Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    NOD:

* Miranda, 28 jaar, 3 mei , 8e ronde voor 2e kindje
    * Beebie, 26 jaar, 12 mei , 20e ronde voor 1e kindje
    * Lieselke, 25 jaar, 17 mei , 10e ronde voor 1e kindje
    * Springmuis, 21 jaar, 20 mei , 31e ronde voor 1e kindje
    * KwiePark, 27 jaar, 26 mei , 14e ronde voor 1e kindje

Zwanger:
    * Loel, 29 jaar, zwanger in ronde 1 van 2e kindje uitgerekend 16 juli van een zoon
    * Daffie1977, 32 jaar, zwanger in ronde 1 van 3e kindje uitgerekend 16 juli van een zoon
    * Meilan, 26 jaar, zwanger in ronde 1 van 1e kindje uitgerekend 25 juli van een dochter
    * Daan78, 30 jaar, zwanger in ronde 7 van 1e kindje uitgerekend 2 augustus geslacht geheim
    * Sweepy, 27 jaar, zwanger in ronde 2 van 1e kindje (tweeling) uitgerekend 9 augustus geslacht geheim
    * Inkerbell, 28 jaar, zwanger in ronde 3 van 1e kindje uitgerekend 14 augustus geslacht geheim
    * Jutte, 31 jaar, zwanger in ronde 4 van 2e kindje, uitgerekend 21 augustus geslacht geheim
    * Pupke, 29 jaar, zwanger in ronde 4 van 1e kindje uitgerekend 3 september geslacht geheim
    * Katjak79, 29 jaar, zwanger in ronde 15 van 1e kindje uitgerekend 13 september van een dochter
    * xxsuuzxx, 28 jaar, zwanger in ronde 8 van 2e kindje uitgerekend 15 september
    * Joyce, 24 jaar, zwanger in ronde 4 van 2e kindje uitgerekend 15 september
    * Desert, 33 jaar, zwanger in ronde 3 van 1e kindje uitgerekend 16 september van een zoon
    * Moor, 28 jaar, zwanger in ronde 7 van 1e kindje uitgerekend 3 november
    * Knippy, 25 jaar , zwanger in ronde 8 van 1e kindje uitgerekend 25 november
    * SylviaM, 32 jaar,zwanger in ronde 12 van 1e kindje uitgerekend 30 november
    * Lente1973, 35 jaar, zwanger in ronde 6 van 3e kindje uitgerekend 6 december
    * Rootje, 30 jaar, zwanger in ronde 12 van 2e kindje uitgerekend 3 januari
    * Lumea, 32 jaar, zwanger in ronde 3 na mk van 2e kindje uitgerekend ? januari

Vlindertje:
    * SylviaM heeft in ronde 8 bij 9.5 weken zwangerschap een vlindertje gekregen en in ronde 11 bij 5 weken en 1 dag
    * Loel heeft op 6 juni een vlinderdochtertje Lotte gekregen bij een zwangerschap van bijna 29 weken
    * Moor heeft in ronde 2 bij 7 weken zwangerschap een vlindertje gekregen
    * Niena heeft in ronde 1,ronde 2 en ronde 3 telkens vlindertjes gekregen
    * Joyce84 heeft een vlindertje gekregen voordat ze zoontje kreeg en een vlindertje gekregen in ronde 1 voor 2e kindje
    * Bonsai heeft in ronde 2 een vlindertje gekregen
    * Lumea heeft in ronde 1 bij 11 weken een vlindertje gekregen
    * Klasien heeft in ronde 1 een vlindertje gekregen

Artsbezoekjes:
    * Daan 1 mei controle verloskundige
    * Moor 4 mei controle Verloskundige
    * Moor 4 mei bloedrukmeting
    * Suuz 6 mei 20 weken echo
    * Daan 6 mei cervixmeting om 11.00 uur
    * kwie 6 mei Uitslagen onderzoeken
    * Miranda 6 mei afspraak gyne
    * Muisman 6 mei Bloedprikken
    * Sylvia 7 mei afspraak gyne
    * Jutte 14 mei echo + controle gyne
    * Moor 22 mei pretecho
    * Suuz 25 mei controle verloskundige
    * sas 26 mei gyne om 9.30 uur
    * Moor 17 juni 20 weken echo/prenetale screening
    * Knippy 17 juni controle verloskundige 8.30 uur

