Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Oh nee rootje toch, (((KNUFFEL))) het is niet eerlijk :(

Hier denk ik weer niets...heb bruinverlies...en mijn gezicht staat onder de puisten weer....heb wel geen rugpijn of buikpijn..maar die kan nog komen, nog 2 dagen tot NOD...

Oh..mijn 2 weken intensive care zijn voorbij..en heb vandaag te horen gekregen dat ik een week verlenging krijg...gaat het na die week niet goed genoeg...dus gesprekstijd korter en meer structuur...dan is het bye bye....en anders mag ik blijven! Dus is wel positief......

Hoop niet dat ze me wegdoen..kan ik weer een baan zoeken...en het bevalt me wel hier! Moet wel mezelf bewijzen in 3,5 dag...kan maandag echt niet meer regelen als je het op vrijdagmiddag hoort he...en had de woensdag vrij omdat ik naar het ziekenhuis moet...maar ja nu moet ik dus de middag extra komen en maandags niet....voor mij dus een dag minder om me te bewijzen als de anderen die ook verlenging hebben gekregen...

Hoop dat het me lukt..vind het babbelen niet zo erg..maar het zakelijke kortte..en het samenvatten...dus snelle probleemoplossen dat vind ik moeilijker..

Groetjes
    MIranda

Groetjes,
    Miranda

2. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    @ Jutte: O meid toch , ik leef helemaal met je mee. Wat een stress. Ik heb hetzelfde. Zodra ik kramp heb onderin, raak ik toch ook een beetje in paniek. Maar het kan zoveel zijn
    inderdaad: darmen, bandenpijn, misschien de kleine wel. We gaan het gewoon halen, we krijgen niet voor niets spuiten in onze bil :) .

Wel fijn dat je eiwit en suiker goed zijn, weten wij dat ook weer ;)

Doe het rustig aan !!!

3. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

Hoi lieve meiden,

Vandaag weer een lekkere zonnige dag geweest
    wij zijn vanmiddag even naar babypark in kesteren geweest en bij de uitverkoop hoek goed geslaagd
    we hebben een maxicose gevonden afgeprijst van 160 naar 85 euro die komt wel pas over 2 weken.
    en een kinderstoel afgeprijst naar 59 euro foto's komen later er wel bij te staan
    de maxicose kregen we van mijn schoonouders dus ik belde en omdat hij zo afgeprijst was krijgen we nu de kinderstoel ook van hun lief he

daarna zijn we even naar mijn paps en mams geweest en die hadden gister op de vrijmarkt dus een babybadje op standaard met een hoop accesoires gekocht voor ons voor maar 20 euro echt super dus
    moet zeggen we worden wel goed verwend door opa's en oma's hoor

Hoe is jullie dag geweest hoop ook wel een beetje goed
    ik zal eens gaan lezen

@ sas leuk kijken voor behang en zeil zijn jullie ook geslaagd???

@ katja ik ga je even naar 5 mei verplaatsen ;)

@ sylvia toch die jurk geworden en fijn dat ze hem helemaal pas klaar voor je maken

@ Lies meis hoe gaat het met jou al goed aan het klussen worden de testjes al duidelijker?

@ Jutte balen dat alles zo lang duurde zeg maar fijn dat alles oke was lekker vol houden he
    denk dat je met 1-1-10 lumea bedoeld of niet ?

@ Miranda succes laten we hopen dat je mag blijven meis

@ loel doe me weer een beetje slaappoeder voor straks aub het gaat juist beter nu :D
    hahahaa

zo ik ga ff douche en dan lekker op de bank een filmpje kijken met knipman

4. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    @ Knippy: Hier komt tie dan, speciaal voor jou:

