Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    @ Rootje: net je latere berichtje gelezen. Zo verdrietig. En die krampen...ik had ook echt heel erg pijn bij de mk in januari, het was toch veel heftiger dan ik verwacht had. Goed dat je er ook even met je schoonzusje over door kon praten? Vond het zelf ook prettig om er met mensen over te praten die weten hoe het voelt. Heel veel sterkte meis en een knuffie van mij.
    @ Loel: las dat je de gevreesde datum voorbij bent. Kan me zo goed voorstellen dat je daar behoorlijk tegen op hebt gezien. Mooi hoor, op naar een goed derde trimester! *stapt in bij de polonaise van kwie voor Loel*. Fijn dat je je nu veel rustiger voelt ook al is het natuurlijk nog steeds erg spannend.
    @ Jutte: owww wat heb jij een vermoeiende dag achter de rug met de angst voor jullie baby. Goed om te horen dat je terecht kon (ook al ging de logistiek dan van geen meter) en dat het goed was met de kleine. Vandaag ook nog werken of kun je vandaag wel een beetje bijkomen? En toch wel fijn dat je nog wat extra zekerheid hebt dat het nogmaals bevestigd is wat het geslacht van jullie beebje is :p . Wat leuk dat Mirthe helemaal onder de indruk vd kapper was. Die kleine hier moet niets vd schaar hebben en trekt de hele tijd haar hoofd weg. Het is nu ook echt een ragebol :( moet er snel eens even wat aan doen.
    Oja en als je trouwens mij bedoelde met baby op 01-01-10......qua datum wel mooi ja, marr zou dat niet een vreselijke dag zijn om je verjaardag te hebben? Iedereen gammel vd drank, slaapgebrek, teveel aan oliebollen, echt zo'n off-dag volgens mij :) .
    @ Miran: hoop met je mee dat je kunt blijven. Heel veel succes in de verlengende week! Wat vervelend dat Alyssa niet wilde gaan slapen. Wie brengt haar normaal naar bed dan, jij? Ah, lees nu over de vele indrukken....dat is hier precies het zelfde, slapen gaat dan veel moeilijker. Hier brengt trouwens Lumeaman 't meissie standaard naar bed. Maar de laatste twee avonden wil ze totaal niet gaan slapen :( Zal wel weer een fase zijn. Wat betreft die lijst die uit balans is.....ik vind dat ook vervelend om te zien. Ik hoop dat er zo snel mogelijk niemand meer op de nod lijst staat.
    @ Knip: wat een boel leuke spulletjes weer kunnen aanschaffen. En heerlijk zo verwend worden door opa's en oma's :D . Wat enorm vervelend trouwens dat je zo slecht slaapt :( . Zou je trouwens voor mij nog de uitgerekende datum kunnen neerzetten: 3 januari 2010.
    @ Moor: wat leuk zeilen. Ben dol op zeilen (niet dat ik het kan hoor ben een echte zeiler- wannabe). We hebben ooit een zeezeilcursus in Griekenland gedaan. Heerlijk. Ha ha je gaat vast allerlei grapjes krijgen dat je niet aan de rand maar in het midden moet gaan zitten met je dikke buik. Of gaan jullie niet met kleine bootjes zeilen? En je servies compleet sparen he. Leuk hoor!
    @ Desert: oh wat leuk van die filmopnames. Dat zijn idd wel hele lange dagen zo hoor.
    @ Ink: Spannend van je vriendin. Kraammand is trouwens heel leuk. Mijn zus had er een voor ons gemaakt met allemaal kleine kadootjes. Vond dat toen zo lief.

