Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave
    Hallo allemaal!

Bedankt voor de knuffels! Dat deed me nog eens goed :). Vreselijke nacht gehad, was zo moe dat ik door alle herrie heen toch om 22.00 uur in slaap viel.... en werd om 02.00 uur wakker van vreselijk valse karaoke. Ben van me af gaan bijten en heb Pupkeman eraan herinnert dat wij zondag t/m donderdag om 01.00 uur dicht moeten zijn en dat onze buren ook gewoon moeten werken op maandag. Helaas werd ik om 03.30 uur weer wakker van een nachtmerrie.
    Knip, ik weet hoe je je voelt! Het is vet balen, te weinig slaap.

De controle echo is gelukkig helemaal goed, dus het enige dat kruimel nu nog moet doen is groeien. Altijd fijn om te horen, ook al was ik niet echt ongerust.

@Daan: fijn dat alles goed was! En wat je PB betreft: doen! Goed plan.

@Lumea: succes met broekloeren! Ik hoop dat :evil: zich niet laat zien...

@andere controle/echo dames: succes en veel plezier vandaag!

@Kwie: ik heb Adobe Illustrator en wil je wel een helpende hand toesteken hoor. Je kunt me emailen en dan zet ik het bestandje voor je om zodat je het wel kunt openen. pupke1979@hotmail.com

@Syl: spannend meis, ik hoop dat je snel een mooie aanbieding krijgt!

@rest: vergeten :oops: sorry daarvoor. Het is soms een beetje te veel om bij te houden, maar ik vind jullie wel heel lief hoor!

Ik ga eens ff "bankzaken" doen met mijn oogjes dicht. Heb lekker de middag gesnipperd en ben wel aan een dutje toe.

Knip, ik stuur Klaas Vaak bij je langs als ik hem zie!

Mijn aankopen nog ff snel:

2. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    Ha dames, een heel druk weekend gehad, heb wel een beetje meegelezen.
    Ga op vandaag weer reageren goed :D .

* strooit wat superslaappoeder over knippy heen, in de hoop dat ze snel goed kan slapen*

@ SyliaM: Tuurlijk is het spannend, toch ook fijn als je je frummel morgen ziet. Ik heb nu hetzelfde gevoel. A.s. woensdag ben ik net zo ver als bij Lotte...........de week mag voor mij voorbij vliegen. We gaan gewoon positief verder goed :D .

@ Rootje: Bij mij ging het nu ook veel sneller.Vooral na het avondeten blies ik enorm op. Ik kon het niet geheim houden tot de 12 weken. Alles groeide vrolijk mee ;) .

@ Suuz: fijn dat alles goed is, maar wel vervelend dat je niks aan de pijn kan doen.

@ Lumea: [-o< Weg met de rode duivels!!!!!

@ Daan: Yay, alles goed!!!!

@ Desert: 90 % verminderd, SUPERGOED!!!
    Fijn dat alles goed is, dat horen we graag :D

3. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Herkenbaar:
    Ik was in Parijs en zei vlak voor de test tegen Jutteman "als ik niet zwanger werd, ga ik aan de lijn...." haha, heb die avond in het restaurant waar we zaten ook sneaky mijn knoop open gezet, natuurlijk alleen mijn strakste jeans meegenomen... Bij Mirthe had ik met 11 weken mijn knoopje los met een elastiekje en met 14 weken een positiejeans. Nu had ik met 7 weken al de eerste positiebroek gekocht....(ja, ook afgevallen, dus al mijn positiebroeken waren te groot)

@ Lumea, nee hoor, niet ons eigen bedrijf, wij zijn twee jaar geleden verhuisd, toen ik 20 weken zwanger was van Mirthe, haha....
    Het was een nieuwbouwcomplex voor zorg enzo. We zijn een hele nieuwe wijk aan het herstructureren en dit is het eerste gebouw dat gestart en op zijn hoogste punt is (werk bij een woningcorporatie die gelukkig nog wèl woningen bouwt ipv bonussen uitdeelt, haha)

@ Daan, hoe was je echo? Ik heb nog niet verder gelezen hoor.. Oh, alles was goed dus! Erg fijn om een beetje zorgen minder te hebben hè? Hoe lang was je cervix?

@ Sas, jij had de 20 weken echo vandaag toch? Oh ja, zie nu dat jij ook al zo goed nieuws hebt!!! Fijn hoor, 90% minder kans op een vroeggeboorte, want dat wens ik niemand hier toe! Allemaal gewoon minstens de 37 weken halen!! (in geval van Sweepy de meest haalbare termijn!)

