Ik heb een cyclus van 27 dgn. Nu heb ik sinds gisteren last van bruinig slijmverlies en in de 1e week van aug. een beetje rozig bloed verloren. Nu moet ik vandaag ongi worden maar nog niks. De laatste keer dat ik bruinig slijm had was vanochtend om 06.00 uur en de rest van de dag niks. Ik heb verder geen symptomen. Wel hele kleine lichte krampjes in buik. Normaal als ik ongi moet worden heb ik echt hevige buikpijn. Ps moet er wel bij zeggen dat ik normaal gesproken ook bruinig slijm heb 2 a 3 dagen heel de dag door en dan wordt ik ongesteld en dan heb ik ook mega pijnlijke borsten. Die heb ik nu ook niet. Had iemand dit ook en bleek zwanger. groetjes
Ik durf het nog niet helemaal hardop te zeggen...maar misschien zijn wij zwanger (vanavond een testje gedaan 2 dagen voordat t eigenlijk mocht, en zie een heeeeeeel vaag plusje) ik had dus 2 dagen nadat ik mijn innestelingsdatum had ineens een behoorlijke veeg rood bloed bij het afvegen, schrok me rot en was dus ook meteen in de veronderstelling dat ik ongesteld werd,maar bij die veeg bleef het...daarna 2 dagen lang de hele dag door een heel klein beetje bruin bloed en daarna niets meer... voelde me zo onzeker en heb toen toch (te vroeg) na een test gegrepen.. test over 2 dagen nog s om eht zeker te weten hoor! hopelijk heb je hier iets aan... groetjes
weer getest....ennne yep wij zijn zwanger! merk er nog niet zo heel veel van,soms wat misselijk en een beetje buikpijn, maar dat was bij de zwangerschap van onze zoon geloof ik ook zo ( wat vergeet je die dingen toch weer snel) maare...extra nog een digitale test gedaan en die geeft toch ect zwanger aan ! heerlijk!
Ik heb 5 weken bruin verlies gehad! gisteren een echo gehad en alles is goed, ben echt zwanger....zegt dus niet zo heel erg veel, als je bruin verlies niet overgaat in helder rood bloedverlies zou ik ffies testen, heb ik ook gedaan en bleek zwanger. liefssss
Hallo Sandy, ik heb tijdens het slikken van de pil afgelopen 2 maanden korte bruine bloedingen gehad volgens de normale cyclus en vorige week niet ongi geworden. Afgelopen weekend getest en ongepland zwanger.... heb verder nergens last van. Erg vreemd allemaal, de vraag is nu of ik 3 dagen, 3 weken of 3 maanden zwanger ben.....deze week nog even naar de gyneacoloog op verzoek van de huisarts versnelde afspraak gekregen ivm langdurig medicijngebruik na ongeluk en operatie....