*even thee zetten, krijg helemaal dorst van het typen*

@ Kwie: heerlijk he als je haar helemaal 'gelukt' is. Dat had ik de vorige keer ook, voel je je helemaal super. En best bijzonder hoor van die slaapbuien. Kennisje van ons is ooit afgewezen voor de marine omdat ze slaapwandelde. Beetje gevaarlijk op een schip....
    @ Lieselke: barbequen, lekker! Het ruikt altijd zo lekker, mjammie. Zijn je afkickverschijnselen alweer verdwenen? En het is zo he...de ene maand is het klusgebeuren meer genieten dan de andere maand. En gisteren je ei gehad. Dat is toch wel makkelijk met die ovulatietesten he. Ik voelde namelijk helemaal niets maar vond het super dat ik dan aan die test kon zien dat het op springen stond :D en dan de volgende dag nauwelijks streep meer. Ik hou wel van duidelijkheid geloof ik :D

Even posten voordat ik alles kwijt ben. Hoor dat ons meiske wakker geworden is.
    Lees zo wel weer even verder

2. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Rootje, je schijnt vruchtbaarder te zijn hè, na een miskraam....geen idee hoe en waarom, maar maak er gebruik van zou ik zeggen! Prettig dat je lichaam al zo snel weer op orde lijkt, misschien dat dit de last iets draaglijker maakt....

Syl, 10 weken??? Haha, je banner is het niet met je eens, volgens mij klopt er hier iets niet met de banners van de eigen site....;)
    Vandaag een druk dagje hoor, veel plezier met het wegwerken van alle trouwacties in je hoofd (de locatie staat in ieder geval vast, de datum ook, en de jurk, dus dat is een mooi begin), succes met je sollicitatie en op naar een mooie uitslag van je onderzoek!

Knip, Loel, Suuz....nee mij hoor je ook niet klagen over die 4 kilo hoor! Ben de eerste weken ook wel wat kwijtgeraakt door dat overgeven en de maagzuur.....
    Was van Mirthe met 32 weken ongeveer 8-9 kilo aangekomen, dus de kilo's komen vast daarna nog wel, heb natuurlijk weinig vergelijking met de laatste weken ;)
    Maar Loel, 10 valt ook nog wel mee, voor bijna 30 weken! En Suuz, voor jou was het ook 15 kilo in totaal bij Loïs (toch?), ken verhalen over 25-30 en meer....da's toch wel heavy, letterlijk en figuurlijk. Maar goed, komt ook wel weer goed uiteindelijk!

Zo, kort nachtje gehad..... Gister rond 23.00 uur hoorden we Mirthe huilen, wij zaten nog resp. te Wii-en en laptoppen beneden. Gingen we kijken, lag al Mirthe's speelgoed in haar bed en Mirthe...............op de grond te slapen. Ach gossie....we hoorden wel dat ze nog even aan het spelen was toen we haar naar bed brachten, maar dat doet ze wel vaker. Normaal gaat ze dan vanzelf in bed liggen en slapen. Nu dus niet...
    Gevolg was dat ze nog even onrustig was en ik dus niet direct kon slapen. Eindelijk in slaap werd ik weer wakker van een te grote stilte naast me, terwijl er normaal toch behoorlijk zwaar geademd en zelfs gesnurkt wordt....Jutteman ook nog wakker dus en ziek. Hoge koorts, alsof er een straalkachel naast me lag!
    Toen ik eindelijk lekker sliep ging mijn wekker weer.....Jutteman is nog wel lief opgestaan, broodje klaar gemaakt, Mirthe aangekleed. Ik heb haar weggebracht, wat hij normaal doet, dus mijn ochtend was ook licht ontregeld...

Dus...denk dat ik vanavond vroeg in bed lig, haha

3. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave
    Hmmm... 7 pagina's bijlezen. Gaat wel lukken denk ik zo.

@Daan: gelukkig! Je bent er nog, schrok me wild toen ik las dat je langs de route ging staan! Wat een vreselijk drama, is er dan helemaal niets meer heilig? Je zou haast bij elke feestdag je hart vast houden, uit angst bij welke gek er nu weer een knop om gaat. Ik verlang terug naar de tijd voor 9-11 toen niet alles meteen de dreiging van terrorisme uitstraalde.

@Loel: =D> hoera, de enge periode voorbij! Jij maakt gewoon lekker je 40 weken vol hoor!