@ Sweep, meid, wat een verhaal weer zeg. Wat moet het een confrontatie zijn geweest het probleem nu werkelijk te horen en te zien. Ondanks dat: beebje A blijft dus groeien, dat is in ieder geval goed nieuws, het is een echt vechtertje! De komende tijd zal zwaar worden, maar als beide kindjes het halen en in de couveuse goed groeien heb je dat er met alle liefde voor over. Sterkte....ik denk aan je beebjes en aan jullie zelf, dat alles naar omstandigheden goed mag verlopen en jullie uiteindelijk met z'n viertjes naar huis mogen komen en kunnen genieten van elkaar!

Lees even niet verder...vond dit even genoeg, kom later nog wel even kijken...

4. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
  5. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Nog maar even een update. Ik heb helaas ietsiepietsie spotting, dus m'n hoop is aardig afgenomen op een schaal van 1-10 naar 4,5. Het zet nog niet echt door, maar ben bang dat ik door ga naar de volgende ronde. Ach het positieve is dat een februari babe me altijd al leuk heeft geleken. Mocht het nou niet doorzetten dan gooi ik er morgen toch nog maar even een testje tegenaan, hier word ik wat onzeker van terwijl ik me de rest vd maand er werkelijk totaal niet sappel over gemaakt heb.

@ Desert: wat gaaf dat jullie een goede echo hebben gehad. En ik heb jullie ventje even gezien hoor.....*smelt* zo mooi.
    @ Daan: mooi dat het allemaal goed bleek te zijn
    @ Pupke: wat een gave wagen. Mooi hoor!
    @ Loel: Kan me goed voorstellen dat wat jou betreft de week voorbij mag vliegen. Een hele dikke knuffel voor jou meis!
    @ Sweepy: ik denk aan jullie en jullie beebjes. Kan me voorstellen dat jullie dit weer even een plaats moesten geven de afgelopen dagen. Wat een doorzetter is jullie baby A.

6. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

heey meiden,

ff snel want ben helemaal op
    heb vanmiddag wel ff uurtje geslapen maar ja moest vanavond weer knippen dus nu weer heel moe hoop dat ik zo lekker kan slapen

ik gamorgen even alles terug lezen nu te moe voor sorry
    slaap lekker allemaal

7. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

hey lumea, balen van de spotting! ik hoop dat het niks is!!

meiden, ik weet het even niet meer hoor... ik ben weer zo emotioneel op het moment :(
    net effies bij de oktobermamas gekletst en nu weer brullen... en waarom?
    Geen idee. De ergste vermoeidheid is voorbij, krijg ik nu dit??
    Net een aflevering Greys Anatomy gekeken, een jong ventje gaat bijna dood en redt het net op het nippertje. Daar zit ik, een half uur later, nog om te snotteren. Het is toch te zot voor woorden!

En nu weet ik dus ook niet meer wat ik jullie allemaal wilde schrijven! Bah!!!!!

Oja, vanaf volgende week werk ik een dag minder. I.v.m. mijn bloeddruk...

8. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    * geeft Moor een pakje zakdoeken ivm het gesnotter *
    Owwwww Moor, kom hier meis een dikke knuffel voor jou ((((((((((((((((((Moor)))))))))))))))

9. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    goedenmoggel meiden,

@Sas, wat ontzettend fijn dat alles goed was en wat een superfilmpje van jullie stoere knul. En jullie reacties.......zo leuk. Oh en ook een voetje van 3 cm he. Doet me ergens aan denken :D =D>

En natuurlijk het allerbeste nieuws is dat je kans zo goed is teruggelopen. 90% wow, dat is echt zoveel.

@Pupke, dus toch een brakke nacht gehad uiteindelijk. Je moet echt oppassen hoor, je kan je vergunning kwijtraken als er mensen over gaan klagen.
    Fijn dat de echo goed was meid. Doe maar goed groeien pupkebeebie!!

Leuk die foto's meid. En heb je het ook in die kleur? Mooi hoor. Ik heb ook nog getwijfeld over die maxicosi, maar was alleen rood en blauw meen ik me te herinneren.
    Oh en wat die pb betreft, ik ga dat ff roggelen.

@Jutte, geloof dat die 3,5 cm dik was.

