Hoi meiden, de titel van het onderwerp zegt het eigenlijk al. Kan het zijn dat je ook te veel klust We hebben de afgelopen 2 dagen 3x geklust en ik heb volgens mijn banner en buikpijn vandaag mijn eisprong. Kan het zo zijn omdat we 3x in 2 dagen geklust hebben de zaadproductie minder is? Is misschien een rare vraag maar ben benieuwd naar jullie antwoorden Liefs Noesje
Hoi Noesje, Volgens veel websites is het beter om de dag te klusen omdat het zaad dan weer ververst. Als ik me niet vergis staat er op deze website een stuk informatie van een gyneacoloog of arts die aangeeft dat als de man gezond en sterk zaad heeft het geen enkel probleem is om dagelijks te klussen. Hij raad het stellen die langer proberen zwanger te worden zelfs aan. Dus als je het mij vraagt; ga zo door! (zolang het leuk en spontaan is natuurlijk...) Succes, hopelijk zijn we snel zwanger! Pocahontas
ik denk dat het wel mee valt ik denk dat je nu wel een goeie kans hebt om zwanger te worden hoe meer je klust in je vruchtbare periode hoe meer kans
Heb nog even gekeken voor je; lees het stukje "we vrijen al jaren verkeerd" maar even bij de informatiebelletjes boven de onderwerpen lijst. X
natuurlijk is het leuk en spontaan, het is niet we "moeten" nu mijn man roept iedere keer: het is klusweek deze week in het stukje ' we vrijen al jaren verkeerd ' heb ik al vaker gelezen maar vind er niks over als je iedere dag klust Maar we zullen zien, we gaan gewoon lekker door met klussen wanneer we er zin in hebben. Beter te veel dan te weinig toch meiden. We zijn nu bijna 3 jaar bezig en ruim een jaar na 3e mk en om de dag klussen geen resultaat heeft gehad tot nu toe klussen we gewoon wanneer we zin hebben, hoevaak dat ook is per week/dag Liefs Noesje
Ik ben zwanger geworden in de kerstvakantie. Mijn lief en ik zien elkaar doordeweeks niet, dus het is in die dagen erggggg gezellig geweest, zeg maar En mét resultaat!
jij steld de vraag noesje waar ik mee liep hahaha dus meid bedankt heb gelijk me antwoord op kun je ook te veel klussen! hahaha me vent zal wel blij zijn met het andwoord weer iets wijzer lol groetjes
We hebben vorige maand om de dag geklust omdat dat beter zou zijn voor de zaadproductie (we hebben ons ingehouden zal ik maar zeggen )... nou afgelopen maand is het dus niet gelukt dus wij willen deze maand elke dag gaan klussen, als we tenminste zin hebben het is dus geen moet het moet gewoon leuk blijven en dat is denk ik het belangrijkste! We zien wel wat er dan gebeurd... Ik denk ook dat je beter teveel kunt klussen dan te weinig, even afwachten hoe dat deze maand afloopt. Ik zal voor jullie duimen
ook wij deze maand elke dag geklust en niet omdat we vonden dat t moest maar eigenlijk omdat we er gewoon heel erg zin in hadden haha dus vorige week was t 7 dagen achter elkaar raak geloof ik..waarvan 2 dagen 2 keer per dag..misschien is dat dan wel net weer even teveel van t goede maar ik kan gewoon niet zeggen: joh laten we t maar niet doen want misschien is je sperma dan niet goed genoeg...denk dat meneer t mannetje dan gelijk zn zin verliest hahahaha
ik ken het probleem, wij hebben ook regelmatig zin en daarmee bedoel ik elke dag en dan vind ik het lullig om te zeggen nou sorry het kan niet want anders is je zaad niet goed... Ik hoor ook van veel deskundigen dat als het zaad goed is het niet moet uitmaken dus doe het gewoon wanneer je er zin in hebt dan houd je het ook leuk.
Het klopt dat je zaad minder productief word. Maar een keertje maakt toch ook niet uit Klussen is toch niet zo heel erg om te doen!