Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Jeeeuj, de eerste vandaag!

En Rootje, hoe was mannetjes reactie??? Ben zoooo errrrg benieuwd!

@niena: oei, da's wel niet zo goed he, dingen stuk... Ik hoop dat het niet te waardevolle spulletjes waren... Ook jij een leuk weekend!

@all: geniet van het mooie weeheeeer! Ga ik ook doen, zonder de duiveltjes, yes!

2. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Hey allemaal!

De tweede, tja, gisteravond was het rustig hier en nu weer....oh jee, hoe rustig is het hier straks in de zomer!?!?!!? hahaha....

Lies, nog wat van je nichtje gehoord???

Knip, leuke verjaardag gehad? Wat heb je eigenlijk gekregen aan cadeaus? Afgezien van de minilaptop dan ;)

Wij gaan ff shoppen. Moeten nog een mooi huisnummer hebben en eigenlijk ook een naambordje, dus misschien zien we wel wat leuks..... en we moesten in diezelfde winkel nog iets, volgens Jutteman, maar ik ben alweer vergeten wat we daar eigenlijk gingen doen, hihi...

Vanmiddag de eerste verjaardag van de dochter van vrienden, leuk hoor, even lekker taart eten!

Heb vanmorgen een nieuwe buikfoto gemaakt, die zal ik vanmiddag of vanavond ff showen hier, nu moet ik nog even Mirthe's staartjes doen, schoenen aantrekken (ze heeft echt waanzinnig leuke schoentjes gekregen van opa en oma gister) en dan op weg naar de winkels!

3. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    oooh, mogen we ook een foto van de schoentjes van Mirthe,Jutte ;) Veel plezier met shoppen en taart eten vandaag!

Mijn ichtje heeft gisteren de uitslag van de testen gehad en ze hebben werkelijk niets gevonden wat aanleiding tot de vroeggeboorte kon geven. Ze moet nu haar volgende cyclus afwachten en dan mogen ze terug proberen zwanger te worden. Vanaf 12 weken krijgt ze dan onmiddellijk een cercalgering, omdat de gyn denkt dat haar baarmoeder niet sterk genoeg is om een hele zwangerschap uit te dragen. De gyn ziet ook geen reden dat het opnieuw zou gebeuren met die ring, maar ze zal wel vroeger moeten stoppen met werken en het rustiger aandoen. Mijn nichtje is al blij dat het niet 'haar fout' is, maar vanzelfsprekend is ze toch ongerust voor de volgende keer. Ze gaan wel onmiddellijk opnieuw aan de slag voor een tweede kindje. Ik hoop dat dan alles goed loopt en dat ze toch wat gaat kunnen genieten...

4. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Zo daar ben ik dan... test gedaan vanmorgen en die zei: zwanger 1-2 weken :)
    Dus nu geloof ik het pas echt!!!
    Hubbie was heel blij, alleen besefte zich meteen dat er nu een boel geklust moet worden in huis, dus daar gaat ie vandaag nog aan beginnen de schat :)
    Maar we gaan vandaag eerst in de tuin werken. Volgende week komt mijn paps onze schommel brengen. Die heeft echt een hele gave schommel gemaakt (deels laten maken).
    Als die staat volgt er een foto hoor.
    Foto van de test volgt ook zsm, maar waarschijnlijk in de middag of morgen...
    Bye lieverds!
    (O ja ik zal mijn banner ook even aanpassen zo :))

5. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Jeeeeeeeeeeeeeeeuiiiiiiiiijjjjjj Rootje! Officieel heel hartelijk gefeliciteerd nu he!!

Marissa wordt grote zus en papa en mama krijgen er een mondje bij aan tafel!

Woeeeehoeeeeee!

6. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!! rootje gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!!!!!!!

Verder weinig te melden, een kutnacht gehad...mja een irritante mug, een irritante hond, combinatie is weinig slaap! Ga nu lekker bij een vriendin in de tuin hangen!

Tot leters meissies!

7. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

goedemorgen dames het kan nog zie ik

gister een leuke dag gehad wel druk was helemaal op 's avonds toen de laatste weg gingen
    jullie zijn vast nieuwschierig wat ik gehad heb

komt ie aan hoor
    van me manneke dat wisten jullie al heb ik een minilaptop gehad
    van me ouders heb ik een babyboek gehad (boek van ikke zeg maar) en een eiersnijder en theezakjes onderzettertjes + dat ik vandaag een kinderwagen ga halen ook van hun maar das niet echt helemaal voor de verjaardag die kreeg ik zoiezo al

van schoonouders heb ik een maxicose pakje gehad + een kaart met daarin de woorden dat we een maxicose mogen gaan uitzoeken en de rekening aan hun geven erg fijn ook

van vrienden en familie heb ik decoratie voor op tafel een schaal met kaarsjes , chocolade,geld ,een tijdschrift over baby's
    verder nog een aantal verjaardags kaarten zo ook van sas , dersertman en beeb

Sas wat vond ik dat ontzettend leuk meis lag helemaal dubbel vooral omdat ik je net voor die tijd nog aan de lijn heb gehad zingend thanks meis

zo einde ego bericht f bijlezen nu

@ Ink dit is de 2de friese felicitatie die ik heb gekregen hahaah leuk
    hoe was het shoppen met je mem?

@ moor schouwburg kaartjes voor wat voor voorstelling?

@ rootje wow die is toch helemaal knal ga aub je banner aanpassen duidelijker kan toch niet dan het woord zwanger geef de datum maar door dan kom je op de lijst te staan bij de zwangere

@ Sas hahaha hoe kun je nu de weg kwijt raken in het bos muts

@ Syl ik zou die baan die je nu hebt gewoon nog blijven hoiuden beter iets dan niets he

@ Lies hopelijk werken de HCG tjes en was die bijscholing nog wat?

@ Pupke lekker wipneusje hoor
    leuke buikfoto's ook zal er nu snel ook eens 1 maken

@ rootje oke ik ga je verplaatsen de eerste 2010 beeb word het dan

@ Jutte shopse

@ Lies hoop voor je nichtje ook dat het de volgende keer allemaal goed mag gaan dit wens je niemand toe

@ Rootje joehoe aangepast en hubbie blij
    gA NU GELIJK DE LIJST AAN PASSEN sorry caps aan

8. hielko2006

NOD:
    * Lumea, 32 jaar, 26 april, 3e ronde na mk voor 2e kindje
    * KwiePark, 27 jaar, 29 april , 13e ronde voor 1e kindje

* Miranda, 28 jaar, 3 mei , 8e ronde voor 2e kindje
    * Beebie, 26 jaar, 12 mei , 20e ronde voor 1e kindje
    * Lieselke, 25 jaar, 17 mei , 10e ronde voor 1e kindje
    * Springmuis, 21 jaar,? mei , 31e ronde voor 1e kindje

Zwanger:
    * Loel, 29 jaar, zwanger in ronde 1 van 2e kindje uitgerekend 16 juli van een zoon
    * Daffie1977, 32 jaar, zwanger in ronde 1 van 3e kindje uitgerekend 16 juli van een zoon
    * Meilan, 26 jaar, zwanger in ronde 1 van 1e kindje uitgerekend 25 juli van een dochter
    * Daan78, 30 jaar, zwanger in ronde 7 van 1e kindje uitgerekend 2 augustus geslacht geheim
    * Sweepy, 27 jaar, zwanger in ronde 2 van 1e kindje (tweeling) uitgerekend 9 augustus geslacht geheim
    * Inkerbell, 28 jaar, zwanger in ronde 3 van 1e kindje uitgerekend 14 augustus geslacht geheim
    * Jutte, 31 jaar, zwanger in ronde 4 van 2e kindje, uitgerekend 21 augustus geslacht geheim
    * Pupke, 29 jaar, zwanger in ronde 4 van 1e kindje uitgerekend 3 september
    * Katjak79, 29 jaar, zwanger in ronde 15 van 1e kindje uitgerekend 13 september van een dochter
    * xxsuuzxx, 28 jaar, zwanger in ronde 8 van 2e kindje uitgerekend 15 september
    * Joyce, 24 jaar, zwanger in ronde 4 van 2e kindje uitgerekend 15 september
    * Desert, 33 jaar, zwanger in ronde 3 van 1e kindje uitgerekend 16 september van een zoon
    * Moor, 28 jaar, zwanger in ronde 7 van 1e kindje uitgerekend 3 november
    * Knippy, 25 jaar , zwanger in ronde 8 van 1e kindje uitgerekend 25 november
    * SylviaM, 32 jaar,zwanger in ronde 12 van 1e kindje uitgerekend 2 december
    * Lente1973, 35 jaar, zwanger in ronde 6 van 3e kindje uitgerekend 6 december
    * Rootje, 30 jaar, zwanger in ronde 12 van 2e kindje uitgerekend 3 januari