* SLAAPPOEDER*

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel :D

5. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Dank jullie wel, jullie zijn schatten....
    Ik heb vandaag behoorlijk wat bloed verloren en ook echt heel erge krampen gehad. Zo erg zelfs vanmiddag dat ik het niet 'verborgen' kon houden voor mijn schoonzusje. Die vroeg het later en leefde erg mee (zij heeft ook 3 mk gehad). Ik heb ook helemaal geen zwangerschapssymptomen meer gehad vandaag, dus ik geloof er niet meer in. Had de vk gebeld en ik mag over 1,5 week langskomen voor een controle echo om te kijken of het echt mis is (kon niet eerder, had geen zin bleven ze zeggen, maar moest wel komen voor controle :rolleyes: ach ja...)
    Het is inmiddels wel doorgedrongen, ben echt helemaal uit mijn doen af en toe, had me er zo op verheugd... maar goed, andere kant is, we weten dat het nog lukt, al die maanden niks, doet je soms de raarste dingen denken... dus waarschijnlijk gaan we er gewoon toch maar weer zsm voor en hopen we dat het zsm weer raak mag zijn.

Nogmaals dank voor alle dikke knuffels! Ik vind jullie echt lief!

O en knip, dank je wel voor het aanpassen op de lijst er mag evt nog wel bij dat het bij 4w6d was. Ik hoop dat je me snel weer op het andere lijstje mag plaatsen o ja en wat zullen we eens voor nieuwe NOD nemen... doe maar 1 juni, lijkt we voorlopig wel een mooie datum, als er een ei gesignaleerd is passen we weer aan :)

6. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

heeei meiden!

Rootje, nogmaals een knuf voor je meid. Ergens wel fijn dat je even met je zus er over hebt kunnen kletsen. Maar wat balen dat het met veel pijn is gegaan! Het is al zo naar...

Vandaag lekker naar de DE winkel geweest, ik had weer 10.000 puntjes bijelkaar gesprokkeld dus mijn servies weer aangevuld in de kast, zo langzaamaan... :D
    Daarna geborrelt met oud collega's, van een project een paar jaar geleden. Nog zo'n 3 keer per jaar doen we een borrel en 1 keer per jaar gaan we met zijn allen zeilen. Errug leuk, ook omdat ik dat soort dingen altijd regel ;) nu gaan we 20 augustus weer. Ik heb de mannen (verdeling vrouw:man is ongeveer 1:10, bouw he...) wel laten beloven mij in en uit de boot te helpen met die dikker wordende buik hihi

Knip, lekker geshopt! Goed hoor!! Wij hebben ook een maxicosi in de aanbieding gevonden, kleurtje van vorig jaar, dus meteen 35 euro korting. Prima, doen we het voor.

Euhmmmm en toen?
    knuffeltje voor Miran, nog een spannend weekje voor de boeg dus. En jaag dat bruin eens je broek uit zeg! *grapje*! Je hebt er geen goed gevoel bij deze maand, helaas!

Jutte, jij hebt een spannende dag achter de rug zeg! Wat een oenen in dat ziekenhuis zeg, om de verkeerde dingen te testen... Ik heb 2 keer een allergie test moeten doen omdat ze de verkeerde test hadden gebruikt, ook errug prettig maar niet huis. Voordeel was toen wel, dat we wel meteen wisten dat ik een nikkelallergie heb.

Syl, spannend maandag! Heel veel succes, rug recht, borst vooruit en buik in hihi

Zo, nu naar bed, morgen besluit nemen over en bestellen van de kinderkamer, kinderwagen is binnen hoorden we vandaag, dus die ook maar meteen ophalen en in elkaar zetten! Kan je maar vast klaar hebben staan he?!

Liefs en tot morgen
    Moor

7. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Haaai meiden,

het kon ook niet anders zijn dan dat ik de eerste ben, zooo vroeg! Word zo opgehaald door een vriendin en dan gaan we naar de opnames voor een film uit 1968 in een dorp hiernaast, ontzettend leuk! Ik heb een beige gebreide jurk aan en staat zo schattig joh! Nadeel is dat de opnames 3 dagen duren, hoop dat ik het vol houd van 7 tot 18....

Als ik nog fut heb, tot vanavond meissies!

