goedemiddag meiden, weer beter geslapen als gister yes het gaat de goede kant uit was wel vanochtend om 8 uur wakker maar tegen half 10 á 10 uur weer inslaap gevallen tot half 1 dus nu er maar uit @ kwie wat een gedoe weer op jewerk zeg sterkte met de rug pijn enz @ ink ik miste je al ja zonder internet echt zo ontezettend klote is dat he ben blij dat hij het weer doet @ moor voor jou een rustige koninginnedag dus vond dat advies ook heel raar dus ik doe het maar niet maar als ik zou willen zou het dus niet heel veel kwaad kunnen kan me voorstellen dat je het kammertje afslaat als het zo slecht gaat met de zaak dat zullen ze dan toch ook wel een grondige reden vind denk ik mocht het weer beter gaan met de zaak en de kleine is er moeten ze die gewoon maar wat extra verwennen toch en deze voor wat minder geld ziet er ook heel moi uit toch @ loel JAAAAAAAAAAAAAAAA had ik het toch goed onthouden die periode is voorbij en jep was heel leuk jammer dat je niet even geweest ben dan @ suuz geniet van het dagje met jullie 3 tje en foto van lois in draaimolen @ daan veel plezier lang de route @ joyce lekker hoor @ uhmmm geen idee wat er aan de hand is zal straks is gaan kijken op het nieuws maar klinkt niet echt goed maar nu eerst douche ,aankleden en de vrijmarkt op
heftig dagje vandaag zeg... ook al 1 geval van de mexicaanse griep hier! Bah bah bah. Haai Knip, jij hebt dus gewoon lekker geslapen vanmorgen. Je hebt het nodig dus lekker doen!
Haaai meiden! Vanmorgen lekker gestruind op de vrijmarkt hier, heb van mijn beste vriendinnetje haar ouders een maxi cosi drager voor achter op de fiets gehad, ik doe alles op de fiets, dus helemaal handig! En een badje, met luieremmer enzo, verder heb ik nog 2 cdtjes(met babyslaapliedjes) gekocht van een jongetje voor 20 cent..en ik heb een jurkje en een leuk shirtje gekocht, helemaal geslaagd dus! Ik werd gebeld dat er in Apeldoorn het een en ander gebeurd is, erg hoor! Hoop dat de gewonden snel beter worden! Moor, kamertje is ook leuk! k ga ff lekker liggen, moeeeee van het struinen, tot vanavond meissies! xx
Jeempie zeg, wat een naar nieuws daar in Apeldoorn!!! Daan, blij te lezen dat alles goed is met je en dat je niets gezien hebt, want...pffff, zo op TV is het al heftig, al die gewonden en reanimaties en dan te bedenken dat de bestuurder van die auto gewoon "gezond" genoeg is om gelijk mee naar het politiebureau te kunnen... Ik vond (ondanks dat het waarschijnlijk nu wel die kant op lijkt te gaan) er gelijk aan opzet gedacht wordt. Die man kan ook wel onwel zijn geworden ofzo. Er stond een meisje heel direct in de camera te roepen "ja, dat zag je zo, dat is een aanslag"....hoe weet je dat nou? Eerst even de feiten afwachten, het is al erg genoeg dat er twee doden zijn, die er helemaal niets aan konden doen. Het zou je familie zijn... Ben benieuwd of ze nu koninginnedag in stand houden zoals het is, 30 april enzo...misschien gaan ze nu wel bij de troonopvolging ook een andere dag kiezen?? Maar goed, er is ook de gewone orde van de dag, hoe krom dat ook is: Loel: joehoeeeeee, jij gaat de 38 weken makkelijk halen meid! Moor: snap je bedankje voor het kamertje. Als het "straks" weer beter gaat met het bedrijf kunnen je ouders altijd nog iets anders doen, als het ze daar om gaat....voor de eerste verjaardag van de kleine bijvoorbeeld? Mooi kamertje trouwens! Kwie: kasverschil? Oh oh oh, heb jaren in de V&D gewerkt, de meeste jaren op de administratie waar ik alle kassa's nakeek "the day after" zeg maar. Heb heel wat kasverschilletjes moeten nakijken en zelfs mensen moeten (laten) betrappen en oppakken. Het geeft je altijd zo'n naar gevoel, ook al heb je er zelf helemaal niets mee te maken... Katja, inderdaad, Ruben......die was te druk met zijn geflopte budgetshow.... Maar nu heeft hij vast weer genoeg tijd om alle zwangere voetjes en ongestelde rugjes te masseren!! Goh, het is toch triest hè, vanmorgen liepen we nog lekker langs de kleedjes hier in het centrum, even langs de vijver gelopen, Mirthe in bed, zelf even de tuin netjes gemaakt en dan dit nieuws... Ik ga eens even verder surfen...straks naar mijn ouders om te eten, Mirthe blijft daar slapen, morgen is het hun oppasdag, die we gewoon door laten gaan zodat wij nog even wat in huis kunnen doen....er moeten nog wat plintjes geplakt worden, een schuifdeur op onze slaapkamer geplaatst, ramen lappen, stofzuigen en soppen...oh en ik moet ook naar de gyn voor de uitslag van de Streptokokken, hoop dat het - is en niet weer ++...... Latrz.....
