Roze/rood verlies, 11 weken.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door charity2010, 20 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik wacht even tot vriend thuis komt rond half 3 en denk dat ik dan indd nog maar eens ga bellen en toch om die echo ga vragen. Die rekening maakt me niets uit, die ongerustheid is zo ook niets, pfff.

2. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    heb ook bloed verloren in week 12 en een keer in week 13, en heb nu een heerlijk gezonde meid van 11,5 maand. hier heb jij niks aan, dat snap ik, maar wilde je toch even laten weten dat t ook goed kan gaan.

hier heb ik meteen een echo gehad, zijn ze niet zo moeilijk mee. zou er niet om liegen, maar wel een echo op eigen kosten vragen, geeft jou een stukje rust, stress is ook niet goed...
    sterkte!

3. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Heb samen met vriend de vk nog eens gebeld.
    Ik heb nog steeds (thank god) geen bloedverlies weer gehad en ik voel me ook gewoon goed, dus we hebben afgesproken dat ik morgen de praktijk bel om z.s.m een afspraak te hebben. Dan gaan we dus het hartje luisteren en het e.e.a bespreken ook voor een eventuele echo.

Momenteel ben ik weer erg positief! Vooral het feit dat het niet terug is gekomen is heel erg geruststellend en de vk heeft me ook flink moed in gepraat. Hoewel ik zeer waarschijnlijk een uur later weer ontzettend onzeker ben en met mijn handen in het haar zit, gaan we er nu weer even vanuit dat het gewoon goed zit en het bloedverlies niets heeft betekend :).

4. Anoniem1211

Anoniem1211 Bekend lid

14 jun 2011
    587
    5
    18
    NULL
    NULL
    Goed dat je weer gebeld hebt! Vooral met jou achtergrond moet een vk begrijpen hoeveel onzekerheid je nu voelt!

5. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    heel goed meid , ben blij dat je gewoon eerljk bent geweest ;)

mijn vk zei toen ik bloed verlies had er word altijd overal geroepen bloed verlies hoort niet bij de zwangerschap ( en logisch denk aan miskramen enz) maar aan de andere kant zei ze ook van het komt zo vaak voor dat het stiekem er toch wel een beetje bij hoort !
    hoe vervelend ook want bloed wil je niet zien , maar toch gebeurt het af en toe

6. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    jeetje wat een schrik..............

nou blijf positief hoe moeilijk t ook soms kan zijn
    kan ook normaal zijn hoor

7. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    Soms kan het ook komen omdat je bij een uitwendige echo een volle blaas moet hebben en dat drukt dan onder en kan er een vaatje knappen.

8. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Ja het voelde ook niet goed om er over te liegen. Ben eigenlijk helemaal niet bijgelovig maar wil er ook niet mee spotten. Net zoals ik dus al sinds dag één van deze zwangerschap het miskramen topic ontwijk :).

En dat zei mijn vk indd ook.

9. Suzanne1982

Suzanne1982 Bekend lid

16 jun 2008
    779
    0
    0
    Midden Nederland
    Ook nog even een positief verhaal.

Bij de zwangerschap van mijn dochter heb ik de hele zwangerschap door bruin/roze/rood verlies gehad. Meestal na ontlasting of sex.

Afgelopen zaterdag ging ik plassen en bij het afvegen stroomde er ineens rood bloed uit. Echt zoveel als zeg maar een bloedneus. Ik schrok me kapot, want dat herkende ik niet van mijn vorige zwangerschap. Ik had gelukkig geen buikpuin, alleen bloed. Het stopte wel heel snel. Heb even de vlos gebeld en die heeft me helemaal gerustgesteld. Ze belde me zelfs zondag nog op om te vragen hoe het ging.

Ik heb maandag een echo gehad (stond al gepland) en het kindje doet het uitstekend. Ik had zaterdag erg veel gelopen en gedaan en waarschijnlijk is daardoor een vaatje gesprongen. Ik heb ook heel erg last van bloedend tandvlees en bloedneuzen, dus blijkbaar ben ik heel gevoelig voor bloedingen uit alle hoeken en gaten :D.

Ik hoop dat je snel gerustgesteld wordt dmv een echo of misschien hartje luisteren en ik hoop dat dit verhaal je ook weer een klein beetje gerust stelt.

10. suusjesanne

suusjesanne Niet meer actief

Hoi charity,

Wat een onzekerheid weer zeg! Ik lees dat je vandaag je echo heb?
    succes en laat t even weten!

Deel Deze Pagina