Rootje nogmaals knuffel En Jutte was zal jij geschrokken zijn zeg...gelukkig is alles goed!

xx

8. hielko2006

loel thanks voor jhet slaappoeder maar heeft niet heel veel geholpen vannacht :( jammer genoeg

@ rootje wat een ontzettende shit zooi sorry voor me woorden baal er zo van meis
    ik zal het op de lijst erbij zetten en je nieuwe nod maken ((((((((((knuffie)))))))))) nogmaals voor jou

@ Moor nieuw service erbij dus altijd makkelijk
    toch lekker he als die modellen van vorig jaar afgeprijst zijn ze zijn er niet minder om vind ik
    en bij ons scheelt het bijna de helft joh

@ sas leuk joh veel plezier deze dagen hoop dat je het volhoud

hiero vandaag weer even zooiruimen wat word het toch altijd weer snel vies he
    en ik wil eingelijk eens beginnen met de babykamer uit te mesten is nu nog rommelhok dus je snapt genoeg te doen
    even de lijst nog bijwerken en dan aan de slag

9. hielko2006

NOD:
    * Miranda, 28 jaar, 3 mei , 8e ronde voor 2e kindje
    * Beebie, 26 jaar, 12 mei , 20e ronde voor 1e kindje
    * Lieselke, 25 jaar, 17 mei , 10e ronde voor 1e kindje
    * Springmuis, 21 jaar, 20 mei , 31e ronde voor 1e kindje
    * KwiePark, 27 jaar, 26 mei , 14e ronde voor 1e kindje

* rootje , 30 jaar , 1 juni , 13e ronde voor 2de kindje

Zwanger:
    * Loel, 29 jaar, ronde 1: 2e kindje D-date 16 juli ?
    * Daffie1977, 32 jaar, ronde 1: 3e kindje D-date 16 juli ?
    * Meilan, 26 jaar, ronde 1: 1e kindje D-date 25 juli ?
    * Daan78, 30 jaar, ronde 7: 1e kindje D-date 2 aug. geslacht ?
    * Sweepy, 27 jaar, ronde 2: 1e kindjes (tweeling) D-date 9 aug. geslacht ?
    * Inkerbell, 28 jaar, ronde 3: 1e kindje D-date 14 aug. geslacht ?
    * Jutte, 31 jaar, ronde 4: 2e kindje, D-date 21 aug. geslacht ?
    * Pupke, 29 jaar, ronde 4: 1e kindje D-date 3 sept. geslacht ?
    * Katjak79, 29 jaar, ronde 15: 1e kindje D-date 13 sept. ?
    * xxsuuzxx, 28 jaar, ronde 8: 2e kindje D-date 15 sept.
    * Joyce, 24 jaar, ronde 4: 2e kindje D-date 15 sept.?
    * Desert, 33 jaar,ronde 3: 1e kindje D-date 16 sept.?
    * Moor, 28 jaar, ronde 7: 1e kindje D-date 3 nov.
    * Knippy, 25 jaar , ronde 8: 1e kindje D-date 25 nov.
    * SylviaM, 32 jaar,ronde 12: 1e kindje D-date 30 nov.
    * Lente1973, 35 jaar, ronde 6: 3e kindje D-date 6 dec.
    * Lumea, 32 jaar, ronde 3 na mk: 2e kindje D-date ? jan.

Vlindertjes:
    * SylviaM, ronde 8 bij 9.5 weken en ronde 11 bij 5 weken en 1 dag een {)Ï(}
    * Loel, 6 juni een {)Ï(}dochtertje Lotte gekregen bij bijna 29 weken
    * Moor, ronde 2 bij 7 weken {)Ï(}
    * Niena kreeg in ronde 1, ronde 2 en ronde 3 telkens {)Ï(}
    * Joyce84 kreeg een {)Ï(} voordat ze zoontje kreeg en in ronde 1: 2e kindje
    * Bonsai, ronde 2 een {)Ï(}
    * Lumea, in ronde 1 bij 11 weken een {)Ï(}
    * Klasien, in ronde 1 een {)Ï(}
    * Rootje , in ronde 12 bij 4.6 weken een {)Ï(}