Oh ja, wie vroeg het, die HEMA jurkjes...... Ik heb de voorste van dat plaatje uit de folder die Daan postte als url. Die blauw met aqua/lime.... Op internet zijn die jurkjes altijd snel uitverkocht. Bij ons in de HEMA in de binnenstad ook, maar hier in de wijk zit ook een grote HEMA en die heeft ze volop. Dus het is even zoeken, maar ze hangen echt in de winkels!!!
Het is toch vreselijk allemaal pfffffffffffffff. Niet te geloven. Blij dat met Daan en familie alles goed is. Zo struin je vrolijk de markt af en ben je helemaal happy met je kinderboeken, dan hoor je dit. Al die slachtoffers en hun families.Wat een drama . @ Jutte: ben benieuwd naar de uitslag morgen, wij willen een - zien!!!! Ik heb ook een paar jaar bij de V&D gewerkt en in die tijd zijn er ook een paar opgepakt. Vond ik ook altijd raar, hoe kom je er toch op. Ze haalden geld uit de envelop als ze het naar het kantoor moesten brengen. Net of daar niemand achter zou komen...DUH!!!
Oh ik heb zulke creatieve mensen meegemaakt: Jongens die dachten dat het ons niet zou opvallen als ze cadeaubonnen meerdere malen printten, meiden die gewoon net alsof deden dat ze producten kochten, die kwamen retouren en de tegoedbod verzilverden, producten die werden meegenomen, gewikkeld in stropdassen of sjaaltjes en zelfs een dame die tassen vol op zaterdag vanaf de kassa meegaf aan haar zoon in de zin van "dan hoef ik het straks niet te sjouwen", maar ondertussen was daar niets van betaald... We hebben regelmatig camera's boven kassa's opgesteld en kasoverschotten gefaked om te checken of ze zo dom zouden zijn dat geld dan maar uit de kas in zak te steken...het is erg om die vermoedens dan ook waarheid te zien worden. Zelfs het broertje van mijn toenmalige beste vriendin.....en hij had me toch een lijst aan goederen en geld gejat!! Maar ontkende eerst, bekende later, maar wel met de mededeling dat hij het van mij moest doen Zijn familie geloofde heilig in hem, dus je snapt: die vriendin is geen vriendin meer! Ooh ze laten nu ook beelden zien dat ze niet die auto filmen, maar de chaos van de slachtoffers, bah bah bah, wat vreselijk, vooral dat huilende meisje dan in beeld....ach gos, dat je zoiets moet meemaken! Er wordt nog wel veel tegenstrijdigs gezegd: Eerst zou die auto de hele busroute al hebben gevolg, nu laten ze plaatjes zien dat die auto van een ander punt af kwam....ik snap er niets meer van....kom maar op met de persconferentie over een kwartier!
Zo, wat ben ik blij dat ik wat lees van Daan. Dat was het eerste wat door me schoot: Als er maar niks met Daan is. Wat een toestand zeg. Vreselijk. Onvoorstelbaar dat iemand zoiets verzint. De persconferentie gaat zo beginnen.Ik ga even kijken.
