Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa Lumea!!!!!!!!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Joehoe nog een mama voor 2010 bij de rmmc(neem ik aan tenminste ) Super hoor! Enne liesel jij bent de volgende hoor! Die testjes van knip brengen geluk
Ik hoop het Rootje en ik ga stiekem voor mezelf duimen En, weet (of bergijpt) Marissa al dat ze grote zus gaat worden?
Nou we hebben het eigenlijk nog niet echt tegen Marissa gezegd, ik denk dat ze ook nog te klein is om het helemaal te begrijpen. Ze weet wel dat ons buurmeisje een zusje heeft en dat vindt ze heel leuk, maar we wachten nog maar even met het proberen duidelijk te maken. Komt wel als ik een dikkere buik heb Dan kan ze het ook zien namelijk. Ik duim ook heeel erg voor je hoor liesel! We gaan het trouwens wel donderdag aan mijn ouders vertellen, althans we laten het marissa doen. We trekken haar een t-shirt aan met 'ik word grote zus' en dan kijken hoelang het duurt voor ze het zien Vrijdag doen we hetzelfde bij mijn schoonpaps. Daar zijn zwager en schoonzus dan ook omdat dat de eerste keer is dat de verjaardag van mijn schoonmams is na haar overlijden. Foto van de shirts staat in album (algemeen). Heel veel langer kunnen we het toch niet geheim houden met die explosieve buik van mij en het verschrikkelijk misselijk zijn rond het avondeten Over eten gesproken, dat gaan we maar eens doen, heb echt flinke trek
Een lief gedichtje: Een knuffeltje hier en een knuffeltje daar. Op je wang, op je oor, in je nek, in je haar. Nee, wacht nog eens even, ik ben nog niet klaar. Ik vind je zo lief, op je neus ook een paar! Kreeg het van een collega, maar wij zetten geen gedichtje op het geboortekaartje... misschien vind iemand van jullie het leuk om te gebruiken? Ik heb ons "geboortekaartje" al af... Met 2 tags eraan (op de 2e staan al mijn gegevens, wel in mijn album te zien)
Als eerst Lumeaaaaaaaaaaaaa, Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeerd meis!!!!! Nu Muissie en Lieselke en Miran en de rest nog!! You go piiiiiiiiiiink girls!! Pup, wat een lief gedichtje en een geweldige kaart zeg! Moeten in de 3 zwarte vakjes de naam? Of vind ik mezelf te enthousiast nu? Hahahaha Knippppppppppp, meiiissssssssss, hoe was je echo? (weet ik allang, maar kon t niet laten te vragen!) Moor, je had gelijk gister...had Grey's niet moeten kijken..mensen kinderen, wat heb ik gehuild, toen die hoofdarts(die naam even vergeten) kwam zeggen dat er toch organen waren hihi geweldig! xx
Huh pupke, zag net een ander kaartje, die vond ik ook erg leuk hahaha, maar deze is geweldig!!!! Kan je dat zo bestellen dan?? x
Hey Pupke! Zoiets hadden Moorman en ik ook in gedachten voor onze kleine! Wat grappig!! Wat een gave kleur wagen zeg, dat is leuk! Leuke maxicosi ook! Coole ruitjes! Lies, goed klussen hoor, kunnen wij jou er ook bij zetten op de lijst! Jutte, ik heb dus Sweepy ook nog niet bijgelezen... om die reden. Ik ben nog moed aan het verzamelen. Niet dat ik bang ben dat er met mijn kleintje iets is maar puur om het verdriet van een ander. Ik heb de afgelopen week al teveel babyverdriet gehad Knippy, meid hoe gaat het met je? Trek je het nog??
@Rootje: wat een leuke shirts! Vooral die met de vlindertjes vind ik helemaaaaaal geweldig! @creabeapupke: heeee, da's pas een origineel geboortekaartje! Fantastisch gemaakt! @knip: ooooooooh, ben zo benieuwd naar nieuws van je !! @me: net nog ovutestje gedaan en het is al klein beetje duidelijker dan gister Zal int weekend pas knallen denk ik, maar vindet gewoon eens leuk om het een week bij te houden. Ga al blij zijn als ie echt + is, dan weet ik toch al dat ik een eisprong heb! We doen ons best om ook roze te worden deze maand!
Ik kwam ff kijken of Desert al iets gepost had: en ja hoor!! Alles was goed. Fijn joh. En jullie knul ook al een voetje van 3 cm hihihi En wat zag mijn oog vlak daarna; Lumea zwanger!!!! jipppppiiiiieeeee Van harte Lumea! En ik denk aan mezelf hoor, maar ik kan zo moeilijk stil zitten he Pupke wat leuk dat t-shirtje, mag ik vragen hoeveel jij daar ongeveer voor betaald? Ik had zoiets namelijk ook op het oog, maar dan met een standaard plaatje, maar mannetje vond het te duur. Ik ben gisteren geslaagd voor een campingbedje en een luiertas, beiden bij de Aldi. Daarna de babykamer uitgemest (er stonden een heleboel lege dozen die manlief wilde bewaren voor de garantie ofzo, pffff dozen van meer dan een meter breed enzo) en alle kleertjes en spullen die ik al heb uitgezocht en gesorteerd. Ik heb toch best al een hoop. Ga nu de was opvouwen en dan naar een vriendinnetje van me.
