Morgen miranda! Gaat het een beetje met je? Wij gaan vanaaf lekker uiteten met mannetjes papa en stiefmoeder, zij zijn 10 jaar getrouwd. Voor de rest, miran, ben ik nog wat wasjes aan het draaien en ga ik zo wat strijken. Hoe is het met Alyssa? @Jutte: oooh, té hip die schoentjes voor Mirthe! En de buik ziet er ook zeer zeer mooi uit!!! Gaat goed allemaal, alleen beetje 'oepsie' dat Jutteman zich versproken heeft... Naja, verder geen aandacht op vestigen en dan maar hopen dat ze het vergeten of neit gehoord hebben (op eentje na dan...) @knip: he meid, weer zo'n slechte nacht gehad! Ik hoop dat je snel wat beter slaapt hoor! Nog plannen vandaag?
Goedemorgen! Jaah het mag nog net Knip en Moor; wat zijn jullie vreselijk verwend zeg! Heerlijk! @Jutte: Daarom ben ik nou zooo blij dat wij voor niemand geheimen hebben, hoeven we ook niet bang te zijn om ons te verspreken. Wij hadden gisteren ook een verjaardag, was heel gezellig, maar inderdaad; je spreekt de jarige zelf zo weinig he. Het ging wel heel veel over baby's en zo, maar dat is logisch want er waren heel wat jonge moeders en de jarige en ik zwanger! Oohh mooie schoentjes en wat een prachtig buikje! @Knip: ik had dat ook hoor, dat slechte slapen en misselijk en zo. Bij mij ging dit rond de 10 weken weg geloof ik. Ik zie trouwens de kinderwagen niet, welke bladzijde moet ik kijken? Straks nog één dienstje en dan lekker 3 dagen vrij. Met Koninginnedag moet ik werken, ik had niet zo'n zin om 'smiddags en 's avonds tussen alle dronken mensen te hangen. Ik ga 's morgens wel even de stad in denk ik. Wat gaan jullie doen deze dag?
Meiden, wat een mooie buiken hebben jullie en allemaal zo anders van elkaar. Knip, denk alleen maar aan het mooie wonder wat er zich in jouw buik afspeelt en dan denk je echt niet meer verder aan strakke en minder strakke buiken. Je hebt die van mij toch ook wel eens gezien? Die ziet er precies zo uit als die van jou. Men zegt toch ook altijd dat je aan de buik kan zien wat voor geslacht het babytje heeft? Was het nou laagdragend een meisje en hoogdragend en jongetje, want dan ben ik wel benieuwd of dat in praktijk klopt. Moor, wat een enorm gaaf kamertje. Mag ik vragen waar je die gevonden hebt? Ik ben er eerlijk gezegd helemaal weg van. Vriendlief en ik zaten eindelijk eens op één lijn en dat terwijl we nog niet eens zwanger zijn. Je boft trouwens wel met je gulle ouders. Een wagen én een kamertje! Heerlijk om zo verwend te worden. Wat een leuke schoenen voor Mirthe! Jutte, die heb je echt goed gekozen. Hele mooie meidenschoenen maar niet té. Al moet ik zeggen dat die LelliKelly-schoenen ook wel wat hebben met hun glinstertjes en dingetjes. Ha Miran, hier weinig plannen hoor. Normaal gesproken fitnessen wij elke zondagochtend maar de laatste weken is het dramatisch. Nu ga ik weer niet. Behalve dat mijn rug en linkerheup niet willen meewerken, ik gisteren ui met knoflook op heb, ben ik eigenlijk ook niet in de mood. Teveel stress in de week gehad en nu wil ik alleen maar luieren. Lekker een boekje pakken en op de bank hangen. Dus dat ga ik doen vandaag. Wat ga jij doen dan? Jammer Knip, dat ze zulke doorbroken nachten hebt. Mag je daar niet iets voor nemen? En dan bedoel ik niet slaapmiddelen maar misschien goedenachtthee drinken voordat je gaat slapen. Iets waarvan je misschien lekker inslaap rolt en pas de volgende ochtend weer wakker wordt? Haha Sas, moet zo lachen om wat jij schrijft over Duncan. Haha, te moe om te lopen en misschien bang dat je nog eens met hem gaat wandelen en de uitgang niet kan vinden. Duncan en Kwiebus zullen op afstand best goede vrienden kunnen worden. Kwiebus is het type hond dat het liefst poept, plast en snel weer naar huis