@Knip: Pupkeman had er wat tafels bij gezet op het terras, gelukkig had ik hulp en hoefde niet alleen heen-en-weer te draven met drankjes. Het is de hele dag goed druk geweest, ook 's avonds was het gezellig. Maar ik ben toch rond middernacht naar bed vertrokken, was kapot.

@Rootje: (((((((knuffel))))))) ik weet niet wat anders te zeggen meid, vind het vreselijk voor jullie.

@Jutte: #-o wat een sukkels zeg!

@Syl: mooi mooi mooi! Ben wel heel nieuwsgierig hoe je eruit zal zien met buik in die jurk, vast prachtig!

@Sas: filmster ambities? hihi..

@Miran: zat dat me laatst ook al te bedenken, steeds meer roze en steeds meer baby/zwangerpraat kan toch niet echt leuk zijn als het bij jezelf uit blijft. (((((((knuffie))))))))

Een kleine update over moi:
    Weer vreselijk misselijk geweest, brandend maagzuur en overgeven. Gisteren bijna de hele dag in bed gelegen, ik voelde me zo beroerd. Vandaag ga ik toch mijn huisarts bellen, dit vind ik echt niet leuk meer. Lag in mijn bed, met de angelsound naar het hartje te luisteren en me te bedenken dat ik het er echt wel allemaal voor over heb, maar zie het niet zitten zo nog 4 maanden aan te modderen. Vond mezelf zo zielig dat ik ervan moest huilen, niet leuk! Alle rennies en maalox ten spijt, niets hielp. Ik heb zelf het idee dat ik door mijn vreselijke constipatie steeds moet overgeven. Ik zit gewoon vol, past niets meer bij en het nare is dat er ook niets uit komt. Al 3 dagen niet, 4 als je vandaag me telt. Sorry, misschien een beetje een vies onderwerp...
    Verders alles goed gelukkig. Werd met Koninginnedag wel helemaal lijp van 569 keer dezelfde vraag "Hoe gaat het met het buikje?". Maar ja, dat heb je met zo'n drukke dag waarop je een hoop bekenden tegen komt. En het is natuurlijk allemaal wel goed bedoeld, ik had alleen om een uur of 23.00 helemaal geen zin meer om met mensen te praten. Ik voel me soms net een LP die blijft hangen. Meer dames dat gevoel?

En nu ga ik snel posten, voordat ik weer een pagina achter loop!

4. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @pupke: wat vervelend dat je je nog steeds zo beroerd voelt! Ben benieuwd of de HA (of anders misschien de VK) een oplossing voor je hebben.
    @Miran: nog even volhouden tot je afspraak bij de Gyn en dan hup aan de Clomid en roze! (anders heb ik hier nog wel wat strips liggen ;) )
    @Jutte: pfff, dat is inderdaad een onrustig nachtje/ochtend

5. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Tjonge zeg. Dacht ik even 'bij' te zijn. Is er terwijl ik type en meissie aan kleed alweer enorm veel gekletst :) .
    @ Jutte: vermoeiend he zo'n nacht. WIj hadden van zaterdag op zondag nacht een enorm brakke nacht. De dame wilde niet slapen....ik had de volgende ochtend ernstige wallen onder m'n ogen en viel bijna in slaap tijdens visitebezoekje.
    @ Syl: oeh nog een boel regelen. En ik moet ook nog je trouwjurk bewonderen....die staat in je album las ik ergens in iemands reactie. Wanneer is je gesprek bij de nuon?
    @ Pupke: owwwwwwwwwwwwwwwww heel erg vervelend als je zo lang last blijft houden van misselijkheid. Kennisje van mij heeft dat ook gehad. Echt niet leuk.
    @ Knip: solliciatiegesprek voorKnipman. Mooi hoor. Hoop dat het 'm helemaal wordt.

