Ik maak me wat zorgen, heb al de hele tijd op internet opgezocht en nergens gevonden wat ik heb.. Ik ben nu 14 weken zwanger en sinds een week heb ik af en toe roze mini kleine puntjes in de afscheiding De afscheiding is verder gewoon wit of heel lichtgelig, lijkt me verder compleet normaal. Ik vraag me af wat die puntjes zijn, het ziet er niet echt uit als bloed vind ik, het zijn ook niet echt vlekjes, echt puntjes en soms ook een soort van kleine minidraadjes (ik moet zeggen dt ik wel echt vlak erboven moet gaan hangen om het goed te kunnen zien, zo klein is het) Verder heb ik ook helemaal geen buikpijn, en heb ik nog altijd alle zwangerschapssymptomen, zoals heel erge misselijkheid en vermoeidheid. Moet ik me ergens zorgen om maken? zijn er nog mensen die dit hebben? hoop op wat geruststelling! nijnka
Ik denk dat het heel normaal is. Slijmprop kan beetje los laten waar wat bloed bij zit, slijmprop word de gehele zwangerschap opnieuw aangemaakt. Een vaatje kan springen, kunnen ook miniscule vaatjes zijn e.d. Zolang je niet vloeit, dus dat t eruit loopt, zou ik me geen zorgen maken, je bent tenslotte al bijna 14 weken.
misschien heel licht rozebloed/slijm van de baarmoederwand wat een beetje aangetast kan zijn door het vrijen? het si niets ernstigs hoor wqant dat zou je buikpijn hebben en helder rood bloed! succes.