@Lumea, hoop dat dat van de spotting wat oud bloed blijkt te zijn. Maar jij kent je lichaam het beste natuurlijk. Dat er stiekem toch maar een mooie testuitslag te zien mag zijn deze week. (Alhoewel febr. beebies heel leuk zijn hoor hihi)
    Logisch toch dat je er nu wat onzeker van wordt. Einde van je cyclus is toch altijd weer spannend. Dat snap ik heel goed hoor.

@Knippy, ik hoop toch echt voor je dat je vannacht wel eens een keer lekker hebt kunnen slapen. Wat een ellende zeg. Het wordt beter, maar ik hoop voor jou heel snel.

@Moor, wat vervelend meid. Ik heb het nog niet zo erg qua emotioneel zijn, wordt voornamelijk chagrijnig.
    Oh en bereid je maar voor. Grey's Anatomie wordt nog heftiger, dus er gaan denk ik nog wel meer tranen komen..
    Vind je het fijn dat je een dag minder gaat werken? Hoe zit dat nu met je bloeddruk? Nog extra nieuws?

Nou meiden, dat was even een korte reactie.

Wij vertrekken over 2 uurtjes naar mijn schoonouders. Mijn schoonvader is vandaag 65 jaar geworden! Zij hebben op dinsdagmiddag altijd de winkel dicht, dus is er gelegenheid tot een bezoekje. Het echte feest is a.s. zaterdag.
    Ben er dus denk ik morgenvroeg pas weer.

Iedereen een fijne dag gewenst.

Dikke kus!

10. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Oh en knippy, heel veel succes meid. Je zal wel in de zenuwen zitten nu. Ik denk aan je

((((((((((((((((((((((((((((((((((((((Knippy))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

11. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Goedemorgen!!

Moor, inderdaad die emoties, daarom stopte ik gister even met bijlezen. Het verhaal van Sweepy raakte me enorm. Ik weet nog als de dag van gister hoe die zorg om je kindje voelde, zo in het ziekenhuis, met al die spanning..... Ik hoop zo enorm voor ze dat beide kindjes het redden, gezond en wel...
    Ik ben tijdens de eerste zwangerschap van een keiharde koele kikker ook verandert in een emotionele dame hoor, pfff....kan echt om alles huilen nu. Het werd alweer wat minder de laatste maanden voor de tweede zwangerschap, maar de hormonen zitten weer op hun piek nu hè;) Ach, je af en toe even lekker laten gaan is niet erg toch?

Daan, mooi hoor, bij mij nu iets van 3,2 maar dan wel een kleine opening van bijna 0,3 geloof ik....pas onder de 2,5 wordt het spannend en onder de 1,5 duidt het op een geboorte dacht ik....dus nee, voorlopig geen enkele zorg bij jou!!!

Gefeliciteerd met je schoonvader, mooie leeftijd 65...gezien het "gesloten" verhaal van de winkel neem ik aan dat hij nog lang niet aan pensioen toe is? haha...

Pupke, ook al zo'n mooie wagen. Wat dat betreft vind ik het wel jammer dat we al zoveel hebben, als ik donderdag de staatsloterij win met een vette prijs ga ik alles nieuw kopen, zoveel leuke nieuwe wagens en meubeltjes enz enz...haha
    Is het gister wat beter gegaan in de kroeg?

Pff, we zijn vroeg op vandaag, voor Mirthe's doen dan, om 8.15 uur al beneden...normaal is dat minstens een uur later... Zo maar even boodschappen doen. Wil nog even de stad in, een nieuwe jeans kopen. Mijn benen beginnen wat voller te worden, ondanks dat de kilo's stagneren. Dus één van mijn twee spijkerbroeken wordt te strak, maar even eentje bij Etam erbij kopen, want die is niet duur en zit erg lekker! Gaan we gelijk even bij mijn oma langs, die woont bij de stad in de buurt, mooi stukkie dacht ik zo. Als ik nou zeker weet dat het droog blijft kan ik heel relaxt op de fiets, nu Jutteman niet meefietst kan ik lekker in mijn eigen slakkentempootje gaan....ff buienradar checken.

Katjak, jij zit nu lekker midden in je 3 vrije dagen hè, genieten hoor!! Hopelijk breekt de zon straks nog even door ;)

Bedacht me vannacht ineens hoe het met Helma en haar "eventuele lover" zou zijn.....

Nou ja, genoeg gekletst, kom vanmiddag wel ff kijken als Mirthe slaapt, doei!

12. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    OOOHHH NEE, nog even:

Lumea, het MAG niet doorzetten hoor, allleen wat spotting!

Knip, meid, op naar een fantastische echo vandaag!!!!

Hopelijk alleen maar goed nieuws vandaag hier hoor....

13. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Hihi nee, hij wil er nog niets van weten. Wil er zelfs bijna niet over praten. In ieder geval gaat hij nog een paar maanden door, maar ben benieuwd wat hij gaat doen als zijn eerste kleinkind geboren is ;)
    Maar ik snap hem wel. Ze wonen in een heel klein dorp waar hij de enige slager in de omgeving is. Dus ze vervullen ook een grote sociale functie natuurlijk. Ik denk dat hij dat nog eerder gaat missen dan de winkel zelf.

14. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

morning lieve meiden!
    jullie zijn toch ook een stel schatten he!!

Daan, ik heb in Amerika al een aantal afleveringen Greys gezien, de crossovers met Private Practice ;) wel heel gaaf!!
    Gefeliciteerd met je schoonvader trouwens. Die van mij is zondag 63 geworden.
    Die dag minder werken vind ik om verschillende redenen wel prettig. Ik kan wat rustiger gaan doen zonder er op in te leveren. En niet onbelangrijk, mijn werkgever krijgt dat terug van het UWV. Ondanks dat we allemaal nog werk hebben hier, is het hier ook rustiger. Dus die extra "inkomsten" vinden zowel de baas als ik erg prettig zeg maar. Als van de zomer het te warm wordt, moest ik maar meteen weer minder gaan werken.
    Jammer dat de situatie dit toelaat maar voor mij wel prettig.
    Bloeddruk is goed momenteel, volgende week een nieuwe 24-uurs meting op een werkdag!

Jutte, shop ze vandaag!! Zitten de Miss Etam broeken goed? Ik heb nu 1 mamalicious en 1 noppies, beiden wel fijn eigenlijk. Veel plezier bij oma.

Knip, veel plezier vandaag he!! Ik wil mooie foto's zien!!!!!

Sylvia, wanneer was jij weer aan de beurt? Toch ook snel??

Kus aan allemaal!!

15. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grave
    Goedemorgen deze morgen!

Call me stupid, maar ik heb denk ik het laatste bericht van Sweepie gemist... kan het niet vinden ook :(. Wil iemand me in de juiste richting wijzen?

@Lumea: weg weg WEG met die spotting! *duim duim*

@Knip: meis, geniet van je eerste echo vandaag! Spannend hè? Op naar een super echo met een prachtig kloppend hartje!

@Moor: Kom hier, dan krijg je een knuffel. Lekker hè die emo? En je bent de enige niet, ik moest huilen om een pan macaroni die ik gemaakt had waar niemand van gegeten had. Van de week nog, ik had gedroomd dat Pupkeman een affaire had gehad met een oude collega en dat zij ook zwanger was. Janken joh! En hij vond me zo gek dat ie om me zat te lachen, terwijl ik echt heel verdrietig was. Laat de tranen er maar lekker uit... mijn motto: maak van je hart geen moordkuil!

@ Desert: Superleuk, dat filmpje! Lijkt wel wat op die van ons haha.

@Jutte: Shop ze! Hebben ze leuke broeken bij miss Etam? Want dan gaat ik ook nog ff loeren binnenkort. Vraag me nu al af wat ik in de zomer aan moet als ik enorm ben en de mussen van het dak vallen.

@Daan: ((((knuf)))) omdat ik je lief vind! En feli met je schoonpapa!

Het is idd al ff geleden dat we een aantal meiden gezien hebben hier... dan zullen ze het blijkbaar druk hebben met andere zaken. Ben ook wel nieuwsgierig naar hoe het met Helma is afgelopen eigenlijk.
    Gisteren echo's zitten vergelijken met mijn schoonzusje. Wel grappig, zoek de verschillen zitten spelen. Pupkeman en zijn zusje zijn voor 1/8 Indonesisch en de kleine van mijn schoonzus heeft echt een Indo-neusje (pindaneusje zeggen wij), nogal plat en breed. Die van ons heeft heel duidelijk nu al een wipneus, net als ik. Ben ik stiekem wel blij mee.

