Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave
    Heb geen zin meer in werken... *gaap* heb alle leuke dingen af en geen zin om nog aan iets nieuws te beginnen.

Potje kaarten iemand?

@Daan: heb ff gekeken, maar Culemborg is me toch een rotstuk rijden vanaf Grave... ik dacht, als het een beetje dichtbij is kom ik je kant op maar is bijna 70 kilometer. Sorry meis.

2. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    :whistle: Het is hier inderdaad gezellig!!
    Alleen jammer dat er niet wat meer gepost wordt en ik mis de feestjes!!!! Ruben is al een tijd niet langsgeweest.... etc etc.

Maar dat gaan we snel weer eens doen he meiden, eerst maar eens Koninginnenacht en -dag vieren.

Ga snel wat boodschappen doen en dan koken en dan de stad in! Ik heb er zin in.

Ohja, we hebben net het kamertje opgehaald, maar ik moet zeggen; de commode is wel wat kleiner dan ik dacht. Ik denk ook eerlijk gezegd dat ik het niet helemaal goed nog in elkaar heb gezet. Ze zouden de gebruiksaanwijzing nog mailen, maar ik was natuurlijk eigenwijs. :oops:

Veel plezier vanavond en morgen allemaal!! Luv U alll

3. Lente1973

Lente1973 Actief lid

13 nov 2008
    398
    0
    0
    Hallo allemaal...

Ik ben hier alweer een tijdje niet geweest..
    Ben nieuwsgierig hoe het hier gaat met iedereen. ik lees veel mee met de dec.mama maar het gaat erg fout daar..de ene na de ander verliest het vruchtje of stopt het hartje..het is gewoon erg triest. Gaat het bij andere maanden ook zo fout?
    Ben er gewoon een beetje ziek van.

4. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave
    Hey Lente!

Dat is idd lang geleden, gezellig dat je ff langs komt. Ik weet niet hoe het met de september mama's gaat... vond het daar niet zo gezellig en ben hier blijven hangen.

5. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, weer een hele lap tekst kwijt AAAAAAAAAAARGH :confused:

euh........................weet het niet meer.

Mooie lijst, ((((((((((((knuffel)))))))))))))) voor broer die bij de tandarts is vertrokken, groot gelijk met de waarheid te vertellen tegen de schilder, euh........pffffffff, succes met rustig aan doen............sorry :oops: ben het helemaal kwijt.

O ja, Daan: lief van je maar ik kan ze zelf ook branden, maar nu heb ik iets om naar vooruit te kijken ;) Super dat jullie met Bill mogen zingen.

* gaat al klaar staan in Knippy`s slaapkamer om hoogst persoonlijk de slaappoeder in haar ogen te gooien, ze zal goed SLAPEN verdorie!! *

Lekker verwarrend zo hè. ;)

Vind het hier ook gezellig :D

6. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

hallo hallo allemaal,

hier een middag/avond dutje erop zitten ongeveer een half uurtje geslapen jippie

@ pupke heb je het nog gered op je werk

@ katja goed idee laten we maar snel weer eens een feestje doen

@ lente leuk wat van je te horen jammer dat er zoveel dec mama afvallen maar bij jou gaat alles dus wel goed lekker vol houden meis

@ loel nee he weer een lap tekst kwijt balen is dat altijd maar lekker creatief nu
    bedankt voor je slaappoeder hopelijk werkt het weer beter nu
    hoe gaat het nu met je want vandaag was de dag geloof ik he?