Artsbezoekjes:
    * Moor 4 mei controle Verloskundige
    * Moor 4 mei bloedrukmeting
    * Katja 5 mei controle verloskundige 11 uur
    * Suuz 6 mei 20 weken echo
    * Daan 6 mei cervixmeting om 11.00 uur
    * kwie 6 mei Uitslagen onderzoeken
    * Miranda 6 mei afspraak gyne
    * Muisman 6 mei Bloedprikken
    * Sylvia 7 mei afspraak gyne
    * Jutte 14 mei echo + controle gyne
    * Moor 22 mei pretecho
    * sylvia 22 mei combitest
    * Suuz 25 mei controle verloskundige
    * Rootje 26 mei 1e x verloskundige 16.20 uur
    * sas 26 mei gyne om 9.30 uur
    * Pupke 27 mei controle verloskundige
    * Sylvia 2 juni controle verloskundige
    * Moor 17 juni 20 weken echo/prenetale screening
    * Knippy 17 juni controle verloskundige 8.30 uur

Bijzonderheden:
    * Beebie: eventueel mei 2009 naar de gyn
    * Miranda: heeft PCO
    * Niena : aan de pil tot we er samen klaar voor zijn
    * Hanneke : krijgt een kijkoperatie en daarna misschien starten met IVF
    * klasien : Voorlopig even rustig aan doen
    * Helma : gaat weer aan de pil

*Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://i17.photobucket.com/albums/b94/Pupke1979/RozeMM_Banner.jpg[/img]

10. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Goeiemiddag meiden.

Hier een ink wederom genietend van het mooie weer..... ik dacht zal toch maar even bijlezen....

Lieve rootje wat vreselijk nieuws lees ik hier..meiss sterkte......

Knippy wat leuk om zo al die koopjes op de kop te tikken...ik had mijn maxi cosi ook voor noppes bijna...was een aanbieding bij de kinderwagen...

Ehhhhh de rest ben ik al vergeten al moet ik zeggen dat mijn vergeetachtigheid beter wordt gelukkig.
    Vannacht weer vreselijk geslapen, mijn buik zit in de weg. Ben naar de Hema geweest voor een voedingskussen....dus dat ga ik vannacht proberen.
    Beeb is flink aan het schoppen en ligt nog steed met de voeten naar beneden aangezien mijn blaas het mikpunt is....zeer vervelend haha........
    Mijn vriendin kan nu ieder moment gaan bevallen vind het zo spannend......Heb vandaag nog wat aardigheidjes voor het kraampakket gehaald......du die beeb kan komen haha....tante is er klaar voorr.....

Meiden fijne dag toegwenst ik ga shoppen met mijn moeder en tante.....

liefs ink,

11. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Goedemiddag!

@ Loel, het is toch wat hè, dat je bij elk dingetje al in de stress schiet. Ik wist dat deze zwangerschap niet onbezorgd zou worden, maar het mag best wel een beetje leuker worden nu! Dat gedoe in het ziekenhuis....
    En inderdaad, die prikken moeten wel helpen, anders hebben we al die weken voor niets een houten kont ;)

@ Knip, lekker geshopt zeg! Scheelt een boel en nu hoef je ook nog eens niet zelf een kinderstoel te kopen!

@ Moor, spaarde jij nou het Blond servies?

@ Sas, foto van het schattige jurkje met Sas erin graag ;)
    Een film uit 1968, haha, ehm, toen bestond jij nog helemaal niet!

@ Rootje, balen zeg, dat je er ook nog zo'n last van moet hebben. Het is al rot dat dit gebeurt en dan ook nog met zoveel kramp... (((knuffel))) voor jou!

@ ink, spannend hoor, voor je vriendin. En lastig hè, dat slapen...ik heb nu op mijn linkerzij dat de kleine ontzettend gaat schoppen en op mijn rechterzij krijg ik enorm last van maagzuur. Op mijn rug wordt ik benauwd en nou ja, op mijn buik hoef ik niet uit te leggen :) Ra ra ra welke zij kies je dan!?!?!? :(:

Zo, we zijn net voor het eerst met Mirthe naar de kapper geweest. Tot nu toe deed ik haar pony zelf een beetje knippen, maar ja :oops: dat kan ik niet zo goed natuurlijk! Ook was het haar onderin wel een beetje droog aan het worden. Dus de staartjes zijn iets korter nu... En blijkbaar was het zo indrukwekkend dat ze nu gelijk stil is in haar bedje, haha