Nu heb ik vannacht weer gedroomd dat het een meiske was, maar droomde ook dat mijn moeder leefde en das ook niet waar. Maar aan de andere kant, misschien stuurt ze me wel een verborgen boodschap... ik heb haar wel gevraagd of ze over onze kleine wil waken.

Ik zal eens gaan doen alsof ik werk hihi.

16. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Goedemorgen dames.

Ik sta hier te typen met de computr op een wat hogere kast zodat die kleine er niet bij kan. Ze is wat huilerig want ze wil ook op de computer, maar dat wil ik niet omdat ze echt op die toetsen ramt. Ze heeft vd buren een nijntje computer te leen gekregen. Vind ze ook heel leuk maar is toch niet het echte werk zeg maar. Daarom reageer ik nu eventjes niet op jullie dingen want ze blijft maar jammeren en kan ik haar ook niet kwalijk nemen aangezien ik al een tijdje bezig ben met foto's vd camera op de computer naar het zp fotoalbum te zetten........................... Onze camera is een beetje kapot aan het gaan (rare strepen op het scherm) maar ik geloof dat je dat nauwelijks op de foto ziet.

Ik heb dus vannochtend getest :confused: :confused: :confused: :D :D :D :) :) :p en het is positief!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben zoooooooooooooooooooooooooooooo blij en het voelt zo onwerkelijk. Voelde deze maand helemaal niets wat op zwangerschap kon duiden. En toen ik zondag die ongikrampen had die uitstraalden naar m'n bovenbenen wist ik zeker dat het die dag er aan zou komen. En gisteren toch ietsiepietsie spotting, ik heb bij mijn meisje een innestelingsbloeding gehad maar dat was een week voor NOD en ook wat meer bloed. Ik ben helemaal ondersteboven van. Heb Lumeaman's voicemail ingesproken want hij is met een klant in bespreking. Dus ik heb hem nog niet eens 'live' gesproken.
    Ok, nu ga ik maar even met onze meid wat doen want die hangt aan m'n benen.
    Vanmiddag werken en als ik even tijd heb reageer ik weer.

17. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grave
    Hebben er meer meiden een bericht gehad van de een of andere pricilla21 die wil dat je op haar dochter stemt.... ROT OP, ik ken je niet eens!
    Sorry, hormonen boos... ik vind dat zo irritant, van die oproepen en al helemaal van mensen die ik niet ken.

18. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grave
    JJOOOOOOEEEEEEEEEPPPPPPIIIIIIIIEEEEEEEEEE!!!!!!!! Lumea, GEFELICITEERD!

Wat gaaf, weer een zwangere erbij! Voor de zomer om is, is de hele RMMC zwanger hoor!

Meid, geniet ervan! Het is je van harte gegund!

19. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

JJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    LUMEA OOK POSITIEF!!!!!

deze emomuts meteen met tranen in haar ogen op het werk... WOOOOOOOOHOOOOOOOOOO ooh wat leuk leuk leuk leuk leuk

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

oh wat vind ik dit leuk!!!!

20. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Morgen meiden! Ik ge me eens lekker de tijd nemen om overal eens fatsoenlijk te reageren. Gisteren aan klusjesronde begonnen, hoewel de eerste ovutest (ooit ;)) nog negatief was, maar we gaan er weer voor he!

@sas: oooohja, de 20 weken-echo! Ik heb het filmpje van jullie stoere kerel gezien en zoooo heerlijk weggesmolten! Die vingertjes en dat voetje... Moooooi! En wat goed dat alles vlotjes verloopt! Het is echt een prachtig kereltje!

@miran: *applaus* Wat een mooi en leuk tekstje heb je geschreven zeg! Mijn vriendin had ook een leuk tekstje op het geboortekaartje van haar dochter. Ik weet de eerste 2 zinnetjes niet meer, maar de laatste 2 waren: "...maar wat ik zeker weet, papa heeft het hardste van ons drie gezweet". ik hoop dat het snel in orde komt met je cyclus hoor en stiekem ook dat je leuk nieuws krijgt bij de gyn en dat de ongi uitblijft!

@Jutte: wat leuk dat Mirthe zo gek is op haar schoentjes!! En wat een leuk zicht moet dat zijn, lekker dansen met de nieuwe schoentjes! Oh en een dagje vrij vandaag! leukleukleuk!

