Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    @ Knippy: hé bezige bij, ook aan jezelf denken hè!!

@ Pupke: Blergh....vervelende nachtmerries...echt niet leuk.

@ Daan: ((((((((((((((((((((((((((((((((knuffel))))))))))))))))))))))))))))) terug.
    Overal zit 20 % korting op, behalve op boeken,Stokke, Philips en nog wat.
    Dus het meeste spul wat je nodig hebt, kan je met korting kopen.
    Succes met manlief ;)

@ Moor: mooie uitslag hoor, jammer dat je je beebje pas later voelt. Misschien is de kleine straks zo beweeglijk, dat die tijd ingehaald word :D .

@ Rootje: ik zie streepjes!!!!!!! Ik ga alvast klaarstaan voor de polonaise ;)

@ Ink: succes met de kaartjes.

Bij de gynaecoloog was alles goed JOEPIE!!!!!
    De kleine was al flink gegroeid en we zitten bijna op schema. De lengte van mijn baarmoederhals was ook niet veranderd. Je zag hem idd met zijn voetjes beneden vrolijk op mijn blaas jumpen. Ik heb gevraagd of ik ingeleid mag worden als ik 38 weken zwanger ben i.v.m. spanning, zekerheid dat mijn man er dit keer wel bij is, antibiotica tegen de streptokokken, etc. en dat was geen probleem als alles er rijp genoeg voor is.
    Ik heb echt een schat van een gynaecologe die heerlijk meedenkt :D .

Ik dacht trouwens dat het warm zou worden vandaag, maar dat valt een beetje tegen.

2. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

@loel, mooie berichten vandaag dus! lekker hoor!!

3. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Oh, loel, wat fijn dat alles met het kereltje goed is!!! En ik denk dat, als ik in jouw situatie zat, ook zou vragen om eventueel ingeleid te worden! Gaat het voor de rest een beetje vandaag? Je gaat de laatste 3mnd in, meis... HEt wordt spannend heir opt forum :)

4. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Katja wat leuk een meisje!!! Gefeliciteerd.

Loel fijn dat alles goed was meid, gerustgesteld, vast wel!

Rootje ook ik ga vast klaar staan voor de polonaise, wauw!

Lees dat een aantal van jullie flink geshopt hebben, heerlijk!

Verder weet ik het niet echt meer, sorry...Ga maar eens aan het eten beginnen, heb ik echt geen zin in...

5. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave
    Ha lieverds!!

Allereerst: 3 hoeraatjes (voorzichtige) voor het paasei van Rootje! Ik duim duim duim voor je meid!

Loel, idd stomme dromen ja. Maar wat goed dat je kleine zijn groeiachterstand aan het inhalen is. En wat een gerustellende gedachte dat je VK met je mee denkt!

Ik ben hier helemaal in een jubelstemming, onze kleine kruimel is tip top in orde! Loopt wat voor op schema en is gruwelijk eigenwijs haha. Het enige dat de echoscopiste niet goed in beeld kon krijgen was de toe- en afvoer van bloed naar en van het hartje. En hoe harder ze duwde, hoe meer die kleine onder mijn navel weg kroop. Daar moet ik volgende week nog even voor terug komen, maar ze verwachtte geen problemen. Voor de rest was alles helemaal goed... we denken allebei gezien te hebben wat het wordt :). En dan hebben Knip en Rootje allebei hun pendel goed, want meende echt een klein piemeltje te zien bij de controle van de blaas hihi. Morgen zal ik de echo scannen en meteen een buikfoto online gooien. Gisteren hebben we een opname gemaakt van het hartje voor mijn broertje in Australië, ik heb het geluid ook op mijn telefoon staan ZO LEUK.

Voor de lieverds die nog niet zwanger zijn: knuffels en HCG jullie kant op. Voor de zomer allemaal zwanger in de RMMC! Ik hoop dat jullie er niet doodziek van worden, van ale zwangerpraat.

6. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

zo hehe huis is schoon boodschappen binnennog even douche en dan naar me bed ben kapot op
    maar ja natuurlijk eerst nog even hier komen spieken

@ sas hahaha ja mijn adres zie je vaak genoeg staan he moeten snel weer babbelen hoor
    en toch ook maar eens in real life gaan afspreken kussie

@ Rootje een 2de streep zie ik woehaaaaa een goed paasei dus
    zaterdag knalt hij er helemaal vanaf dat moet gewoon en dus kun je mooi die ovu testjes door sturen naar iemand anders hahaha

@ ink knuffie voor jou met je off day en leuk geboorte kaartjes zoeken
    ben benieuwd wat het gaat worden

@ Lies ik werk altijd maar 4 dagen op kantoor ma t/m donderdag vrijdag ben ik altijd vrij maar omdat ik dan een beetje bij beun zeg maar ben ik dus meestal de hele dag in tiel en doe ik daar wat mensen knippen ;) snap je het nog
    ongi bijna weg goed zo maak er maar een mooi weekend weg

@ hanneke graag gedaan

@ Loel ( ja mam) ik zal ook aan mezelf denken maar wil graag de boel aan kant hebben snappie
    wat een goede erichten van je gyne zeg echt een schat zo te horen super

@ Pupke ow wat super zeg en denken te zien dat het een jongentje was zou wel leuk zijn dan was mijn pendel goed was de verleiding niet heel groot voor jou en john om te vragen wat het was of je het goed gezien had?
    ik stem mee voor iedereen in de zomer zwanger

strooit ook even wat HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG
    ik ben er toch alleen maar moe en misselijk van dus neem allemaal maar een beetje van me weg zodat ik niet meer zo moe en misselijk ben

7. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Thanks allemaal voor de (voorzichtige) felicitaties... ik kan het nog niet echt geloven...
    Dus ik ga morgen misschien nog wel een testje doen (ik heb er nog 4 liggen :))....
    Maar die zal ik hier ook wel weer plaatsen hoor... ben nu ook erg moe, ga lekker vroeg slapen vanavond!
    Truste!!

8. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Even kort:

Loel, shoppen!!! heerlijk hoor!!

Moor, bij mij ook de placenta aan de voorkant, maar ik voelde deze beeb echt niet later dan dat ik destijds Mirthe voelde. Wel iets minder duidelijk, maar ik voelde het wel net zo vroeg!! Dus niet getreurd, het hoeft helemaal niets te betekenen!

Daan, mijn neefje wilde regenlaarsjes voor zijn verjaardag (of zijn moeder dan), verder de trein van Ikea schijnt niet duur en een succes te zijn en ehm, verder weet ik het even niet. Emmer, schepje enzo voor de zomer?

Rootje, die is positieeeef!!!! Voorzichtige felicitaties, maar ik zie het echt!!!

Ink, moeilijk hè, kaartje! Wij (nou ja, ik, met wensen van Jutteman) zijn zelf aan het ontwerpen. Hebben we bij Mirthe ook gedaan, toen was ik nog iets minder goed met digitaal-freubelen....maar jeetje, het blijft moeilijk hoor, ook al bedenk je het zelf ;)

Oh Loel wat fijn dat alles goed was!!! En ook dat je met 38 weken wordt ingeleid, dat is vast een geruststellende gedachte!
    Morgen wordt het warmer geloof ik...

Pupke, jij ook goede resultaten gezien vandaag!!! Enne, niet gevraagd of het een piemeltje was dan!??!! Leuk hoor een jochie ;) ben benieuwd naar de foto's!

Mijn controle was ook goed! Baarmoedermond was niet gekrompen, stond wel een klein beetje open, maar dat was niet erg. Mijn urine wordt nu nogmaals onderzocht voor de streptokokken, omdat ik de vorige keer ook dikke ++ had, zonder klachten, terwijl ik eigenlijk klachten had moeten hebben, dus een zekere voor het onzekere testje mocht gelukkig van deze gyn, aardig mens.

Volgende week even terugkomen voor de uitslag (moet toch prikken) maar verdere controle pas weer over drie weken. Dus Knip: 14 mei: echo + controle

Zo, ik ga even the mentalist kijken, is wel interessante aflevering vandaag ;)

Tot morgen!!

9. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    @ Pupke: joepie, alles goed met de kleine kruimel ( met slurfje ?? ;) ).

