O o o o o.. Ik moet dit hier even kwijt.. 8) Vriendlief is voetballer.. én erg ijdel.. Vanochtend lekker met zn tweetjes een ochtendje vrij.. Vriend stond zijn tanden te poetsen en ik was mn nagels aan het lakken.. Ineens komen ze in beeld.. zijn tenen.. Heel stiekem en zachtjes lak ik alle nagels van zn rechtervoet roze En mn lol kon niet op want.. hij merkte het niet! Meneer moest vanmiddag trainen en belt net op.. WAAAAT HEB JE MET MN VOETEN GEDAAN!? 'HET' IS ROZEEE! Hij wilde onder de douche stappen.. keek eens goed, en zag roze tenen van schrik heeft ie zn slippers eroverheen gedaan en heel moeilijk gedoucht Toch slipte de slipper uit en heeft ie zn roze tenen tentoongesteld.. Ze vielen best in de smaak zei ie Die arme jongen
Ge-WEL-DIG! Echt humor gewoon, hopelijk blijven zijn ploegmaatjes hem hier niet jaren mee plagen hahah... issie prof ofzo? Zo ja, hopelijk was er geen Prive in de buurt ofzo hahahaa....
Hahahahaha geweldig! Wat een goeie actie... Ik wou dat ik dat kon doen bij de mijne haha.. Misschien als ie slaapt......
haha.. nou ik stond er zelf eigenlijk ook versteld van dat het lukte.. :-S Ik heb het wel eens vaker geprobeerd maar dan voorkwam meneer het altijd wel.. Dit keer had hij gewoon echt niets door Zo stom.. ik moest er zelfs bij knielen Nee, gelukkig geen prive of story in de buurt haha.. Ik zal eens kijken of ik er een leuke foto van mag maken haha
Whahaha geweldig Merkte hij het bij de training pas op, ik kijk altijd naar m'n voeten als ik m'n sokken aan doe hahaha.