IK ben eigenlijk op zoek naar mensen die dit ook mee gemaakt hebben en me hier over willen vertellen. Ik heb twee kinderen met mijn ex man en ben op nieuwe getrouwt met een andere lieve man . Hij heeft mijn kinderen geaccepteerd als zijn eigen kinderen ,maar willen ook graag een kindje van ons samen. Probleem is alleen hij heeft zich jaren geleden laten helpen. Nu 14 augustus laat hij een herstel operatie doen,maar maak me wel een beetje zorgen. De artsen zeggen wel dat hij 80% kans op herstel heeft en dat het goed gaat ,maar er gaat bij mij ook van alles door me heen. Dus als er mensen zijn die dit ook mee gemaakt hebben zou je me hier over willen vertellen. Goede en slachte verhalen zijn welkom. Ik ga er zelf al vanuit dat het na drie maanden toch de medische kant op zullen gaan
Een kennis van mij heeft het ook terug laten draaien en met zijn nieuwe vrouw hadden ze vrij snel een gezonde dochter. Hij was ong 10 jaar terug daarvoor geholpen. Veel succes
Oke dat is positief ,mijn huidige man is ongeveer 4 jaar geleden geholpen dus zou het goed moeten komen