@ Jutte: Bij jou ook alles goed gelukkig. Fijn ook dat je goed in de gaten gehouden word.
    Wat zijn onze gynaecologen lief war :D .

10. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    oke...lang bericht getypt...alles weg door foute knop op laptop aan te raken...bah.

Meiden ff kort, druk hier..niet goed geklust...ei waarschijnlijk gemist....enorm moe...en voor jullie een dikke knuffel!!

zo ga er weer van tussen.....kom hopelijk snel weer echt bijkletsen hoor!

Groeten,
    MIranda

11. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Zat met een duf hoofd bij te lezen....
    :confused: :confused: :eek: :D Ohhhhhhhhhhhhhhhhh AAaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh Oohoohoohoohooo dat lijkt, dat is, ik zie gewoon een tweede streepje hoor! Ben weer helemaal blij.

Hier gaat het verder goed. Ben erg druk geweest met het zoeken van kinderopvang want ik heb een baan voor 3 middagen per week en de zaterdag. We hebben gesprek met gastouder gehad en Lumeaman is nog op kdv wezen kijken (ik was er al eens eerder geweest). Uiteindelijk hebben we toch besloten om voor kdv te gaan omdat ons meissie zo enorm enthousiast wordt van de andere kinderen. Ik vond het een enorm moeilijke keuze en voel me er wel wat gek over. Ben zo lang met haar samen geweest. Met Lumeaman gaat het ook goed. Die heeft een baan aangeboden gekregen en gaat en passant ook nog even op andere sollicitatiegesprekken omdat je het nooit weet of het alsnog in een later stadium spaak loopt bij de contractbesprekingen.

Fijn dat zoveel van jullie goede echo's hebben gehad.

12. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Hoor net de kerkklok 12 keer slaan. (zag later dat er bij staat op 11.07 pm geplaatst, maar dat klopt niet hoor, zp is een beetje van slag met de tijd)

* schraapt keel * ahum ahum....lalalalalalalalalaaaaaa...*juiste toonhoogte :oops: , sorry :D * lalalalalalalalalaaaaaaaa

Errrrrrrrrrrrr is er een jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat is zij-> KNIPPIE!!!!!!
    Wij vinden dat allen zo prettig ja ja en daarom zingen wij blijblijblijblij, ze leve lang hoera hoera ze leve lang hoera hoera, ze leve lang hoera hoera.

Van harte gefeliciteerd meid. Een hele fijne verjaardag toegewenst.
    Veel liefs vanaf hier (((((((((((((((((((((((((Knippie)))))))))))))))))))))))))))

13. hielko2006

Goedemorgen dinnetjes,

Heb een onwijze rot nacht achter de rug heel veel wakker geweest en gewoon niet kunnen slapen meer pffff en dan ben je zo moe he
    nou ja ben dus maar vroeg opgestaan en ga zo aankleden en lekker met mijn mama shoppen in utrecht ofte wel terasjes pakken het is gelukkig mooi weer.

@ rootje ik kom je testejes kijken hoor deze zag er al goed uit en heb nog nooit iemand gehoord die de kv testen vals posi had

@ Jutte fijn dat alles goed was zeg en een extra testje kan nooit geen kwaad toch
    ga je nieuwe afspraak zo op de lijst zetten

@ miranda ai verkeerde knop het overkomt ons allemaal wel eens

@ Lumea jaaaaaa een baan gevonden goed zo meis wat ga je doen als ik vragen mag?
    Je kleine meis naar het KDV is wel leuk voor haar kan ze lekker gaan spelen met de andere kindjes

:) zo uitbundig ben ik nog niet gefeliciteerd zeg helemaal geweldig hartstikke leuk hoor dank je wel

14. hielko2006

NOD:
    * Rootje, 30 jaar, 25 april, 12e ronde voor 2e kindje
    * Lumea, 32 jaar, 26 april, 3e ronde na mk voor 2e kindje
    * KwiePark, 27 jaar, 29 april , 13e ronde voor 1e kindje