trekt. Als we dan ook echt gaan wandelen in een bos of op het strand of er is een hele dag visite geweest dat wil hij de volgende dag echt het huis niet uit. Lumea hoe gaat het met jou dan? Je gaat aan het werk las ik, voor drie dagen in de week. Goede keuze hoor om voor een kinderdagverblijf te gaan. Stel je voor dat je gastouder een keer ziek is, dan wordt opvang misschien wel heel lastig. Wat voor werk ga je trouwens doen? Jee Syl, moeilijke keuze waar je nu voor staat, maar wat ik me afvraag: Wat wil je straks gaan doen als de baby er is? Wil je fulltime blijven werken of wil je dan wel minder werken? Misschien dat je dit nu al mee kan nemen in de keuze die je wilt maken. Al blijft het altijd lastig hoor. Ik heb ook zo één, twee, drie geen oplossing voor je. Hier is nog alles rustig en oké. Woensdag verwacht ik gewoon ongesteld te worden, dus rekenen jullie daar ook maar gewoon op. De afgelopen twee maanden had ik ook even iets minder trek zeg maar. Met alle veranderingen wat betreft werk en onzekerheid, maar ook door de onderzoeken van het ziekenhuis. Mocht het nu ineens raak zijn dan zou het mij ten zeerste verbazen, haha. Maar goed, nieuwe ronden en nieuwe kansen. Die komt voor ons ook vast nog wel. Ik las net op de hyves van de fokker van ons pupje, dat ze misschien al over twee weken wegmogen bij hun. Dus bijna een week eerder. Dat wordt feesten! Ik begin er helemaal zin in te krijgen en kan eigenlijk niet wachten om mezelf los te laten binnen een dierenwinkel; puppenspeeltjes, puppenbotjes, puppenkleedjes voor in zijn mandje. Vandaag wil ik ook de bench weer terughalen van mijn zwager zodat Kwiebus er al aan kan wennen. Hebben jullie misschien nog wat gehoord van Meilan, Klasien, Daffie, Lente en Joyce? Trouwens BBKane ook al maanden niet meer hier gezien. Weet je wat ik me trouwens ook afvraag, sorry dat ik het omhoog breng Pup , hoe het nu met die Suuus is met haar vage bonkjes en dingetjes. Haar laatste berichtje was toch dat ze zwanger was. Ben benieuwd hoe ze dat oplost met nog thuiswonen.
Verrek, ik zie dat ik nog steeds geen avatar heb. Daar ga ik snel wat aan doen, want anders herkennen jullie deze inbreker niet eens. Haha.
morgen meiden kleine meid is met papa de auto wassen dus kan ik even wat bijlezen. Jutte wat een mooie buik! Enne waar heb je uberschattige schoentjes gekocht? Tja en dat verspreken, ben ik ook bang voor. Wij gaan zeggen dat we niet weten wat het wordt, zodat de mensen dan ook niets denken... Knip dat slechte slapen herken ik ja...Ik sliep goed in en werd dan wakker en was het koekeloeren...Het gaat over. Mooie wagen zeg! Zie je al helemaal lopen, wel even een foto maken he, de eerste keer wandelen! Moor ook al zo'n gave wagen, wij hebben nog een wagen en die gaan we nu natuurlijk weer gebruiken, maar krijg er wel de kriebels van...Super kamertje ook! Katjak bleh werken...Maar lekker 3 dagen in het verschiet...Mijn 20 weken is pas dinsdag, maar jij nu officieel op de helft, kun je gaan aftellen! Lies oeh lekker uiteten, gezellig! Wij hebben de commode en het bedje al binnen. Konden het gelijk meenemen. Wilden niet al te duur doen, dus de commode is een showmodel en het ledikantje ook goedkoop, omdat de kleine straks toch in Loïs haar kamertje komt. Ik vind Loïs nu nog te klein om in een groot bed te leggen en de commode voor haar gebruiken we nog iedere ochtend en avond. Dus dan maar zo. Zitten we iig niet met 2 dure babykamers...Zal later foto's maken. Verder niet echt plannen, mijn vriend gaat voetballen, hierna nog maar 1 wedstrijd, jeuj! We hebben hier in de kamer een hut gemaakt, dus daar zal ze straks nog wel mee willen spelen en even naar mijn ouders... Oh ja morgen komt de schilder!!!