Even update vanaf hier:
    Weet niet meer wat het laaste was wat ik schreef over Lumeamans sollicitaties, maar hij is dus aangenomen bij het bedrijf waar hij het liefst wilde werken. Was allemaal nog super super spannend (te ingewikkeld om uit te leggen). We zijn wat dat betreft dus helemaal gelukkig hier. Qua zwanger zijn, nog niet echt geland. Ik voel ook nog niet echt wat, behalve af en toe een wat wee gevoel in m'n maag, maar daar heb ik vandaag bijvoorbeeld weer helemaal geen last van. Het voelt ook zo "blij maar onder voorbehoud'. Heb wel de vk gebeld om te vragen of ik voor een eerdere echo mag maar die zijn t/m vandaag dicht voor niet spoed, dus die ga ik morgen maar bellen.

6. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Goedemorgen moppies,

pff ik had heel wat bij te lezen. Ik kan me er maar niet toe zetten om een korte reactie te doen. Daarvoor zijn jullie me net iets te dierbaar. Dus hier gaan we dan:

@Knippy, je slaapt nog steeds niet goed begrijp ik. Wat een ellende zeg. Ik vind het zelf zo vervelend dat ik steeds zo vroeg wakker ben, maar ik slaap dan tenminste nog wel.
    Ik hoop, nogmaals, dat het echt snel beter wordt. Kan me zo voorstellen dat het steeds moeilijker wordt om 'normaal' te blijven doen, want je zal overdag wel moe zijn.

@Rootje, lieve, lieve meid. Wat een verschrikkelijk nieuws. Ik ben er echt ondersteboven van. Ik wens je heel erg veel sterkte toe en leef met je mee.

@Moor, fijn dat je vermoeidheid weg is. Lekker is dat he?
    En is het gelukt met de maxi cosi? Hoop dat je een fijne dag hebt gehad.

@Sas, gelukt met zeil en behang?

@Syl, succes vandaag met je solli. Hoop dat ze met de uitslagen niet net bellen in de tussentijd, maar ervoor of erna.

@Jutte, wat een spannende dag meid. Dat gaat je vast niet in de koude kleren zitten. Ben blij dat alles goed was. Alleen jammer dat je nu weer een week moet wachten op de uitslag.

@Miran, ik duim voor je dat het goed komt met je werk. Heel veel succes.

@Sas, begrijp ik het nu goed dat jij zelf meespeelt/figureert in die film? Hoe coowl. Hoe was het?

@Ink, hoe was het slapen met het voedingskussen? Ben erg benieuwd. Ben nog steeds aan het twijfelen of ik zo'n ding zal aanschaffen. In eerste instantie waar voor het bedoeld is, kan nog redelijk op mijn zij slapen namelijk. maar je weet maar nooit.

@Jutte, plakplintjes. Hier ligt al ruim een jaar een voorbeeldplakplint (haha, ik noem het maar zo) in de bijkeuken. Moet in woonkamer nog steeds plinten leggen eh..plakken. Het komt er maar niet van.
    ben benieuwd hoe het bij jou wordt.

@kwie, heb je al foto's van haartjes? Hoe was het sporten?

@Loel, feli met je nieuwe oven!

@Miran, drukke dag geweest zo te lezen. wordt al moe als ik er aan denk. Gelukkig heb je Alyssa aan het slapen gekregen. Wat zielig voor Marco dat hij dan zo in paniek raakt.

@Liesel, hoop dat je veel klusplezier hebt gehad en dat het maar een mooie uitkomst mag hebben.

@Miran, lieve meid. Ik wil zoveel tegen je zeggen, maar kan toch de juiste woorden niet vinden. (((((((((((((((((((((((Miran)))))))))))))))))))))))

@katja, hoeveel grintegels heb je in de aanbieding?
    Steken kunnen goed je banden zijn hoor.
    Hier stond de teller afgelopen zaterdag op 7 kilo erbij :confused: , vanochtend op 5. Dus het schommelt nogal.

@syl, feli met je 10 weken!!! =D>

@Pup, zo moe meid en dan ook niet lekker voelen. Kan me voorstellen dat de tranen dan komen. Probeer eens roosvicee laxo voor je ontlasting, werkt niet direct (tenminste bij mij niet), maar man wat kan je dan lekker poepen zeg. Dat is al een hele opluchting. Maar niet verkeerd om even je HA te raadplegen.