* Miranda, 28 jaar, 3 mei , 8e ronde voor 2e kindje
    * Beebie, 26 jaar, 12 mei , 20e ronde voor 1e kindje
    * Lieselke, 25 jaar, 17 mei , 10e ronde voor 1e kindje
    * Springmuis, 21 jaar,? mei , 31e ronde voor 1e kindje

Zwanger:
    * Loel, 29 jaar, zwanger in ronde 1 van 2e kindje uitgerekend 16 juli van een zoon
    * Daffie1977, 32 jaar, zwanger in ronde 1 van 3e kindje uitgerekend 16 juli van een zoon
    * Meilan, 26 jaar, zwanger in ronde 1 van 1e kindje uitgerekend 25 juli van een dochter
    * Daan78, 30 jaar, zwanger in ronde 7 van 1e kindje uitgerekend 2 augustus geslacht geheim
    * Sweepy, 27 jaar, zwanger in ronde 2 van 1e kindje (tweeling) uitgerekend 9 augustus geslacht geheim
    * Inkerbell, 28 jaar, zwanger in ronde 3 van 1e kindje uitgerekend 14 augustus geslacht geheim
    * Jutte, 31 jaar, zwanger in ronde 4 van 2e kindje, uitgerekend 21 augustus geslacht geheim
    * Pupke, 29 jaar, zwanger in ronde 4 van 1e kindje uitgerekend 3 september
    * Katjak79, 29 jaar, zwanger in ronde 15 van 1e kindje uitgerekend 13 september van een dochter
    * xxsuuzxx, 28 jaar, zwanger in ronde 8 van 2e kindje uitgerekend 15 september
    * Joyce, 24 jaar, zwanger in ronde 4 van 2e kindje uitgerekend 15 september
    * Desert, 33 jaar, zwanger in ronde 3 van 1e kindje uitgerekend 16 september van een zoon
    * Moor, 28 jaar, zwanger in ronde 7 van 1e kindje uitgerekend 3 november
    * Knippy, 24 jaar , zwanger in ronde 8 van 1e kindje uitgerekend 25 november
    * SylviaM, 32 jaar,zwanger in ronde 12 van 1e kindje uitgerekend 2 december
    * Lente1973, 35 jaar, zwanger in ronde 6 van 3e kindje uitgerekend 6 december

Vlindertje:
    * SylviaM heeft in ronde 8 bij 9.5 weken zwangerschap een vlindertje gekregen en in ronde 11 bij 5 weken en 1 dag
    * Loel heeft op 6 juni een vlinderdochtertje Lotte gekregen bij een zwangerschap van bijna 29 weken
    * Moor heeft in ronde 2 bij 7 weken zwangerschap een vlindertje gekregen
    * Niena heeft in ronde 1,ronde 2 en ronde 3 telkens vlindertjes gekregen
    * Joyce84 heeft een vlindertje gekregen voordat ze zoontje kreeg en een vlindertje gekregen in ronde 1 voor 2e kindje
    * Bonsai heeft in ronde 2 een vlindertje gekregen
    * Lumea heeft in ronde 1 bij 11 weken een vlindertje gekregen
    * Klasien heeft in ronde 1 een vlindertje gekregen

Artsbezoekjes:
    * Suuz 27 april 4e afspraak verloskundige
    * desert 27 april om 09.25 uur voor baarmoederhalsmeting en 20 weken echo!
    * Knippy 28 april eerste echo + intake verloskundige om 8.30 uur
    * Beebie 28 april Gyne
    * Sylvia 28 april 2e echo + intake verloskundige
    * Daan 1 mei controle verloskundige
    * Moor 4 mei controle Verloskundige
    * Moor 4 mei bloedrukmeting
    * Suuz 6 mei 20 weken echo
    * kwie 6 mei Uitslagen onderzoeken
    * Miranda 6 mei afspraak gyne
    * Sylvia 7 mei afspraak gyne
    * Jutte 14 mei echo + controle gyne
    * Moor 22 mei pretecho
    * Moor 17 juni 20 weken echo/prenetale screening