kwie als dat klopt van het laag dragen wordt het hier weer een meid, draag nml ook erg laag, en dat was bij Loïs ook... Ben trouwens blij met de nieuwe regeling vd kinderopvang, dat ze de gastouders niet gaan afschaffen...Pff was er een beetje bang voor. WIj vinden het juist heerlijk dat ze daar heen kan, maar idd bij ziekte zul je iets achter de hand moeten hebben. Nu zijn er wel achterwachten zeg maar, maar ja die kennen ze dan weer niet en is het voor de kleine niet ideaal.
Haaaaaaaaai meiden!! Jaaaahaaaaaaaa Katjaaaaaaaaaa, op de helft!! JIj ook gefeliciteeeeeeeerd met je 20 weken! Morgen om 09.25uur de 20 weken echooooooooooooooo, ben best wel zenuwachtig hihi, spanneeeeeeenddd!! @buikkie, ik weet niet hoe ik draag?? Ik heb een puntbuik hihihi Kwie, haha het is wat he, die honden hihi, bang dat ze van alles missen als er visite is enzo! Ik vond het toen echt heeeeeeerlijk om mezelf helemaal te buiten te gaan in een dierenwinkel...heb ik nog wel eigenlijk hahaha @mirthe schoentjes, wat een ontzettende schattige stoere stappertjes! Hoe vind ze ze zelf? knip, klote he die nachten slapen zo...ik slaap gelukkig redelijk goed, ware t niet dat mijn buuf een aso feessie had tot kwart over 4 snachts..daar aan de deur gestaan en niemand deed open..en politie dacht dat ze te druk waren met boeven vangen denk ik? Verders ga ik vandaag naar mijn moeders toe, gezellieee! Mijn ventje is weer aan het werk op de kermis... Kussieeee
plannen hier...ja die had ik wel..maar die zijn ff weer in het water gevallen toen mijn vent uit ons nest kwam gerold. Hij heeft gisteren moeten werken, zoals de laatste weken bijna iedere zaterdag...en nu zei die ik ga zo naar het voetballen toe...oke...weg plannen...nu ff bedenken wat ik verder kan gaan doen naast hier de puinwoonkamer opruimen..en de badkamer en de zolder vrij maken....de monteur voor onze mechanische ventilatie komt maandag....(is nu al stuk!!) Het ding blijft namelijk de hele tijd aan staan....op stand 1...en dat maakt herrie..ik wil gewoon dat hij uit kan. het is ook niet zo gezond voor de lucht hier in huis heb ik gemerkt als hij veel aanstaat! Verder over hoog of laag dragen..hmm ik droeg hoog en rond...dus geen puntbuik...mensen zeiden 1 dag voor bevallen nog...je beeb zit nog hoog hoor...dat duurt nog wel even...whahaha... Maja...Alyssa was dan ook wel 54 cm lang...dus er was niet zoveel ruimte... Groetjes!
Balen dat je plannen zo in het water vallen. Mannen * zucht en knipoog * Die van mij is gaan zwemmen en ik zit nog steeds achter de pc, maar ... ik ga nu echt naar beneden en verder lezen. Leuk boek, dus graag uitlezen als het kan.