Ga ik even mijn bakkie thee opdrinken en dan plintjes plakken in de hal, die heeft mijn vader er met het schilderen op een aantal plaatsen afgetrokken, maar....ze zagen er toch al niet mooi uit, dus Jutte gaat de hal even mooi maken ;) Jutteman heeft gister Mirthe's kapstokje (had ze voor haar verjaardag gehad) en het sleutelkastje opgehangen (was steeds vergeten waar ik ze neer had gelegd, dus dat was wel hard nodig), dus nu mag ik de finishing touch doen!

Ben er vanavond weer, bye bye!

12. hielko2006

wat is het rustig hier vandaag iedereen van het mooie weer aan het genieten?

@ ink wat vervelend zeg dat je zo slecht slaapt ik weet hoe het voelt je bent helemaal gebroken dan naar die tijd hopelijk helpt het voedingskussen en slaap je vanavond heerlijk
    Wanneer is je vriendin precies uitgeteld?

@ Jutte vind het wel super natuurlijk dat we zoveel krijgen wat dat betreft heb ik echt geluk
    recht op slapen voor jou een idee??????????? :confused:

en hoe vond ze het bij de kapper mirthe zat ze een beetje stil en was het zonder huilen?
    succes met de hal

hier ga ik even verder met opruimen heb al een hoop gedaan maar ja nog steeds niet helemaal klaar

13. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    haha, knip, rechtop slapen zou wel eens een idee kunnen zijn ja....

de kapper, nou ja, het begon heel goed. De stoel was een paarse motor, dus dat was wel wat. Kapper ging knippen, nou dat was ook wel wat. maar na 3 minuten was haar geduld op, dus wilde ze wel van de motor af en dat mocht dus niet. Beetje tranen gelaten, maar toen ze door had dat papa achter haar ook geknipt werd hebben we de motor gewoon omgedraaid en zijn we omgekeerd verder gaan knippen en spelen...

Maar wat een geld zeg, voor 3 haartjes, hahaha....ben alleen helemaal vergeten te melden dat ik aan beide kanten de plukken die voor haar oren hangen liever bij haar pony erbij zou zien, dat worden soms van die jodenlokken, haha, snappie? Maar goed, komt wel een keertje...

14. KwiePark

KwiePark Bekend lid

6 jul 2008
    894
    0
    16
    Jemig Ro, wat lees ik nu. Weer met 4,6 week fout gegaan. Een dikke knuffel van mijn kant -> komt ie hoor ....

Jutte wil je me niet zo laten schrikken?!? Die beeb moet echt nog blijven zitten hoor en minstens twaalf tot veertien weken, 't liefst natuurlijk tot aan de veertigste week, maar in ieder geval nog lang genoeg om groot en sterk te worden. Ik kan me goed voorstellen dat je zelf ook enorm schrok en dan ook nog dat lange wachten in het ziekenhuis. Bah. Gelukkig is alles oké met de kleine spruit, kun je het zelf ook alweer een beetje bevatten? Voor jou natuurlijk ook een dikke knuffel .... vangen ....

* In de polonaise voor Loel*
    Yes, de angstigste periode voorbij, op naar eerst 30 weken, dan 32 weken, 34, 36, 38 en op naar veertig. Het gaat nu wel snel. Nog maar 2 en een halve maand en dan is het alweer zover. Jemig, dan zitten we al in de zomervakantie en ik ben nog niet eens zomerbruin of zomer"slank". Hmm, hard aan het werk dus. Maarre ... terug naar jou ... Hoe voel je je?

Wanneer gingen ze het forum nou omzetten? Dat zat er toch ook nog aan te komen? Straks maar even opzoeken. Ik hoop wel dat we dan makkelijker in de albums kunnen gluren, want dat mis ik wel. Nu is het telkens met een omweg kijken en dan doe ik dat toch minder.