Pendels:
    * Daan78: Zuurtje zegt november een jongen
    * knippy:1x maart jongen 2x meisje
    * Rootje79:Juni 1x Meisje , December 1x Jongen
    * Desert: Knippy zegt januari een meisje
    * Miranda:1x april jongen,1x mei meisje,1x september jongen,februari 2011 meisje
    * Joyce: Justfem zegt zwanger in december van een jongen (pos test in januari) , caruli januari zwanger van een meisje
    * Bonsai: knippy zegt April 2009 meisje

Maansteen:
    * Knippy 7e ronde met 1e x maansteen 2e ronde met maansteen raak
    * Moor 7e ronde met 1e x maansteen 1e ronde met maansteen gelijk raak
    * lieselke 7e ronde met 1e x maansteen
    * Rootje 10e ronde met 1e x maansteen

Verjaardagen:
    # knippy 24 april wordt 25
    # Niena 20 mei wordt 29
    # joyce 1 juni wordt 25
    # Lumea 5 juni wordt 33
    # klasien 15 juni wordt 31
    # Lois van Suuz 16 juni wordt 2
    # Klasien Zoon 22 juni wordt 8
    # Loel 16 juli wordt 30
    # kwiepark 18 juli wordt 28
    # katja 28 juli wordt 30
    # Desert 3 augustus wordt 34
    # Mano van Joyce 17 augustus wordt 2
    # Sylvia 19 augustus wordt 33
    # Moor 26 augustus wordt 29
    # Meilan 1 september wordt 27
    # Marissa van Rootje 11 september wordt 2
    # Inkerbell 6 oktober wordt 29
    # Jutte 1 november wordt 32
    # Miranda 8 november wordt 29
    # Suuz 22 december wordt 29
    # MirandaMan 24 december wordt 35
    # klasienMan 14 januari wordt 27
    # Daffie 29 januari wordt 33
    # Rootje 30 januari wordt 31
    # Alyssa van Miranda 24 maart wordt 2
    # Lieselke 27 maart wordt 26
    # mirthe van Jutte 8 april wordt 3
    # Helma 9 april wordt 31

Bijzonderheden:
    * Beebie: eventueel mei 2009 naar de gyn
    * Miranda: heeft PCO
    * Niena : aan de pil tot we er samen klaar voor zijn
    * Hanneke : krijgt een kijkoperatie en daarna misschien starten met IVF
    * klasien : Voorlopig even rustig aan doen
    * Helma : gaat weer aan de pil

*Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://i17.photobucket.com/albums/b94/Pupke1979/RozeMM_Banner.jpg[/img]

15. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    goeiemoggel dames,

Allereerst Knippy, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ook voor Knippyman.
    Geniet van je dag!! Shopze :D

@Ink, ik had ook rond die week dat ik de baby minder goed voelde. Het zal waarschijnlijk een groeispurt zijn. Ook omdat je schrijft dat het je buik gespannen is enzo. Niks om je zorgen over te maken, maar het voel niet prettig he.
    Pas vanaf je 28e week moet je je kindje elke dag een paar keer voelen.

Succes met geboortekaartjes uitzoeken. Wij gaan ook zelf ontwerpen, maar zow, wat lastig zeg.

@Liesel, wat fijn dat je mannetje dat heeft gedaan. Heeft ie genoten van zijn kalkoenetje?
    Ik wens je een fijn weekend, zonder rode duiveltjes.

@Moor, fijn dat de uitslagen goed waren. Dat zal een opluchting zijn.

@Loel, wat fijn dat je gyn zo meedenkt/werkt. Maar natuurlijk nog fijner dat die knul het goed doet in je buikkie. En goed gegroeid. Dan heb jij je ook lekker rustig gehouden denk ik, toch....... ;)
    Dus over 10 weken heb jij je ventje in je armen. Wat heerlijk!

@Pup, gefeliciteerd met je goede echo meid. Jij dus ook al zo'n eigenwijsje in je buik. Het stikt er hier van geloof ik hihi. Ik dacht trouwens dat je man het niet wilde weten? Oh een jongetje.......wat mooi.
    Wacht geduldig *ahum* op de foto's.

