Vandaag bloed verloren het was Helder bloed en best wel wat. Hbe gelijk de Vk gebeld en die heeft gelijk gebeld voor een echoscopische onderzoek (hoop dat ik het goed zeg) Moet er om 17:50 uur zijn dus ben benieuwd. Vind het in ieder geval heel fijn dat ik zo snel terecht kan
heel veel sterkte voor zo dadelijk! Ik hoop dat je toch goed nieuws krijgt en alles goed is met de beeb! Liefs, Marlene
helder rood bloed zegt niks. met 6 weken had ik een bloeding knal rood en erg veel. innestelings bloeding volgens de gyn want alles was oke met de baby
nou ben geweest ben niet echt wijzer geworden.. echo via buik was niet echt veel te zien helaas. Ze heeft het ook vaginaal nog gedaan dat was wat beter te zien. er was zeker wel een vruchtje te zien en ze zag vaag iets van een hartslagje maar dat kon ze niet met zekerheid te zeggen. Ze zei ook dat het vruchtje jonger is als 7 weken.. volgende woensdag moet ik dan naar de vk voor een echo dan weet ik wel wat meer hoop ik.. die week daarna mag ik terug komen voor die echo waar ik vanavond ben geweest.. Me vriend en ik zitten nog wel een beetje in dubio hopen maar dat alles goed gaat
jee dan weet je nog net niets Mooi balen, probeer een beetje rustig te blijven. Het is zoals het is en zoals het moet zijn..... Sterkte!
heb dr net nog even de VK gebeld opmdat ik pijn in mijn buik heb.. ik verlies niet echt meer helder bloed, het is bruining nu maar loop toch wel met een inlegkruisje in. Vanacht ben ik niks verloren. Op advies van haar moet even een paar dagen rustig aan doen dus niet werken. Op me werk zijn ze erg bezorgd, vind het nog rot ook want ik wer er echt nog maar net. ik ga lekker rusitg aan doen en kijken maar wat me de komende dagen te wachten staat
Cassanie, ik heb ook aantal keren spontane bloedingen gehad. Telkens bij de echo bleek alles goed te zijn. Het hoeft niet perse iets negatiefs te zijn.... Sterkte, weet wat je meemaakt.....
Geef de moed niet op,ik heb heel erg bloedverlies gehad bij mijn dochter....en die is inmiddels 12! Heb toen wel een maand of 5 op bed moeten blijven grotendeels, maar dat boeit niet, ik ben trots op haar, en ze was t zeker waard!
ik duim ook mee voor je , wat rot zeg die onzekerheid ben je eindelijk zwanger en dan gebeurt je zoiets nja geef de moed niet op zou ik zeggen en hopen op een betere echo Groetjes dreams
heel k*t om het ff zo te zeggen. Ik bloed nog steeds en heb het gevoel dat het erger word vanmorgen weer de VK gebeld ( ze is echt een topwijf!) alles weer uitgelegd. Ze zei dat het wel duid op een miskraam maar dat ze ook heeft meegemaakt dat er toch een gezond kindje eruit is gekomen. Erg veel hoop geeft het mij niet.. Als het van het weekend nog zo is dan moet ik haar weer bellen en dan stuurt ze me gelijk door naar het ziekenhuis. Ben er zooo bang dat het toch misgaat of dat het al mis is gegaan