Bedoel je niet de 12 weken echo/ combinatietest?? Dat wordt namelijk vergoed als er afwijkingen binnen de familie zijn zoals een open ruggetje/ syndroom van Down en hartafwijkingen. De 20weken echo is altijd medisch en wordt voor iedereen vergoed.
owww zie nu dat ik een beetje laat was met mijn reactie Pup, zo is de lijst een stuk overzichtelijker. Zo gek; ik zat toevallig vanmorgen die lijst door te ploeteren en me te bedenken aan Knip (en de rest natuurlijk) te vragen of er niet wat af kan omdat ws niemand het leest. Super zo!! Ik snap alleen D-date niet? B-date was toch goed, ik nam aan dat dit voor birthdate (geboortedatum) stond. Waar staat nu die D voor?? Mmmm ineens schiet me Due te binnen. Laat het eerste stukje maar zitten. Zucht. Oh Knip, ik ga dinsdag weer naar de verloskundige. Dus 2 mei om 11.00 Ik vraag zodra ik binnen ben of ik het hartje meteen mag horen, gek maar ik maak me na die echo meer zorgen als vóór de echo. Terwijl alles toch goed was. Wat ben ik toch een rare vogel he. @Daan: wat leuk dat je gaat optreden!! Ben aan het wachten op mijn broertje (ahum, hij is een stuk groter dan ik hoor hihihi) Hij komt ff een bakkie doen want hij was toevallig in de buurt aan het werk. Echt zooo leuk, want ik zie hem niet zo vaak aangezien hij in Rotjeknor woont. Daarna gaan we het kamertje ophalen bij vrienden van ons!!
Hihi Katja, goedemooorgen hihi...kan me wel iets voorstellen hoor dat je je zorgen maakt na de echo..geen rare vogel, hormonen zijn t! hihi Desertman is weer werken op de kermis..dus ik ga het burgelijke huisvrouwtje uithangen..wassen..stofzuigen..pfff, dweilen en daar heb ik zooooo een hekel aan! Tot zooooo
hier ook een dweiler. Ik vind het niet zo'n vervelend klusje eigenlijk. Wil best je huis erbij nemen Sas, wil jij dan mijn prullenbak legen en de zakken in de container gooien. Dat vind ik dus een rotklus.
zo jullie hebben veel gebept in de tussentijd @ muis wat fijn om wat van je te horen veel succes weer en hoop je hier weer heel snel te zien @ daan ja volgens mij heeft bijna iedereen een inwendige echo gehad bij mij zitten de boxers lekker dus ik zou zeggen kopen maar over branden gesproken kan je nog een kopietje maken van de mvm dvd die zou ik ook graag willen hebben knuf voor je broertje ik voel helemaal met hem mee hoor ik haat tandartsensowwwy helaas ik ben volgende week virjdag heel druk met knippen anders altijd leuk natuurlijk we moeten gewoon eens een flinke meeting plannen @ Pupke wat ontzettend gaaf he nu leeft alles nog meer tja jammer he dat feestdagen bij jou altijd werken zijn maar goed is wel omzet en dat telt ook wel weer Daan en pupke gewoon meeten pupke jij hebt gezien het stelt niks voor was toch een leuke ontmoeting tussen ons fijn dat je je weer wat happyer voelt Leuk de lijst zo alleen wel even een vraagje hoe maak je die mannetjes en vrouwtjes tekens ?????? @ Meilan doe het aub rustig aan geen gekke dingen doen hoor mooi de foto's hoor echt een prinsessen box de geboortekaartjes komt ook wel goed je hebt nog even @ syl mijn bloeddruk was 130/77 en was goed zei ze dus die van jou zal ook wel goed zijn neem ik aan. meiden mijn maansteen mag eraf ik draag hem nu toch niet meer en de verjaardagen op de hyves lijkt me ook een goed idee dan word de lijst wel kleiner wat men wil met de vlindertjes kan ik niet over mee beslissen moeten de vlindermama's doen vind ik @ pupke ik ben het met de lijst eens zo hoor @ Daan wat gaaf zeg en leuk dat je gewoon mee kan doen @ katja tuurlijk mag dat op de lijst leuk het kamertje halen super zeg @ sas jaks heb je niks leukers zo schoonmama komt me ophalen voor de pauze knipman heeft de auto mee voor sollicitaties duimen dat het wat word
@daan, als we dan toch bezig zijn he...ik doe je vuilniszakken, je prullenbak en je toilet, wil jij dan mijn afwas ook doen? @knip....duimduimduimduim voor knipman! Ooh meiden ik vind dit zo een heerlijk nummer he: http://www.youtube.com/watch?v=0put0_a--Ng Is van Adele, make you feel my love
hihi gezellig zo. Ik zie sas en mij al tussen de klusjes door even achter de comp kruipen. Ik doe je afwas wel hoor. Geen probleem. Make you feel my love is goed. Die hele cd trouwens. Kopie mvm is ok. Ik heb wel je adres nodig. Ik luister nu: Harder dan ik hebben kan van Blof (ben Blof gek) en die gaat dan ook hard. *edit: ik luister nu: Streep mijn naam maar weg. Damn wat is die cd watermakers toch goed. Zo dat wilde ik ff kwijt. Jammer dat je niet kan Knippy. Zat stiekem ook op jou te gokken hihi.