Ik ga me nu klaar maken om naar den bosch te gaan en een feestje te bouwen

7. KwiePark

KwiePark Bekend lid

6 jul 2008
    894
    0
    16
    Joehoe lekker een dagje vrij morgen en dan ook gelijk Nozem knuffelen. Verder was het een Kwalitatief Uitermate Teleurstellende dag. Bij de overblijf moet drastisch bezuinigd worden in verband met verlies draaien. Bij mij op de locatie viel het nog mee; € 400,- per kwartaal maar bij sommige was het € 1300,- per kwartaal. Voor mij gaat het betekenen dat ik één overblijf minder in de week ga maken, dus minder uren en dus meer overuren opmaken. Niet zo erg, want dat heb ik meer tijd over. Wel vervelend is dat ik één tot twee overblijfmoeders de deur moet wijzen en dat vind ik wel weer jammer. Deze conclusie trok degene die over de overblijf gaat en die was in een koude stemming daardoor. Niet zo gezellig voor mij.
    Daarnaast moesten alle kasboeken van januari tot nu gedaan worden want volgende week heeft mijn leidinggevende daar een gesprek over met iemand van de kascontrole. Ooit wel eens een tekort van bijna 40 euro of een overschot van 80 euro onder ogen gehad? Om met Rob Geus te spreken "Daar werd ik niet vrolijk van." Ik heb bijna alles afgekregen maar de rekening krijg ik nu gepresenteerd; overal pijn! Mijn rug, mijn heupen en voeten willen echt niet meer. Overal pijn, pijn en nog eens pijn. Heerlijk als je ongesteld bent en eigenlijk het liefst wil huilen.
    Gelukkig vrijdag nog een lange dag van zeven tot half vijf, dan weekend, maandag nog een halve dag, dinsdag vrij, woensdag halve dag kantoor en daarna vrij tot en met maandag. Ik verheug me er nu al op.

Ik vind het ook gezellig dat er weer meer gekletst word, maar ik kon me ook goed voorstellen dat veel van jullie wat meer afwezig waren door chronisch slaapgebrek, druk op werk of andere bezigheden. Ik deed er zelf net zo hard aan mee. :D

Pup, ik vind de lijst top! Persoonlijk werd het me ook te lang, ik had ook niks met de maansteen en pendels dus dat las ik sowieso niet. Nu is die stukken overzichtelijker.

Jullie hoeven met mij geen medelijden te hebben hoor dat het deze maand niks is geworden. Had ik maar beter mijn best moeten doen :) , al waren die knuffels best fijn, haha.

Verder ben ik alles vergeten wat er geschreven is. Ik wilde direct erop gereageren, maar een bepaald soort viervoeter had een volle blaas en wilde het grasveldje voor het huis wat beter bekijken. Nu ga ik als de wiedeweerga mijn boek weer pakken, thee zetten en alleen maar luieren. Toedeloe!

8. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Haai meiden

Ben een paar dagen afwezig geweest ivm het internet dat er uit lag!!!! Wat baal je dan zeg en wat mis je dan veel....... Moet 17 pagina's bijlezen.....
    iemand een update?
    Hier verder alles goed hoor!!!!! Buik steeds meer uit en merk dat mijn conditie echt megasnel minder wordt.... Verder geen lachten...

liefs ink..

9. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

haaai meiden!

Jeetje wat hebben jullie vandaag gezellig gekletst zeg! Ik heb de hele bende gelezen zojuist, dus ga ook maar weer eens ouderwets reageren :D

@lumea, ik heb van de huisarts nu Tavegil gekregen voor de hooikoorts, ben benieuwd of het werkt! Ik hoop het. Het hoeeft niet weg / over als het maar wat minder is...
    Wat ga je voor werk doen met je nieuwe job? Misschien heb ik er over heen gelezen hoor, sorry daarvoor.
    Als je bruinverlies aanhoudt, gewoon met de VK bellen, met een week of 6/7 kunnen ze al een echo maken. Maar, zoals gezegd, het gebeurt vaker en hoeft helemaal niets te betekenen!

@kwie, balen van je ongi weer, maar ik las later dat je niet zo hard je best had gedaan, schaam je! Wij maar duimen ;) knuffie

@niena, als ik het goed begrijp is tijdskrediet dus een tijdelijke onderbreking van het werk, betaald door de overheid? Goh zeg. Luxe hoor!
    Het is inderdaad niet leuk om er achter te komen dat je collega al zo'n end op weg is in haar zwangerschap. Maar, aan de andere kant. Het is ook moeilijk als je zelf zwanger bent en weet van anderen dat het niet zo makkelijk gaat! Ik heb binnenkort een verjaardag waar een meisje komt dat vorige week haar kindje verloren heeft (met 20 weken)... ik kijk er nu al tegenop...