@Mezelf, afgelopen vrijdag voor controle geweest bij vk. Was allemaal goed. bloeddruk netjes 120/60. We krijgen volgens haar wel een flink kind (Rolf zit me al dagen in te praten dat we echt geen dik kind krijgen, maar ws gewoon een lang kind duh #-o ), want ze voelde alleen maar kind. Beebje ligt lekker met het koppie naar beneden, rugje links, billen linksboven (uiteraard). Dus die zit nu niet meer te trappelen, maar te stompen in mijn blaas hihi.
    Bloeduitslagen krijg ik zo meteen bericht van. Ze zou me rond 11 uur terugbellen. Cervixlengte was trouwens 2,4 cm ipv 3,5, maar niet verontrustend hoor.

afgelopen zaterdag feest gehad van Rolf zijn vader. Ook ge bbq'd. (het was wel een bbq weekend hier geloof ik), was erg gezellig.

Iedereen nog bedankt voor jullie lieve reacties op afgelopen donderdag. Ben er vrijdag best wel door van slag geweest. Nog even 'lekker' met vk over gesproken. Het doet je toch wel wat he. Zaterdagochtend hebben we bloemen gelegd bij het canadamonument. Was erg indrukwekkend kan ik je melden. Maar we hadden er allebei behoefte aan en wilden toch iets doen voor de nabestaanden.

Nog 5 nachtjes slapen en dan hebben we de pretecho. Heb er zin in!! Ben zo benieuwd.

Hoop dat ik niemand vergeten ben nu. Als dat wel zo is, excuses daarvoor.

Oh wilde nog even zeggen dat ik buddy van Sweepy geworden ben. Dus als er iets is of ze heeft zelf even de puf niet om te schrijven, dan geef ik het door.

Dikke kus voor jullie allemaal. Schatjes zijn jullie.

7. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Oh ik wilde nog even kwijt dat ik vannacht heb gedroomd dat ik was bevallen. Binnen 3 uur. Maar omdat ik zo in mijzelf gekeerd was en de persweeen niet had meegekregen, moest ik de bevalling overnieuw doen, dat was beter voor de verwerking :confused: :D :D Hoe verzin je het...

8. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @Daan: lekkere droom.....hahaha
    Gaat snel nu he? Al weer over de 27 weken.... wauw!

9. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ja gaat supersnel. volgende controle ben ik gewoon al weer 30 weken.

btw, vk belde net bloeduitslagen zijn goed. Hb was 7.0, wel iets gezakt, maar verder dus prima. En ijzervoorraad??? 100, dat was supergoed, kwam nauwelijks voor zei ze (ik=trots).
    Bleekheid komt dus van de pijn.

Oeh meiden, heb net nieuwe buikfoto's gemaakt, maar je ziet echt 1 zwangerschapsstreep (die had ik al, maar rekt dus op) en het stuk wat dus extra is uitgerekt is rood en ziet er niet mooi uit............. :| Getver, wat een zeikerd ben ik toch. Sorry daarvoor.

10. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

O ja, ik zag trouwens op de lijst dat mijn afspraak bij de vk er nog op staat (26 mei), maak daar maar 12 mei van en dan 'controle-echo na mk' of zoiets.
    Dat heb ik zojuist afgesproken met mijn vk.

Verder dikke knuffels voor jullie hoor!
    Ik hoop dat jullie het niet erg vinden, maar ik reageer even iets minder op jullie persoonlijk. Het wordt me soms iets te veel op het moment. Begrijp me niet verkeerd, ik ben superblij dat (de meeste van) jullie lekker zwanger zijn en een lekker groeiend beebje hebben, maar erop reageren is nu soms iets te veel van het goede. Komt wel weer, dat beloof ik hoor!

11. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hallo meiden
    Ben ik weer het internet bij ons was een drama.....bleek een signaalstoring te zijn....was ik net aan het lezen viel internet uit.... :evil:
    Maar goed ink is back hoor.....

Meiden dat voedingskussen is echt een aanradertje hoor!!! Ik heb 1 bij de HEMA gekocht omdat deze niet zo duur was ivm het uit proberen... Ik slaap heerlijk met mijn slurf hoor........
    Daan dus als ik jou was gewoon proberen....

Mijn vriendin is nog niet bevallen.....afgelopen zaterdag waren ze nog bij ons, vriendin in de pyamabroek haha...had ze zin in....ze moet nog 1 weekje...spannend hoor ben zo benieuwd.....
    Ik moet nog 1 cadeautje ahhhhh......nog effe bedenken wat dat zal worden......

Rootje meid hoe gaat het nu met je gezien je omstandigheden...zag dat het lijntje van de test al vervaagde..Vervelend dat de arts en de vk zo vaag doen....

Pupke meid wat vervelend dat je je zo vervelend voelt zeg......Een andere vriendin van mij heeft 9 maanden lopen kotsen en het zuur gehad. Die sponsorde de rennie fabriek. Hopelijk krijg je iets wat helpt enne 4 dagen niet kunnen is ook niet zo bevorderlijk.....

Syl spannend die soll... zal voor je duimen.......

Lumea...1-1-2010 is een mooie datum hoor alleen als het kindje wat ouder is zeg maar op de puberleeftijd vinden ze 1 jan niets meer aan....Mijn broer is ook op die dag jarig..... Wij vierden het vanaf zijn 15e het weekend ervoor of erna zijn party......aangezien je van de drankluchten en de katers ook niet vrolijk werd.....

uhhhhhhh heb ik iemand overgeslagen??????

Knip die slecht slaapt.......nou meid misschien het voedingskussen proberen?

Oja inkieman heeft gister voor het eerst de kleine voelen schoppen...Eindelijk......heel bijzonder en de kleine begon ook echt effe flink zijn best te doen hoor......

Fijne dag meiden...

liefs ink

12. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Oh wat leuk ink, dat inkerman het ook heeft gevoeld!!

Hier nog geen ongi...we wachten af...woensdag een testje doen...en is die negatief dan vraag ik een bloedtest of mijn ei wel geweest is of niet.

Rootje, jij krijgt een extra dikke knuffel! Neem je tijd meis, doe maar gewoon rustig aan hoor! Doe ik ook, en zie ik ben ook nog welkom hier hihi..

Verder meiden, iedereen een knuffel indine je het nodig hebt hoor!

Groetjes,
    Miranda

13. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Thanks voor alle steun meiden!! Jullie zijn lief!!
    Zoals beloofd hier even een foto van onze schommel, het gras eronder moet nog aangelegd en de hoop zand erachter moet nog afgevoerd, maar het idee is duidelijk. Ik ga zo even kijken of er op de andere camera een foto staat van Marissa op de schommel, ze vind het geweldig!

14. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Ja hoor er was er 1 met Marissa op de schommel :)

15. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    Arme Pup, je beroerd voelen is écht niet leuk Een dikke knuffel voor jou. Heb je Roosvicee Laxo al geprobeert?

Rootje: heel begrijpelijk dat je even niet zoveel reageert. Verwerk het eerst maar eens goed met je mannetje en fam. Ik denk in ieder geval wel aan je. ]\
    Mooie schommel trouwens.

Ink: Wat leuk dat je man je kindje ook heeft gevoelt, ik voel mijn meisje al bijna niet, laat staan mijn man! Tot zijn grote frustratie hahaha, wel lief hoor.

Oja en Daan: waar zijn die buikfoto's dan?? Ikke nieuwschierig! Wat fijn dat alles goed was bij de vlos.

ik ga nu ff de bovenboel aanpakken, er ligt weer aardig wat stof op het laminaat, onder het bed, tv meubel etc etc. Soms wordt ik daar echt gek van hoor! Gaat zooo snel. Dan nog de wc's schoon en dan heb ik lekker de hele dag nog voor mezelf. Manneke is werken, komt pas 22.30 thuis. Ga denk ik wat schilderen, ben met schilderijtjes voor de kinderkamer bezig. 2 van die voorgedrukte doeken van Winnie de Pooh en 1 doek wil ik zelf wat moois op maken, maar ik weet nog niet wat. Hier ideetjes???

16. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    Oowww vergeet ik nog bijna Lumea te feliciteren, tenminste haar man. Goed man dat hij die baan heeft!

17. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Meiden, duim voor me... ik ga nu naar Nuon (gesprek om 1500 uur) x

18. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

goedemiddag meiden,

drukke bedoeling hier dus ff tussendoor bijlezen ;)

@ suuz de halve dag is voorbij en nog steeds geen zin hoor

@ syl spannend voor jou vandaag hopelijk is alles oke

@ rootje fijn op zich dat alles zo snel weer weg is kun je tenminste weer lekker verder

@ Lumea ik ga je datum erbij zetten

@ jutte de banners van de site hier willen geen hele weken aangeven
    vroeg naar bed jij vanavond en lekker gaan slapen oke

@ pupke fijn dat je de koninginnedag overleeft hebt
    nee he waarom blijf je zo misselijk en je zo klote voelen
    ((((((((((((((((((((((((((((knuffel))))))))))))))))))))))))))

@ Lumea joepie lumeaman de baan die hij wilde
    hopelijk mag je snel naar de VK

@ Daan zeg dat wel dat te kort aan slaap maakt je echt brak
    en vooral zo op het werk :(
    hahaha beebje niet meer trappen maar stompen op je blaas moest er wel om lachen
    fijn dat jij ons op de hoogte houd van sweepy zeg
    waar is die foto dan ik zie hem niet en de striee of hoe je dat ook schrijft word na die tijd heel licht en valt het niet meer zo op hoor ik heb het op mijn heupen en is goed mee te leven laten we maar zeggen

@ rootje neem rustig je tijd het is niet niks

@ ink ik denk niet dat het kussen bij mij helpt aangezien het slaap gebek/te kort niet van me buik af komt ik lig namelijk gewoon lekker hoor
    maar fijn dat ehet bij jou goed werkt zeg
    en hoe leuk dat inkman eindelijk de kleine heeft gevoelt =D>

@ Miranda het kan nog dus laten we duimen op een mooie posi test woensdag

@ rootje wat fijn zo'n schommel zeg

@ katja poetse en schilderse

@ syl [-o< duim heel hard voor je

meiden hier een eigen update
    knip gaat vanaf deze week nog maar 24 uur werken dit wilde na de bevalling en mijn verlof
    maar doordat het slacht gaat op de zaak moet ik per direct naar 24 uur dus nu ga ik voor 8 uur in de week de ziektewet in tot februari (na mijn zwangerschaps verlof) dan ga ik officieel op papier 24 uur werken en dan word het 2 daagjes knippen is de bedoeling
    maar goed dat gaan we nog wel zien

@ moor thanks voor je pb terug ;)

19. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

NOD:
    * Miranda, 28 jaar, 3 mei , 8e ronde voor 2e kindje
    * Beebie, 26 jaar, 12 mei , 20e ronde voor 1e kindje
    * Lieselke, 25 jaar, 17 mei , 10e ronde voor 1e kindje
    * Springmuis, 21 jaar, 20 mei , 31e ronde voor 1e kindje
    * KwiePark, 27 jaar, 26 mei , 14e ronde voor 1e kindje