@Moor: oei, hooikoorts... Gezondheid meis, ik hoop dat het snel beter gaat! en ik vind de keuze van de kleuren zeeeeer geslaagd!! Ik wil zelf ook graag groen ;)

@pupke: gelijk heb je joh, dat je van je neus gaat maken! zo laat en dan nog lawaai! en jij denkt dan nog eerst aan de buren voor je aan jezelf denkt... Echt, ik heb bewondering voor je geduld hoor! En kom hier gerust alles van je afmopperen!

*ziet de lijst voorbijkomen....eeeeeh, nog maar met 6 niet zwanger! Spoort haar eitjes aan om een gigantische sprong te maken en zich dan lekker bevrucht in te nestelen over een weekje...*

@lumea: oooh, ik hoop dat ik goed nieuws van je ga lezen seffes, ondanks het beetje spotting, maar dat hoeft nog niets te betekenen he meis!!!

@kwie: ik kan je helaas niet helpen met je pc-probleem, maar Pupke en Knip zijn daar wel handig mee dacht ik... Ik duim nog als een gek voor je hoor!

@knip: maar meid toch, zo'n brakke nachten altijd... Ik hoop dat het snel voorbij is en mss slaap je vannacht vele beter als je de kleine pruts gezien hebt! Mss is het dat ook wel wat je wakker houdt... Ik hoop dat je met een giga smile kan gaan slapen vannacht! Heb je trouwens een angelsound? En heb je al iets gehoord? ;) Dikke zoen!

*ziet dat Jutte ook al zoveel van programmaatjes afweet...waaaw, wij hebben wel een megacool clubje he*

@Daan: ik kan je foto's in je bericht nien zien :( Oeh en ik lees dat je weer naar frummel mag gaan kijken, ben benieuwd!

@zweep: meid, ik heb je berichtje gelezen. Wat een vechtertje is jullie beebje zeg! En ik begrijp jullie dubbel gevoel heel erg goed. heb het zelf niet meegemaakt en God behoede mij hiervoor, maar heb het bij mijn nichtje gezien. Ik hoop dat je beebjes nog heel erg goed groeien en dat de kleinste zijn karaktertje laat zien en al de dokters met verstomming mag slaan! Ik brand een kaarsje voor jullie en ik denk aan jullie hoor. dikke knuf!

@katjak: oh, ook aan de tuin bezig! Wij gaan hier ook neiuwe terrastegels leggen en jeetje ja, het is gigantisch duur. Gelukkig kan mannetje dat zelf doen, zodat we daar al niemand voor moeten betalen. en ik hoop dat jeje bedje en luiertas nog op de kop hebt kunnen tikken!

@sylvia: joepie, toch goed nieuws ivm werk!! Ik duim ervoor! En de echo, weeral spannend, maar het loopt wel goed joh! Heb je nu al beslist welke jurk het gaat worden voor jullie grote dag?

@suuz: hoera, alles goed met de beeb! En een beetje afgevallen... Naja, als jullie kindje het goed doet en jij niet teveel last hebt... Ik zou blij zijn als ik maar 6kg aankom, heb zo het gevoel dat ik echt een ballon ga worden als ik zwanger ben. Hoewel de Ab King Pro zijn effecten wel al laat zien ;) Nog een maandje denk ik en dan is mijn buikje weg! Moet dat trouwens doen voor mijn buikspieren, mits ik met hernia's zit en dan niet zo leuk is als je moet bevallen en geen getrainde buikspiertjes heb. Hoewel, ze zijn gisteren tijdens het klussen ook wel wat getraind ;)

@Daan: Yes, alles ok met frummel! En geen tekenen van een vroeggeboorte, dus dat ziet er geweldig uit! Het begint echt ook voor jou te korten he meid!!

@Sas: howie, bij jou de kans ook met 90% afgenomen, geweldig!! En hij doet het ook helemaaal goed, leuk zo'n nieuws te lezen!

@pupke: wooow, wat een mooie wagen zeg! Ik heb een fotootje gezocht van de onze die we gekregevn hebben van mijn tante die in Amerika woont. Zal hem seffes in mijn album zetten :)

@Daan: geleficiteerd nog met je schoonvader he!

@lumea: WOOOOOOEEEEEEHOOOOOOOOOWWWWWW! Positest!! Oleeej, nog maar 5 niet zwanger!!! Ik krijg er gewoonweg tranen van in m'n ogen!!

Zo, effe dit al posten en dan fotootje van de wagen in m'n album zetten!

*hupt vrolijk in het rond voor Luema.;tieediitiiittiiidieeeeeee*

Deel Deze Pagina