Wow, ik ben er bij. Wat een geweldig idee om hier te verzamelen. Deze emomuts zou er bijna van gaan janken. Al mijn dinnetjes bij elkaar in 1 mooi groot kasteel. JeeeeeeeeeeeeeeeJ. Eh, ik zag dat er al 11 pagina's waren, moet dus nog tot dan toe lezen. Dus maar dan heb ik bij deze even aan mijn meldplicht voldaan. Oh en waar ik was? Ik had zangles vanavond. Ik heb bubbels meegebracht: Die met alcohol die staan nog in mijn hummer, kan iemand ff helpen sjouwen?!
Goeieavond! Mag ik als Belgje er ook bij hier? Veeeel te gezellig, word er echt opgewekt van, hier alles te lezen! 4de ronde, 24jaar, 1ste kindje, NOD 3dec...
@Daantje: jeeeeuuuuuij! Eindelijk dé banner! woepie! @maartje: sjiek wat je allemaal klaargespeeld hebt hier! @Kwiepark: een van de beste ideeën van dit decennium meid! Echt tof dat je dit zo georganiseerd heb! Voel me hier al helemaal thuis!
Applaus voor Kwiepark inderdaad ! En lieselke, ik wacht nog even met mijn andere banner, want volgens de statistieken ziet mijn 'beeb' er nu ongeveer zo uit: http://home.planet.nl/~gruit037/tamara/ ... mbryo1.jpg Dus ik wacht nog even een paar dagen hihi
Je staat op de lijst Je kunt er immers ook niets aan doen dat je een Belg bent Neeheee, geintje! ook Belgjes zijn welkom in ons mooie rose kasteel! Ruben Nicolai is immer ook van Vlaamse afkomst hihihi Welkom meid!
Wat een mooi logo! En ik ben dol op mini's. Nou, zou graag onderdeel worden van dit gezelschap hier. Ben eigenlijk nog maar kort bekend met deze pagina, maar werd zeer vriendelijk onthaald op het NOD van november. En ik vind het gewoon enorm bijzonder hoe iedereen hier met elkaar mee leeft. Ik ben dus 32 jaar, al 8 jaar getrouwd met een onwijs goede vent. Zwanger van tweede kindje (nog steeds onwerkelijk, nee ik ben nog niet :sick: Daan). We hebben een dochter die net 1 jaar is geworden. We wonen sinds kort weer in Nederland nadat we zo'n 3 jaar in het buitenland hebben gewoond. Ik ben onderzoeksmedewerker pedagogie en intermenselijke relaties (oftewel TBM) . We zijn nog duidelijk in transitie...op zoek naar een baan en plek om voor langere tijd te gaan wonen. Dit zal een heel andere zwangerschap worden dan de vorige keer want toen zat ik in verwegistan en kon er met niemand over praten en had geen goede toegang tot internet behalve op kantoor. En nu moet ik echt stoppen want ik moet nog iets anders doen en dan lig ik pas om half 2 op bed. Als er nog andere dingen zijn die jullie willen weten hoor ik het wel. Groetjes!
brr je zou er bijna bang van worden Hihi! Heb al vele foto's/plaatjes gezien van beebs in de buik, maar dat ziet er wel heel vreemd uit hihihihi! Maar eehhh het wordt echt wel tijd voor een hele mooie banner hoor, want jij bent ZWANGER!!! :lol:
Haha, snap je nu waarom ik nog even wacht, afgezien van dat ik het nog steeds doodeng vind Of zal ik mezelf stiekum even wat langer zwanger maken roest:
Dank je wel maartje! Was ook al in oktober en novemberforum, omdat de NEderlandse forums net iets gezelliger zijn dan de belgische
NOD: * Bonsai, 23 jaar, 8 november, 2e ronde voor 1e kindje * Moor, 28 jaar, 25 november, 1e ronde na mk voor 1e kindje * Sweety, 24 jaar, 25 november, 1e ronde voor 1e kindje * Pupke, 29 jaar, 28 november, ronde 3 voor 1e kindje * BBKane, 38 jaar, 28 november, ronde 3 voor 4e kindje * Rose, 26 jaar, 28 november, ronde 3 voor 1e kindje * Maartje, 24 jaar, 30 november, ronde 6 voor 1e kindje * SylviaM, 32 jaar, 2 december, ronde 9 voor 1e kindje * Sweepy,27 jaar, 2 december, ronde 2 voor 1e kindje * Lieselke, 24 jaar, 3 december, ronde 4 voor 1e kindje * Inkerbell, 28 jaar, 5 december, ronde 3 voor 1e kindje * Helma, 29 jaar, 15 december, ronde 4 voor -e kindje * Beebie, 26 jaar, 17 december, ronde 15 voor -e kindje Zwanger: * Daan78, 30 jaar, zwanger in ronde 7 van 1e kindje * Lumea, 32 jaar, zwanger in ronde -- van 2e kindje Vlindertje: * SylviaM heeft in ronde -- (maand) bij 9.5 week zwangerschap een vlindertje gekregen Artsbezoekjes: * Maartje 1 december 1e keer naar gyn * SylviaM 2 december naar de gyn Pendels: * Maartje: Bootsy zegt november een jongen * Daan78: Zuurtje zegt november een jongen * SylviaM: 3 pendels die zeggen december een meisje * Beebie: Claire zegt januari een meisje * Maartje: Supernanny zegt april een meisje Maansteen: * Maartje 2e ronde met maansteen, ondanks dat Maartje er niet echt in geloofd. Bijzonderheden: * Beebie: eventueel mei 2009 naar de gyn *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://i17.photobucket. com/albums/b94/Pupke1979/RozeMM_Banner.jpg[/img ]
Hehe Daan, nee meid, niet twijfelen, je bent echt wel zwanger hoor! Ben ineens echt supertoppievrolijk van gewoon hier ff in dit topic te zitten! Zalig na een late werkdag (nja, al mijn werkdagen zijn laat!) WOOOOOOEPIEEEEE!
Alsjeblieft meiden! Nu ga ik echt afsluiten, want anders ben ik morgen echt niet te genieten en ik moet al om 7 uur op! Trusten en tot morgen! Morgen weer een nieuwe dag... Een dag waarop misschien wel weer iemand positief gaat testen... Een dag waarop andere meiden juist weer een dag dichter bij de misschien wel positieve test zijn... en een dag verder dat Daan misschien wel vertrouwen in haar simese visje gaat krijgen! Whoehoeee dat elke nieuwe dag ons allen weer fijne dingen mag gaan brengen!
oeh mag ik nog ff snel wat vragen? Want ik heb het aug. topic geopend, maar nu wordt ik een beetje onzeker, want de mensen vinden het vreemd da tik nu al positief tetest heb enzo. Sommigen denken een week voor nod. Ik heb me toch echt niet verrekend. Willen jullie ff kijken dan in het aug. mama's topic. Ik word er echt onzeker van.