Roze slijm, bezorgd

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Saskia86, 12 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia86

Saskia86 Actief lid

7 dec 2015
    163
    22
    18
    Vrouw
    Hallo,

Even een vraag hoor! Nou ja tis niet echt een vraag maar meer een uiting vAn mijn bezorgdheid. Na een lange zware tijd ben ik zwanger nu. Wel natuurlijke manier!! Ben nu precies vandaag 5 weken zwanger ( als het het goed is) vanmorgen naar het toilet gaan, had ik lichtroze slijm in de wc pot en op mijn wc papiertje zitten. Was wel heel licht roze hoor, maar gelijk angstig! Hoeft dit niks te zijn of moet ik me echt zorgen maken? Angst is namelijk een slechte raadgever!!

2. Kitty01

Kitty01 Actief lid

30 sep 2012
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    kan heel goed een innestelingsbloeding zijn!

3. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Wat vervelend voor je... Bah,wat een onzekere tijd dan he? Het enige wat je kan doen is afwachten,wanneer heb je een eerste echo? Anders even je vk bellen...
    Ik heb bij 2 van de 4 zwangerschappen bloed verloren tot 11 weken,en de beide kindjes zijn gezond geboren..ik hoop dat alles goed gaat! Sterkte

4. Saskia86

Saskia86 Actief lid

7 dec 2015
    163
    22
    18
    Vrouw
    Hoi hoi,

De 28ste pas, het was echt mAar heel licht hoor, maar de angst is zo diep!

5. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Weet niet of je misschien gemeenschap heb gehad daarvoor? Het kan ook daarvan komen,je hele onderkant is beter doorbloed als je zwanger bent,snap je angst,hopelijk blijft t hierbij

6. Saskia86

Saskia86 Actief lid

7 dec 2015
    163
    22
    18
    Vrouw
    Nee ook niet, hoop inderdaad dat het hier bij blijft, daarna nog wel een paar keer wezen plassen en geen bloed erbij gehad maar ook geen slijm

Deel Deze Pagina