Knip, doe je wel een beetje rustig aan met jezelf? De hele babykamer is bijna klaar en je moet nog wel wat weken totdat jullie kleine vent of meid de wereld gaat betreden. Heb je nu al last van nesteldrang, haha. :) ;)
    Balen dat het slapen wat minder gaat. Daar zouden ze nu een oplossing voor moeten vinden, zodat het allemaal wat makkelijker gaat.

Miran, hopen dat je over twee weken lekker daar mag blijven. Het zou toch wat wezen als ze je alsnog afwijzen, MAAR daar gaan we niet vanuit. Positief denken; Tjakka!
    Woensdag houd ik je hand vast hoor. Samen gaan we naar de gyneacoloog, samen gaan we de uitdaging aan en samen staan we sterk!

Toch die ene hele mooie jurk gekozen Syl. Je hebt gelijk hoor, ik vind 'm werkelijk beeldschoon bij je staan. Wel volop foto's plaatsen van de hele gebeurtenis hoor (of vraag ik nu iets heel brutaals?). Voel je je verder nog goed? Geen angst meer dat het misgaat? Ik hoop het zo voor je, driemaal moet toch gewoon scheepsrecht zijn.

Ink, woonde jij nu in Friesland? Ja toch?
    Dinsdag ga ik ook een dagje naar het hoge noorden (zoals Finkers altijd zegt). Een vriendin van me woont in Tjerkwerd, zo'n onzettend schattig dorpje van maar een paar inwoners. Ik zou zo willen ruilen met haar woning. Lekker aan het water (langs de Friese Elfstedentocht), open uitkijk over weilanden, zo gigantisch mooi. Het is altijd net alsof ik op vakantie ben. Reminds me ... even kijken of we misschien nog een weekje die kant op kunnen in de zomervakantie. Oei, ik zit dan wel met twee honden waarvan één een pup. Even uitzoeken of daar huisjes zijn die dat wel willen.

Is verder alles goed met jullie? Lekker allemaal aan het genieten van de zon? Vandaag kan het nog, morgen schijnt het weer te gaan regenen en de dagen daarna ... daar wil ik het niet eens over hebben. * pakt de dikke truien maar weer uit de kast ... *

Vandaag me eens lekker verwend met een knip- en verfbeurtje. Tis zo leuk geworden. Van nature heb ik blond haar, niet donker en niet licht maar gewoon blond. Nu heeft de kapper een rand met donderblond gemaakt en de rest vrij lichtblond. Echt zo leuk. Misschien kan ik mijn vriend overhalen om er straks een foto van te maken, want dit wil ik wel vast leggen eigenlijk.
    Verder gaat alles hier zijn gangetje. Donderdag naar Nozem geweest (volgende week zaterdag mogen we hem halen!!!), lekker gekroeld met hem en zijn broers en zussen. Gisteren gewerkt (tjemig, wat kwart voor zeven tot vijf over vijf), boodschappen gedaan en lekker gelummeld. Alles deed zeer dus op tijd naar bed. Vriendlief had weer eens de beroemde slaapbuien (=slaapwandelen). Terwijl ik Vermist luister (wel plat liggen maar nog niet slapen) schiet hij overeind, loopt naar de tv en zet 'm uit. :confused: Nou ja zeg! Ik zeg nog dat ik aan het luisteren ben, maar hij hoorde me niet. Omdat ik er niet meer uitwilde, ben ik van ellende maar gaan slapen. Hmmm.

Grr, elke keer als ik ook maar even stop met typen gaat het hele blok weer naar boven. Zo irritant. Snel alles maar verzenden voordat ik misschien of de één of andere vreemde manier alles kwijt ben.

15. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    @ Kwiepark: JOEHOE!!! kei gezellig in de polonaise, kei lief :D .
    Alles gaat nu goed, ik kan niet meer vergelijken en heb veel meer rust gevonden.
    Toch blijft het wel spannend net als bij Jutte. Als je kramp heb, schrik je toch wel even ook al kan het van alles zijn.

Maar het is super weer en ik heb mijn nieuwe oven binnen!!!!
    Ben meteen aan het kokkerellen geslagen :) .