* rootje , 30 jaar , 1 juni , 13e ronde voor 2de kindje

Zwanger:
    * Loel, 29 jaar, ronde 1: 2e kindje D-date 16 juli ?
    * Daffie1977, 32 jaar, ronde 1: 3e kindje D-date 16 juli ?
    * Meilan, 26 jaar, ronde 1: 1e kindje D-date 25 juli ?
    * Daan78, 30 jaar, ronde 7: 1e kindje D-date 2 aug. geslacht ?
    * Sweepy, 27 jaar, ronde 2: 1e kindjes (tweeling) D-date 9 aug. geslacht ?
    * Inkerbell, 28 jaar, ronde 3: 1e kindje D-date 14 aug. geslacht ?
    * Jutte, 31 jaar, ronde 4: 2e kindje, D-date 21 aug. geslacht ?
    * Pupke, 29 jaar, ronde 4: 1e kindje D-date 3 sept. geslacht ?
    * Katjak79, 29 jaar, ronde 15: 1e kindje D-date 13 sept. ?
    * xxsuuzxx, 28 jaar, ronde 8: 2e kindje D-date 15 sept.
    * Joyce, 24 jaar, ronde 4: 2e kindje D-date 15 sept.?
    * Desert, 33 jaar,ronde 3: 1e kindje D-date 16 sept.?
    * Moor, 28 jaar, ronde 7: 1e kindje D-date 3 nov.
    * Knippy, 25 jaar , ronde 8: 1e kindje D-date 25 nov.
    * SylviaM, 32 jaar,ronde 12: 1e kindje D-date 30 nov.
    * Lente1973, 35 jaar, ronde 6: 3e kindje D-date 6 dec.
    * Lumea, 32 jaar, ronde 3 na mk: 2e kindje D-date 3 jan.

Vlindertjes:
    * SylviaM, ronde 8 bij 9.5 weken en ronde 11 bij 5 weken en 1 dag een {)Ï(}
    * Loel, 6 juni een {)Ï(}dochtertje Lotte gekregen bij bijna 29 weken
    * Moor, ronde 2 bij 7 weken {)Ï(}
    * Niena kreeg in ronde 1, ronde 2 en ronde 3 telkens {)Ï(}
    * Joyce84 kreeg een {)Ï(} voordat ze zoontje kreeg en in ronde 1: 2e kindje
    * Bonsai, ronde 2 een {)Ï(}
    * Lumea, in ronde 1 bij 11 weken een {)Ï(}
    * Klasien, in ronde 1 een {)Ï(}
    * Rootje , in ronde 12 bij 4.6 weken een {)Ï(}

Artsbezoekjes:
    * Moor 4 mei controle Verloskundige
    * Moor 4 mei bloedrukmeting
    * Katja 5 mei controle verloskundige 11 uur
    * Suuz 6 mei 20 weken echo
    * Daan 6 mei cervixmeting om 11.00 uur
    * kwie 6 mei Uitslagen onderzoeken
    * Miranda 6 mei afspraak gyne
    * Muisman 6 mei Bloedprikken
    * Sylvia 7 mei afspraak gyne
    * Rootje 12 mei controle Vk na MK
    * Jutte 14 mei echo + controle gyne
    * Moor 22 mei pretecho
    * sylvia 22 mei combitest
    * Suuz 25 mei controle verloskundige
    * sas 26 mei gyne om 9.30 uur
    * Pupke 27 mei controle verloskundige
    * Sylvia 2 juni controle verloskundige
    * Moor 17 juni 20 weken echo/prenetale screening
    * Knippy 17 juni controle verloskundige 8.30 uur

Bijzonderheden:
    * Beebie: eventueel mei 2009 naar de gyn
    * Miranda: heeft PCO
    * Niena : aan de pil tot we er samen klaar voor zijn
    * Hanneke : krijgt een kijkoperatie en daarna misschien starten met IVF
    * klasien : Voorlopig even rustig aan doen
    * Helma : gaat weer aan de pil

*Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://i17.photobucket.com/albums/b94/Pupke1979/RozeMM_Banner.jpg[/img]

20. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Syl! ((DUIM)) ((DUIM)) ((DUIM)) x 1000000000000000000........

Knip, slaap je echt zo slecht meis...kan je er niets voor krijgen van de huisarts? Of iets homeopatisch? Wat je tenminste nog niet al hebt uitgeprobeerd he....

Groetjes,
    Miranda

Deel Deze Pagina