Hoi meiden, Eerst even Lumea feliciteren ik hoorde het op sms van sas dus meis Ik ben helemaal blij GEFELICITEERD meis ga je straks veranderen op de lijst en dan ga ik even heel ego doen sorry Alles was goed vanochtend onze kleine groeit precies op schema 9 weken en 6 dagen dus mooier kon niet aangezien mijn vetlaagje iets te veel was konden ze het met een gewone echo wel goed zien maar was het voor ons heel moeilijk dus maar een inwendige echo gedaan en owwwwww wat is hij/zij mooi zeg lekker bewegelijk en lag al goed naar ons te zwaaien knipman was ook helemaal verliefd en kwam steeds dichter bij het scherm met een super glimlach ik ben helemaal blij en opgelucht zeg zal later even de echo plaatsen zit nu op het werk namelijk dan ga ik nu alles even terug lezen en reageren op jullie daarna de lijst toveren en aanpassen
Jeeeeeeeeeeeeeeij alles ok met de kleine knipbeeb!! Lekker zwaaien al naar mama en papa! *wacht vol ongeduld op de echo's straks*
Nee.. het shirtje is het geboortekaartje. Jij hebt denk ik deze gezien: Dit is een schilderij voor de babykamer... in de bovenste komt een babyfoto van Pupkeman, de middelste een babyfoto van mij en de onderste is voor onze kleine. Als de kleine er is bestel ik deze bij herinneringenoplinnen.nl (TIP!) veel goedkoper als bijv. HEMA. Het shirtje en de kaartjes ga ik bestellen bij http://www.sparkofhonour.com/geboortekaartjes/ Het is wel duur idd, heb helaas een dure smaak. En zo heel veel heb ik er denk ik ook niet nodig. Knipje! Wat goed, alles lekker beweeglijk. Volgens mij is zo'n inwendige echo bijna standaard hoor, ik heb ook een spekkie op mijn buik maar mijn beste vriendinnetje niet en die kreeg 'm ook inwendig. Ben wel blij dat dat niet meer hoeft, ben niet zo dol op dat geroer in mijn fluitje . Slaap je al wat beter? Heb gisteren Klaas Vaak wel naar je toe gestuurd hoor.
@ jutte de was is hopelijk weg bij jou nu en helaas is er niks aan te doen hoort er gewoon bij zeggen ze de slapeloosheid dan @ Daan ga ik eens even de foto van de babyfoon kijken en de wagen komen van de week foto's van want dan gaan we hem in elkaar zetten en proberen ow hahha de onderbroek nog ja dat is een boxertje van sappha (de namaak marlies dekker zeggen ze) Ik kocht ze bij een winkeltje in den bosch maar tegen woordig hebben ze ze ook veel bij livera enz dus op naar de livera en ze zitten heerlijk hoor even verder lezen hoe je echo gister is gegaan hopelijk goed @ katja geslaagd voor al je aankopen bij diverse winkels? @ Syl hoe is jou echo gegaan of moet je nog?? @ rootje hahaha ook al gelijk zo misselijk pfff erg he maar goed het is voor een goed doel @ suuz ja had dat bij jou nog onthouden dat jij ook even zo'n piekje had in je relatie en je gevoel hopelijk gaat het bij mij ook weer snel over zou denk een hoop schelen als knipman weer werk heeft nu zit hij maar thuis en das niet bevordelijk super dat bij jou alles goed was hopelijk zijn die darmen snel op zijnplaats zodat je geen last meer heb van die buikpijn @ Lumea thanks voor je knuffel en ik hoop dat ik nu maar de slaapproblemen heb en dat ik er dan later in de zwangerschapgeen last meer van heb @ Daan alles toch goed lekker hoor laat frummel maar lekker doorgroeien @ sas die van jou is nu al eigenwijs niet met zijn hoofd in beeld willen hahah super dat alles goed was maar had ik je al gemeld he @ pupke neee wat naar zeg dat jij ook zo slecht slaapt en van die nachtmerries hebt sterkte ermee mooie wagen en maxicose meis @ loel thanks voor het slaappoeder heeft niet ecxht geholpen vannacht maar we proberen het vannavond gewoon weer en jou frummel blijft gewoon nog lekker even een aantal weekjes zitten hoor even posten tussen door want pc doet raar voordat ik zo alles kwijt ben
@ Moor: Ik had gisteren precies hetzelfde. Het was afgelopen en ik begin toch te janken. Heb gewoon mijn moeder moeten bellen, want ik kon niet meer stoppen. Nu is het bij mij ook de spanning, maar de hormonen spelen toch ook wel een grote rol denk ik . @ Daan: wordt het nog erger, dat word opnemen en na de bevalling kijken dan . O ja....gefeliciteerd met je schoonvader. @ Pupke: ik ben zelf half indisch en Lotte had ook een lekker plat neusje. Deze kleine heeft de neus van papa, dat vind ik weer jammer @ Lumea: WAT...................YAHOOOOOOOOOOOOOOOO, GEFELICITEERD!!! * zet de muziek aan en begint aan de polonaise* @ Knippy: fijn dat alles goed is @ Pupke: Leuke spullen hoor en moest wel lachen om...geroer in m`n fluitje. Ik krijg bij elke controle een inwendige en uitwendige echo en als klap op de vuurpijl een spuit in m`n kont daar wen je wel aan hoor. * strooit echt een kuub slaappoeder over knippy heen, nu moet het wel lukken!!!! *
Papa Kruimel heeft minder trekken van het Indonesische als zijn zusje, hij heeft wel van die mooie amandelvormige ogen en die hoop ik dan weer terug te zien bij onze kruimel. Wel heel leuk dat je die dingen op de echo al allemaal kunt zien. Je zou haast een soort van wensenlijstje in willen dienen, zo van: papa's ogen mama's neus papa's lippen mama's krullen in papa's kleur Enne.... ben niet jaloers op je maar zou het er net zo goed allemaal voor over hebben.