Wat kan je je helemaal happy voelen met een nieuw kapsel hè. Lekker jezelf verwennen.
    Nog een weekje en dan kan je Nozem ophalen, dat word aftellen!!!!

@ Ink: Heerlijk dat getrappel op je blaas!! ;)

@ Desert: ha vroege vogel, ben benieuwd naar je avonturen!!

16. KwiePark

KwiePark Bekend lid

6 jul 2008
    894
    0
    16
    * Kijkt verbaasd * Is hier niemand meer geweest na half zes gistermiddag? Allemaal druk zeker?

Bij deze dan: Goedemorgen allemaal! Ik ga zo de stoute schoenen aantrekken en mijn fitnessspullen pakken. Eeuwigheid geleden dat ik geweest ben, dus het zal wel tegenvallen.

Iemand nog plannen voor vandaag?

17. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hey Meiden,

Kwie, geen plannen...gisteren al plannen genoeg! Ben met Alyssa en Marco en ook mijn moeder naar de dierentuin geweest....leuk!! Ze vond het geweldig! Maar s'avonds had ik ook afgesproken met een vriendien en mijn nichtje om uit eten te gaan....vriendinnen avond hihi. Laatste keer was toen ik 6 maanden zwanger was hihihi...was wel weer gezellig zeg! Maar toen ik thuis kwam herrie in de tent...Alyssa had de hele avond niet willen gaan slapen en lag te krijsen in bedje...helemaal overstuur...Marco raakt nog steeds in paniek..hij krijgt haar echt soms niet stil...dan wil ze alleen maar mama. Ik haar lekker vastgehouden even beneden en toen 15 minuten bezig geweest om haar in bedje te houden...(liggend) ze gaat steeds zitten. Maar heb het voor elkaar gekregen....en om 11 uur ben ik uitgeput in slaap gevallen zelf in mijn eigen bed hahaha...

Loel, spannend hoor, dus nu is alles idd nieuw voor je...deze boy gaat gewoon gezond ter werled komen hoor!! Lekker met 40 weken!

Verder iedereen een dikke knuffel hoor!

Groetjes,
    Miranda

18. hielko2006

Goedemorgen meiden,

Niet echt druk geweest hier gister meer
    scheelt een hoop bijlezen dus

@ Jutte ja met kinderen moet je creatief zijn met knippen maar zo te horen heeft ze haarzelf goed gedragen hoor
    en die pliukjes kun je anders gewoon nog even voor terug gaan hoor

@ Kwie hahaha ja je hebt gelijk hoor het duurt nog even voor die kleine er is maar ik ben dus iemand die graag alles op tijd klaar heeft en op zoek gaat naar koopjes dus ja als ik die dan vind gelijk maar meenemen dan
    jammer dat ze niks hebben voor dat slapen nee maar goed hopelijk gaat het over ik ben altijd al een lichte slaper alleen is het nu wel heel erg
    ktijgen wij de foto dan ook te zien van je nieuwe coupe ben wel benieuwd
    uhmmm slaapwandelen en dan zomaar de tv uit zetten wat vervelend zeg

@ loel fijn een nieuwe oven zeg

@ Miranda wat een dag heb jij gehad zeg poe poe

gisteravond zijn wij naar de verjaatdag van een vriendin geweest en hebben daar ge BBQ t lekker hoor rond 11 uur waren we thuis en ben toen maar snel me bedje in gegaan vandaag toch weer een vrij drukke dag moeten even naar een oud collega van knipman en schoonouders verder sleutelen aan scooter want die is kappot en knip zelf 4 manden was vouwen :(

19. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    4 manden was...hmmm...wil je die 4 van mij ook doen? hihi.. veel plezier ermee vandaag knip!

Groetjes,
    Miranda

20. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    morgen meiden, ik kom me hier ook nog even deftig melden :) Beetje druk geweest donderdag en vrijdag en gisteren bbq gehad hier met mannetje zijn papa en diens vrouw. Was leuk :)

@gezellig: inderdaad, ik sluit me volledig aan bij jullie, supergezellig hier!