@Knip, hier geen fanatieke Koninginnedag viering hoor... Misschien even een rondje over de vrijmarkt hier en thats it. Verder genieten van de gratis vrije dag met hopelijk zon! Koninginnenacht al helemaal niet, we zijn 1 keer naar Utrecht gegaan, best gezellig maar dat red ik echt niet meer!
    Ga jij nou eens gauw beter slapen zeg... potdikkies.

@knip, wat een raar advies, af en toe best een glas alcohol. Ik zou het niet doen hoor... De kans op FAS is zo groot... Over de drankjes in het begin inderdaad geen zorgen maken, dat kan geen kwaad omdat er geen bloedverbinding zou zijn. Heb ik mij laten vertellen!
    Wat een geluk dat je geen rauw vlees lust zeg, ik snak zo nu en dan naar een lekker broodje filet met uitjes!!

@Muis, Haaaaaaaaiiiiii kwam je leuk weer effies aanwaaien! Gezellig :) knuf
    Prettig dat de uitslag van dit bloedonderzoek eerder komt dan de vorige. Succes dinsdag voor Muisman.

@Daan, Sapph kan je bij de V&D ook halen tegenwoordig! Heel fijn als je die in de buurt hebt! Die boxers vind ik ook zo fijn zitten!
    Als het autorijden je tegen gaat staan, zo min mogelijk in de auto stappen hoor!
    Wat een verhaal van je broer zeg! Ik vind 'm een held hoor!! Heeft hij het nog leuk gehad vandaag??
    Culemborg? Niet echt op de route hier, helaas! Had wel een sappie met je willen doen hoor, op een terrasje!
    Wat gaaaaaaaaf!! Bill van Dijk!! Niet eerste de beste zeg maar!! Leuke nummers ook!!
    Daan, als je aan het branden slaat met de DVD voor Knip, mag ik zo walgelijk brutaal zijn om ook een kopie te vragen? Ik heb zo'n DVD maar het branden lukt dus niet!! :|

@Daan / Jutte, heeft de Hema die jurkjes ook in de gewone winkels? Hier kan ik het niet vinden namelijk... Wel online maar dat vind ik zo lastig.
    Iemand nog tips voor prettige leggings??

@Pup, heerlijk he zo'n hormonendag... Ze beginnen hier ook goed op te komen. Moppersmurf zal niet lang duren voor die hier ook aanwezig is! Ach ja, ze doen het er maar mee hoor!
    Wat heb je je uitgeslooft op de lijst, mooi geworden!
    Werkze morgen, hopelijk heb je 4 tafels met leuke mensen eraan, dat maakt terraslopen minder zwaar vond ik altijd.

@Meilan, leuk hoor Londen! Ik ben er nog steeds niet geweest :oops: Ik zou, jaren geleden samen met mijn oma gaan. Helaas bleek, na alle plannen gemaakt te hebben dat de borstkanker niet weg was en volledig was uitgezaaid. Sindsdien wil ik er nog wel heen, maar ja... met wie he?! Moet echt speciaal worden. Ik denk dat ik met mams ga.
    Nu moet je echt rustig aan doen hoor! Is voor de kleine onderweg veel en veel beter!
    Mooie buik :) en gaaf de box al geheel klaar! Ziet er mooi uit.

@Syl, ik ken het verschil tussen de echo's niet. Ben je er al uit?

@huishoudelijke taken, Moorman zuigt en dweilt, boodschapt en kookt meestal. Ik doe de rest. Maaaaaaaaaaaaaaar....... als iemand het strijken van mij over wil nemen. Kom ik wel badkamers toiletten of keukens uitsoppen. Strijken vind ik zo vreselijk errug!

@Sas, de lijst ontvangen! Helemaal leuk, dat worden kaartjes sturen!! Mooi buikje hoor, begint echt wat te worden he?!
    Vanmorgen liep ik naar het huis van mijn moeder, loopt een andere vrouw in de straat :"Je buikje begin je goed te zien al he?" Euhmmm... "Ja, inderdaad." "Nou, succes he!" Zegt de mevrouw. Bedankt hoor. Mams gevraagd wie dat was, dat was de buuf van 4 deuren verder bij haar vandaan. Aha... jeetje zeg!