uhm... ik heb geen inwendige echo gehad hoor Vanaf 7weken was mijn kruimel al goed te zien, gewoon vanaf de buitenkant. Gelukkig maar, want ik hou er ook niet van als mensen "in mijn fluitje roeren" (tekst van Pup hahaha) Ik vond het al vreselijk toen mijn spiraal gezet werd en er weer uit. .... ik hoor jullie denken; en de bevalling dan? Ik denk dat ik er dan niet meer helemaal bij ben en dat het me geen ene r**t meer uitmaakt. Broer is trouwens al weer weg Ik heb hem wel geteld 10 min gezien. Hij had het erg druk namelijk. Nu ga ik echt weg om het kamertje te halen. Toedeloe meiden!!
zo stelletje kletsers Ik dacht ik zal even melden dat onze eerste afspraak bij de vk (incl echo) is op 26 mei om 16.20 Enne de lijst is inderdaad veel overzichtelijker zo hoor! Mooi gedaan pup! Nu ga ik even naar de kapper, hubbie is vrij en marissa ligt op bed, dus kan mama even naar de kapper Bye!
Meissieeeees, heb de adressenlijst gemaild naar iedereen hoor!! Ik heb alle email adressen open gezet, als dit niet de bedoeling was, mijn nederige excuses! Ging er vanuit als het huisadres zo open en bloot staat een email adres niet zo erg is! Oh ja wat ging ik doen? Dweilen
Even mijn buikje spammen met 20weken3dagen! Eindelijk, eindelijk beginnen mensen nu te zien en te vragen of ik zwanger ben! =D>
@Daan: ja nu moeten we echt gaan meeten hoor en ik weet ook al wat we gaan doen: samen naar Bløf!!! Ikke loves Bløf!!! Helaas is watermakers uit mijn auto gejat, de rotzakken! @Knip, die tekentjes heb ik uit een ASCII lijst gejat, kun je gewoon googelen. @Sas: ik heb de lijst! Zal binnenkort ook eens kijken wie we allemaal een B-shirt willen sturen. Mooie buik heb je daar! en tot slot nog ff dit: IK VIND HET HIER GEZELLIG!!!!!!!