@lente: hoihoi! Oei, zoveel fout bij de decembermama's... Ja, daar word je echt wel triest van... Maar probeer je des te meer op jezelf en je kleine fruts te concentreren, het is niet omdat je zo nare verhalen leest, dat die voor jou ook gelden he meis. dikke knuf!

@knip: ooh, feestje in Den Bosch! Leuk geweest? Zal het zo wel lezen, zit nog ettelijke pagina's achter ;)

@kwie: oohhh, hoe gaat het met Nozem??? alles ok nu ie bij jullie is?? En wat een k*tdag inderdaad op je werk...brrrrr! Ik hoop dat je snel van die ongi af bent en dat alle pijntjes ondertussen verdwenen zijn!

@Moor: hehe, heb je update net gelezen, leuk nu ben ik weer helemaal op de hoogte! ;) En wat een leuk kamertje!!!! En de maxicosi en wagen in het rood, moet echt knalcool zijn gewoon ;) En ja, ik vond het ook vervelend dat dat blok continu omhoogspringt...grrrrr

@loel: jeeeeeuj, fijn meid, dat je dat alweer achter de rug hebt! Lotte* zal wel heel goed voor haar mama en broertje zorgen hoor! Daar twijfel ik niet aan!

@suuz: leuk he, tuinieren! Wij hebben gisteren ook bloemen gekocht en geplant, onkruid besproeid en daarna lekker gebbq'd! Zo gezellig! Hoe was het met Loïs op de draaimolen?

@koninginnedag: jeetje, eerst even verdergelezen of met Daan alles ok was en oef! Ik zat op een studiedag van school donderdag en ik hoorde het daar. Heb de beelden gezien en wat een afschuw zeg! Jeetje! Heb ondertussen ook gezien dat de dader ook overleden is... Dubbel gevoel, want nu zal men nooit het 'waarom' weten. Jeetje,i k krijg er nog rullingen van!

@knip: joehoewww, beter geslapen al!! En hoe gaat het voor de rest???

@sas: nouuu, weer lekker gekocht op de markt!! Hhihi, ik kan niet wachten tot het onze beurt is! Ohja, bedankt nog voor de lijst he!!

@jutte: ik hoop dat de +jes zich omzetten in - hoor. *hoopt dat ze goed neiuws gaat lezen zo*

@knip: wat een leuke kinderwagen, echt. Vond hem in het blaadje al leuk, maar "in het echt" is ie nog vele vele leukerderder! Ohw en nog meer gekregen lees ik! De oma's en opa's doen hun best!

@rootje: hoe is het nu met je meid... Ik heb het hele weekend aan je gedacht... Nogmaals een hele dikke knuffel!

@sylvia: leuk, sollicitatie bij Nuon. Zij wij klant bij ;) Ohh, effe verderlezen hie het geweest is. hoe gaat het verder met je?

@jutte: oef, ik was eerst even helemaal ongerust, maar alles blijkt toch ok te zijn. Maar ik kan geloven dat je er helemaal gestresseerd van wordt... Hoop dat het allemaal lekker goed blijft gaan en dat jullie nog kunnen genieten van de laatste maandjes!!

@miran: heh meid, weeral dat gevoel... Het wordt bij jou ook stilaan tijd he, maar nog even en dan kan je naar de gyn. Ik duim als een gek, ook dat je je job kan houden !! Goooo Miran!

@ink: jeeeuj, een stampertje in je buik! ;) En wat spannend van je vriendin! hou je ons op de hoogte?

@jutte: hihi, Mirthe's haartjes geknipt! Leuk! En nog leuker dat ze zo snel slaapt ;)

Hier den ik dat gisteren of vandaag m'n eitje was. De lijntjes op de ovutesten zijn wel niet zo donder als de testlijntjes, maar ik had gisteren en vandaag ook wel wat krampjes, dus ik denk zaterd of vandaag eitje. We blijven dus maar lustig erop los klussen en ik moet zeggen dat het deze maand veel leuker is dan anders, al weet ik niet waarom ;)

Zo, ga dit al effe posten, dan mijnkalender.net aanvullen en dan kom ik even teurg spieken hier!

Deel Deze Pagina