Goedemorgen, Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Even een kleine introductie: In februari van dit jaar ben ik mama geworden van een dochtertje en sinds mei heb ik een koperspiraal. We willen graag een tweede kindje over een tijdje, maar nu nog even niet Maar omdat deze maand anders verloopt dan normaal ( een late eisprong ) en ik me anders voelde dan anders besloot ik een zwangerschapstest te doen en tot mijn verbazing dacht ik iets van een heel licht streepje te zien. Wat denken jullie? Ik ben nu 8dpo. Groetjes, Rianne
8dpo is sowieso veeeel te vroeg om te testen en sowieso zie ik niet echt wat eigenlijk. Hoogstens een schaduw. Als je het echt niet vertrouwt zou ik over een week nog eens testen, maar de kans acht ik heel klein..
Ja het leek mij ook onwaarschijnlijk hoor en nog wel vroeg, maar daarentegen heb ik de vorige keer wel positief getest op 9dpo dus vandaar dat ik de gok had genomen om nu te testen, eigenlijk meer om het uit te sluiten maar toen dacht ik dus een streepje te zien en ging ik twijfelen, vandaar... Ik test sowieso over een aantal dagen nog een keertje
Ik voel mijn eisprong meestal wel goed, en dat was nu een week later dan normaal. Mijn cyclus is rond de 31 dagen maar ik zit nu op dag 36.
Maar het voelen van je eisprong is niet echt betrouwbaar zeggen ze. Het blijkt dat je de laatste groeispurt van je eitje voelt. In dat geval zou je nu dus nog niet op 8DPO zitten en betekent het dat je test onmogelijk al positief kan zijn.. Ik zou nog even afwachten en over een paar dagen nogmaals een testje doen.
Mijn eisprong is meestal rond dag 18/19 en nu rond dag 26 dus dan zou ik nu rond 8dpo zijn. Ik heb het ook niet precies bijgehouden omdat we niet actief bezig zijn met onze familie uit te breiden hihi. Ik doe over een paar dagen nog maar eens een testje als ik niet ongesteld ben geworden in tussentijd bedankt in ieder geval voor jullie reacties!
Hihi ik woon sinds kort in Frankrijk dus ik helaas geen kv testen hier we wachten het gewoon nog even af.
Ik zie niks... Maar sowieso afwachten met spiraltje; als je positief zou testen, is de kans nog heel groot dat innestelling toch niet goed gelukt is omdat de koper invloed heeft op het baarmoederslijmvlies. De kans op een (vroege) miskraam na innestelling - dus als je positief test - is zo'n 70%.
Hallo, ik ben toch ongesteld geworden, dus het was vals alarm. Het zou ook wel erg bijzonder geweest zijn als ik wel zwanger zou zijn, maar niet onmogelijk met spiraaltje maar het was zo'n rare cyclus ten opzichte van normaal. Bedankt voor jullie reacties in ieder geval, ik ben weer gerust gesteld. In januari gaat mijn spiraaltje eruit en dan hopen we snel weer zwanger te raken voor een broertje of zusje voor onze dochter.