Pendels:
    * Daan78: Zuurtje zegt november een jongen
    * knippy:1x maart jongen 2x meisje
    * Rootje79:Juni 1x Meisje , December 1x Jongen
    * Desert: Knippy zegt januari een meisje
    * Miranda:1x april jongen,1x mei meisje,1x september jongen,februari 2011 meisje
    * Joyce: Justfem zegt zwanger in december van een jongen (pos test in januari) , caruli januari zwanger van een meisje
    * Bonsai: knippy zegt April 2009 meisje

Maansteen:
    * Knippy 7e ronde met 1e x maansteen 2e ronde met maansteen raak
    * Moor 7e ronde met 1e x maansteen 1e ronde met maansteen gelijk raak
    * lieselke 7e ronde met 1e x maansteen
    * Rootje 10e ronde met 1e x maansteen

Verjaardagen:
    # Niena 20 mei wordt 29
    # joyce 1 juni wordt 25
    # Lumea 5 juni wordt 33
    # klasien 15 juni wordt 31
    # Lois van Suuz 16 juni wordt 2
    # Klasien Zoon 22 juni wordt 8
    # Loel 16 juli wordt 30
    # kwiepark 18 juli wordt 28
    # katja 28 juli wordt 30
    # Desert 3 augustus wordt 34
    # Mano van Joyce 17 augustus wordt 2
    # Sylvia 19 augustus wordt 33
    # Moor 26 augustus wordt 29
    # Meilan 1 september wordt 27
    # Marissa van Rootje 11 september wordt 2
    # Inkerbell 6 oktober wordt 29
    # Jutte 1 november wordt 32
    # Miranda 8 november wordt 29
    # Suuz 22 december wordt 29
    # MirandaMan 24 december wordt 35
    # klasienMan 14 januari wordt 27
    # Daffie 29 januari wordt 33
    # Rootje 30 januari wordt 31
    # Alyssa van Miranda 24 maart wordt 2
    # Lieselke 27 maart wordt 26
    # mirthe van Jutte 8 april wordt 3
    # Helma 9 april wordt 31
    # knippy 24 april wordt 26

Bijzonderheden:
    * Beebie: eventueel mei 2009 naar de gyn
    * Miranda: heeft PCO
    * Niena : aan de pil tot we er samen klaar voor zijn
    * Hanneke : krijgt een kijkoperatie en daarna misschien starten met IVF
    * klasien : Voorlopig even rustig aan doen
    * Helma : gaat weer aan de pil

*Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://i17.photobucket.com/albums/b94/Pupke1979/RozeMM_Banner.jpg[/img]

2. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Moggel allen, tis nu 9.03 uur, ben benieuwd hoe lang ik er over ga doen om te reageren.
    Komtieeeeeeeeeeeeee........................:

Allereerst natuurlijk van harte proficiat aan Lumea: Gefeliciteerd meid. Wat een geweldig nieuws zo op de vroege ochtend (tja, ik had dus niet meer bijgelezen gisteren hihi, was helemaal afgedraaid).
    Ik start bij deze de polonaise nog maar weer op. Of waren jullie nog bezig........*toeters en bellen smilie*

@Moor, goed geregeld dus zo'n dag minder werken. Gelukkig maar dat je baas er niet moeilijk over doet. Waarom ook, maar toch...lees ook wel eens heel andere verhalen.
    Volgende week dus weer een nieuwe 24-uurs meting. Het zal mij benieuwen.
    Kusje terug! *smak*

@Pup, waarom had niemand van je macaroni gegeten dan? De hufters [-X :D
    Trouwens, wedden dat jouw moeder een dot van een kindje voor jullie heeft uitgezocht.
    En ze zal zeker over jullie kleine spruit waken hoor. Daar ben ik van overtuigd en ze zit vast heerlijk mee te genieten.

Ik vind je ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lief, ga nog extra mijn moed verzamelen om je te bellen. Ik wil je ziehien!!!

Oh ja, ik kreeg trouwens een spam pb van ene Yootje, ben ik ook niet van gediend. Ik ga er melding van maken. Daar is het grote stemtopic toch voor.

@Liesel, mens ik heb zo onderhand het idee dat jullie non stop aan het klussen zijn (niet lelijk bedoeld hoor) Nu alweer in je volgende klusronde. Aan de andere kant, wij moesten de laatste 2 rondes ook snel weer beginnen ivm redelijk korte cyclus en lange menstruatie. En je wilt niks missen natuurlijk. Ik hoop echt dat je snel mag aansluiten hoor.

