Hoi allemaal, ik ben morgen 5 weken zwanger. Heb sinds vandaag roze afscheiding. Als ik ontlasting heb gehad is het zelfs wat donker rood/bruin. Heeft iemand hier ervaringen mee? Zal het een begin kunnen zijn van een miskraam, of kan het ook nog goed zijn? gr
het kan ook innestelingsbloed zijn meid zolang er gaan krampen bij zijn moet je je geen zorgen maken? ik had dit bij mijn twee vorige zwangerschappen ook. tot echt helder rood bloed. en ze liggen nu allebei lekker in hun bedje.
Je baarmoedermond is nu heel gevoelig en heel goed doorbloed. Wanneer je bijvoorbeeld sex hebt of ontlasting kan dat al voldoende prikkeling zijn om wat bloedverlies te hebben (dan raakt er een klein bloedvaatje beschadigd n vandaar die rozige afscheiding.) Helaas begint een miskraam soms ook op deze manier.... dat is juist het onzekere. maar zoals je het nu hebt, dat had ik ook....en ook die van mij ligt nu in haar bedje!
Bedankt voor de reacties. loop heel de avond al naar de wc. Ben er erg onzeker over. Ja wat kan het zijn? Maar even afwachten dus.Heb over 2,5 week de eerste echo. Dan ben ik ruim 7 weken. Hoop dat alles goed is. Voel me nog zo goed. Ben niet misselijk, geen gespannen borsten. Maar dat had ik de eerste zwangerschap op het hele begin ook niet volgens mij. Dat ben je zo snel vergeten he. We blijven hopen!! Soms hoop ik dat ik misselijk wordt, dat ik voel dat ik zwanger ben. gr
Ook ik heb nog regelmatig wat roze verlies. Ze denken dat het door een zeer doorbloede baarmoedermond komt. Ze gaan bij mij over 2,5 week er toch even naar kijken. Ook ik heb het dan voornamelijk met tillen of ontlasting ofzo. Door zowel de gyn als de vk is me verteld dat ik me geen zorgen hoef te maken. Zolang je geen krampen hebt en het hele rode bloed wegblijft en stolsel hoef je je nog geen zorgen te maken. Ook mij maakt het onzeker. Ik heb het al vanaf het moment dat ik zwanger ben. Zo 1x in de week heb ik het wel, het gekke is dat ik het zelf nog voel ook wanneer het zo is. Er komt dan een aparte druk op mijn baarmoedermond ofzo, kan het niet goed uitleggen. Meid geniet van je zwangerschap en ik hoop dat het allemaal goed mag gaan en dat het gewoon loos alarm is!
Hallo allemaal, bij mij helaas geen goede afloop. Ben sinds gisteren helder bloed verloren. Ook komen er stolstels los. Het stopt ook niet met loslaten, dus het zet echt door. Bij mij was dus helaas de roze afscheiding het begin van een miskraam. Straks terug bellen naar de vk, maar het is eigenlijk gewoon afwachten, totdat het stopt met bloeden. Dat alles eruit is. Vind het echt heel jammer, ook al was het nog maar van korte duur, maar als je een positieve test hebt, ben je zwanger en dan valt het zo tegen als het niet goed is. Weet iemand hoelang het bloeden kan duren? En hoe lang duurt het dan voordat je weer een ovulatie hebt. Ja wij gaan gewoon door natuurlijk. Ben er van overtuigd dat het de natuur is, en dat het goed is zo. gr