Hi meiden! De echo was helemaal goed!!! Ben zelfs weer 2 dagen verder dag gedacht (zo ff banner aanpassen) en ben nu op 30 november uitgerekend. Ik had een extra lange echo, want een assisitente werd ingewerkt.... ofwel, mijn echo duurde wel 15 minuten (als het niet langer was). Pffff, nu ben ik dus ECHT zwanger... Vanmiddag hebben we de intake van de VK @Lumea: WAT?? Een positieve test? YES!! YES!! Gefeliciteerd! Helemaal super! @Moor: ik heb ook zitten grienen bij Grey's Anotomy (en bij de huldiging van AZ...??!?!?!) Ik ga nu ff op zoek naar de update van Sweepy..
Joehoeeeee, sylvia, da's goed nieuws! Het kan niet op vandaag! Ik ben het alvast aan het vieren met een tasje koffie en een stukje melkchocolade. (wat ik noooooooit eet, maar had er nu ineens zin in ;)
Lumea, hier sluit ik mij even geheel bij aan!!!! *stapt de polonaise van Loel in * Wauw, zie je wel! Misschien ben je wel minder lang zwanger, maar wel veel hormonen dat je nu vroeg positief test!?!?! Dat dit toch innestelingsbloed is, wat een paar dagen nodig had werkelijk los te komen zeg maar??? Gefeliciteerd meid, wauwie!! En dan nog even doorjuichen, KNIPPY, JEEEEEHHH alles goed dus!!! mooi zo!! Enne, die inwendige echo heeft niets met je spekkie te maken hoor...met deze termijn doen veel vk's en gyn's gewoon inwendige echo's omdat er dan zoveel meer en beter te zien is! Ik zie het verschil erg goed, nu ik enkele inwendige echo's had om de cervix te meten en vervolgens een gewone groeiecho, zo'n verschil, je ziet alles veel dichterbij zeg maar! @ Lieselke, dat wordt klusserdeklus!!! Het is bij jouw geen koninginnedag, dus: maak je eigen koning of koninginnetje maar @ Moor, eigenlijk is dat het enige "nadeel" van zwpagina: je wordt veel meer geconfronteerd met dit soort emotionele verhalen. Maar goed, ik probeer positief te denken dat ik graag gesteund zou willen worden in zo'n situatie en dus ook wil kunnen steunen... lastig hè.. @ Pup, leuk geboortekaartje!!!! Super origineel ook, zo'n shirtje! Ik zal de mijne zo even op Hyves zetten, ivm de bekende meelezers hier @ De vragenden over de Etambroek... Nou, ik had dus een tijd geleden bij een grote Etam in Utrecht een heerlijke jeans gekocht. Nu in Amersfoort.....................................................helemaal niets!!! balen zeg, alleen maar stomme spijkerbroeken of vanaf maat 46..... Maar, ben even de Prenatal ingedoken en een mooie mamalicious gekocht! Ook even bij de Hema het jurkje uit de folder (15 euro, blauw met aqua en limegroene strepen) gehaald, ik heb nu veel van die Hemajurkjes aan, zijn best goedkoop dus als het straks niet meer terug in vorm komt, jammer dan.....maar het staat prima, helemaal niet als "ik die geen positiemode wil kopen", sterker nog, mijn collega's vragen steeds waar die leuke positiejurkjes toch vandaan komen, hahaha... @ Loel, whaha, geroer in mijn fluitje, maar inderdaad, die volgorde: inwendig, uitwendig en een prik.....het wordt routine hè...en het mag nog WEKEN lang duren!!! @ Syl, JJJAAAA, zie je wel, wat ik al zei vanmorgen: vandaag alleen maar goed nieuws!!!! Fijn meid, een hoop onzekerheid minder denk ik, of niet!?!?! Enjoy today, met een big smile op je gezicht, haha Zo, nee, Knip, die was moet nog steeds worden opgevouwen en dat ga ik NU doen! Dus doei!