Mooie wagen trouwens. Lijkt wel een beetje op die van ons.

En ja, het begint op te schieten he. Bijna 27 weken alweer.. :confused:

@Rootje, ik vind dat altijd van die leuke acties joh. Broertje of zusje het laten vertellen dmv het shirtje. Heb nu al voorpret, kan me dus voorstellen hoe dat voor jullie moet zijn hihi. Have fun!!

@Pup, ik vind dat zulke leuke geboorte'kaartjes'. Helaas niet voor ons budget bestemd, maar als ik het geld had, had ik dat gedaan. Ik vind het ook zo bij je passen. Helemaal top.

@Katja, wat goed dat je zo lekker geslaagd bent. Ik moet ook maar even naar de aldi. Ben ook nog steeds op zoek naar een luiertas, maar heb de geschikte nog niet gevonden.
    Echo foto's zijn kjuuuuuuuuuuuuuuuwt, kan je buikfoto's helaas niet zien.

@Knippy, gefeliciteerd met je goede echo meid. Hoe bijzonder. Hier heeft ze destijds ook een uitwendige en inwendige echo gemaakt. Idd om dezelfde reden. Zodat wij het beter konden zien.
    *Note to knipbeep: goed groeien en lekker blijven zitten.

Oh en bedankt voor de tip over de onderbroeken. Ik zie het namelijk niet zitten om die mega grote zwangerschapsonderbroeken te dragen, dus ik zoek een lekkere boxer.

Oh en nog wat, die babyfoon is echt een goeie koop hoor. Alecto is niet echt een bekend merk, maar op babyfoon gebied eigenlijk wel de beste.

@Loel, ik kan ze wel voor je branden meis. Ik heb hier van seizoen 5 de afleveringen tot nu toe zeg maar. Dat zijn er ongeveer 20 vanaf 2 afleveringen geleden. Snappie dat nog?
    Ik moet nu ook elke keer weer een week wachten, want de afleveringen worden in Amerika op dinsdag uitgezonden geloof ik, dus Rolf die download ze op de woensdag. Ik ben dus lekker bij.

@Syl, wat heerlijk meid. Alles goed..op naar de 12 wk en zo verder. Ik ben heel blij voor je.

@Jutte, wat leuk dat jij over die hema jurkjes begint. Ik heb bij de zwangerschapsmode bij de hema 2 jurkjes gezien. Zo'n zwarte en een grijze met dingetjes. Zat steeds te twijfelen of ik die zou halen. Dat groene/blauwe jurkje had ik ook in de folder zien staan. Misschien dan toch maar eens kopen ipv kijken. Draag jij daar dan ook nog iets onder van een legging of zo? Of heb je toevallig die leggings van de hema (positiemode). Hoor het graag. Of van iemand anders. Oh en vallen ze groot of klein (jurkjes/leggings)?

@Nien, leuk om weer even wat van je te lezen. Hoop dat dit de laatste keer was dat je de always moest inslaan.
    Jammer van je collega dat ze het nu pas vertelde. Snap best dat het moeilijk is, maar om nou zo lang te wachten...tja.

@Suuz, je betaald er toch voor? En flink ook waarschijnlijk.Dan moet het ook goed gebeuren. Dacht zeker dat hij zich er met een jantje van lijen (of hoe je dat ook schrijft) vanaf kon maken. Haha, heeft hij wel de verkeerde getroffen zo te lezen.

@Joyce, gefeliciteerd met jullie meid. Fijn dat alles goed is. Wat vindt mano er van?

@Sas, gewoon lekker die salami dooreten meid. Dat kan geen kwaad!

((((((((((((((((((((((((((((((((Miran)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

@Moor, lekker joh 5 dagen vrij. geniet er van. Het weer wordt ook weer iets beter schijnt.