@Joyce, zit je ieder weekend op de camping? Waar?? Hihi ben nieuwsgierig!

@Lente, dat er bij de decembermama's veel fout gaat, is in elke maand rond dezelfde periode helaas. Dan komen de eerste echo's en blijkt het toch niet goed te zijn. Je zit nu in de spannendste periode! Nog een maandje, heb je het ergste gehad! Anders gewoon even stoppen met meelezen, schrijven. Heb ik in oktober ook gedaan.

@Loel... oh wat vervelend he?! Alles weg... *gaat nu eerst CTRL-C doen, heeft zo'n lap tekst!* wel een mooie update zo ;)

@kwie, jakkes kastekorten zijn naar!! Ook vervelend van de overblijf verlies, jammer dat er nu 2 uitmoeten zeg. Lekker vooruitzicht van volgende week je vrije dagen en morgen knuffelen met nozem, heerlijk!

Euhm, Ink. Is de update nog op tijd? Is weliswaar van de laatste 4 pagina's maar...

Zo, heb ik zelf nog wat anders te melden dan alle losse opmerkingen tussendoor??
    Vandaag een maxicosi gekocht! Was een kleur van 2008, knal rood. Laat nou de kinderwagen ook knalrood zijn. Dus, alle babyvervoersmiddelen zijn knalrood!!

Verder vandaag besloten mijn ouders te bedanken voor het kamertje. Op de zaak van mijn vader gaat het slecht door bedrijven die failliet gaan en dus geen klanten meer voor hem zijn. Zo slecht dat hij de twee secretaresses moet ontslaan. Ze gaan zelf drastisch bezuinigen thuis en ik voel mij dan schuldig over het krijgen van én een kamertje van duizend euro en een kinderwagen van bijna 800. Dus, willen wij het niet. Punt.

Nu nog maar weer gaan zoeken naar eventueel een ander kamertje voor wat minder geld. Ook wij zitten te kijken naar de toekomst en reeel naar de (on)mogelijkheden. Moorman is gelukkig ambtenaar en hoeft niet te vrezen voor zijn baan. Ik daarentegen werk in een klein, bouwgerelateerd, bedrijfje. Als het fout gaat, ben ik mijn baantje echt kwijt...
    Dus, misschien minder uitgeven! In ieder geval niet op vakantie straks!
    We hebben nu deze op het oog:

Zo, tijd om de hond uit te laten en tukkie te doen... Als ik kan slapen.

ps. hebben jullie het ook, dat het blok waarin je aan het typen bent, iedere keer terug omhoog springt?? Ik vind het zo vervelend!!

10. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    Ha dames,
    Moet even iets kwijt:

YAHOOOOOOOOOOOOOOO, de eerste moeilijke tijd voorbij!!!!!!!!!!!!!!!

Vandaag was de dag dat ik net zo ver was als bij Lotte, nu ben ik dus al langer zwanger en dat ga ik nog wel een paar weken blijven :D .

Zo, ik ga weer lekker slapen.

@ Knippy: hoop dat je het gezellig hebt!!!
    Je bent trouwens maar een kwartiertje rijden van mij vandaan ;) .
    Hoop dat je lekker kan slapen.

11. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

jeeeeeeeeeeeeeeeh!!! Goed zo Loel!!
    Lekker gevoel geeft dat denk ik. ((knuff))

12. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Goedemorgen meiden

zo ik ben de eerste!

Moor kan me indenken dat jullie nu niet de cadeau's aan willen nemen, moet zeggen ik vind dit kamertje ook erg leuk. Je moet in deze tijd idd blij zijn dat je baan kunt behouden, rotcrisis!

Jeeeeeej Loellllll de spannende weken zijn voorbij, zal vast moeilijk voor je zijn geweest. Hoop dat je nog van de laatste weken op en top kunt genieten, knuf!

Wij gaan straks de de tuin onder handen nemen. De tegels afspuiten, tuintafel weer opzetten, morgen plantjes kopen en wat vaste struiken en dan kan ik daar vh weekend mee aan de slag. Vanmiddag gaan we de stad in, Loïs is dol op de draaimolen, dus vanmiddag lekker met zijn drietjes...

