hoi de titel zegt het al...had gisteren na het klussen roze slijm na het klussen....wat zegt dat? We zijn echt niet heftig te keer gegaan..... Wie heeft dit ook gehad? Liefs van mij
Hoi, Dit heb ik ook wel eens gehad na een gewone tedere klussessie. Ik ben geneigd te zeggen dat elke vrouw dit wel eens heeft, maar ik ben geen arts. Mijn zus heeft hier regelmatig last van gehad en ook pijn bij het vrijen. Zij heeft na haar 30e een onderzoek gehad ivm eventuele kans op baarmoederhalskanker. Toen heeft zij dit ook gevraagd aan haar gyn. Haar gyn zei dat dit vrij normaal is en niet perse op iets ernstigs hoeft te duiden. (daar zat ik bij, dus ik ben getuige) Als je het niet vertrouwd, dan kun je toch beter even aan je huisarts vragen! Sterkte! Liefs Silvana
um... ik zou het even aan je huisarts vragen. Ik heb het zelf nog nooit gehad.. dus ik kan je ook niet verder helpen, sorry. Heel veel succes Liefs, Bianca18
Nou ik heb verder nu nergens last van...en het was zo weinig....misschien toch iets te heftig? Heb verder normaal ook geen last.... Volgende keer maar es kijken