Hey meiden, was in een crea bui. en had wat tegen een mede PCO (die een 2e miskraam heeft gehad net) gezegd...en wou het julie ook laten lezen... Vooral de zwangeren onder ons...hihi...hopelijk vinden julie het niet erg! Hey, Het is toch wat voor die mannen hoor. DIe van mij had het tijdens de behandelingen....hij kon niets doen als ik me weer slecht voelde door de medicijnen...en hij kon niets doen tijdens de HSG en al die echo's....Hij kon niets doen als ik toch weer ongi werd...behalve een knuffel geven. En dan...tsjah toen was het raak! En toen kon die nog niets doen hahaha...hij kon niet helpen bij het braken...hij kon niet helpen bij de vermoeidheid...hij kon niet helpen bij de moodswings..hij kon niets doen tegen mijn gevoel dat ik een slechte moeder zou zijn en dat ik deze baby niet wilde....hij kon niets doen toen ik de baby voelde...hij kon niets doen als ze op mijn blaas ging staan...hij kon alleen maar zijn handen op mijn buik leggen en afwachten of ze hem ook toestond haar te voelen...hij kon toekijken hoe ze bewoon op de echo's...terwijl ik vertelde ik voel haar tegelijk...hij kon er niets aan doen dat ik dan moest huilen omdat ik zijn sippe gezicht zag....dat de echografiste ze wel voelde...maar dat ze papa haar zichzelf nog nooit had laten voelen. En toen de bevalling...hij kon niets doen tijdens mijn weeen...hij kon niets doen toen ze erger werden...hij kon niets doen toen ik moest spugen...hij kon alleen mijn hand vasthouden....en dat hielp voldoende...hij kon niets doen tijdens het persen...hij kon niets doen terwijl de dokter haar onderzocht...hij kon niets doen terwijl ik haar voedde...en toen kreeg hij haar in zijn handen gedrukt...hij keek mij met tranen in zijn ogen aan...ja toen kon hij iets doen! zijn dochter knuffelen en haar vertellen dat hij zo lang op haar had gewacht...en dat ze er nu eindelijk was....en dat hij haar allerliefste papa ging zijn...en er altijd voor haar zou zijn als ze hem nodig had....hij kon alweer niets doen tegen de tranen die toen over mijn wangen rolde.. De rol van een man in een zwanger worden en zijn proces is heel erg klein...maar konden wij maar iets meer doen...dan ze te zeggen dat ze het goed doen...konden wij maar iets doen...om ze duidelijk te maken dat we ze zo waarderen! Mijn man is niet altijd de beste, niet altijd de liefste, niet altijd de leukste, maar hij is er voor mij en onze dochter. In de goeie tijden en de slechte tijden...en dat is alles wat hij van mij 'moet' doen! Groetjes, Miranda
Bescheiden buikje?!?!? hahaha....grappig, er sloegen een paar meiden gister op die verjaardag achterover dat mijn buik zo explosief was gegroeid de afgelopen twee weken, hihi, zo zie je maar, in elk licht een ander buikkie Knip, vind dat je bij jou ook al verschil ziet hoor, en dat pas met 8 weekjes!! Liesje, aan de ene kant wel fijn dat er geen reden voor Sterres vroeggeboorte is te noemen, maar aan de andere kant...ik weet het zelf maar al te goed, als er gewoon een reden was, konden ze er iets aan doen!! Ter vergelijking: kennis is te vroeg bevallen door een véél te hoge bloeddruk. Die is nu dus mega goed in de gaten gehouden op dat punt en heeft bloeddrukverlagers en andere pillen gekregen in inmiddels alweer ruim 32 weken zwanger (de vorige kwam met 28 weken). Bij mij ook geen duidelijke reden, dus wordt alles maar uit de kast getrokken en getest. Ook prima, maar je hebt geen idee waar op te letten en dus wordt je angstig van ieder dingetje. En dan heb ik gelukkig nog een kerngezonde dochter...jouw nichtje zal het dus nog veel erger hebben denk ik...wel heel knap dat ze zo snel de stap alweer aandurft! Katja: ach, weet je, normaal verspreekt Jutteman zich nooit. Het viel op zich ook wel mee, die verspreking, alleen tja, je hebt van die mensen die zoooo op je aan het letten zijn... We zouden het bij deze vrienden niet erg vinden hoor, als ze het weten. Eigenlijk, heel stiekem gaat het ons vooral om de familie, die er zo achterlijk bovenop zit....misschien zijn we