@Jutte, die regenlaarsjes doen me denken. Ik had bij zo'n kinderwinkeltje hier van die regenlaarsjes gezien die je zelf kan schilderen (met watervaste verf), dat zou leuk zijn. Is ie ws iets te klein voor en ik weet de maat niet, maar ik ga daar ff loeren. Altijd leuk!
    Dank voor de tips.

Fijn dat je controle goed was en dat je mag bloedprikken. Dat zal een geruststelling zijn.
    Zeg die inwendige controles zijn echt niet prettig. Of ben ik daar nu zo'n zielepietje in. Het leek wel of ze met heeeeeeeeel lange nagels in mijn doos aan het friemelen was :confused:

@Miran, (((((((((((((((((((((((((((Knuffel))))))))))))))))))))))))))). Je zit er echt even doorheen he meis? Ik zou willen dat ik je irl een flinke knuffel kon geven.

@Lumea, fijn dat lumeaman een andere baan heeft. En de luxe om nog even verder te sneupen voor banen. Dat gaat goedkomen.
    En je meissie naar het kdv. Zal best even moeilijk zijn. Ik kan me er geen voorstelling van maken, maar als ze er zo blij van wordt dan moet het wel goed zijn. En dan laat je haar over een tijdje met een gerust hart achter.

16. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Knippy van harte met je verjaardag!!!

17. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Goeiemorgen
    Knip Fan herte lokwinske mei dyn jirdei!!!!!! (op zn fries voor gefeliciteerd met je verjaardag Een hele fijne dag toegewenst ondanks dat je een rotnacht hebt gehad!!!! Dikke knuff voor jou!!!

Daan zat gister bij mijn vriendin half in tranen en toen voelde ik de kleine uk alweer!!!! Was me rot geschrokken....pffffff
    Geboortekaartjes is moeilijk hoor, misschien laten we onze berner sennen ook wel tekenen met een baby voor op het kaartje......

meiden ik ga nu shoppen met mijn mem(moeder) Heb er zn zin in!!!!!!!!
    Laat vanaaf weten hoe en wat...fijne dag en geniet van de zon......

liefs ink

18. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

haaai meiden!

Hier vannacht zo walgelijk goed geslapen, heerlijk!!

Lumea, gefeliciteerd met je baan meid! Goed hoor, wat ga je doen??

Jutte, ik ben benieuwd hoor, wat het gaat worden met voelen. Ik ben zo benieuwd naar hoe het voelt ;)
    Fijn dat de controle goed was, hopen dat de uitslagen ook weer goed zijn, geeft weer rust hè?!

Knuffie voor ((Miran)), nog effies doorbijten en je training zit er op meid!

Bij Pupke ook alles goed, heerlijk zeg!! Enne, stiekem gespiekt?! Volgende week effies navragen hoor ;)

Zo, straks nog een paar kaartjes voor de schouwburg voorstellingen bestellen, stipt om 10 uur, anders is het uitverkocht :s en dan lekker werken!
    Vandaag wordt een vriendinnetje van mij voor de tweede keer gestript... hopelijk vandaag wel mooie berichtjes ;)

19. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Een goedemorgen lieve meiden op deze schitterende dag :)

Allereerst: GEFELICITEERD knippy!!! :whistle: \:D/ :whistle: Maak er een mooie dag van en shopse he! (Waar ga je heen in Utrecht? Je mag wel een bakkie komen doen hoor :))

Zo en dan nu mijn eigen nieuws eerst even, kan het niet laten :)
    Vanochtend weer getest en zie het resultaat:
    Ik kan het nog steeds niet geloven eigenlijk... Morgen doe ik nog een test en dan geloof ik het denk ik pas... dan durf ik ook pas mijn banner aan te passen denk ik :)
    De KV test is nu niet zo duidelijk, maar dat komt door de flitser, die heeft hem iets overbelicht, in het echt is ie duidelijker dan die van gister. De middelste is de strip uit de CB digi, lijkt me duidelijk he :)

Verder voor jullie allemaal hele dikke knuffels, jeetje mijn hoofd is nu al een vergiet zeg, heb net bijgelezen en weet het nu al niet meer... echt erg....
    Nou ja tot straks nog wel even denk ik :)

20. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België

Hartlijk gefeliciteerd Knip!

Deel Deze Pagina