Vlindertje:
    * SylviaM heeft in ronde 8 bij 9.5 weken zwangerschap een vlindertje gekregen en in ronde 11 bij 5 weken en 1 dag
    * Loel heeft op 6 juni een vlinderdochtertje Lotte gekregen bij een zwangerschap van bijna 29 weken
    * Moor heeft in ronde 2 bij 7 weken zwangerschap een vlindertje gekregen
    * Niena heeft in ronde 1,ronde 2 en ronde 3 telkens vlindertjes gekregen
    * Joyce84 heeft een vlindertje gekregen voordat ze zoontje kreeg en een vlindertje gekregen in ronde 1 voor 2e kindje
    * Bonsai heeft in ronde 2 een vlindertje gekregen
    * Lumea heeft in ronde 1 bij 11 weken een vlindertje gekregen
    * Klasien heeft in ronde 1 een vlindertje gekregen

Artsbezoekjes:
    * Suuz 27 april 4e afspraak verloskundige
    * desert 27 april om 09.25 uur voor baarmoederhalsmeting en 20 weken echo!
    * Knippy 28 april eerste echo + intake verloskundige om 8.30 uur
    * Beebie 28 april Gyne
    * Sylvia 28 april 2e echo + intake verloskundige
    * Daan 1 mei controle verloskundige
    * Moor 4 mei controle Verloskundige
    * Moor 4 mei bloedrukmeting
    * Suuz 6 mei 20 weken echo
    * kwie 6 mei Uitslagen onderzoeken
    * Miranda 6 mei afspraak gyne
    * Sylvia 7 mei afspraak gyne
    * Jutte 14 mei echo + controle gyne
    * Moor 22 mei pretecho
    * Moor 17 juni 20 weken echo/prenetale screening

Pendels:
    * Daan78: Zuurtje zegt november een jongen
    * knippy:1x maart jongen 2x meisje
    * Rootje79:Juni 1x Meisje , December 1x Jongen
    * Desert: Knippy zegt januari een meisje
    * Miranda:1x april jongen,1x mei meisje,1x september jongen,februari 2011 meisje
    * Joyce: Justfem zegt zwanger in december van een jongen (pos test in januari) , caruli januari zwanger van een meisje
    * Bonsai: knippy zegt April 2009 meisje

Maansteen:
    * Knippy 7e ronde met 1e x maansteen 2e ronde met maansteen raak
    * Moor 7e ronde met 1e x maansteen 1e ronde met maansteen gelijk raak
    * lieselke 7e ronde met 1e x maansteen
    * Rootje 10e ronde met 1e x maansteen

Verjaardagen:
    # Niena 20 mei wordt 29
    # joyce 1 juni wordt 25
    # Lumea 5 juni wordt 33
    # klasien 15 juni wordt 31
    # Lois van Suuz 16 juni wordt 2
    # Klasien Zoon 22 juni wordt 8
    # Loel 16 juli wordt 30
    # kwiepark 18 juli wordt 28
    # katja 28 juli wordt 30
    # Desert 3 augustus wordt 34
    # Mano van Joyce 17 augustus wordt 2
    # Sylvia 19 augustus wordt 33
    # Moor 26 augustus wordt 29
    # Meilan 1 september wordt 27
    # Marissa van Rootje 11 september wordt 2
    # Inkerbell 6 oktober wordt 29
    # Jutte 1 november wordt 32
    # Miranda 8 november wordt 29
    # Suuz 22 december wordt 29
    # MirandaMan 24 december wordt 35
    # klasienMan 14 januari wordt 27
    # Daffie 29 januari wordt 33
    # Rootje 30 januari wordt 31
    # Alyssa van Miranda 24 maart wordt 2
    # Lieselke 27 maart wordt 26
    # mirthe van Jutte 8 april wordt 3
    # Helma 9 april wordt 31
    # knippy 24 april wordt 26

Bijzonderheden:
    * Beebie: eventueel mei 2009 naar de gyn
    * Miranda: heeft PCO
    * Niena : aan de pil tot we er samen klaar voor zijn
    * Hanneke : krijgt een kijkoperatie en daarna misschien starten met IVF
    * klasien : Voorlopig even rustig aan doen
    * Helma : gaat weer aan de pil

*Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://i17.photobucket.com/albums/b94/Pupke1979/RozeMM_Banner.jpg[/img]

9. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

jaaaaaaaaahhhhhh weer een polonaise!!!!