@Kwie, gadverdamme meid. Ben benieuwd wat jullie volgende week te horen krijgen. Dat lijkt me ook spannend hoor. *knuffel to joe*

@Springmuis. He moppie, leuk even een reactie vanaf je schoonouders.
    Voor jullie dus ook nog steeds spannend wb bloedonderzoeken e.d. Geen gek idee om een (soort van) second opinion te doen. Zeker als je er zelf niet op gerust bent.
    Hoe is het nu met jullie beiden? Kunnen jullie ook nog een beetje genieten van elkaar of drukt het toch wel een grote stempel?
    Snap dat je waarschijnlijk niet meer kan reageren, maar misschien kan je nog wel even meelezen dat je gemist wordt hier en ik wens jullie alle succes van de wereld toe.
    Dikke kus van Daantje.

Meissies, bedankt voor de felicitaties. Het was een vermoeidende maar gezellige dag. Niet veel visite, dat komt zaterdag, maar wel leuk. Hij is zelfs nog voor Radio Noord geweest. 2 vriendinnen hadden dat stiekem geregeld. Kon hij gelijk reclame maken voor zijn lekkere worst :oops: :oops: :oops:
    Maar dat autorijden. Poe, tis 2 uur heen en 2 uur terug. OP de heenweg ging het nog wel, maar terug was wel andere koek. Dat is echt te lang hoor.

Ik had mijn moeder nog even aan de telefoon gister. Mijn broer moest naar de kaakchirurg vanwege een onsteking onder een kies. Dus kies moest eruit en dan kon de onsteking ook weg.
    Maar mijn broer (hij is verst. gehandicapt) raakte in paniek en is halverwege de procedure weggelopen. Ik doe het niet meer had ie gezegd hihi. Dus nu zit hij nog met een stuk kies en 1 wortelpunt in zijn mond. De kaakchirurg hoopt dat nu de druk er af is, de vuiligheid in ieder geval wegkan en evt de restanten er uit gedrukt worden. Hij moet maandag weer terugkomen en dan gaat hij alleen kijken en mocht er nog wat gedaan worden gebeurt het onder algehele narcose.
    Oh ik had toch zo met hem te doen. Ik ben zelf namelijk ook als ze dood voor tandartsen na zo'n soortgelijk scenario 13 jaar geleden. Broer vroeg nog wat ze gingen doen, maar ik heb hem maar niet verteld wat. Gelukkig maar, anders was hij nooit gegaan.
    Ga vanmiddag even bij hem op bezoek. Ze vieren daar vandaag ook nog eens koninginnedag vandaag, omdat ze bang zijn dat er morgen niemand zou komen (is ook in Apeldoorn namelijk) en hij mocht vandaag gratis naar de kermis in de stad. Ben benieuwd of hij dat aankan vandaag.

Heb ik verder nog nieuws? volgens mij niet.

Ik wacht eerst maar weer eens af wat er hier geschreven wordt.

Toedels!!!

3. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    OMG wat een epistel................. :confused: :confused: :confused:

Sowwy.

Wilde trouwens nog wat vragen, schiet me ineens te binnen. Wie is er volgende week vrijdagmiddag in de buurt van Culemborg rond een uurtje of 4?
    Manlief heeft namelijk afscheidsborrel op zijn werk, maar daar hoef ik niet bij te zijn natuurlijk.
    Dacht misschien even beppen onder het genot van een (alcoholvrije )versnapering.

4. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave
    :) :) =D> :evil: hilarisch! idd, don't fuck with a pregnant lady! Dat probeer ik nu ook steeds uit te leggen aan mensen die me irriteren hihi.

@Joyce: wat super dat je echo goed was! En verrast door een meiske, dat zal wel ff omschakelen zijn. Maar wel hartstikke leuk!

@knippy: mooie echo, zo lief dat kleine friemeltje. En onvoorstelbaar dat het zo hard groeit! Nu is het nog een kleine E.T. en over 10 weken is het al een minimensje met alles erop en eraan.

@Katjak: ik heb ff naar die website gekeken en daar kun je niet je eigen ontwerp aanleveren helaas. Ik laat alleen de shirtjes via de website drukken, de kaartjes voor eraan gaan naar een bevriende drukker. Dat scheelt weer een hoop geld. En ik ga ze zelf verzenden, niet in een doosje want dat vind ik echt belachelijk duur. Ik zat te denken aan van die bubbeltjes enveloppen waar ook cd's enzo mee verstuurd worden. Mooie adressticker erop en gaan met die banaan!

@Niena: ik moet echt wennen aan je nieuwe forumnaam, pas toen ik de foto's van je kindje zag bedacht ik me dat ik je kende als Nadinneke hihi. Wat jammer dat je collega zich zo bezwaard voelde en niets verteld heeft over haar zwangerschap. Dat kwetst, maar ze deed het niet uit kwade bedoelingen.