Nou, ik krijg steeds een brok in mijn keel als ik haar zie! 4 doden....en opzet, maar wat voor opzet dan hè....bizar
Loel, voor ik het vergeet, wil je toch even feliciteren met dat je de kritieke grens voorbij bent!! Ben zo onwijs blij voor je! Net ook de persconferentie gekeken..erg hoor en ook de toespraak van Beatrix, je zag ook echt dat ze aangeslagen was, mja het is en blijft ook een gewoon mens natuurlijk! *edit* hoor net dat de dader verdacht word van aanslag op het koninklijk huis en moord en doodslag, goed zo! Zwaar straffen die gast! Weet je wat ik vervelend vind, dat er meteen door journalisten gevraagd word of het een allochtoon of autochtoon is, ze gaan er vanuit dat er geen aanslag is geweest, dus waarom meteen die vraag.. @winkeldiefstallen en kastekorten, ooit heb ik bij een supermarkt gewerkt en werd daar ooko beschuldigd van diefstal, terwijl het uiteindelijk de hoofdkassiere was die het deed. Ook heb ik meegemaakt in mijn werk als verzorgende, dat er een begeleidster geld gestolen heeft van een client, dat is pas echt triest! Laat ik het maar niet hebben over mijn werk als beveiliger in de Kalvertoren, mensenkinderen ellende daar! Een keer vond ik het nog wel zielig, was een oud vrouwtje met een scootmobiel die babyschoentjes had gestolen, ze wilde zo graag wat voor haar kleinkind kopen, maar door haar Aow kon ze dat niet betalen, dat vond ik echt zielig, maar dan moet je nog proffesioneel blijven, ik had er moeite mee! Nou ik ga maar even Dunc laten zwemmen,...tot later moppies!
Hallo meiden Jeetje mineetje doe net de tv aan en hoor ik dat er een aanslag is geweest!!! Niet best zeg....op koninginnedag nog wel moet niet gekker worden hoor..... Daan gelukkig ben jij ok...... Oja heb alles terug gelezen ga niet overal op reageren meer hoor maar LUMEA wilde jou nog even feliciteren met je zwangerschap meid.....wat super..... Meiden fijne avond... lies ink,
Vanmiddag om een uur of 4 toen we bij een strandtent zaten, hoorden we pas van m'n schoonouders wat er gebeurd was in Apeldoorn. Waren de hele ochtend buiten geweest en even voor de middagslaap van meisje terug geweest thuis maar toen geen radio aangehad. Daarna om 13.30 weer naar buiten waar nog bands stonden te spelen. En pas toen ik vd strandtent naar huis ging besefte ik dat ik geen muziek meer hoorde. Moest toen ook aan jou denken Daan. Zonet journaal gekeken. Wat intens verdrietig en idd ook dat beeld van dat huilende meisje. Wat afschuwelijk voor de nabestaanden en familie. Ben er ook helemaal emo van. Heel veel liefs en een dikke knuffel voor alle dinnetjes.
goedeavond meiden, ik ben weer thuis een hele drukke dag gehad terwijl het niet echt geplant was vanmiddag op de vrijmarkt geweest,daarna de wagen thuis in elkaar gezet eerst de bak en daarna de buggy geprobeerd foto's staan in me album en als klap op de vuurpijl zijn we naar circus renz geweest die staat hier in de stad. nu ga ik zo lekker naar bedje toe want ben wel moe nu loel ik neem graag je slaappoeder weer aan @ moor jep ik heb vanochtend nog lekker een uurtje extra liggen pitten mocht wel eens @ sas goed ingeslagen dus op de vrijmarkt @ Jutte succes met de schoonmaak morgen en de uitslag we gaan voor een - @ lumea hoe voel je je nu ? al helemaal zwanger?
Knip, gave wagen! Ziet er lekker stoer uit! Drukke maar leuke dag dus geweest, en goed dat je nog een uurtje hebt geslapen!! Lekker doen hoor. Zoals jullie zien, ik red het weer prima, 's avonds op de bank verveel me te pletter nu Moorman aan het werk is, maar goed! Zo nog maar een rondje met de hond en lekker in bed, babymanagement voor mannen lezen moet vent wel kunnen overhoren straks
morgen meiden, vandaag weer vroeg uit de veren ken niet meer slapen shit knipman ligt nog lekker op 1 oor nou ja ik ga maar vast wat poetsen in huis Moor is bij jou de moe heid nu helemaal over dan? en babymanagement wat is dat ?
Hoi lieve meiden, Ik reageer even niet maar ik wil vast even zeggen dat ik waarschijnlijk komende dagen even minder hier ben. We hebben het gisteren toch nog niet verteld tegen mijn ouders, de reden, zie hieronder... Ik heb al sinds gisterochtend lichtbloedverlies, maar vanochtend heeft het echt doorgezet en nu heb ik heel erge krampen en flink bloedverlies. Dus ik ben bang dat het deze keer (weer) misgaat. Als ik meer weet horen jullie het ook hoor. Zo dan ga ik nu maar weer een potje janken op de bank... Bye Dikke knuffel van Rootje