Rootje, zelfs Moorman is blij ;) die loopt nu in de keuken te zingen: [​IMG]Rootje is zwanger jippijee jippijee... ik heb geen flauw idee wie rootje is maar ik zing lekker mee... [​IMG]
    Rare, rare vent... hihi

Syl, wat een rotsituatie nu zeg. Ik heb niet zo 1-2-3 een oplossing voor je, helaas. Weet wel dat je huidige werkgever voor jou vergoeding krijgt he zodra je met verlof gaat. Dat is wel ver weg nog maar goed. Kosten hoeft ie niet echt te maken.
    Tot die tijd misschien voor je eigen gevoel met deze "baas" overleggen of je toch niet iets voor hem kunt betekenen. Ook al vind je het niet zo leuk. Voel je je niet te schuldig en toon je je gewillig naar je werkgever.
    En verder? Tja, ik heb wel wat contacten voor je op interim werkgebied. PB maar als je meer wilt weten. Het is weliswaar een pokkentijd nu maar interim is altijd wel werk in.
    Succes in ieder geval!

Effies ego... Moorman en ik zijn net gruwelijk verwend meiden...
    We gingen vanmorgen naar Prenatal voor de kinderwagen, die kregen wij van mijn ouders. Want, zo zijn mijn moeder, dat hoort zo in de familie. Stiefpaps knikt dan en zegt, ok. Dus, op naar de prenatal. De Joolz gekregen van paps en mams!! Rood, dat vonden we het mooist. Alle accessoires erbij gedaan die je kan bedenken, behalve de boodschappentas. Er zit in het mandje al zo'n netje dus dat vonden we onzin!
    dees is het:
    Zijn we daar klaar (nadat ik een wipper gescoord had ((de rainforest van fisher-price)))

Stappen we weer in de auto, ik honderduit kletsen over de kinderwagen, dat ie net als de motor ook de eerste paar weken midden in de woonkamer komt te staan enz. Slaan we af bij de Baby-dump.
    Gaan we hier doen mam? Moeten jullie nog wat hebben?? Nee muts, we gaan het kamertje bestellen!!
    Pardon? Moeten we even wachten hoor, het vakantiegeld moet eerst gestort zijn, nu redden we dat echt even niet. Nee, zegt stiefpaps. Jullie krijgen ook het kamertje van ons, dat hoort zo in mijn familie. Oh. Echt? Jeetje. Sohee. Echt? Geen grapje? Maar het is een heel duur kamertje hoor. Weet je het zeker? Jaha!!
    Nou zeg, ik was er helemaal stil van. Én een kamertje én een kinderwagen. Echt wat een gruwelijke verwennerij hè!
    Kamertje uiteindelijk toch nog niet besteld, het was een beetje druk en we moesten ook nog van alles doen dus dat gaan we volgende week doen.
    dit kamertje wordt het, commode van deze
    bedje en kast van deze:
    Erg he?! Ik ben er helemaal van van de leg!
    Ik ga eens even bedenken wat een leuk bedankje kan zijn! Hebben jullie ideeen??

zo, nu ben ik effies klaar met plaatjes spammen ;)

Liefs!
    Moor

10. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Hey knip! Wat een leuke cadeaus zeg! Leuke dag geweest dus. Heerlijk hoor.
    Nu puinruimen en dan weer genieten van je geschenken ;)

11. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Wow. knip leuke kado's gehad hoor enne bedankt voor het verplaatsen!!

Moor, jeetje jullie zijn echt wel verwend hoor! Wij hebben ok de kinderwagen en maxi-cosi van mijn ouders gehad en het babykamertje (van Marissa en straks van de 2e kruimel) is nog het kamertje waar ik in het gelegen als baby, we hebben het alleen even een modern kleurtje gegeven, was donkerbruin namelijk :) (foto's staan nog in album)
    Maarre dit is wel heel erg verwend worden hoor!! Geniet er lekker van.

@ink, balen van je slechte nacht, geniet nu maar lekker van de zon!

Nou papa heeft Marissa in bed liggen, dan kunnen wij even rustig doorwerken in de tuin
    Tot later!

12. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Rootje gefeliciteerd meis!!!

13. hielko2006

zooo meiden wij hebben de kinderwagen binnen
    Nu wel hopen dat alles goed is aankomende dinsdag bij de eerste echo anders moet hij als nog terug
    dit is de link van de blokker folder daar staat hij in voor de mensen die hem willen zien

https://www.blokker.nl/webapp/wcs/store ... dType=week

@ Moor wat ben jij lekker verwend zeg super
    ik dus ook he en zeker weten nu puinruimen ja

ik ga zo wat foto's in me album zetten de ene is van 4 weken de ander van vandaag
    niet schrikken want ik heb niet zo'n strakke buik hoor

14. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Moor, wooooooooooow geweldige wagen en kamer zeg, echt super!!!!!

