Sorry meiden kom even klagen. Moet gewoon even mijn hart luchten. Het is pas 5 dagen 2008 en heb nu al weer een paar tegenslagen gehad. 2 januari moest mijn vriend naar het ziekenhuis voor de uitslag van een onderzoek.Blijkt weer ontstekingen te hebben ( hij heeft de ziekte van crohn) en zijn medijnen zijn verhoogd naar 12 pillen per dag. 3 januari moest ik naar de gyn, hoe het er nu uitziet is ICSI onze enige hoop. 4 januari ben ik ongi geworden 5 januari ( vandaag dus) kijkt mijn vriend op zijn rabobank rekening of zijn salaris was gestort. Dat wel,maar voor 70%. Hij loopt nu een jaar in de ziektewet, de laatste paar maanden werkt hij twee dagen in de week. Zijn baas loopt gewoon zo te knoeien, mijn vriend heeft ook geen kerstpakket gehad. Volgens mij wacht hij gewoon tot mijn vriend een fout maakt zodat ze hem kunnen ontslaan. Zo moest het even kwijt hoor,moet zo op verjaardag en daar kan ik ook moeilijk gaan lopen chagerijnen. Iedereen een fijne avond. Liefs Kaatje
He bah meid, wat klote om zo het nieuwe jaar te beginnen! Hopelijk wordt de rest van 2008 helemaal top. Dikke knuffel en liefs Manuela
He bah Kaatje, dat is idd een kut begin. Sterkte! Hou er overigens wel rekening mee dat in de meeste gevallen een werkgever idd nog maar 70% van het loon door hoeft te betalen na 1 jaar ziekte. Ik zou het even goed nakijken, want dat kan dus wel kloppen.
Bah wat een kl*te begin van het nieuwe jaar. Ik hoop voor jullie dat de rest van het jaar beter word!
Dank jullie wel. Gaat vast allemaal wel goed komen,maar je hoopt zo op een positiever jaar dan 2007 en dan begint het al zo. Liefs kaatje
Volgens mij is een van je droomwensen momenteel toch echt waarheid aan het worden En dat is WEL een mooi begin van 2008
wat een rot begin, maar euh je zegt dat je ongi bent maar het een zwangerschapsbanner? die snap ik niet helemaal, is het toch niet doorgezet en je test positief? zou super zijn, in dat geval Gefeliciteerd!