wel gewoon "gemene mensen" haha... Koninginnedag: vriendinnetje van ons speelt met twee meiden yukalile (oh, hoe schrijf je dat?) en zang...die staat in de binnenstad in een mega gezellig straatje. Als het mooi weer is, lopen we gewoon even door de stad, langs het vriendinnetje en dan door naar mijn ouders. We eten daar en Mirthe blijft dan slapen, zodat wij vrijdag (wat normaal al omadag is) even nog wat laatste afwerkdingen hier in huis kunnen doen. Met zo'n kleine draak in huis lukt dat toch net wat minder snel Maar geen gehos tussen dronken mensen hier hoor.... Suuz, Sas en Katja, gefeliciteerd, op de helft!!!!! Ikke niet hoor, mijn moeder!!! Die heeft gelukkig na enige tijd door dat Mirthe niet het meisje meisje is, maar een stoere pink chick, haha... Die Lilli Kelly's zijn wel grappig, maar zo over de top vind ik, die doe je echt niet aan naar het kinderdagverblijf onder een jeans ofzo, haha...ik niet tenminste Las ik nou dat Jan weer bij zijn oude werk terecht kan? Of begrijp ik het verkeerd!??! En leuk hoor, Nozem een daggie eerder! Die Suuus ja, haha, die hebben we ook nog gehad ja, is die echt zwanger? Nou, dan zal ze wel helemaaaaal last hebben van kwalen!! Trouwens, bijna 6 mei hè! Hopelijk dan gewoon een prachtige uitslag waardoor je weet hoe je zo snel mogelijk wèl zwanger kunt zijn! @ Suuz, ja, hadden wij ook moeten doen, zeggen dat we het niet weten, maar goed....te laat daarvoor en ach, heb echt niet het idee dat ze het door hadden. En weet ook zeker dat ze dan zo lief zijn het niet verder te vertellen, that's what friends are for hè...haha Die schoentjes, tja, bij een winkeltje hier in Amersfoort, maar ze zijn van shoesme, dus wellicht dat er in het Gelderse ook winkels zijn die ze verkopen! Ze zijn niet goedkoop hoor...ik weet niet of ik ze zelf gekocht had (64,95), maar ja, kinderschoenen zijn echt idioot duur hè...gelukkig hebben wij oma! Ze wil geen andere meer aan! Vammorgen had Jutteman haar een outfit gegeven waar haar gympies beter onder pasten, maar nee hoor, deze moesten aan..............en dansen! Haha, meisje is het toch Fijn, zulke buren! En laag of hoog dragen: vergelijk het met je lage jeans, kan je die nog aan? Dan draag je hoog Heb meiden hier gezien die echt met 36 weken nog hun allerlaagste jeans aan konden, wauwie zeg, dan zit je kind volgens mij in je tieten! Miran, geen stekker in de mechanische ventilatie? Wij trekken elke avond de stekker eruit! er zit geen standenknop op in dit huis, gek genoeg.... *********************** Zo, weer bij! Jutteman is hardlopen, met een vriend ditmaal, dus hij zal wel iets langer wegblijven dan anders....kletskousen zijn die twee samen, net vrouwen . Mirthe ligt lekker te slapen en ik....ik ga zo maar eens de was uit de wasmachine halen, want zo aan de centrifugetonen te horen is die bijna klaar...heb me toch een berg weg te werken, bah!!! Gelukkig alleen morgen en woensdag werken en de rest van de week vrij!!! Joehoeee, lang leve de koningin zeggen we dan maar hè Oh Sas, succes morgen bij je echo, ben benieuwd!
Ze wilden het gastouderschap niet afschaffen, maar de subsidie daarvoor wel en ook opa en oma zouden niets meer krijgen. Ik las het vanmiddag toevallig ook en ben er zeeeer content mee, omdat we én naar een gastouder gaan én opa en oma gaan oppassen. Ik was trouwens al aan het zoeken of ik je ergens kon vinden voor je banner, ik dacht al dat je er nog niet helemaal was. sorry, kon je zo snel niet vinden.
Jutte ik ken die winkel niet, maar zal eens op google kijken. Schoenen zijn idd heel erg duur...Heb van de week via marktplaats teva sandalen gekocht voor de zomer, zagen er nog als nieuw uit, ben benieuwd! Katja je hebt gelijk over het afschaffen, maar door het uurtarief op 2,50 te gaan stellen en max 12 uur aan opvang te gaan bieden zouden ws veel gastouders stoppen omdat ze niets verdienen, zo bedoelde ik het meer. Ben er idd ook erggg blij mee, wij betalen trouwens nu al 6 euro, dus die 5 euro gaat bij dit bureau sowieso niet op, helaas...