@foto's: dat is echt een verbeterpuntje ja, heel vervelend dat je eerst naar iemands profiel moet om de foto's te zien.

@Miran: (((((knuffel))))))

@Lumea: ik had in het begin ook best veel bruinverlies... volgen de vk was het de grote schoonmaak van kruimel, even de baarmoeder uitmesten (beebje was zijn/haar kamer aan het opruimen hihi). Ik snap je bezorgdheid, dat kon niemand bij mij wegnemen. Het is wel over nu, maar heb wel meer afscheiding als vroeger.

@knip: ikke moet werken morgen :( in mijn oranje t-shirt met dikke buik terras lopen. Gelukkig hebben wij maar 4 tafels haha!

@Muis: hallo! *zwaait* gezellig dat we even iets van je horen, ik hoop dat je snel weer online kunt!

@Daan: haha, ik ben ook best een schijterd, durf ook niet te bellen. Heb je alweer een mobje? Dan kunnen we rustig aan beginnen met sms-en (hihi, het lijkt wel een blind date).

Gelukkig is mijn humeur 100% beter als gisteren, ik had echt zo'n vreselijke hormonen op mijn heupen dag. Pupkeman noemde me moppersmurf :x . Ik had ook helemaal geen geduld met mensen die mijn geduld op de proef stelden, helaas heb ik maar liefst 2 HELE domme collega's die dat toch iedere keer weer doen. Die moeten ook maar in het domme vragen topic gaan wonen.

Ik wilde iets vragen, maar ben het weer kwijt nu. Ik kom er wel weer op.

5. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grave
    Ik ga ff aan de lijst sleutelen (sorry knip), vind het irritant dat dingen nu niet meer op 1 regel passen namelijk. Je kunt je maar ergens aan ergeren...

6. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grave

NOD:

Zwanger:
    * Loel, 29 jaar, ronde 1: 2e kindje B-date 16 juli ?
    * Daffie1977, 32 jaar, ronde 1: 3e kindje B-date 16 juli ?
    * Meilan, 26 jaar, ronde 1: 1e kindje B-date 25 juli ?
    * Daan78, 30 jaar, ronde 7: 1e kindje B-date 2 aug. geslacht ?
    * Sweepy, 27 jaar, ronde 2: 1e kindjes (tweeling) B-date 9 aug. geslacht ?
    * Inkerbell, 28 jaar, ronde 3: 1e kindje B-date 14 aug. geslacht ?
    * Jutte, 31 jaar, ronde 4: 2e kindje, B-date 21 aug. geslacht ?
    * Pupke, 29 jaar, ronde 4: 1e kindje B-date 3 sept. geslacht ?
    * Katjak79, 29 jaar, ronde 15: 1e kindje B-date 13 sept. ?
    * xxsuuzxx, 28 jaar, ronde 8: 2e kindje B-date 15 sept.
    * Joyce, 24 jaar, ronde 4: 2e kindje B-date 15 sept.
    * Desert, 33 jaar,ronde 3: 1e kindje B-date 16 sept.?
    * Moor, 28 jaar, ronde 7: 1e kindje B-date 3 nov.
    * Knippy, 25 jaar , ronde 8: 1e kindje B-date 25 nov.
    * SylviaM, 32 jaar,ronde 12: 1e kindje B-date 30 nov.
    * Lente1973, 35 jaar, ronde 6: 3e kindje B-date 6 dec.
    * Rootje, 30 jaar, ronde 12: 2e kindje B-date 3 jan.
    * Lumea, 32 jaar, ronde 3 na mk: 2e kindje B-date ? jan.

Vlindertjes:
    * SylviaM, ronde 8 bij 9.5 weken en ronde 11 bij 5 weken en 1 dag een {)Ï(}
    * Loel, 6 juni een {)Ï(}dochtertje Lotte gekregen bij bijna 29 weken
    * Moor, ronde 2 bij 7 weken {)Ï(}
    * Niena kreeg in ronde 1, ronde 2 en ronde 3 telkens {)Ï(}
    * Joyce84 kreeg een {)Ï(} voordat ze zoontje kreeg en in ronde 1: 2e kindje
    * Bonsai, ronde 2 een {)Ï(}
    * Lumea, in ronde 1 bij 11 weken een {)Ï(}
    * Klasien, in ronde 1 een {)Ï(}

Artsbezoekjes:
    * Moor 22 mei pretecho
    * Pupke 27 mei controle verloskundige

Pendels:
    * Miranda:1x april jongen,1x mei meisje,1x september jongen,februari 2011 meisje
    * Joyce: Justfem zegt zwanger in december van een jongen (pos test in januari) , caruli januari zwanger van een meisje
    * Pupke: knippy en Rootje pendelden allebei een ?