Probleem met schilder is opgelost, de schilder die nu bezig is moet het werk van zijn baas overdoen, duurt nu wel wat langer, maar ach!

Fijne dag allemaal, het weer is hier iig super!

13. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Goedemorgen meiden op deze mooie zonnige koninginnedag,

Ik heb even geen tijd om op alles uitgebreid te reageren. Over een half uurtje/ 3 kwartier staan mijn moeder en broer hier al op de stoep. We gaan proberen nog een plekje te bemachtigen langs de route :) (alsof dat gaat lukken hihi)

@Jurkje van de Hema, die zijn deze week in de aanbieding.
    http://www.hema.nl/nl-NL/nieuws/brochure.aspx op pagina 9.

@Loel, meid. Ik wist niet precies welke dag, maar heb aan jullie gedacht.

@Joyce, ben ook wel benieuwd waar je ergens op de camping zit. Nog veel plezier!!

@Lente, zoals Ink al schreef. Beetje 'standaard' verhaal (klinkt heel erg ik weet het). Wij hebben het ook gehad bij de aug. mama's. Heel verdrietig, echt.........
    En ook wat Ink al schreef, misschien evne niet meelezen. Gaat je echt niet in de koude kleren zitten.
    Wat wel leuk was is dat veel dames later nog even pb-den om te vertellen dat ze terug zwanger waren en dus in een andere maand meeschreven.

@Kwie, gats kastekort. Ik hoorde het eens van mijn moeder die had ook zoiets. Ze werd er echt gek van. Hoop dat je er nog achter komt.

En nu weet ik het niet meer.

Nu aankleden!

Toedels,

have fun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

14. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

morning ladies! Vroege vogels zijn jullie Daan en Suuz...
    Ik was er ook weer vroeg uit, lekker een eind met de hond gewandeld. Ik denk dat ik de vermoeidheid definitief al gedag heb gezegd!

Suuz, veel plezier met de plantjes, kijk je morgen uit met je handen in de tuin??

Daan, wat is "langs de route"??

Zo, ik ga denk ik met de buuf even langs de vrijmarkt... Alleen geen idee hoe laat zoiets is! Merk het wel! Ik moet dat soort dingen echt op gaan schrijven ofzo :)

15. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Heej meiden, ik zit niet elk weekend op de camping hoor, meestal alleen met lange weekends en dan soms een weekendje en daqn in de zomer ook wel een weekje of 2, maar de caravan is van mijn schoonouders, dus die zijner dan meestal ook, dit weekend toevallig ff niet.

En de camping is in brabant in vessem,das tussen tilburg en eindhoven ergens.

16. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    Getver!! Ik wilde jullie allen een prettige Koninginnedag wensen, ik zet de tv aan en zie afschuwelijk nieuws!!
    Ik moest ook meteen aan Daan denken, die wilde langs de route gaan staan. Daan is alles goed met je????

Wat zijn er toch een nare mensen, weg feest weg plezier. bahbahbah

17. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Daan meldplicht, zag net op het nieuws dat er iets vreselijks gebeurd is...Pfff...

18. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Daan, ik weet nu wat "langs de route" was... Ben jij / familie / vrienden in orde??

Getverderrie he meiden, wat een eng gedoe!!

19. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    *meldplicht*

Lieve meiden, ik ben in orde en mijn familie ook. We zijn inmiddels weer thuis. Wij stonden 'langs de route' waar de koninklijke familie in de open bus is gestapt. Dus aan het begin van de loolaan. Heb gelukkig niets gezien.
    Wij hoorden het nieuws pas toen we in onze stamkroeg even wat te drinken gingen halen.
    Wat een domper, iedereen is verslagen in de stad en ze gaan nu alles langzaam laten uitdoven.

Bah wat een naar einde van de dag..

*einde meldplicht*

20. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Daan ben blij je te horen! Gelukkig heb je er niets van meegekregen...Idd wat een naar einde...Hoop dat de slachtoffers er bovenop komen!

Deel Deze Pagina