Knip, hihi ja was ff leuk he...het is dat alleen jij en je moeder in de auto zaten, anders had ik nie gezongen hoor, zoooo heldhaftig ben ik niet hahaha
    Wat een gave wagen zeg!!! En wat ben je verwend....heb je ook verdiend!
    Enne mooi buikkie hoor, je ziet al wel verschil!

En ja, t bos...daar moet je echt Sas voor heten..Dunc heeft nog steeds last van zijn spieren, arm beest..wil ook geen grote stukken lopen, hij vertrouwd me niet meer denk ik hahahaha

xx

15. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    @Moor: wat een leuke kamer zeg!! En de kinderwagen ook al! Wat een verwennerij zeg!

@knip: oh, jij ook al zo'n leuke wagen! tof zeg en alles gaat lekker goed zijn op de echo volgende week! En ivm buikje, je ziek echt al een verschilletje hoor! Mooimooi! En, geen zorgen, een zwangere vrouw is altijd mooi! Mijn buik lijkt trouwens wel op de jouwe, dus ik hoop dat ik snel ook mijn buikfoto's kan showen!

16. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Wauwie, Knip en Moor zijn verwend zeg!!

Moor, jaloers hoor, als ik niet al een kinderwagen had staan, dan had ik nu ook deze Joolz gekocht! We hebben een Mutsy, mooi ding hoor, maar minder compact dan bv die Joolz.... mooie wagen! En dan ook nog een kamertje, goed zeg!!!

Mirthe en beeb twee liggen in de oude kinderkamer van een neefje en nichtje van mij. Dat was grenen, hebben we wit geschilderd, nieuwe leuke knopjes erop, klaar....

Vindt die commode trouwens erg mooi, lekker breed, dat is superhandig (en een tip voor alle zwangere dames die nog een commode moeten hebben!!)

Wij zijn net terug van een verjaardag. Ondanks dat Mirthe nog geen uurtje had geslapen, deed ze het prima daar. Heeft lekker met haar vriendje gespeeld (die schelen 2 weken en lagen naast elkaar in de couveuse ;)) en wij even lekker bijgekletst met zijn ouders. Helaas waren de ouders van de jarige dame druk met eten maken enzo, dat is toch altijd jammer hè, dat je de mensen voor wie je gaat eigenlijk nooit spreekt op zo'n feestje....

Versprak Jutteman zich nog even toen mensen vroegen of we al een naam hadden, zucht....denk dat de meesten het niet doorhadden, maar...er zit een gewiekste jongen tussen, hopelijk viel zijn kwartje niet....
    Jutteman noemde de naam die afviel door dat een buurkindje al zo heette...duidelijk een naam voor dat bepaalde geslacht die jullie wel weten, maar ik hier maar even niet post, hihihi...

Nou ja, als hij het weet, jammer dan....

Ga ik nu even kijken voor een foto van Mirthe's schoenen voor Lies, buikfoto zoeken en dan lekker verder surfen!

17. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Nog ff snel:

Dit zijn de schoentjes van Mirthe, zilver, roze en paars....

En dit is tha belly....

18. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    mooi buikje! mooi bescheiden hoor.

19. hielko2006

goedemorgen meiden,

Hier weer zo slecht geslapen balen zeg hebben jullie dat ook gehad in het begin van de zwangerschap?
    nou ja tenminste wel lekker vroeg eruit en nog wat aan je dag hebben zo

@ sas vond het echt heel leuk dat je belde en ik ben zeker verwend

@ Lies laat die buikfoto van jou dan maar snel komen
    ik ben nu nog niet trots op me buik hoor maar had het jullie beloofd dus vandaar dat hij erin staat en het verschil moet natuurlijk wel vast gelegd worden

@ Jutte vervelend is dat he als je naar een verjaardag gaat zit je altijd met de rest van de familie te kletsen
    oei jutte man zich een beetje versprokennou maar hopen dan dat hij niks doorhad
    mooie schoentjes voor mirthe en ook een beschaafd buikkie

20. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Goeiemorgen,

Hoe is het met de meiden, nog spannende plannen voor dit weekend?

Groetjes,
    Miranda

Deel Deze Pagina