Oh nee Suuz, het merk is Shoesme, de winkel is volgens mij Van Engelen, in Amersfoort. Dus mocht je nog eens in Amersfoort gaan shoppen
haaaai Ladies! Zo... ben weer thuis na een weekendje schoonouders! Was gezellig!! Kwie, kamertje komt bij de baby-dump vandaan! Dit is tot nu toe het enige kamertje dat Moorman en ik beiden waarderen Katja, Desert, Suuz (bijna) op de helft!!! Gaaf hoor Katja, wat ik mij afvroeg he... hoe is het met de kat op je buik?? Ik zal van de week ook eens wat buikfoto's gaan maken met muis! Meiden, gaan we nog eens een meeting doen??? Lijkt mij zo leuk om jullie eens te zien!! Miran, nog wel wat leuks gedaan vandaag? Ondanks de plannen in het water? Ik hou het kort vanavond, ben versleten maar.... eerlijk is eerlijk, ik voel mij al stukken beter dan vorige weken! Heerlijk hoor, beetje energie! Balen van de hooikoorts die nu naar boven komt Oja, nog 1 vraagje. Bij het kamertje dat we hebben uitgezocht. Wil basiskleur voor en jongen groen en voor een meisje paars. Is dat wat? Wel he?! Liefs,
heeee... de zwangeren onder ons die al wel weten wat het wordt maar het niet op het forum willen hebben, kunnen we dat op de RMMC hyves zetten?? Af en toe weet ik het niet meer namelijk wie wat verwacht beetje vergeetachtig geloof ik misschien een lijstje met Flip 1-1-09 meisje Janneke 2-2-10 jongen o.i.d. Is dat een ideetje??
Hallo hallo! Ben wel helemaal bijgelezen, maar ff te moe om te reageren... sorry. Loop al het hele weekend achter mezelf aan te vangen, kom niet tot rust en het begint me op te breken. Gelukkig mag ik morgen langer in mijn bedje blijven liggen, om 12.15 uur mag ik weer voor de echo terugkomen en hoef dus niet te gaan werken. Mag ik ff mopperen? sorry alvast... ik trek de kroeg ff niet vandaag. Heb geen moment rust of privacy, altijd mensen om me heen. Baal ervan op het moment. Nu is vandaag het 3e van de voetbalclub kampioen geworden, allemaal zatte mannen aan de bar. Steeds aan mijn buik komen, me vastpakken. Ik hou daar niet van en kan het ff niet hebben nu. Zit ik te eten, komen ze 1 voor 1 om een hapje vragen en ik moet maar beleefd blijven en blijven lachen terwijl ik het liefste zou schreeuwen SODEMIETER OP EN LAAT ME MET RUST! De muziek staat zo hard dat de vloer er boven van trilt en ik heb al de hele dag koppijn. Bah! Zo genoeg gemopperd. Knip, die slechte nachten gaan wel over. Ik ben nu alleen wel steeds heel vroeg wakker en dus ook op tijd weer moe. Over Suuus: volgens mij is ze niet meer actief, of onder een andere naam. Ik meen me te herinneren dat het niet goed is gegaan met haar zwangerschap (geloof nog steeds niet dat ze echt zwanger was), Daan en ik hebben haar nog een tijdje bespied hihi. Domme tutmuts vond ik dat zeg. Wij hebben gisteren ook geshopt, mooie kinderwagen van Easywalker (QTRO) en superstoere maxi cosi (met spijkerstof, zo leuk) gekocht. Was helemaal vergeten dat het mama mazzeldagen waren bij Prenatal, dus leuke meevaller die korting. Ik ga nog ff een uurtje bij die dronken idioten kijken, in de hoop dat ze mijn café heel laten en dan hoop ik op tijd naar bed te kunnen. Helaas is onze slaapkamer direct boven de bar en tril ik haast mijn bed uit als de muziek zo hard staat. Sorry, heb nogal medelijden met mezelf vandaag, morgen ben ik weer gezellig! Dag lieverds, fijne avond nog!