@ sas lieverd bedankt voor het duimen en jeps een lekker nummertje @ Daan adres staat op de adressen lijst van sas en super super super bedankt alvast zeg maar wat de kosten zijn krijg je die terug die vrijdag zit ik net helemaal vol jammer joh ik zou er wel zin in hebben namelijk @ katja hahaha zie je is het toch het vetlaagje wat je niet hebt waardoor het gelijk zichtbaar was de bevalling zal vast wel goed gaan @ rootje komt erop lekker snel de intake dus geniet bij de kapper @ sas lijkt me prima die gegevens anders word het lastig de kaartjes sturen mooie buik maar had hem al op je babysite gezien @ pupke ik vind het hier ook GEZELLIG !!!!!!!!!!!! thanks voor de tip van de tekens
NOD: * Miranda, 28 jaar, 3 mei , 8e ronde voor 2e kindje * Beebie, 26 jaar, 12 mei , 20e ronde voor 1e kindje * Lieselke, 25 jaar, 17 mei , 10e ronde voor 1e kindje * Springmuis, 21 jaar, 20 mei , 31e ronde voor 1e kindje * KwiePark, 27 jaar, 26 mei , 14e ronde voor 1e kindje Zwanger: * Loel, 29 jaar, ronde 1: 2e kindje D-date 16 juli ? * Daffie1977, 32 jaar, ronde 1: 3e kindje D-date 16 juli ? * Meilan, 26 jaar, ronde 1: 1e kindje D-date 25 juli ? * Daan78, 30 jaar, ronde 7: 1e kindje D-date 2 aug. geslacht ? * Sweepy, 27 jaar, ronde 2: 1e kindjes (tweeling) D-date 9 aug. geslacht ? * Inkerbell, 28 jaar, ronde 3: 1e kindje D-date 14 aug. geslacht ? * Jutte, 31 jaar, ronde 4: 2e kindje, D-date 21 aug. geslacht ? * Pupke, 29 jaar, ronde 4: 1e kindje D-date 3 sept. geslacht ? * Katjak79, 29 jaar, ronde 15: 1e kindje D-date 13 sept. ? * xxsuuzxx, 28 jaar, ronde 8: 2e kindje D-date 15 sept. * Joyce, 24 jaar, ronde 4: 2e kindje D-date 15 sept.? * Desert, 33 jaar,ronde 3: 1e kindje D-date 16 sept.? * Moor, 28 jaar, ronde 7: 1e kindje D-date 3 nov. * Knippy, 25 jaar , ronde 8: 1e kindje D-date 25 nov. * SylviaM, 32 jaar,ronde 12: 1e kindje D-date 30 nov. * Lente1973, 35 jaar, ronde 6: 3e kindje D-date 6 dec. * Rootje, 30 jaar, ronde 12: 2e kindje D-date 3 jan. * Lumea, 32 jaar, ronde 3 na mk: 2e kindje D-date ? jan. Vlindertjes: * SylviaM, ronde 8 bij 9.5 weken en ronde 11 bij 5 weken en 1 dag een {)Ï(} * Loel, 6 juni een {)Ï(}dochtertje Lotte gekregen bij bijna 29 weken * Moor, ronde 2 bij 7 weken {)Ï(} * Niena kreeg in ronde 1, ronde 2 en ronde 3 telkens {)Ï(} * Joyce84 kreeg een {)Ï(} voordat ze zoontje kreeg en in ronde 1: 2e kindje * Bonsai, ronde 2 een {)Ï(} * Lumea, in ronde 1 bij 11 weken een {)Ï(} * Klasien, in ronde 1 een {)Ï(} Artsbezoekjes: * Daan 1 mei controle verloskundige * Katja 2 mei controle verloskundige 11 uur * Moor 4 mei controle Verloskundige * Moor 4 mei bloedrukmeting * Suuz 6 mei 20 weken echo * Daan 6 mei cervixmeting om 11.00 uur * kwie 6 mei Uitslagen onderzoeken * Miranda 6 mei afspraak gyne * Muisman 6 mei Bloedprikken * Sylvia 7 mei afspraak gyne * Jutte 14 mei echo + controle gyne * Moor 22 mei pretecho * Suuz 25 mei controle verloskundige * Rootje 26 mei 1e x verloskundige 16.20 uur * sas 26 mei gyne om 9.30 uur * Pupke 27 mei controle verloskundige * Sylvia 2 juni controle verloskundige * Moor 17 juni 20 weken echo/prenetale screening * Knippy 17 juni controle verloskundige 8.30 uur Bijzonderheden: * Beebie: eventueel mei 2009 naar de gyn * Miranda: heeft PCO * Niena : aan de pil tot we er samen klaar voor zijn * Hanneke : krijgt een kijkoperatie en daarna misschien starten met IVF * klasien : Voorlopig even rustig aan doen * Helma : gaat weer aan de pil *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i17.photobucket.com/albums/b94/Pupke1979/RozeMM_Banner.jpg[/img]
Heej meiden ben ik weer ff, ik heb alles teruggelezen maar ff geen tijd om op iedereen te reageren, we zitten lekker op de camping op dit moment. Ehm Knippy, zet het maar op de lijst. En ja wat mano ervan vind, hij beseft het nog steeds niet echt hoor, hij is nog een beetje te klein ervoor.