Maansteen:

Verjaardagen:
    # Niena 20 mei wordt 29
    # joyce 1 juni wordt 25
    # Lumea 5 juni wordt 33
    # Loel 16 juli wordt 30
    # katja 28 juli wordt 30
    # Pupke 8 november wordt 30
    # Helma 9 april wordt 31

Bijzonderheden:

[ img]http://i17.photobucket.com/albums/b94/Pupke1979/RozeMM_Banner.jpg[/img][/quote]

7. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    Hey dames!!!

Na een geweldig lang weekend in Londen met de meiden, ben ik nu thuisgeschreven door de HA. :( Ik ben echt niet goed in het nemen van platte rust, maar nu doe ik dus wel mijn best, hoor.

Hoe gaat het hier met iedereen?

@ Lumea: VAN HARTE!!!!!! Echt geweldig.

Ik heb vanalles gelezen, maar weet het ondertussen al niet meer :oops:

Even ego:
    De box staat in de woonkamer!!! Helemaal bekleed :D Ik zal een foto nemen en die in mijn album zetten.
    Ook onze Quinny werd maandag geleverd. Die gaat het mannetje vanavond ineensteken.
    Ik heb alles in huis voor de bedankjes, dus daar begin ik één van de ook aan.
    De drukproef van het geboortekaartje vinden we maar niets :( Paniek, paniek, paniek!! Het gaat niet om het drukwerk zelf, maar om het ontwerp. Gelukkig ben ik nu een hele week thuis zodat ik een nieuw ontwerp kan maken.

Dat is het zowat.
    Geniet van het prachtige weer!!!

8. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Mogge!

Op de lijst mag mijn nieuwe afspraak van de VK er ook op: 2 juni
    Ik had trouwens gisteren een bloeddruk van 115/68, dat is toch goed? Wij komen in aanmerking voor een medische echo met 20 weken ivm een open ruggetje bij de volle nicht van vriendlief. Heeft een van jullie ook een medische 20 weken echo gehad? Is dat echt verschillend van een "normale" 20 weken echo?
    Wij gaan ook een combinatietest doen (moet daar zo ff voor bellen).

@Pupke: ooh wat fijn dat je de lijst aanpast zodat het op 1 regel past!

9. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    @Syl, ik dacht dat een 20 weken echo altijd een medische echo was en dus ook altijd vergoed door het ziekenfonds. Geen idee, daar vraag je me wat.
    Mijn bloeddruk is eigenlijk constant 130/65. Dus geen zorgen. Weet je wat je normaal voor bloeddruk hebt? Bij mij was dat altijd 130/80.

@Meilan, waarom moet jij verplicht rusten dan?
    Rot van je proefdruk, maar daarvoor zijn de proefdrukken he. Kan je er nog aan sleutelen. Sterkte met je week rust.

10. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grave

NOD:

Zwanger:
    * Loel, 29 jaar, ronde 1: 2e kindje B-date 16 juli ?
    * Daffie1977, 32 jaar, ronde 1: 3e kindje B-date 16 juli ?
    * Meilan, 26 jaar, ronde 1: 1e kindje B-date 25 juli ?
    * Daan78, 30 jaar, ronde 7: 1e kindje B-date 2 aug. geslacht ?
    * Sweepy, 27 jaar, ronde 2: 1e kindjes (tweeling) B-date 9 aug. geslacht ?
    * Inkerbell, 28 jaar, ronde 3: 1e kindje B-date 14 aug. geslacht ?
    * Jutte, 31 jaar, ronde 4: 2e kindje, B-date 21 aug. geslacht ?
    * Pupke, 29 jaar, ronde 4: 1e kindje B-date 3 sept. geslacht ?
    * Katjak79, 29 jaar, ronde 15: 1e kindje B-date 13 sept. ?
    * xxsuuzxx, 28 jaar, ronde 8: 2e kindje B-date 15 sept.
    * Joyce, 24 jaar, ronde 4: 2e kindje B-date 15 sept.
    * Desert, 33 jaar,ronde 3: 1e kindje B-date 16 sept.?
    * Moor, 28 jaar, ronde 7: 1e kindje B-date 3 nov.
    * Knippy, 25 jaar , ronde 8: 1e kindje B-date 25 nov.
    * SylviaM, 32 jaar,ronde 12: 1e kindje B-date 30 nov.
    * Lente1973, 35 jaar, ronde 6: 3e kindje B-date 6 dec.
    * Rootje, 30 jaar, ronde 12: 2e kindje B-date 3 jan.
    * Lumea, 32 jaar, ronde 3 na mk: 2e kindje B-date ? jan.

