typt niet alle letters, zal ie de geest er aan geven?? xxx
Ha dames! Er zijn weer flinke epistels geschreven zeg, poe poe... Een paar dingetjes: @Moor: heerlijk, die hormonen. Ben er heilig van overtuigd dat ze een reden hebben en dat is dat we voor onszelf opkomen. GIRLPOWERRRR! Goed gedaan hoor, je hebt het wel mooi voor elkaar gekregen. Ik hoop dat alles goed blijkt te zijn, zal voor je duimen. @Daan: Mooie roman weer hihi. Enne, krabben lijkt mij ook geen oplossing. Volgens mij is het een veel voorkomend probleem, want ik heb er ook last van. Wat wel iets helpt is scrubben en wassen met een facewash (doe ik altijd onder de douche) en na het wassen wat dagcreme erop. Verwacht geen wonderen, maar mijn huid werd er wel wat rustiger van. @All: Jullie zijn liiiiieeeeeffffff! Knuffels voor jullie allemaal! (valt het op dat ik het verder weer eens vergeten ben hihi?) Bij de vlos was alles helemaal goed. Bloeddruk nog steeds super, baarmoeder zit nu ter hoogte van mijn navel zo'n 9 cm boven mijn schaambeen. Las laatst ergens dat je het aantal cm's moet vermenigvuldigen met 4 en dat is ongeveer gelijk aan het aantal weken. Klopt niet helemaal, want ben nu haast 21 weken en ik kom toch echt op 9x4= 36 uit... misschien is kruimel wel een reus? Of ik vergis me gruwelijk wat mij waarschijnlijker lijkt haha. Nog 2 nachtjes slapen en dan is het eindelijk weer echotijd! Hoera! Herinner me gelijk iets : Katjak veel plezier met je echo vanavond! Geen zin om te werken, alweer niet haha.
Oh ja, Syl ik zie je hoofd gewoon hoor! Vind de 2e het mooist... *kleurt stiekem een beetje lichtgroen van jaloezie * ik zou ook zoooooooo graag...
hoi meiden wat een heerlijk weer! Hier ook last van pukkels op de borst, en net nu het mooi weer is...Ik scrub idd ook onder de douche en maak het schoon met een tonic, ik ben er nu bijna 2 weken mee bezig en ik moet zeggen het wordt minder! Knip ik luister altijd q music, ik heb je gewoon gemist! Had het graaaaag willen horen. Katja veel plezier vanavond! Pup weer helemaal goedgekeurd, fijn! Moor de aanhouder wint, en zeker een zwangere aanhouder! Daan even een vraagje over die harde buiken. Ik heb het bij Loïs nooit gehad, maar afgelopen vrijdag was ik heel erg naar. Het kwam vanaf de zijkanten en de bovenkant van mijn buik. Leek wel helemaal verkrampt. Kon niet meer goed strekken en bukken, deed zo'n pijn. En het heeft eigenlijk de hele avond geduurd, lijkt dit op dat van jou? Loïs haar eerste woordje was: bah! Als we de luier gingen verschonen was het altijd: he bah, en nu nog steeds...En idd de kleine Loïs wordt en grote Loïs en dat is goed ook, maar soms vind ik het zo snel gaan... Ga nu even kijken naar de jurk van Syl en haar wel of niet afgevallen hoofd...
Zo pauze zit er weer op een verhelderend gesprek met me schoonmoeder gehad over oppassen straks en ze gaat vast nadenken en heb haar mening gehoort dus ben benieuwd @ syl ik vind de 2de het leukste en gelukkig zien we ook gewoon je hoofd @ daan goed dat je je plasje weggebracht hebt ff afwachten nu en doe maar niet krabben dat kan nooit goed zijn @ sas nee niet je toetsenbord kapot we moeten vanavond nog msn en en liedjes doorsturen @ Pupke super dat alles goed was en dat 4x9 zal wel niet helemaal kloppen denk. @ suuz doe je wel rustig aan meis die harde buik en steken lijken me echt niet lekker namelijk en dan zeg ik het nogmaals ben blij dat je me niet gehoort hebt hahaha
@Syl: Wat een mooie jurken! Ik vind die met die frutsels erop (over de hele jurk) het leukst. Maar dat je daar foto's mocht maken, of heb je dit stiekum gedaan? Ik wide het namelijk ook doen, zodat ik thuis nog op mijn gemakje kon kijken en beslissen maar bij geen enkele zaak waar ik geweest was mochten we dat doen. Ze zijn dan bang dat je het zelf gaat namaken, of laten doen. Tja het is inderdaad een medische echo vanavond, er kan dus iets niet goed zijn idd, maar dan nog.... ik vind het dan juist heel erg fijn dat mijn moeder er dan bij is. Ik ga nog ff de trap stofzuigen en boven stoffen en dan vind ik het genoeg voor vandaag, mijn ouders staan ook over een uur al voor de deur.
Katjak kan me indenken dat je het fijn vindt dat je moeder erbij is, zou ik ook wel willen, maar hier mag er maar 1 iemand met me mee. Ik moet nog wel even wachten, mag pas 6 mei, ben dan 21 wk 1 dag, was erg druk... Knip ik ben benieuwd wat je schoonmoeder beslist, zou wel fijn zijn he...Weet je al hoeveel dagen je wilt gaan werken? Probeer het rustig aan te doen, maar er komt nu eenmaal veel op mijn schouders terecht ivm werk suuzman, na ja dat weet je trouwens...Ik ben er ook slecht in om de boel de boel te laten. En dan de kleine Loïs die echt een peuter aan het worden is, niet dat ze vervelend is, maar wel erg ondernemend en vindt het het leukst om met mama te spelen, logisch natuurlijk, ik geniet er ook van, maar even bijkomen is gewoon lastig... Heb je trouwens een idee wat het geluid is, wie weet heb je weer zoveel geluk dat ze je terugbellen!