Ik heb sinds gisterenavond behoorlijke felle steken aan de zijkant van mijn linkerborst. Felle speldenprikken. Heb het nu dus nog. Niet de hele dag door. Maar zo af en toe. Als het goed is is donderdag mijn eisprong. Maar dit heb ik nog niet eerder gehad. Heeft iemand anders hier ervaring mee?
Jammer dat niemand hier een antwoordt op heeft De steken zijn er nog en mijn andere borst begint ook raar te doen... Pfffff krijg er de zenuwen van..
Ik weet het dus echt niet aangezien ik dit nog helemaal niet eerder zo gehad heb... pffff ben blij dat ik in januari naar de gyn kan Ik word helemaal gek van mezelf...
Ik heb het ook nog nooit gehad , ken het dus niet . Lijkt me alleen erg vervelend Gelukkig is het al gauw januarie , dan weet je snel meer hoop ik . Die onzekerheid is ook niets . Sterkte meis ... Groetjes Joyce
Geloof ik graag jah . Ik heb altijd alleen last van de zijkanten van mijn borsten als mijn ei al geweest is ... En dat vind ik al vervelend , pf . Groetjes Joyce
Ja en ik heb het nu voor mijn eisprong Tenminste dat denk ik... Maar ik heb de steekjes nog af en toe hoor...
Gelukkig niet contstant meer dus . Das dan in elk geval een meevaller dacht ik zo . Ik heb nu een drukkend gevoel aan de zijkant van mijn linkerborst ( of wat daar voor door moet gaan hahahaha ) . Net of er iemand met een vinger tegen aan duwt zegt maar , gek gevoel best wel Niet pijnlijk of zo , maar gewoon heel gek . Groetjes Joyce
Ik heb dat tijdens mijn eisprong nooit gehad, maar heb nu (5 dagen voor nod) welk steken in mijn borsten
Dat hoor ik ook vaker en dat heb ik meestal ook zo net voor mijn nod Maar nooit echt voor of tijdens mijn eisprong... Nou ja ik kijk het wel even aan... en anders vraag ik het mijn huisarts eens