Vlindertjes:

Artsbezoekjes:
    * Moor 22 mei pretecho
    * Sylvia 2 juni controle verloskundige

Pendels:
    * Pupke: knippy en Rootje pendelden allebei een ?

Maansteen:

Verjaardagen:
    # Niena 20 mei wordt 29
    # joyce 1 juni wordt 25
    # Lumea 5 juni wordt 33
    # Loel 16 juli wordt 30
    # katja 28 juli wordt 30
    # Pupke 8 november wordt 30
    # Helma 9 april wordt 31

Bijzonderheden:

[ img]http://i17.photobucket.com/albums/b94/Pupke1979/RozeMM_Banner.jpg[/img][/quote]

11. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grave
    Ziezo, bijna alles op 1 regel...

Het is tegenwoordig wel een hele lange lap zeg, pfoe!

12. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @pupke: ziet er goed uit!
    Willen de zwangere maansteen gebruikers op de maansteenlijst blijven staan?

13. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    Zo, ik heb enkele foto's in mijn album gezet: de box, onze wagen, laatste echo en laatste buikfoto (tijd om er zo nog eentje te maken).

@ Daan: Moet verplicht rusten, omdat ik daar niet zo goed in ben :oops: Heb eigenlijk nog niet veel rust gehad sinds ik zwanger ben: full time werken, altijd bezig, ... Nu moet het echt wel. Ik hield het niet meer van de pijn: rug, harde buiken, ... En ik zou graag willen dat ons meisje nog even blijft zitten.

14. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grave
    Thanks!

Ik moet eerlijk gezegd bekennen dat ik ook wel vind dat er een hoop info op staat... ik lees bij lange na de helft niet :oops: .
    Misschien kunnen er wat dingen af? Ik weet niet hoe gevoelig het ligt, ik kan niet meepraten over vlindertjes... of maansteen. En de verjaardagen kunnen eventueel ook op hyves.

15. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Haaai meiden!!

Syl, de 20 weken is altijd een medische echo, ze gaan dan plakje voor plakje het kindje bekijken,zoals de echoscopiste tegen mij zei, dus ik zei nog, ooh een soort babyct scan hihihi en hij word altijd volledig vergoed! Ooh en je bloeddruk is prima hoor!! Bij mij was ie laatst 130/65 en vonden ze ook goed, ging om de onderdruk zeiden ze!

Combinatie test daarintegen moet wel op aanvraag!

Daan, ik vind jou broer toch maar een held! Zo weglopen bij de tandarts! Wist niet dat je broer verstandelijk gehandicapt was..de mijne is dat ook, tenminste..laag iq en een achterstand heeft ie. Ik ga er vanuit dat jou broer het helemaal geweldig vind op de kermis!

Pup, leuk gedaan die lijst en die vlindertjes, mooi gedaan..Van mij mogen de verjaardagen er wel af..en op hyves gezet worden, eigenlijk kijk ik alleen maar naar wie wanneer een doktersafspraak heeft en de uitgerekende data...misschien kan je alleen ipv B-date(want dat is natuurlijk nog lang niet zo) D-date zetten hihihihihi

xxx

16. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    @Sas, ik wist het van jou eigenlijk ook niet. Hoe oud is jouw broer? De mijne is 34. En woont hij ook in een woongroep of i.d.

Hij vind kermissen geweldig. Ik denk net zoiets als ik vroeger, toen ik 2 gulden of zo kreeg en ik al een week van te voren zenuwachtig was en ging bedenken wat ik daarvoor ging doen. Zo zal het voor hem nog wel zijn denk ik. Ik hoop dat hij zich goed genoeg voelt vandaag.

@Meilan, ik hoop dat het je lukt om een week goed rust te nemen. Harde buiken, weet ik uit ervaring, zijn geen pretje. En jullie meisje moet inderdaad nog wel even blijven zitten he.
    Mooie foto's meid. Je fotoalbum tript behoorlijk,maar ik heb wel alles kunnen zien.
    Mooie box heb je. Dacht eerst dat het het wiegje was hihi.
    En je buik, jemig. Laatste foto die ik van je zag had je nog maar zo'n klein bollinkje. Mooi hoor en flink gegroeid.

17. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grave

NOD:

Zwanger:
    * Loel, 29 jaar, ronde 1: 2e kindje D-date 16 juli ?
    * Daffie1977, 32 jaar, ronde 1: 3e kindje D-date 16 juli ?
    * Meilan, 26 jaar, ronde 1: 1e kindje D-date 25 juli ?
    * Daan78, 30 jaar, ronde 7: 1e kindje D-date 2 aug. geslacht ?
    * Sweepy, 27 jaar, ronde 2: 1e kindjes (tweeling) D-date 9 aug. geslacht ?
    * Inkerbell, 28 jaar, ronde 3: 1e kindje D-date 14 aug. geslacht ?
    * Jutte, 31 jaar, ronde 4: 2e kindje, D-date 21 aug. geslacht ?
    * Pupke, 29 jaar, ronde 4: 1e kindje D-date 3 sept. geslacht ?
    * Katjak79, 29 jaar, ronde 15: 1e kindje D-date 13 sept. ?
    * xxsuuzxx, 28 jaar, ronde 8: 2e kindje D-date 15 sept.
    * Joyce, 24 jaar, ronde 4: 2e kindje D-date 15 sept.
    * Desert, 33 jaar,ronde 3: 1e kindje D-date 16 sept.?
    * Moor, 28 jaar, ronde 7: 1e kindje D-date 3 nov.
    * Knippy, 25 jaar , ronde 8: 1e kindje D-date 25 nov.
    * SylviaM, 32 jaar,ronde 12: 1e kindje D-date 30 nov.
    * Lente1973, 35 jaar, ronde 6: 3e kindje D-date 6 dec.
    * Rootje, 30 jaar, ronde 12: 2e kindje D-date 3 jan.
    * Lumea, 32 jaar, ronde 3 na mk: 2e kindje D-date ? jan.

Vlindertjes:

Artsbezoekjes:
    * Moor 22 mei pretecho
    * Sylvia 2 juni controle verloskundige

Bijzonderheden:

[ img]http://i17.photobucket.com/albums/b94/Pupke1979/RozeMM_Banner.jpg[/img][/quote][/quote]

18. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grave
    Hoe vinden we de lijst zo? De verjaardagen heb ik op hyves gezet... pendels etc kunnen we zelf ook in ons onderschrift vermelden. Ik denk dat alle relevante dingen er wel op staan zo.

19. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Hai Daan!

Mijn broer is 36 jaar, woont zelfstandig en heeft een gezonde vrouw! Is wel een apart stel als je ze ziet lopen hoor, mijn broer is 190cm en zijn vrouw is 158 hihihi, mja ze zijn stapelgek op elkaar en dat is het belangrijkste...Ook werkt hij full-time, maar dan onder begeleiding van Stichting MEe, zodat hij geen werkdruk heeft..

Pup, zo is beter ja!! Leeuk!!

20. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    woei meiden, ik heb zulks leuk nieuws.

Bill van Dijk heeft ons (musicalgroep colours) uitgenodigd om als ensemble/ backing op te treden bij Golden musical moments op 6 juni a.s. in Orpheus in Apeldoorn
    Helemaal te gaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Deze nummers gaan we doen:

Let the sunshine in (Hair)
    Aquarius (Hair)
    Superstar (Jesus Christ Superstar)
    Greased Lightning (Grease)

Ik vind het helemaal super, want ik kan gewoon lekker meedoen, er zit geen dans bij. Alleen zang.

Hier zijn wat random filmpjes:

http://www.youtube.com/watch?v=NSjaVCoIEYA

http://www.youtube.com/watch?v=L0UTpJ0xmwI

Cool niet? Ik is helemaal hyper =D>

Deel Deze Pagina